Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119295 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #690 Gepost op: 10 juli 2016, 23:52:11 »
Zoals al uit mijn bericht uit SS op vrijdag bleek, ben ik het helemaal met T 85 eens!!
Stom van de dames om bij mooi weer beneden in het zo nu en dan rookhol te blijven zitten, en het zonlicht alleen te aanschouwen rond " voertijd"
Het zou voor alle partijen beter zijn als de dames op het terras aanwezig zouden zijn, en eventueel bij LellebeL en mijzelf gratis zwemlessen zouden nemen!!
 Sexmachine heeft gelijk:...bij mooi weer de benedenbar DICHT!!!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #691 Gepost op: 11 juli 2016, 00:50:56 »
Vanuit ons perspectief gezien: "de zonaanbidders", waarvan ik er ook een ben, is het jammer dat dames zich minder hebben laten zien op het terras.
Tijdens mijn eerdere zonnige bezoeken in de middag heb ik meegemaakt dat de bar beneden leeg was en alle dames zich op het terras bevonden. Afgelopen vrijdag ben ik in de middag diverse keren in de bar beneden geweest. In deze bar waren veel ijsberen aanwezig. Het logisch gevolg is dat een deel van de dames zich dan ook beneden ophoudt.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #692 Gepost op: 11 juli 2016, 00:59:13 »
Mijn uitdrukking:"Eigenlijk moesten ze de bar beneden sluiten tot zonsondergang", was maar een grapje hoor ... dat het tevens ook een goed idee zou zijn, laat ik in het midden.
Ik ken trouwens een reden waarom dames niet massaal op het terras komen zitten, ze hebben heel erg goedkope horloges die deftig tilt slaan indien ze in aanraking komen met zonlicht  ;D :lol


En toegegeven, zelden zo hard gelachen als vrijdagnamiddag op het terras, geen strandjeanet gespot trouwens daar....
Wat een gezellige bende rakkers/ijsberen, zoals KanariePiet het stelde, één van de gezelligste clubbezoeken ooit.....



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #693 Gepost op: 11 juli 2016, 04:14:09 »
In deze bar waren veel ijsberen aanwezig. Het logisch gevolg is dat een deel van de dames zich dan ook beneden ophoudt.

Het lijkt wel een beetje op dat verhaal van de kip en het ei.... ;)

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #694 Gepost op: 11 juli 2016, 08:54:20 »
Mijn uitdrukking:"Eigenlijk moesten ze de bar beneden sluiten tot zonsondergang", was maar een grapje hoor ... dat het tevens ook een goed idee zou zijn, laat ik in het midden.
Ik ken trouwens een reden waarom dames niet massaal op het terras komen zitten, ze hebben heel erg goedkope horloges die deftig tilt slaan indien ze in aanraking komen met zonlicht  ;D :lol


En toegegeven, zelden zo hard gelachen als vrijdagnamiddag op het terras, geen strandjeanet gespot trouwens daar....
Wat een gezellige bende rakkers/ijsberen, zoals KanariePiet het stelde, één van de gezelligste clubbezoeken ooit.....

Een andere theorie is dat de dames wellicht vampieren zijn, de meeste komen immers uit Roemenie en ze zijn een expert in zuigen.  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #695 Gepost op: 11 juli 2016, 17:05:26 »
VRIJDAG 8 JULI - LAMLULDAG :lol


Eindelijk een lekker zomerweerttje, en dan is het goed vertoeven in SixSens buiten op het terras.
We (KP, Sjeuf en ik) hadden afgesproken al omstreeks 11 uur aanwezig te tekenen, zodat wij lekker wat konden lamlullen met mekaar zonder gestoord te worden door 'al te opdringerige' dames ......


Omstreeks kwart voor 11 reed Jeank zijn bolide de parking op van SixSens, nadat we de hoogtemeters van Nederlands Limburg met moeite overwonnen hadden, en daar hadden we nog genoeg tijd om wat te dampen, alvorens om 11 uur door Wendy begroet te mogen worden aan de receptie ..... het moet gezegd, ze is altijd goedlachs, leuk en zeer vriendelijk ... mag ook eens gezegd.


Met een alcoholarme pint bier (sjeuf met een zwarte koffie) de (voor de gelegenheid open) veranda in, waar we een uur (bijna) ongestoord lamlulden over de gangbare zaken op RB ..... gelukkig was dat redelijk snel achter de rug, zodat we de innerlijke mens wat konden versterken ..... bijna ongestoord, toen Crystal toch even kwam buurten stelde ik voor om lekker onder tafel te kruipen en haar ding te doen .... waarom toch nemen de dames mij nooit serieus als ik zulke oneerbare voorstellen doe .....


Een lekker ontbijt tot ons genomen (voor diegenen die ontbijt te min vinden - noem het gerust een brunch)  en dan, op deze wel zeer zonnige vrijdag, lekker het terras op.
De buitenbar was (weer voor dezelfde gelegenheid) open .... altijd leuk dat je voor een colatje of een biertje niet naar de bendedenbar of de eetzaal moet hollen.


Zelden zo gezellig meegemaakt op het terras ...... verhalen van vroeger, Vlaamse uitdrukkingen, schaterlachend brachten we samen de namiddag door.
Samen, dan noem ik zomaar op ..... jeank, oudebelg, kempie, waterrat, sjeufke, kanariepiet, slettebet .... euh LellebeL en sexmachine ....
Zo af en toe werden we 'gestoord' door vrouwelijk moois en vrouwelijk zeer moois ... onder andere Emma, Petra (met kapotte horloge), Anna (die slettebet alle hoeken van de kamer heeft laten zien), Melinda (waar is Marc), Victoria17 (met haar blonde krullen om een haarband geweven), Carmen2(mijn god wat is dat toch een lekkere stoot) en nog wat andere dames passeerden de revue .....
Als ze al durfden hun bleek velletje en bijpassende horloges aan het zonlicht bloot te stellen ..... velen zaten verscholen in de catacomben op zoek naar mannelijks geils of nar "pret" ....  ;D


Leuke verhalen uit de oude doos passeerden de revue, het moet geleden zijn van enkele jaartjes geleden (met foots zaliger) dat we nog zo hard, luidruchtig en uitbundig gelachen hebben .... het was weer beregezellig, iets waar wij (van het forum dus) fier op zijn .....
Wij hebben (dixit foots) niet de intentie het grootste forum te zijn, maar wij stellen gezelligheid in de clubs boven alles ..... het mag fijn toeven zijn in de clubs ....


Petra was vrijdag enkele uurtjes vroeger dan verwacht aanwezig in SixSens, en een spetterende 50 minuten met haar op kamer 4b (of iets van die grootte beland). Het kan ook een uur en tien minuten geweest zijn, van 5 voor drie tot kwart voor 4 namelijk .... ik ben slecht in het uur lezen, Petra kan dat veel en veel beter  ::) :o
De kamergang, even goed als de afgelopen drie keer, alleen begint het een herhaling van zetten te worden, en voel ik het stilletjesaan als "een geweldig theater" ..... niks mis mee op zich, maar ik ga de volgende maanden even "Petra-passen", er loopt namelijk nog genoeg moois rond in SixSens die wel hebben leren "uur-lezen" .... en soms bederft het niet onder de knie hebben van dat elementaire begrip ook heel goede sessie .....


Ach, het deed echt niks af aan de kwaliteiten van haar sessie, en al zeker niet aan de gezelligheid buiten op het terras .... naarmate de tijd vorderde kwamen de "lijken" uit de benedenverdieping naar boven gekropen, het zal de geur van de BBQ geweest zijn ..... zoveel dames ???? We hadden er maar een vijftiental gedurende de namiddag kunnen spotten, en ineens staat daar een rij om U tegen te zeggen aan de (overigens zeer lekkere) gegrilde lekkernijen .......


In de namiddag had ik al eens laten vallen "Ze zouden de benedenbar tot zonsondergang moeten sluiten bij zulk heerlijk weer" ..... euh, daar ga ik niet over uiteraard, en het was een grapje, maar dan zouden de activiteiten zich volop afspelen bij mooi weer, aan het zwembad, en ik had toch graag onze waterrat zien veranderen in een waterkiek, en eens getest dat LellebeL echt zo goed kan zwemmen als kwatongen wel eens durven beweren .......


Enkele Nederlanders ook nog tussen pot en pint, ter grote hilariteit uitgelegd wat nu eigenlijk een strandjeanet is (geen dank heren, graag gedaan) en vanaf nu gaan ze toch eens naar het achterwerk van bepaalde heren kijken of er echt niks inzit als ze denken aan een echte strandjeanet  :lol


Emma paste op het ultieme voorstel om met LellebeL een plons te wagen (met bijhorende kamergang) , ze showde liever haar tieten  :movingtits
Vrouwen geloven ook nooit iets, zelfs al zijn we bloedserieus, en zo misliep ze minstens 2 kamergangen (eentje met de "zwemmer himself" en eentje met mij .....
Emma staat wel terug op mijn 'to-do' lijst, ik wil namelijk nog wel eens verzuipen in een vrouw waar ik kant noch wal raak en die me met alle plezier alle hoeken van de kamer laat zien ..... met Emma schiet ik me geen bult (of iets van die orde) .....


De ganse namiddag liepen de dames af en aan (het pand uit en in) alsof er buiten wat gratis te halen viel, de ene na de andere verliet het pand om even later terug binnen te komen ....
Carmen2 (mijn god, wat heeft die toch de kunst die kont naar achter te duwen als ze voorbij paradeert)
Daniella
Melinda
Sarah
...
Allen in "burgertenue" even weg en even later wieder da ......  bleek dat ze allen om "eten" gingen ..... smakelijk dames .....


De ganse namiddag en vooravond was het trouwens aangenaam toeven op het buitenterras .... en die enkele druppels regen die er toch vielen konden ons allerminst deren .... er is wel wat meer nodig om ons weg te jagen. Volgende keer neem ik wel een zonnebril mee, die witte badjassen doen verdorie pijn aan de ogen bij zulk mooi weer.
De BBQ was gewoon erg lekker, vooral de geroosterde visjes waren erg erg erg erg lekker (vrijdag gelukkig meestal "visdag" in SixSens), lang leve de christelijke traditie


Omstreeks half negen zeer tevreden met een glimlach om onze mond het pand verlaten ..... een dag om nooit meer te vergeten, met dank aan alle aanwezigen, de dames, het personeel en de directie van SixSens.


Toch nog kort even een bezinningsmoment inlassen, in de veranda lag een bloemenkrans, de vader van Willy is helaas, na een zware strijd, overleden. langs deze weg willen wij dan ook Willy, Beata, nasten familie en vrienden onze innige deelneming meegeven en hen heel veel sterkte toewensen in deze zeer moeilijke tijden ..... bij deze .... veel sterkte van alle leden van RelaxxxBoard.


sexmachine  :king:


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #696 Gepost op: 11 juli 2016, 18:42:55 »
Afgelopen zaterdag tijd voor nog eens sixsens, zeker bij dit zonnigweer een prima club.
Piet Plezier had nog een gratis zuipkaart voor heaven7 en de gedachte dat die vervallen zou geraken, gaf hem voldoende zweet.
De zwarte wolf ging dit weekend niet clubben, den Kanarie ging de dag ervoor, dus dan maar alleen rijden.
toch een mooi landschap daar en zeggen dat dit normaal tot Belgie behoort en dat stuk rond Eupen bij Duitsland.
anyway parking al goed vol, terwijl het nog relatief vroeg is.
naar die rare lockers mijn kleren nog aan en vanachter gegrepen door yasmine. Ik : ik wil mee maar niets over de LR horen, waar ze nooit tot bij mij geraakte, ik ben hier om te ontspannen en relaxen.
beetje drinken, deketwijze oo zetel, die mist verdorie een tand, maar anderzijds las ik veel goeds over haar en de verwachtingen losde zij prima in.
nu vlug wat maatjes, bedoel dus de vis en eieren met spek. Er stond ook een ketel, niet die van Obelix en de toverdrank, maar met worstjes enzo zodat je er een Englisch Breakfarst van kan maken.
iets drinken bij de bar, de oudere Andrea of de jongere? Toch maar de Bulgaarse Andrea, de jongere met haar lieve lach en mooie volle naturell borsten. 
Op de zetel krijgen we gezelschap van een andere blondine die de 1ste dag daar was en van YY kwam.
ook Sibel maar Duits kraaide zij, nu indien zij Duuts is ben ik homo, sprak af en toe Bulgaars met Andrea.
elk op mijn knie tz, borsten en billen ten toon spreiden, ik kreeg geen adem meer en tong en handen tekort.
zag nog net de kop van een grijzende Dr.N die later sprak over je was nogal bedolven deket, nu liever zo dan door Bruggehooligangs.
soit trio dus en weer een geweldig uur afgesloten met ft, zoals het hoort. Wel bij Andrea immers die nieuwe Sibel had bang voor sperma in zich.
tijd voor een dranke en Tommy en Ryan,,,,,, kwamen ten tonele. Die zullen ook wel vlug neuken.
daarna wat met Carmen2 praten, die drankje voor mij haalde in de tent buiten, waar Carmen1 nu werkte, anders bij minder goed weer doet ze de bar onderin.
ben blij voor haar, maar zonde dat zo een mooi meisje nu deze taken vervult, alsof een ploeg een van hun beteren op de bank zet.
idd de dvps werken onder zelfstandig statuut en zij staat nu als bediende ingeschreven wat meer zekerheid geeft.
nog voor ik door Carmen2 werd onderhouden, zag ik een blonde naar het zwembad gaan en vroeg Tommy wie die schoonheid was, die moet ik hebben.
Melinda reageerde hij lachend, jij was met haar in de Babylon, en schreef nog over haar flaporen. Ach die, nee de servive vond ik eerder matig. Jamaar ze heeft ook veel bijgeleerd reageerde T als een volleerd PR man voor haar.
neen, ik kan niet ieder een plezier doen en ben kapot.
toen Carmen 2 bij mij zat merkte ze dit en begon te vertellen over Roemenie, de verschillende kulturen en mentaliteit daar . Ze had er vele jaten als paaldanseres gewerkt en daar dronk ze dan champagne voor gezelschap. 
Nu ken ik dit concept wel, maar in Roemenie? Toch eens aan de kenners Piet Plezier en SFL vragen of dit wel klopt.
wat wel klopt is dat deze meid over culturele bagage en inhoud beschikt maar daarvoor kom ik niet naar de club. Op de kamer is en blijft deze parel met doddelijk lijf (gezicht vind ik persoonlijk iets minder) een sexbom vol gfe daar bovenop.

ondertussen BBQ met de gebruikelijke vlees en sauzen maar dikke frieten en grote ronde broodjes hamburg dus, het tegenovergestelde van een Mc.Donald. 
de baas voorheen uitgelachen omdat hij de 24 vlaggentjes uit het EKvoetbal op draad weer ophing. Ik :"wat heeft dit voor zin, er schieten er nog 2 maar over!"en dan wat flauwe moppen over de Orange vlag maar hij kon er toch om lachen.
soit, veel lol op de tafel met de 2 landgenoten en Dhr.N met een vriend die het over Russische vrouwen had.
nu ik beken dat ik nooit een slechte ervaring met Russische en Poolse vrouwen heb gehad, integenfeel.
daar kwam de bloedmooie jonge Bulgaarse Andrea aan tafel terwijl ik met de anderen bezoekers nog iets dronk.
sissy denkt dat je kwaad bent omdat je nog niet met haar was en ik wil je ook weer. Nu ik kan niet iedereen een plezier doen maar wel de knappe, strakke Sissy.
Dus met beiden weer op de zetel onderaan wat dollen en vrijen en weer naar de kamer, man, man, dit is heaven, voelde me de koning ten rijk, zo hoort een trio te zijn, keek naar mezelf in de spiegel en zag een zwartharige en blonde schoonheid met mij rollebollen.
sissy zei voorheen dat ze wist van mijn komst, dit niet door mijzelf dat weet ik eeker, maar de tamtam had me de avond ervoor al blijkbaar aangekondigd.
Waarom ga je met Roemeensen vroegen ze, terwijl andersom mij ook die verontwaardige vraag werd gesteld, waarom ga je met Bulgaarse zigeuners?
nu ik moet al dat gelul en gezeik niet meer aan mijn kop hebben, dat jaloers gedoe in de clubs dus, maar ook thuis, ik heb dat meer dan gehad en kom om mij te ontspannen.
desalniettemin kan je er moe7lijk langskijken dat er een Bulgaarse en Roemeense clan is daar en dat die onderling veel optrekken maar niet bij de andere nationaliteit. Kan me geen zorg zijn, wel dat er niets mrrr uitkwam, helemaal leeg na nog een ft in dit trio. Maar wsissy vond er wat op, ze nam een flesje witte zalf en deed er wat van op mijn lul en warempel, het werkte.
Achteraf vroeg Tommy hoe het was, ik reageerde, uitstekend, Sissy is ook uitstekend, kreeg ik warempel een harde klap op mijn rug, stond Andrea na mij en hoezo Sissy formidable en ik dan? Ja hij zei dat ook van jou reageerde Tommy braaf maar vond dit tafereel grappig.
later aan de bar nog om gelachen en de Bulgaarse Andrea daarvoor nog op een Redbull getrakteerd. Bij het verlaten van de tent jog 5euro moeten betalen, ik 5 euro voor een Redd bull? Heb niet met champagne getracteerd he. Nu vond ik 3 euro voor een Redd Bull in de LR al schandalig maar anderzijds vond ik mijn omerking nogal flauw in de wetenschap dat ik daarna nog met wsisdy, de lekkerste kont en mooie ogen en Andrea met de mooiste borsten apart ben mee gaan kameren. Tja, Lily xerkt nu in Zwitserland en met de Andrea uit Moldavie ben ik dan zelfs nog niet mee geweest. Nu het was veel en laat genoeg en bij het vrrlaten vraagt de secrurety wat er in die tas zat? Nu eerst chocolade'Belgische, de meiden zijn er samen met de Zwitserse dol op en nu nog mijn favoparfummerk, maar ik riep;"coke en een bom"dien gast lachde wat, weliswaar een beetje groen.
maar met het alleen naar huis rijden, wat eie ik daar tegen op, kom ik op de autobaan niets tegen en moest dringend schijten van die worst uit de BBQ. 
Wat bedrijven die op zaterdagnacht dicht zijn en ik kan niet meer wachten tot het dichtsbijz7jnde benzinestation waar de wc bovendien erg vuil zijn. Dus op de pechstrook en klim op een heuvel tussen struiken waar niemand me kon zien. Oke het lukte maar toen ik mijn broek dichtdeed viel ik van die heuvel af, mijn kleren vuil ondanks het droog weer, de hele dag.
kijken of ik mijn portefeuille, edge en tablet nog heb, en een uitleg verzinnen voor mijn lieve kuisvrouw.


Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #697 Gepost op: 12 juli 2016, 19:50:47 »
Summary of my last visits in 6sens

Last Sunday, I was there for the final, club was full with girls and men, in the evening everybody was in front of the TV outside, girls were shouting very loud when Portugal missed some goals in the end of the match and laughed very much when Ronaldo was acting as a coach  ;D
Asmosphere was really very good
I only was with Crystal in the afternoon, excellent

But on previous visits, I was in the room with Crystal but also with Sasha and on another visit with Catalina, very good rooms with both of them, only minus point was their boobs, otherwise very good French kissing with Sasha and excellent blowjob, she was very friendly
With Catalina, she has a very cute face, but her service is more limited, at the beginning she avoided the kisses but on my big surprise when she was on top of me, she suddenly kissed me very deeply  :-P , I did not expect it and after the room she apologized that she did not kiss very much but I said to her that I did not mind, it is a big plus when a girl kisses, of course, but it is not the most important thing for me, she seemed happy  :))

It was very good visits in 6sens, I like very much the club because you can serve yourself some soft drinks in the restaurant and there is a fountain as well on Sauna area, the terrace is very pleasant with the swimming pool and they also served some drinks at the bar outside, if we compare with Samya for example, this is all the big drawbacks of this club, hope they will improve it in the same way one day or another ...

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #698 Gepost op: 13 juli 2016, 00:40:11 »
Lemiers, vrijdag 8 juli
Wat later dan gepland, kwam ik rond 14.45 uur binnen. Snel omkleden en naar boven voor de lunch en een dagje ontspanning en vermaak.

Vanuit de receptie naar de buitenbar lopend, om de al eerder gearriveerde bekenden te begroeten, zag ik op een tafel op het terras een groot boeket bloemen liggen.

Normaal gesproken zou ik niet over privé aangelegenheden schrijven, maar juist vanwege het feit dat het boeket en de bidprentjes er openlijk en zeer fraai bij stonden, wil ik er toch kort wat over schrijven.
De meeste stamgasten wisten al wat langer van de slopende ziekte van de vader van Willy, de grondlegger van Aspasia waaruit Sixsens is ontstaan.
In memoriam wil ik hem dan ook bedanken voor de mooie uren die ik zowel vroeger in Aspasia beleefd heb en zeker voor de laatste jaren na de transformatie naar de prachtige  saunaclub, zoals wij die nu allemaal kennen.
De aandacht die alle leden van de familie en het personeel dagelijks besteden aan de club en haar gasten is beslist een resultaat van de inzet en doorzettingsvermogen van de pater familias, waarvoor dank en tegelijkertijd mijn medeleven met Willy, Beatha, Wendy en de aardige omeletmevrouw (zoals wij haar altijd liefkozend noemen).

Deze vrijdag verliep vervolgens voor mij weer eens anders als verwacht. Al bij binnenkomst werd mij door een sympathieke (niet-schrijvende) Vlaming gevraagd of Nikita er ook zou zijn vandaag, maar zij had zich wegens ziekte moeten afmelden, helaas voor hem, voor den docteur en last but not least voor mijzelf.

Vervolgens kreeg ik meteen een tip over een nieuwe dame en wel de Bulgaarse Victoria(3), die mij later vroeg om voortaan over Vicky te spreken om verdere verwarring te voorkomen.

De meeste ontbijt/lunch onderdelen waren al opgeruimd en met een kippensoepje en broodje begaf ik mij naar het terras om mijn soepje te eten aan de tafel waar diverse stamgasten zaten en waarvan de kring gestaag groter werd in de loop van de middag. Stamgasten waarvan de meesten de afgelopen weken ook op vrijdag en/of zaterdag "toevallig" in dezelfde clubs terecht kwamen. Op die dagen hadden wij veel lol met elkaar en met de dames en ook deze vrijdag had ik zo nu en dan moeite om niet van mijn stoel te lazeren van het lachen.
KanariePiet hielp mij hier overigens van een misverstand af: Ik bleek Dani al wekenlang voor zijn oude vlam Veronika aan te zien.. Ze lijken echt wel op elkaar maar toch zal ik bij gelegenheid eens een afspraak maken met één van de andere stamgasten die ervoor geleerd heeft, om m'n ogen eens na te laten kijken!

De andere stamgasten hebben inmiddels al uitvoerig verslag gedaan over deze vrijdag middag en avond. Ik zou in herhaling gaan vallen als ik hun verslagen nog eens dunnetjes over zou doen. Bij deze een poging om mijn perspectief weer te geven op nog niet beschreven voorvallen. Al met al toch nog meer tekst geworden dan ik had gedacht.

Om te beginnen met een One-liner die ik nog niet in de verslagen terug zag komen:
Oudebelg die een vriendelijke doch opdringende jongedame afwimpelt met de mededeling : Sorry you're to old for me...  :-\
De dame keek alsof ze het in Keulen hoorde donderen, waardoor de uitwerking van deze afwimpel quote nog imposanter werd!

Sjeufke moest zijn verdriet om de afwezigheid van Kinga met bellekes witte wijn verdrinken. Zo kreeg hij wel de gelegenheid om eens met een jonge meid te kameren ipv met zo'n o.. .... (Foei, niet voor herhaling vatbaar!).

De hele middag op het terras en even in het zwembad doorgebracht waarbij de tijd voorbij vloog.
Tijdens de bbq zagen sexmachine en ik gelijktijdig een prachtig slank meisje met lange zwarte, strak opgestoken haren. Type stunner die het zelf ook verdomd goed weet dat zij door de schepper gezegend is. Anna bleek later de naam waarmee zij zich voorstelde. 

Onmiddellijk bevestigden sexmachine en ik elkaar weer eens dat wij vrijwel dezelfde smaak voor mooie (en heeeeeel soms sletterige) dames hebben. Wie van ons zou het eerste met haar gaan kennismaken? Het maakte ons allebei niet uit, er diende tenslotte eerst visjes, frietjes en toetjes gegeten te worden!

Anna, Roemeens net in de twintig en met een poëtische tekst in schoonschrift getatoeëerd boven op haar rug. Vanaf de trap de bar inlopend voor een bak koffie, zag ik haar onder de tv zitten. Den docteur die gelijktijdig naar beneden ging, gaf mij het benodigde zetje, waardoor ik naast haar op de bank plofte. Kort praatje gemaakt en naar boven voor een kamer aan de voorkant met open raam. Na een halfuurtje voorzichtig tongzoenen, beffen en goed pijpen waarbij deepthroat benaderd werd, besloot ik er een uurtje van te maken.

Haar cowgirl prestatie mocht er wezen! Zowel haar moves als looks zorgden voor een ontspannen uurtje (voor mij dan in ieder geval, Anna deed best om haar poesje met gymnastische oefeningen flink aan te spannen). Haar ogenschijnlijke onervarenheid kan het gevolg van een vorm van verlegenheid zijn.
Als zij een blijvertje gaat zijn, dan zou zij best wel eens tot de toppers kunnen gaan behoren. Zodra ik over een maandje of zo weer eens in de gelegenheid ben en Anna is nog aanwezig, dan zal ik zeker opnieuw met haar een uurtje willen doorbrengen.

Vervolgens verslag uitgebracht aan sexmachine die vandaag zodanig van slag was, dat hij voornamelijk in Vlaamse uitdrukkingen en streektaal grossierde ipv hoeren te neuken, zoals hij dat altijd zo luid en duidelijk verkondigt. Anna zou nog wel eens bij hem aan de beurt komen, maar vandaag werd zijn terugreis wat eerder aangevangen. Het zou desalniettemin nog lang onrustig blijven in Sixsens.

In de loop van de middag had ik kennis gemaakt met kempie, een sympathieke liefhebber die zijn weg naar Sixsens gevonden lijkt te hebben. Tip: volgende keer niet eerst richting Venlo-Roermond rijden, dat scheelt je al een halve kamergang met Linet ;-)

Met kempie en waterrat dan eens in de bar gaan kijken hoe de vlag er voor stond. Waterrat had zijn zinnen gezet op een Duitse debutante (dwz we hadden haar nog nooit eerder gezien) en de dame zou even later conform haar toezegging naar hem toegaan. Je kunt zeggen wat je wilt van die Duitsers, maar Termin ist Termin en daar houden ze zich aan :-)

Zo stonden kempie en ik eens rond te kijken of er nog een dame van onze keuze beschikbaar was. Mooie slanke Mara, wispelturige Melinda, kieskeurige Vanessa, kamer12methetlichtuit Maya of knotsgekke Carmen2... Toppers en subtoppers volop aanwezig maar even niet in mijn straatje.

Afscheid genomen van kempie (waterrat was de fluit van de dame uit Hamelen gevolgd en had geen oog meer voor de wereld om hem heen), om mij maar eens langzaam richting huis te begeven maar eerst nog even boven op het terras een stukje vers fruit eten. En daar zat ZIJ...

En daar was zij alweer verdwenen nog voordat ik mijn bananenschil kon wegmoffelen.

Naar -1 om daar opnieuw den docteur tegen te komen die ook zijn laatste twijfelrondje aan het lopen was. Vanaf de overloop naar beneden de bar in kijkend, wijst hij mij een blond poppetje aan met blonde krullen. Daar zat ZIJ weer!

Zoals al geschreven zal zij zich Vicky gaan noemen om verwarring te voorkomen. En rap met Vicky naar de andere helft van kamer 5 waar ik eerder op de avond met Anna van de geluiden van de buren had kunnen genieten.. Tongzoenen zeer voorzichtig, eigenlijk pas aan het einde van het uur kwam zij daarin een beetje los, het zal wellicht ook de onwennigheid zijn. Misschien gaat het nooit tot haar pakket behoren of misschien is het een kwestie van elkaar vaker zien en het zou ook zo maar kunnen dat zij er gewoon ff geen zin in had om te tongen. Over de 69, cowgirl en doggy daarentegen is helemaal geen kwaad woord te bedenken.

Dat ik (eindelijk) lockernummer 69 weer eens in gebruik had, zou bij het overhandigen van de euri nog op haar lachspieren werken. Als je niet beter wist zou je denken dat ik uitgelachen werd (en misschien is het maar goed dat ik niet beter weet..)

Terwijl het Suikerfeest zijn uitwerking niet miste vanaf het tijdstip van het happy hour tarief, kleedde ik mij om en vertrok, vanwege mijn sentimentele instelling een beetje met een dubbel gevoel, moe maar voldaan. Twee nieuwe dames leren kennen in plaats van pannenkoeken met mijn vertrouwde favoriete dame en opnieuw zoveel gelachen dat m'n kaakspieren nog 2 dagen pijn zouden doen.

De komende weken clubpauze als werkzaamheden en vrije tijd lopen zoals gepland, om medio augustus het zwembad weer met nieuwe energie op te zoeken.
Hoewel... sluit nooit uit dat ik morgen weer aan de deur sta in Lemiers!  :steeringwheel:
« Laatst bewerkt op: 13 juli 2016, 00:52:36 door LellebeL »

Offline paultje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #699 Gepost op: 13 juli 2016, 23:23:52 »
Woensdagnamiddag, niet te druk op werk, ontspanning dik verdiend...op naar SS.
Eerst wat wellness, daarna iets eten en wat rusten in de 'Maroc-room'. Daniëlla (Dominicaanse) vleide zich naast me. Een aanstekelijke lach en tongzoenen als de beste. Een eerste kamergang was het gevolg. Natuurlijke borsten, ik denk c of d...  :showtits1waaaauuuuuwwwww stomende seks !
Daarna dacht ik het rustig aan te doen, maar dan kwam ik Carmen2 tegen. Nu weet ik het wel zeker: "I like her too much". Ik kan er niet aan weerstaan.  Tjonge tjonge toch... :17:
BTW veel ijsberen en veel leuke dames. Ze gaan me vlug terug zien  :sex

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #700 Gepost op: 14 juli 2016, 23:18:39 »
Reeds geruime tijd geleden met een zielsverwant plannen gemaakt om nog eens samen te clubben. De opties wat bekeken en besloten om een uitgebreide club te kiezen.
Sixsens is typisch zo een club waar je een ganse dag kan doorbrengen.
Goed te bereiken, ruime parkeerplaats, vriendelijke service, zeer propere club, prima eten, welness ruimte de beste die ik ken in de clubwereld en voldoende dames en in alle soorten.
Al omstreeks 11.15 belden we aan en betraden dit oord van relax en rust maar ook van spanning en opwinding.
De dag rustig aangevangen met wat welness en een laat ontbijt, wat liggen aan de pool en dan een rondje lopen.

Aan de bar beland en vooraleer we aan de bar zaten werd ik reeds toegeroepen door een Roemeens kliekje. Mara was in het gezelschap en wij kennen elkaar wel.
Een rondborstige blond dame name het voortouw en kwam even polsen. Ze graaide wat in het wilde weg en dacht mijn gelukszoeker gevonden te hebben. Ze trok ogen zo groot als theeschoteltjes.
Ze had de opgerolde handdoek beet die op mijn schoot lag :). Even constellatie onder de dames over dit misverstand.
Snel had ze uiteraard de echte gelukszoeker gevonden. Ik merkte dat ik onbewust al even haar bips aan het checken was. Mijn barmaat vond het waarschijnlijk genant om naast me te blijven zitten en blies de aftocht om dan naast Crystal plaats te nemen. (Dit was toch al gepland :)).
De blonde stoot heette Mickey en ik had eigenlijk al een paar keer 'later' gezegd maar blijkbaar zag ze in mij een makkelijk slachtoffer en bleef dus proberen. Ik keek wat te diep in haar ogen en werdt dan ook al hypnotiserend naar een bankje geleidt.
Als opener van de dag een voldoende.

Na de kamer nog wat gedronken en dan de welness terug even opgezocht en daar in de whirlpool een lezende beer aangetroffen die zijn debut in Sixsens maakte. Ayh ayh, vermoedelijk weer een verloren ziel.
Hem zowat verteld wat de club te bieden heeft en even de clubindeling overlopen. Tips van de dames ja dat is altijd moeilijk, uit eigen ervaring weet ik dat ieder toch zijn eigen weg wat moet ontdekken en door af en toe eens tegen de lamp te lopen je toch wel de mindere goede signalen zelf detecteerd. Enkele goede dames opnoemen lukte nog maar te vermijden dames kon ik niet aangeven wat deze vriendelijke leesbeer als positief aangaf en me eigenlijk ook wel deed beseffen dat het hier in Sixsens zeer goed vertoeven is.
 
Ondertussen kwam mijn medereisbeer ook van de kamer en mee in whirlpool zodat we even de zojuist gemaakte kamergangen konden bespreken.
De tijd ging snel, veel te snel. Het eten stond reeds klaar, gewone goede standaard gezonde kost. princessen boontjes, brocolli een lapje vlees of ook vis denk ik en uiteraard enkele frietjes.
Voordien had ik nog 2 lekkere kommen goulash soep gegeten. Wat later op de avond was er nog pizza maar mijn buikje was nog rond dus heb dat maar overgeslagen.

Even later zaten we aan de bar op zoek naar onze volgende date. Mijn medereisbeer had Simona of Viktoria in gedachten maar beiden niet te zien in de bar.
Wat later kwam Viktoria binnen en hij zat al op het puntje van zijn stoel om haar op te zoeken en net op dat moment komt ook Simona de bar in geflaneerd. Lang heeft het niet geduurt of hij zat naast dat kleine lieve schatje.
Zelf was ik wat in twijfel gevallen, vond mij keus niet. s'Ochtends bij het inchecken had ik een engeltje gezien die ik eigelijk op mijn lijstje had gezet, maar heb haar van de ganse dag niet meer gezien.
Mijn nieuwe vriend de leesbeer kwam ook de bar binnen en ik nodigde hem uit om even een babbeltje aan de bar te doen. (eigenlijk was ik nieuwsgierig naar zijn ervaringen tot nog toe).
Dit werdt een zeer fijn gesprek en zijn eerste kamer was met Carmen 2 geweest. (hehe direct een engeltje en duiveltje op kamer).
Even later kwam Carmen binnen in de bar en uiteraard keken we haar gezamelijk aan waardoor ze even polshoogte kwam nemen. "O we are just talking about you" flats ik eruit en er volgt even geen repliek, niet wat ik gewend ben van haar. Toch maar even bevestigd dat het enkel positief was wat er te melden viel. We krijgen nog een kus en ze fladderd er weer vandoor.
   
Mijn vriend de leesbeer neemt afscheid en ik besluit een rondje te maken maar beland terug in de bar. De skinny club komt binnen, allemaal mooie meiden maar iets weerhoudt me om eentje te benaderen. Ik zit wederom in een fase opzoek naar perfectie.
Ik sta op het punt om op Andrea af te stappen wanneer ik in mijn rechtooghoek een babe alert melding krijg. Zonder het te weten heb ik hier dus de ganse avond op gewacht.
Dit goddelijke schepsel blijkt Linet te zijn. Achteraf verneem ik dat ze net is teruggekeerd uit Samya.
Zij bezorgt mij een herrinering waar ik de komende dagen nog wat plezier aan ga beleven.

Het is middernacht voorbij als we de club verlaten en we zijn niet de enige. Druk aan de balie. Mensen die gaan en anderen die nog komen. Een aantal dames is ook reeds naar huis.
Een dronkaard staat er wat betuiterd bij omdat zijn geldbuidel niet meer voldoende bevat om de drankjes te betalen. Morgen een dubbele kater.

Ondertussen lees ik wat minder goede berichten van Linet's terugkeer die ik voorlopig even klasseer als een mindere dag van haar. Ik hoop in ieder geval snel terug te komen naar Sixsens en dan als hoofdreden om Linet te treffen.



Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #701 Gepost op: 16 juli 2016, 18:26:13 »

                                                                08/07/16

Nog voor de middag binnen dankzij het rustig verkeer,soms loopt het ook anders,soit.Beata gegroet en condoleances aangeboden nav het overlijden van Willy's vader,mijn attributen ingeruild voor 40 euri en daar zag ik al 2 lotgenoten.Mijn weg naar de lockers aangevat,onderschept voor de ingang door blonde Larissa,even later duwde Delia haar opzij om me 3 kussen te geven,ik was nog niet omgekleed wtf.
Eerst omkleden,douchke en dan op naar de bar waar Mara me welkom kuste,meiden waren precies wel wakker.
Dan maar een ontbijtje gescoord,ik zat alleen in het restaurant,strange iets na de middag,enkele meiden gingen boven douchen,dus zo alleen nu ook weer niet,hier en daar een luchtkus gegeven/ontvangen.
Op naar buiten,eerst de heilige Drievuldigheid een handje geschud in een geimproviseerd kantoor,wel goed toeven daar.
Een praatje gemaakt met een kennis,geen forumlid,aan het zwembad,beetje zonnebaden en iets drinken,nog enkele leden
druppelden binnen,weinig meiden buiten,ze gaan liever naar de zonnebank,begrijpe wie kan.
Halfdrie naar de bar,Larissa hield me in het oog en ja,ze kwam op haar prooi af,ik toonde weinig interesse,zij des te meer.
Zij won de strijd,altijd kwetsbaar als ge nog niet op kamer bent geweest moest ik wel toegeven.

Op voor een kamer,nr vergeten,zei Larissa,hebt ge Carmen 1 gezien,ze zat in het bureau,teruggekeerd en haar goeiedag gezegd,Beata zat erbij en bekeek het lachend,in SS kan dat wel.Larissa was in grote vorm,dat moet gezegd,verder zie haar draadje.

Na een douche en Larissa, me bij de heren-collega's op het terras gevoegd,handje geschud en zowaar het opperhoofd ging een stoel voor me halen,thx om een oudebelg te helpen.Het werd een leuke tijd,deed me terugdenken aan de tijd in het oude Panthera,enkele zullen het zich nog wel herinneren.

We lieten eerst de dames en merendeel van de heren aanschuiven aan de BBQ,dan schoven we ook aan om een worst,visje en/of wat kip met grote frites en de gebruikelijke groenten te scoren.Na het eten kwamen nog enkele meiden langs onze tafel om te kijken of er niets te scoren viel,enkele heren gingen nog een dessertje zoeken.Mona Lisa(ex-Bab) zat bij mij,ik wilde nog een beetje bijkomen en het eten laten zakken,zij verliet dan maar de club,zo vroeg op vrijdag?

Aan de bar een koffie gevraagd aan mijn schatje(Carmen 1)die nu in de bar werkt,heeft zo zijn voor-en nadeel.Ik haalde mijn zakdoekjes boven en begon gespeeld te wenen,Mara en een paar andere meiden kwamen niet meer bij van het lachen,Carmen stak haar tong uit naar mij.Delia zat iets verder,ik denk dat ze een termin had,soit nog even rondkijken,plots kwam een mij onbekend meisje een drankje halen,wauw die zag er goed uit,haar body kon ik niet zien,ze toverde een brede smile op haar mooi gezicht en ik maakte oogcontact.Ze kwam direct op me af,geen dorst meer?,ik ben Isabelle zei ze,ik stelde me ook voor en even later zaten we in de zeteltjes om nader kennis te maken.
Grote borsten moest ik niet verwachten maar ze kwam vriendelijk en gezellig over,kwam van YY zei ze,ok,hier een 4-tal maanden,volgens haar en Hongaarse.Niets gevraagd over diensten of meer,gewoon gaan ermee en we zien wel,het werd een schot in de roos,geil en superuurtje,rest zie haar draadje.

Na de daad nog even de bar opgezocht om mijn schatje vaarwel te zeggen,het was ff wennen maar ik heb het overleefd.

Bedankt heren voor de superdag,SS en zijn ganse crew,altijd top en de meiden niet vergeten,het was "af".

Tot binnenkort dan maar weer en hou het veilig. ;D  :039:
you only live once

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #702 Gepost op: 19 juli 2016, 22:33:13 »
Sixsens zaterdag 17 juli. Om 13.00 aangekomen voor m'n 3e bezoek aan sixsens. €40 afgerekend. Bij de receptie staat altijd wel wat lekkers. Dit keer waren het heerlijke chocolaatjes en bon bons ik heb denk wel een halve doos opgegeten gedurende dag. Eerst eens even lekker ontbeten en me daarna op het terras gevoegd bij sjeufke, liky luke e.a. In de loop van de middag een aantal keer door de bar gelopen om de line-up te bekijken. Die was weer prima op orde. In weinig andere clubs zoveel pino's tegen gekomen.

Deze keer was de eerste sessie met de mooie slanke hongaarse Linet en wat voor sessie. Super. Tz, pzc, nmc alles van zeer hoog niveau. Vervolgens weer een top uurtje met alexandra. Dat geile schatje staat wel hoog op m'n favo lijstje. Maar Mirjam en linet ook. Denk dat dit jaar wel eens m'n dvp top 3 kan zijn en ze lopen allemaal in 1 club rond.

In de avond me vooral opgehouden in de bar met de hr N. een paar forum leden waarvan ik de naam niet weet en wat plaatstelijke stammies. De sfeer was lange tijd mat. Tot het Michael jackson kwartiertje aan brak en Carmen en een andere dame een lange paaldans act opvoerde op een aantal MJ nummers. Daarna zat de sfeer er goed in. Nog een uitstekende sessie gehad met Nicole. Uitstekende service. Alles erop en eraan. Voor Mirjam de absolute nr1. was geen budget meer maar ik wist dat ik binnen een week toch wel terug zou komen. De grootste verleidingen nu wel geprobeert maar er lopen zeker nog meer dames rond die ik zou kunnen meenemen naar de kamer waarover ik niets dan goeds hoor. Nu tijdens 3 bezoekjes 6 verschillende dames geprobeert en van alle was de service van hoog niveau. Sixsens is momenteel top. Uiteindelijk tot na 2.00 uur gebleven om nog de extra lange rit naar huis af te leggen ivm afsluiting A2 maar de weersomstandigheden waren ideaal, de wegen waren heerlijk leeg het was werkelijk als of de motor of het asfalt zweefde. De motor liep als een zonnetje en het was een heerlijk ontspannen terug rit. Mooi einde van wederom een topdag in sixsens.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #703 Gepost op: 24 juli 2016, 15:27:38 »
Zaterdag, na 3 weken zonder clubbezoek, weer eens de reis aanvaard naar het kuuroord in Lemiers, net na 13:30 de bolide op een toch al redelijke gevulde parkeerplaats weg gezet. Welkom geheten door Wendy, en de transformatie naar (halve) ijsbeer in gang gezet. Slechts een forumlid had zich in meetingpoint aan gemeld, het aantal stond al op 6  aanwezige beren, en het zou nog toe nemen. ;D

Terwijl een aantal van het groepje beren, zich vermaakt met het bier, ga ik maar een rondje lopen, en voor dat ik het zelf door heb, lig ik in de oriëntaalse ruimte met Dominicaanse Sarah aan mijn zijde. Even voorproeven, en dan een kamer met airco opzoeken. Wederom een prima sessie, van bijna een uur,  met haar beleefd. Ze blijft voorlopig in mij top 3 van Six Sense staan. :bonken

Even relaxen, wat live berichten schrijven, rondje lopen, aanschuiven bij het berenoverleg.  En nu wat te doen, voor de aanvang van de bbq de kamer op? Of wachten tot na het eten? Toch maar een rondje lopen, bij de gokkast zit een dame die mijn interesse wekt. Het is de Bulgaarse milf Alicia, maar even kennismaken, maar de gokkast blijft nog even de voorkeur houden.
Buiten draait de bbq  :103: op volle toeren, de eerste groep hongerige personen zijn reeds voorzien van een maaltijd, daarna neemt de drukte af  en kan je zonder wachtrij gewoon vlees afhalen. Bij het after dinner relax momentje kom ik opnieuw in contact met milf Alicia, wat de vorige keren niet lukte, is dus nu wel gelukt, samen naar de kamer. Alicia, niet de jongste, ook niet de mooiste, zeker niet de slankste, maar wel een echte milf. Helaas de kamers met airco allemaal bezet, dan maar een kamer met raam, een stevige pot milfsex, van bijna een uur, waarbij de temperatuur op de kamer bleef stijgen. :adult

Ik twijfel een beetje, nog een sessie of naar huis? Na een break, waarbij diverse jagertjes zich kwamen opdringen. En toen verscheen daar Melanie, Bulgaarse met een normaal postuur en zwart lang haar, rond gezicht. Tongzoenen in de salon, even kluiven in de kino en dan door naar de kamer. Algemene indruk beetje te gehaast, dringt aan op ft, kluiven gaat met teveel handwerk en voordat pielemans de liefdestunnel in mag, gaat er een flinke scheut babyöl in, waardoor het gevoel nagenoeg verdwenen is. Keurig binnen het half uur gebleven, maar geen herhalingsgevaar.

 Over de hele dag was het gezellig druk, en waren de beren licht in de meerderheid. Wat mij wel opviel was dat er veel “nieuwe dames” waren, waarvan een aantal direct lid konden worden, van de “dikke konten club” :great:. Een ander detail wat mij meer zorgen baart,  dames die geen woord buiten hun moedertaal spreken. ::)

Het was een geslaagde dag. Six Sense tot de volgend keer :great:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #704 Gepost op: 25 juli 2016, 00:37:45 »
En toen verscheen daar Melanie, Bulgaarse met een normaal postuur en zwart lang haar, rond gezicht. Tongzoenen in de salon, even kluiven in de kino en dan door naar de kamer. Algemene indruk beetje te gehaast, dringt aan op ft, kluiven gaat met teveel handwerk en voordat pielemans de liefdestunnel in mag, gaat er een flinke scheut babyöl in, waardoor het gevoel nagenoeg verdwenen is. Keurig binnen het half uur gebleven, maar geen herhalingsgevaar.
Een jong ding nog, 18 lentes jong. Ik heb Melanie gesproken afgelopen vrijdag. Ze zit sinds enkele weken 'in het vak'. Ik had een leuk gesprek met Melanie en we hadden heel veel lol. Het zou zeker tot een kamer hebben geleid. Mijn alibi liet echter niet toe om nog te kameren. De 'presales' waren in een zodanig stadium beland, dat ik normaliter ook op kamer zou zijn gegaan. Dus ga ik a.s. vrijdag met haar de lakens te delen. Jouw ervaring neem ik uiteraard van harte mee. Met dank!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke