Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1118679 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #705 Gepost op: 27 juli 2016, 07:56:55 »
Uit mijn verslag over bezoek aan Lemiers, vrijdag 8 juli
De komende weken clubpauze als werkzaamheden en vrije tijd lopen zoals gepland, om medio augustus het zwembad weer met nieuwe energie op te zoeken.
Hoewel... sluit nooit uit dat ik morgen weer aan de deur sta in Lemiers!


Die laatste zin uit mijn verslagje had natuurlijk al een waarschuwing kunnen zijn...
Uitzondering bevestigt de regel..
De appel valt niet ver van de boom..
Als de kat van huis is..
En meer van dat soort spreek woorden en gezegdes als excuus om op 20 juli Sixsens nog eens aan te doen.

Een gepland uitstapje werd na overleg met reisgenote een dag ingekort en op de warmste dag van het jaar stond niets een bezoekje aan een club in de weg. Na een korte discussie over de tamtam met Toetebel werd niet voor het zwembad van YY, PHG of VM gekozen maar voor het warmste terras van Nederland. Als ik mij niet vergis gaf de aanwezigheid van Lydia bij hem de doorslag om wat verder te rijden dan gebruikelijk.
Rond 13 uur afgesproken om met een omeletje te beginnen en daarna af te koelen in het zwembad.
Maar 13 uur werd 14 uur en op een volle parking moeten uitwijken naar de parking aan de rechterkant, waardoor ik precies te laat binnen kwam voor het happy hour tarief. Nu vind ik die 15,- niet zo spannend, maar dat de keuken meestal stopt met omeletjes bakken om 14uur, daar baalde ik meer van.
Echter in barre tijden leer je je vrienden kennen!
Via de tamtam was Toetebel op de hoogte van mijn vertraging en zo werd kort voor 14 uur door hem een heerlijk omeletje met bacon besteld en op een rechaud warm gehouden. Een kwartiertje later viel ik binnen en was mijn dag al helemaal goed. Wat een service!
Korte Line up check in de bar en snel naar buiten waar een verzengende hitte hing. Badjassen (met zonnebril, zonnebrand en Phone) op een ligbed en direct het water in. Heerlijke verkoelend en toch niet te koud zodat een uur in het zwembad gedobberd kon worden.
Toetebel kreeg al snel gezelschap van Carmen2. Weliswaar volop in de make-up, maar niet kinderachtig. Het was de lucky day van Toetebel want de paaldanseres had schijnbaar alle tijd en van haast of jagen was geen sprake (sowieso haar nog nooit zien jagen, ze wacht geduldig af tot iemand in haar web gevangen zit). Na een uurtje vond ik het genoeg en was ik dat kleffe gedoe van die twee wel zat. Pakte mijn badjas en wilde naar binnen gaan voor verkoeling. Maar niks badjas! Een overijverige schoonmaak dame had wat bedden vrij gemaakt... Is niet de eerste keer dat ik dat meemaak, maar wel de eerste keer dat het mijn badjas met inhoud betreft. Vond het maar een rare actie om spullen op te ruimen die nog aantoonbaar gebruikt worden door badgasten, zo vertelde ik Lambert (jaja, ook ik heb wel eens kritiek hoor!). Anyway, ben niet zo snel gepanikeerd en bij de theke lag de inhoud van mijn badjas op mij te wachten.
Live forum ff bijgewerkt, stukje gebak gehaald en de middag verder kabbelend tussen bar en dakterras doorgebracht. Nog te warm voor dames waarbij mijn voorkeurstype dames nog niet gesignaleerd waren.
Er waren nog 1 of 2 foraschrijvers aanwezig volgens het forum maar we zijn niet met elkaar in contact gekomen. Zij zullen ons wellicht wel gehoord en gezien hebben en volledig terecht besloten hebben om maar ver weg te blijven van die mafkezen met hun vieze praatjes.
Carmen2 was inmiddels met haar prooi naar elders vertrokken. Op het dakterras mijn mailtjes en fora bijwerken en lekker bijkomen van een aantal hectische weken. Het dakterras is voorzien van een houten vlonder als vloer, waardoor het hier tov de hete terrastegels minder heet is en het goed vol te houden was. Goed toeven was die dag het wachtwoord, nadat Carmen2 het woord had opgevangen en daar haar eigen interpretatie aan gaf: Toeffie toeffie...
Zou er nog gekamerd worden of zou ik mijn kruit bewaren tot de dagen die nog komen zouden?
Eerst maar eens naar beneden vanaf het dakterras nu de lucht van de bbq ons bereikt.
Kippetje, frietjes, niks mis mee.
OrlandoF liep voorbij als eerste bekende die ik zag en met hem wat info kunnen uitwisselen over de dames en hun streken. Gedurende de loop van de avond zouden wij elkaar nog vaker tegen komen in de bar en zwembad. Het water bleef heerlijk en eigenlijk konden we zo wel uren blijven dobberen met mooi uitzicht over Limburg en over het terras waar nu meer meisjes hun gezicht durfden te vertonen (overdag zaten de meesten binnen in de koele ruimtes).
Tijdens het eten was mij het lekkere kontje van Sissi weer opgevallen en toen ik haar aan de bar zag zitten heb ik de stoute schoenen maar eens aangetrokken en met haar in gesprek gegaan.
Waardoor het kwam weet ik nog niet, maar zij was duidelijk niet in haar normale doen. Was ze verbaasd dat ik haar aansprak (terwijl dat bij haar normaliter andersom is)? Dacht ze dat ik toch niet op kamer ging vanwege haar Bulgaarse collega/concurrent met wie ik meestal ga zoals al die dames weten. Was ze niet helemaal lekker door het warme weer ? Hoe dan ook zijn we op kamer gegaan en zij was allervriendelijkst, een heerlijk lijfje maar helaas wat passief. Heb er geen spijt van maar had meer spektakel verwacht.

En Lydia, waarvoor we eigenlijk speciaal naar Sixsens gereden waren..? Die liet zich even op het terras zien en meldde dat zij een dagje vrij genomen had.. ach ja, vrouwen...
Al met al een lekkere ontspannen dag met prettig gezelschap.
 Sixsens tot medio augustus

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
I WANT A BABY WITH EYES
« Reactie #706 Gepost op: 31 juli 2016, 01:31:54 »
I WANT A BABY WITH EYES
Vrijdag 29/7/16, geheel onverwachts zette mijn "mean red machine" koers richting drielandenpunt, om ergens een louche kaboerdoeske op te draaien, en een zalige (zeer rustige wegens vakantieperiode) vrijdag mee te maken .....


Iedereen heeft zijn gevoelens


zo ook mijn rood trouw beest




en onderweg zakten we samen diep weg in gedachten, wat een viespeuk ben ik wel niet, menig moto zou er het schaamrood van op de benzinetank krijgen .....


Ik was wat later op de afspraak dan wat ik gewend ben op een ss-vrijdag, ik bromde namelijk omstreeks 14u30 de parking op van het hol van verderf, waar ik een hele leuke ontstressende vrijdag ging beleven .....Laat me allereerst beginnen met de mederakkers te begroeten ...... jeank was aan het genieten van het flauw zonnetje, en had zich strategisch opgesteld om een Zuidafrikaanse te strikken .... helaas pindakaas is deze dame opgejaagd wild en zijn er nogal wat kapers op de kust, die zich maar voor weinig schamen als het op 'netjes in de wachtrij aanschuiven' of 'respect voor de oudere medemens' aankomt  ::) :-P   Ter info: onderstaande foto heeft NIETS, maar dan ook NIETS met Amara te maken, ik vind deze donkere stoot gewoon errug lekker


Licky Luke ook gespot buiten, altijd leuk deze SS kenner weer eens te spreken (let op, ik zeg SS-kenner, niet vrouwenkenner)  :dance2   Waterrat zat ook te genieten van het zonnetje, en nog wat (voor mij) onbekende franstaligen en Vlamingen .....OudeBelg, ach, erg lieve, leuke man, en zijn mond loopt nog steeds over van zijn Carmen, die er trouwens errug lekker uitziet, en ons enkele uurtjes van dat heerlijk aanzicht heeft doen genieten aan de buitenbar  :blonde   


Sjeufke, die was in geen velden of wegen te bespeuren, die lag wat babyvet weg te werken (van hemzelf en de nobele onbekende tiener Melanie). Ze krijgen momenteel veel te veel freet vooraleer de reis naar het Westen aan te vatten daar in Bulmenië.  backen koch   

I WANT A BABY WITH EYES


Dames (mijn eerste indruk bij het binnenkomen): gene vette ..... en dan bedoel ik in aantal/line-up, begrijp me niet verkeerd ....
Wie vielen op?
Aida met 4 vriendinnen  (die samen met haar een tafel verderop halsstarrtig bleven zitten te genieten van het toch wel aangenaam weertje) terwijl wij een tafel verder met 5 heren zaten te geilen .... ik denk dat ... lompe grieten, met een klein beetje moeite komen jullie even aanschuiven, en in no time is het terras leeg en zijn de kamers vol .... ze moeten nog veel leren .... en daar hebben we geen ophitsende muziek of wat dan ook voor nodig ..... een (of twee of drie) "baby with eyes" volstaat (volstaan).
Zelf een luidruchtige poging, omstreeks 19u van onze tafel, werd beantwoord met 'später, erst relaxxxen .....
Verder een huismeubel, genaamd Carmen2, altijd uitdagend en geil.

Linette, die het potje schmink helemaal had leeggeveegd boven haar nek en onder haar haarlijn .... no swimming of whirlpool, tenzij ze beseft dat een beetje minder ook best mooier zou kunnen zijn (Linette is trouwens niet mijn type - veel te nors, en niks wat op een kont gelijkt, plat van achter)
Crystal (volgens onze kenners Sjeufke en livky Luke TE MOE ....what the fuck, hoe te moe om te kameren?)  :bonken   
Roberta - voor mij de allermooiste gisteren (met zwart kleedje) een heerlijk betoverende lach (helaas in de avonduren overgoten met champagne, en dan is het beter er vanaf te blijven, laat de jeugdige champagnefeestgangers maar lekker doen, 't kind verdient dan goed en ze zit in aangenaam gezelschap die stuk voor stuk hun zaad verschieten voor ze 't gat hebben gevonden)

Lydia - de ganse namiddag en vooravond aan het wachten op een grote lul (onze Vulkaanspesjalist)
Vickie - mooier met haar haar in een zwarte band gevlochten dan loshangend, maar wat een moordgriet
Amara -  enkel gespot toen ze drie maal de sleutel ging verlengen, en toen een franstalige haar afsnoepte van ons aller jeank, EN toen ze omstreeks 19u15 huiswaarts ging
De "vollere" zus van Carmen2 (ze loopt precies op dezelfde manier, en kennen mekaar zeer zeer goed) .... misschien geen zus maar zou het geen nichtje kunnen zijn?
Nog een tiental anderen waar ik geen interesse in heb/had (moest ik niet vermelden want ik vroeg me af wie van de dames me opvielen)
Een groepsfoto dan maar?  ;D   


NO Cindy
NO Emma
NO Petra

I WANT A BABY WITH EYES


In de namiddag (tot etenstijd) wat rondgehangen links en rechts, weinig tot geen actie, en toch was het best gezellig en aangenaam ..... wat dreigende wolken waar welgeteld 4 druppels water uit vielen .... en genieten .... dan weer naar de bar, dan weer op het terras ...

Mijn eerste kamergang was met de zeer zeer (te) lieve Sara, vriendin van Cindy, die me trouwens vooral wist te vertellen dat de laatste gisteren vertrokken is naar het thuisland voor een welverdiend verlof.
Sarah is me eigenlijk veel te lief, en ik vraag haar dan ook steeds om de stoutste dingen met me uit te halen die ze in petto heeft .... kwa heftigheid te vergelijken met Kesha/Precieuze/Naomi (alle 3 (ex)Babylon als die nog maar naar je kijken ...... om de vergelijking door te trekken naar SixSens, Emma is veel heftiger (en die is al zacht), Carmen2 zou in slaap vallen, en Petra denkt er het hare over.

Maar Sara is erg goed in wat ze doet, voorzichtig, lekker pijpend, goed neukend, lekker tongend ..... als ze eens moest durven .... ik omschrijf haar eerder als een vriendinnetje voor mannen zoals Sjeufke of andere teddyberen, die een liefje zoeken en dan liefst zacht opgeknuffeld willen worden ....
Misschien haar ooit eens meenemen als Cindy terug is, kan ze in de leer en kijken hoe ik graag "gepakt" wordt, want die heeft dan wel het hele vettige/vieze arsenaal in petto.
Bij Sara mis ik dat iets wildere, en voor de rest zeker niks op haar service aan te merken ..... geen tijdsdruk, lief, teder, zacht ....
Met Sara was ik ook over het halfuurtje, mejuffer ging nadien (na de 37 minuten nog even iets afhandelen) en vroeg waar ze me kon vinden ..... aan het zwembad dus .... ik dus de beurs gaan halen in de lockers, en rustig op een ligstoel plaatsgenomen .
Aangezien ik nooit van een dame wil profiteren, haar (toen ze tien minuutjes later kwam aanlopen) gevraagd wat mijn schuld was, en ze antwoordde zonder verpinken ..... 'une demi heure', voor de franstaligen, een half uur dus.
Met een 'neen, we zaten echt wel over het half uur, haar 70 euro gegeven, wat me meer billijk leek voor tussen de 35 en 40 minuten.
Als Sara wilde, had ze me ook gewoon 100 euro kunnen aanrekenen trouwens .... wat dan wel zou geresulteerd hebben in 'no more bolero', maar toch had ze het recht dat te doen. 
Buiten een erg lieve en leuke meid is ze dus ook niet dom, en uiteraard weet ze al lang van Cindy dat die (maar dan voor de erg goede service) steeds wel iets extra krijgt van me ..... wij zijn velen malen dommer dan de dames ..... neem dat maar van me aan ........  :lol   

En nadien kwam ook zowat iedereen terug bij mekaar, het was intussen half zes gepasseerd, en vrijdag visdag, erg erg lekker steeds, een plat visje, met een schijfje citroen, heel wat vitamines c (Broccoli, zoek maar op), gegratineerde aardappeltjes met wat room overgoten, en wat kaas (ja, ik zou het ook dauphin gratinois kunnen noemen)..... langzaamaan kwam iedereen toegestroomd en even later zaten wij daar gezellig samen wat te lullen en het damesaanbod te overschouwen ...... met verderop een tafel lamlendige dames ( laten we het makkelijkheidshalve de bende van Aida noemen).

Eentje die interacteerde, en dat was uiteraard Aida .... die wel dorst had .... en vanzelfsprekend geen zin had zelf haar drankje te betalen.Al snel was het "I WANT A BAILEYS WITH ICE" en ze wou zonder enig probleem het armbandje van sjeufkes goddelijk lijf afrukken om haar zin te krijgen ...


Langzaam, heel erg langzaam kwam de sfeer er een beetje in, Aida kreeg (voorlog toch) niet haar zin, en toen het te fris was buiten voor de dames besloten wij ook allen maar de bar binnen op te zoeken.
Over één ding waren we het allen eens ..... kwa bezetting de minst goede vrijdag ooit in SixSens (dat heeft alles te maken met de verlofperiode) .... en wat mij (in de late avond ook opviel, de beste dag die ik ooit heb gezien kwa champagneverzet in de bar - minstens 10 flessen zien van eigenaar wisselen tussen half tien en half twaalf)





I WANT A BABY WITH EYES


En zo werd het toch een uur of tien vooraleer de sfeer er een beetje inkwam, lekker gelachen en gepraat met o.a. OudeBelg, jeank, LL, sjeuf, .... en de dames werden uiteindelijk toch wat actiever ..... Carmen en zus liepen op en af, de jongste ging (hing) aan de danspaal, Vickie kwam de boel wat opgeilen, maar vooral Roberta en Aida vielen mij op in de positieve zin .......Roberta lijkt me echt een moordwijf, misschien ietsjes TE lief voor me, maar dat vinden we binnenkort wel eens uit (als ze niet de ganse avond aan de champagne hangt) .... en Aida strikte in no time oude belg, en probeerde mij te koppelen aan een tettezjeirloze vriendin van haar  .... neen, ik kies graag zelf, maar ze kon wel een BAILEYS WITH ICE van me krijgen, waar ze nadien (ja, voor ocharme 8 euro) erg dankbaar voor was .......     



We (de eyes komen van LL) hadden er niks beter op gevonden dan haar woorden te verdraaien ...... YOU WANT A BABY WITH EYES? We can arrange that, Aida .... it is less expensive for you, you save money on condoms ...... :-\ ;D :censored Aida had haar (dodelijke) pijlen gericht op OudeBelg, die maar al te graag bezweek .... en voor 2 uur of zo naar hogere regionen reisde ..... dat mag hij lekker zelf vertellen


En zo had ik gedacht dat het voor mij gisteren bij een dagje met een goede sessie met Sara zou blijven ..... dat was buiten de BailyesQueen gerekend ..... mejuffer had OudeBelg tevreden afgezet aan de lockers, hem zijn centen ontfutseld, en propertjes kwam ze terug de bar binnengehuppeld ..... het was bijna zaterdag, op een half uurtje na dan toch .....Recht naar Sjeufke en Licly Luke fladderde ze, daar dacht ze namelijk de eerste nog even te scoren ......


En weer ging het van "I WANT A BABY WITH EYES" en het werd steeds vrolijker .... ze ontfutselde een tweede baileys die avond aan mijn armband (armbanden die kunnen tellen EN lockers openen, de wondere wereld van WOF (World Of Pleasure) .......
Toen ik vroeg hoe lang ze bleef, en ik verklaar zo dadelijk waarom, duurde het niet lang tot haar briefje van 50 euro viel, en onmiddellijk draaide ze 180 graden van de schoot van Licky Luke naar de mijne ...... of .... hoe snel kunnen ze zich aanpassen als ze denken geld te ruiken ..... euh, niks mis mee, integendeel, veel liever 50 van dit soort vrouwen in een club dan 50 dooie vissen, die maar wat hangen en geen enkele moeite doen onze 50 euro te verleiden .....


Lang duurde het dan ook niet of sjeufkes arm werd er bijna afgerukt (hij heeft ook geen karakter, hij geeft geen drankje als de dames er nadrukkelijk om vragen ha ha) en ook zijn armbandje was er eentje dat kon rekenen .........
Ik was intussen geïntigreerd geraakt ..... Sjeuf vertelde namelijk dat ik een kamer met Aida niet zou overleven, en dat ze veel beter was dan Kesha (waar ik eens hartelijk moest om lachen, en nu nog steeds) en zo kwam het dat ze steeds meer begon geile praat en bijhorende kunstjes te vertonen ..... tijd om haar maar eens om een sleutel te laten hollen ....... En zo geschiedde dat we het uur der spoken ergens een kamer op gingen en we er stipt anderhalf uur terug af kwamen.......




Op kamer transformeerde Aida zich tot een lekker ding (alleen vind ik het storend dat dames al volledig naakt voor je staan vooraleer er ook maar enige sexuele actie is geschied). Slechte start, zeer slechte start, die ze onmiddellijk goedmaakte met een lekkere tongzoen, en lekker geil kijkend, terwijl ze vertelde dat ze een beetje aangeschoten was. kan ik het helpen dat ik dat lekker vind, een zatte doos in bed?

Anderhalf uur kunstjes, van deftig pijpend (niks spectaculairs, gewoon oerdegelijk, zeker GEEN kesha kwaliteit) tot deftig neukend, oliemassage, B2B, het hele bed zeiknat (en aangezien ik niet geloof in vrouwelijk genot noch vrouwelijke orgasmes, die geile slettebet heeft me acht keer ondergeplast tijdens het neuken, mijn esigarit vernietigd (die lag namelijk vlakbij haar zeiknatte poes bij beurt nummer 6)

Wel erg erg geil als je zo hard een aangeschoten geile doos mag doorneuken/doorbeuken (standje vrij te kiezen, alle standjes hebben de revue gepasseerd en een natte plek in bed bij ieder ander standje  - cowgirl, reverse cowgirl, linkse zij, rechterzij, missio, missio opgetrokken benen, doggy, platte doggy, ....), dat ze ritmisch begint te hijgen, ze schreeuwt om harder genomen te worden (of mij domweg gewoon harder afrijdt) en je deftig wat warm vocht naast en over je ding naar buiten voelt stromen die een plek nalaat om U tegen te zeggen ...... alleen Precieuse kreeg een bed natter dan deze Aida .......


We hebben ook deftig wat afgelachen tijdens de kamergang, op een bepaald moment nam ze me zo hard in doggy dat het condoom scheurde met een luide knal, net toen zij een straal heet water over me heen deposeerde ...... daarop zei ze FUCK FUCK FUCK en ze floepte van me af ..... mijn enige reactie (een mens moet wat) die ik had was .... IF WE FUCK NOW FURTHER, YOU WILL HAVE A BABY WITH BROWN EYES IN 9 MONTHS .......



Normaliter is het dan drama drama drama bij zulke gebeurtenis ..... Aida schaterlachte en nam een nieuwe condoom en ging door .... en door .... en door ......
Bij de achtste kletsnatte plek (die nog niet zal opgedroogd zijn) kletterde ik het condoom vol .......


AND NOW YOU CAN HAVE A BAILEYS WITH ICE ...... ze bedankte en koos ervoor om de schade te laten uitbetalen aan de kleedkamer, wat ik dan netjes deed ..... geen gezeik, de tijd maal 50 euro per halfuur .... zij tevreden .... ik tevreden .....


Ze vroeg ook of ik de volgende keer weer met haar zou kameren ...... meid, dat zal de toekomst uitwijzen, ik kan je alleen zeggen dat je erg goed bent ...... en ooit zal ze misschien in de buurt komen van de service van Kesha of Precieuse, maar nu krijgt ze van me op de Kesha schaal een 8/10, wat al errug goed is.

Ow ze probeerde me ook te overtuigen haar te likken, waarvoor ik vriendelijk bedankte met de woorden .... I am not a dog and sure not Lassie .... ze kon er hartelijk om lachen .....

I WANT A BABY WITH EYES ....... where the fuck is that condom......



En als laatste alweer een foto die nergens op slaat ..... maar ze is wel verdomd lekker ..... tot de volgende SixSens, ik heb me alweer zeer goed geamuseerd  ;D ;)   
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #707 Gepost op: 4 augustus 2016, 22:41:04 »
Sixsens unter der Woche (03.08.16)

Diesmal unter der Woche mit drei anderen Sixsens-Sympathisanten im Nachbarland verabredet.

Total verregneter Tag, was wohl nicht wenige Gäste von einem Besuch abhielt. Ziemlich tote Hose im Club, erst im Laufe des Abends nahm der Besucherstrom sichtbar Fahrt auf. So wurde halt diesmal dem Wellnessfaktor mit Whirlpool und Co. mehr Gewicht als sonst beigemessen.

Line-up mit rd. 30 bis 35 Girls ganz okay, darunter allerdings eine nicht geringe Anzahl von Plus-Size-Models. Bildhübsche Girls im Gazellenstyle fast Fehlanzeige. Die Polen-Milfs wieder mal nicht vor Ort, Favoritin Lydia ebenfalls nicht zugegen. Aber irgendwie wird man ja (fast) immer fündig.

Buchung 1: Amara – Südafrika (oder Kenia?)

Mir kam sie irgendwie bekannt vor. Stimmt auch, vor paar Jahren war sie längere Zeit im GT unterwegs. Dort galt Amara als Kenianerin, hier gibt sie Südafrika als Herkunftsland an. Keine Ahnung was das soll, aber letztlich auch egal.

Selten hab’ ich mich dermaßen beim Alter verschätzt. Hätte höchstens 30 vermutet, Amara ist aber wohl um einiges älter. Black Beauty in Reinkultur, absolute Optikbombe mit KF 34-Vorzeigebody ohne ein Gramm Fett, die weichen B-Sillis im Miniaturformat passen sich perfekt an. Ganz schön schwierig an sie ranzukommen, in meinen Augen spielt sie im Sixsens auch in einer anderen Liga. Überaus charmante Gesprächspartnerin, die erstmal ihren Spielgefährten kennenlernen will.

Es wurde eine erstklassige, sowohl kuschelige als auch actiongeladene Nummer mit allem, was auch ein verwöhnter Clubber begehrt. ZK sehr zärtlich und verspielt, das könnte endlos so weitergehen. FO war nass und tief und sie nuckelte am kleinen Kunden wie an einer Zuckerstange. Darüber hinaus verirrte sie sich mehrmals in südlicheren Regionen.

Ich hingegen musste mich immer wieder mit ihren Traktorventilnippeln beschäftigen; sehr beeindruckend, die Dinger. Fingern im Übrigen auch kein Problem; überall, wohlgemerkt.

Nach einer ausgedehnten Reiter schreit der zückersüße kleine Knackpo förmlich nach Doggy. Nicht nur mit Spiegelunterstützung ein Hochgenuss. AV bietet sie je nach Größenlage wohl auch an, ist jedoch zumindest für mich aufgrund der Sixsens-Aufpreislage kein Thema.

Großzügige Zeitabrechnung, passt zu ihrem Auftritt insgesamt.

Fazit:
Meine neue Nr. 1 im (zugegebenermaßen nicht allzu umfangreichen) Blacky-Ranking. Tolle, superattraktive Exotin mit Niveau und ausgefeiltem, weitreichendem Service.

Kurzübersicht Amara

ZA, Mitte/Ende 30
Lange glatte schwarze Haare, KF 34, B-Cups (getunt)
ca. 160 cm, gutes Deutsch


FO: Ausdauernd und variabel
EL: Zärtlich und verspielt
ZA: Ansatzweise
Augenkontakt: Klar
ZK: GF6-like
Lecken: Amara genießt ohne aufgesetztes Stöhnen
Fingern: Überall kein Problem
GV: Reiter mit variantenreichen Finessen und Doggy
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 70%
Illusionsfaktor Optik: Edel-Exotin mit Gardemaßen
Illusionsfaktor Nähe: Ja, zweifellos gegeben


Buchung 2: Vanessa – Rumänien

Hatte schon innerlich mit dem Tagesordnungspunkt Ficken abgeschlossen, als am frühen Abend plötzlich eine Optiksahneschnitte die Thekenbühne betrat. Vanessa, 30, schlanker Prachtbody über mindestens 170 cm, sehr laszive Ausstrahlung, in etwa der Typ GT-Monique. Die mächtigen DD-Sillis sind butterweich modelliert, selbst Naturliebhaber hätten damit wohl keine Probleme. Must-Have. Erster Tag im Club, vorher in österreichischen Clubs tätig gewesen; der Austria-Slang unverkennbar. Lustiges und gesprächiges Girl, ein gutes Bauchgefühl machte sich breit. Man darf eben keine Angst vor großen Frauen mit ebensolchen Argumenten haben. Für eine Clubentjungferung kam ich eine Nummer zu spät, aber diese Ehre kann einem ja nicht immer gebühren.

Erste überzeugende ZK und Bekanntschaft mit ihrer referenzgetunten Oberweite gemacht. Im weiteren Verlauf bietet Vanessa alle Standards, der letzte Kick bleibt jedoch aus. Vielleicht war sie mir eine Spur zu professionell, vielleicht waren auch die Einflüsse der ersten Nummer noch zu gegenwärtig.

Fazit:
Clubstandard, nicht mehr und nicht weniger. Wenn man auf die Optik steht wird man’s zumindest nicht bereuen.

Kurzübersicht Vanessa

RO, 30
Lange gelockte schwarze Haare, KF 36/38, DD-Cups (weich getunt)
Ca. 170 cm, diverse Tattoos, passables Deutsch


FO: Recht gut und variantenreich, aber irgendwie auch mechanisch
EL: Ja, kam aber zu kurz
Augenkontakt: Klar, hat sie drauf
ZK: Im grünen Bereich
Lecken: Vanessa geht gut mit, lässt sich jedoch nicht aus der Reserve locken
Fingern: Nicht probiert
GV: Reiter und Doggy; recht ambitioniert, da gibt’s nix zu meckern
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 80%
Illusionsfaktor Optik: Topattraktives Schwarzmeergirl mit Hammerbody
Illusionsfaktor Nähe: Gegenseitige Sympathie, aber wohl nicht mehr als professionelle Nähe


Noch paar Abschlussbierchen an der mittlerweile gut freqentierten Bar und mein Chauffeur an diesem Tag drängte zum Aufbruch. Danke nochmal fürs Mitnehmen, Kollege!

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #708 Gepost op: 7 augustus 2016, 15:54:04 »
                                                            VRIJDAG 29/07/16

Eigenlijk niet in de planning,toch maar even naar Vaals gegaan,rond de middag 40€ betaald en op voor een dagje relax.Eerst naar de bar een koffietje gaan scoren of was het om het mooiste meisje van SS te zien achter de bar? Toen ik de wc's passeerde trok Delia me binnen,een paar kussen gekregen en ik moest vandaag bij haar op visite gaan zei ze,ik heb niets beloofd,ze zag er vurig uit met haar rode haar.

Dan maar een ontbijtje gaan scoren,altijd wel ok,intussen reeds een paar collega's ontmoet,het zou wel weer loslopen.
Sjeufke had Melanie in de wacht en toen ik ze zag was ik ook wel een fan,ik liet hem de primeur om haar te "ontdekken",ik wachtte haar (bed)kwaliteiten wel af.LL,jeank,SM,waterrat en nog enkele bekenden tekenden aanwezig.Even een toertje doen rond halfdrie,enkele tussenstops gehad,maar nog niets gespot die me kon bekoren,tot ik Stacey tegen het lijfje liep,ze verweet me nog nooit met haar geweest te zijn.
Dan doen we dat nu maar zei ik,ze bekeek me en ik kreeg 5 min.om op de kamer te zijn,we stonden 5 meter van de receptie en ze wilde NU een sleutel,geen presale,rien,ok dan maar niet meid,bye,strange ik dacht dat ze anders was,enfin.

Een beetje rondgewandeld en Sjeufke was terug,even gepolst mbt Melanie,ze was goedgekeurd dus die ging het worden.Toen ze later stond te praten met een paar gerenommeerde meiden plukte ik ze weg,ze was verbaasd dat ik haar in een zeteltje uitnodigde.Leuke presales,vlotte babbel,beperkt Engels,maar genoeg om te kameren,paar TZ,wat knuffelen en op naar de kamer,nr.vergeten,soit.

Heel goede kamer,helemaal mjn type en 18,ik vind haar wel geweldig,ook FT in haar pakket,als ze al weet wat dat inhoudt,maar niet gedaan.
Het uurtje vol gemaakt en nog samen douchen,ze kent wel de knepen van het vak als ze nog maar 18 is,pp niet gecheckt,rest zie draadje.

Op het buitenterras lullen met de andere mannen,de mooiste van SS deed de buitenbar,onbereikbaar,rond 18h vertrokken.
Paar visjes gegeten met aardappelen en wat groenten,weer het buitenterras op om de rest van ons verhaal af te ronden,line-up ok,wel enkele
vaste waarden afwezig,enkele nieuwe,onbekende aanwezig.Lydia en enkele andere meiden leken ons wel te mijden,waarom toch,we hadden gegeten en we zijn zo lief,hmm.

Toen het donker werd de bar opgezocht,even Alexandra gepolst,ik krijg er geen klik mee,Delia zat een paar meter verder kwaad naar me te kijken,tja,we zijn in een club meid,ik ben vrij,nu toch.

Aida kwam resoluut naar me toe en liet me niet meer los,de baileys van SM had zijn werk gedaan,rond halfelf op naar kamer 6,heet daar,zowel qua temperatuur als van het gebeuren.Aida doet zowat alles perfect,vraagt wat ge wilt,goede kamer van een uur,maar mijn favo gaat het niet worden,dat ligt enkel aan mij,ik heb er geen affectie mee,allee toch wel een beetje,rest zie draadje.
Samen gedoucht,nog een mij bekende heer kwam ook douchen met...Alexandra,ze was een beetje verlegen om haar handdoek af te doen,ze kwam dan toch in de rij staan in de grote douches aan kamer 6.

Proper Aida weer afgegeven in de bar,nadat ze mijn bijdrage had geind en gelijk ging ze op zoek naar een volgend doelwit,wie van de drie,het werd SM naar ik lees,ik heb er rond middernacht de brui aan gegeven,bye mannen,tot gauw weer ergens.

Toen ik de bar verliet kwam Jasmin voor de elvendertigste keer die dag me vragen waar ik ging,mooie meid maar iets weerhoud me,wat geen idee,mss iets voor next time,wie weet.

Thx aan de mannen,ganse crew van SS,Melanie en Aida in het bijzonder,bye vanuit belgenland.  :-P  :039:
« Laatst bewerkt op: 7 augustus 2016, 16:08:29 door oudebelg »
you only live once

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #709 Gepost op: 7 augustus 2016, 22:23:11 »
Zaterdag in de loop van de morgen koers gezet naar Lemiers. Had in het Meeting Point de aankondiging gezien van NFKK, en kon hem niet alleen verslonden laten worden, door de jagende dames.  C:-)
Even voor 13:00 de bolide op een matig bezette parkeerplaats neer gezet, dus voor het 40 euro tarief naar binnen. Na het standaard ritueel maar even een ligstoel op het terras geconfisqueerd. Even een liveberichtje tikken, lees ik zowaar dat Piet Plezier, Blueeyes en Firehawk er ook al bijna zijn. ::)

Het is misschien dan nog vroeg, en is Six Sense aan het ontwaken, toch lopen er al een aantal toppers rond, helaas wel wat minder dan gebruikelijk. Het groepje veelplegers is inmiddels ook binnen en probeert een bres te slaan in de biervoorraad.  ;D
Na een uur of 2 de dames gade geslagen te hebben, tijd om een dame op te gaan zoeken. Dani probeert me over te halen voor een trio :trio, helaas 1 dame is genoeg voor mij. Dani beveelt haar vriendin Maria aan, sinds kort in Six Sense. Aan de bar in de salon waren het goede vooruitzichten, helaas op de kamer tegenvallend.  :-[ Sprak later Firehawk, die ook met haar geweest was, en die vond haar ook niet overtuigen.

Effe relaxen en zwemmen tijdens het verblijf in het water komt er een dame het water in. Het is de Zuid-Koreaanse/Nederlandse Lin, beetje dollen in het water en aansluitend door naar de kamer. Een uur later flink bezweet weer de kamer verlaten.  :xrated Tijd om de inwendige mens van wat voer te voorzien, paar stukjes vlees van de bbq en wat vitamientjes.  :103:

Maar even een uurtje rust nemen, gekozen voor de oriëntaalse ruimte, lig je net, en er komt al een dame tegen je aan gekropen. Alleen slapen, ;) zei ik nog, toch gaat haar hand op verkenning onder handdoek voor wat spielerij, en zo maneuvreert de dame zich in de juiste positie voor een vervolg. Het gevaar en uitdagende van deze ruimte. :-P Na bijna een uur, loop ik samen met Dominicaanse Sarah naar de theke, om een kamersleutel te gaan halen. Het werd kamer 7 met raam, airco, douchecabine, sfeerverlichting en krakend bed. ;D Na 1,5 uur totaal gesloopt van de kamer af :censored, Sarah :engel016: blijft voorlopig mijn topper in Six Sense.

Nog even wat drinken, nog even wat contacten leggen met een paar dames, die bij een volgend bezoek een kans kunnen krijgen.
Het was een rustige, maar niet minder geslaagde dag.

Six Sense tot een volgende keer. :pica
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #710 Gepost op: 8 augustus 2016, 01:55:07 »
8 juli, 16 juli, 22en 29 juli Sixsens

Ik lig me toch kilometers achter met schrijven. En dus is het moeilijk nog alle details van buiten de kamergangen te herinneren.

Ik amuseer mij altijd wel in Sixsens. Eten en drinken (BBQ of 'gewoon' buffet) dik in orde en als het ff meezit zijn er altijd wel bekende ijsberen voor een ouwehoertje: waterrat, dendocteur, sexmachine, kanariepiet, LellebeL, kempie, oudebelg, KanariePiet, JeanK, sexmachine, Licky Luke, ...............

"Nieuw" was het om Carmen(1) achter de bar te treffen. Ik wens Carmen, die zich nu Violetta noemt, veel geluk toe in haar nieuwe uitdaging!
Linet is weer terug, maar ook dat is inmiddels weer oud nieuws.

8 juli
Een dag Sixsens met een (lang) avond alibi!

MAYA
Je kan in Sixsens niet onopgemerkt rondlopen. Maya........ . Gelukkig eerst de nuttige dingen gedaan. Daarna het aangename. En natuurlijk stond Maya letterlijk aan de leuterdeur te kloppen. Maya valt over haar eigen woorden, maar ze lult je wel zo de kamer op. Enfin, zij haar zin. Een uurtje gerollebold. Ze blijft boeien en geeft uitstekende service. Poolse gründlichkeit  :017:

CRYSTAL
Na de bbq eens rondgekeken en zo maar 2 uurtjes met Crystal op kamer beland. Het was alweer een jaar geleden volgens haar. Crystal is niet van het jagen. Als Crystal er is maak ik altijd wel een praatje met haar. Ook al kamer je niet met Crystal, ze blijft altijd vrolijk en correct. Ze zal nooit vragen om een kamer. Ik was bijna vergeten hoe goed ze is. Man o man o man. Topkamer!

Ondanks het lange alibi dat ik zo nu en dan heb, kakte ik na 10, 11 uur in, ondanks de gezelligheid in de bar. Ik stond bij het welbekende koppel dat regelmatig in Sixsens is te vinden en waarmee ik wel vaker aan de bar sta te ouwenelen.

ALICIA
Alicia is net zo'n virus als Maya. Al zit je onder een bank verscholen, ze vindt je altijd. No Way meid! Doch ook Alicia weet de leuterdeur te vinden én goddomme ook nog eens tot een kamer te verleiden. Het is Alicia wel toevertrouwd, ondanks het inkakken, om je nog in hogere sferen te brengen. Girl next door en lid van de DKC, maar een service .......!!!!!

16 juli
Een zaterdag, had er gewoon zin in. Maar zaterdagen zijn niet in principe niet mogelijk. In ieder geval op tijd naar huis. In het Bulgaarse 'kamp' begin ik langzaam bekend te worden. Oké, Crystal, Stacey, Sibel en Domenica waren al eens Bulgaarse kamerdates. Laura was nog een echte illusie

LAURA
Licky Luke had mij al vaker positief getipt over Laura. Ook een girl next door, maar schijnbaar met een hele goede service. Laura zal niet zo maar bij een klant gaan staan, die moet je opzoeken. Bij Laura het gesprek aangeknoopt over mijn mini bolide, want daarin zijn Victoria en Laura naar geïnteresseerd. Al snel ging het over hele andere dingen. Licky Luke was verorberd door Aida en stom toevallig hadden we beiden een kamer naast elkaar, waarbij Aida het nodig vond om een inspectie uit te voeren op mijn kamer met Laura  :017:
Ik weet niet met wat voor serum die Bulgaarse dames zijn ingespoten, maar Laura is al Bulgari-nummer zoveel met een uitstekende service. Getuige de tijd van 2 uur op de kamer, zegt dat alweer genoeg. Niets te na van Stacey, Alicia, Domenica en Melanie (waarover later meer), want deze Bulgaarse schatjes staan hoog op de lijst. Doch, Crystal staat samen met Laura op een gedeelde 1ste plaats.

Ik zat aan de bar nog bij te komen van de kamer van Laura, toen ik in gesprek kwam een onbekende dame. Aan haar perfect Duits moest zij wel uit Duitsland komen. Dat bleek ook zo te zijn. Ik had wat recensies over een Duitse Stefanie voorbij zien komen en vroeg of ze toevallig Stefanie was. En jawel hoor!. Gloeiende....Duitse dames zijn zeldzaam en over het algemeen gaan Duitse dames en Sjeuf goed door een deur. Echter, geen tijd meer. Best lang mee zitten kletsen met Stefanie. Een date was geregeld voor het volgend bezoek over 6 dagen.

22 juli
Graag wilde ik mijn belofte inlossen op deze vrijdag. Echter geen Stefanie in the house.
No prob, er is genoeg te doen in Sixsens. Ik was al heel wat uurtjes binnen alvorens ik tot kameren toe kwam.
Maya had al een twee keer op schoot gezeten, Aida een keer. Toch kon ik de rug recht houden.
Met KanariePiet de vele hertjes bewonderd op het terras. Zo werden er twee Duitse dames gespot: Michelle en Larissa. Beiden bekend bij KanariePiet. Zo ook huppelden regelmatig Melinda en Linet op en neer. Over mooi uitzicht gesproken............. :o
De Nederlandstalige Petra maakte ook haar opwachting. Doch, de tijd begon te dringen.

ALICIA
Ongepopt wilde ik SS niet verlaten, dus schoof ik aan bij Alicia. Altijd goed voor een uitstekende kamer. En zo geschiedde. Toppiejoppie!

Na de kamer met Alica kwam in de bar in gesprek met....ja weer een Bulgaarse, genaamd Melanie. 18 Lentes jong. Leuke snoet. Zowel het Engels als Duits is zwak. Een gesprek is met hindernissen, maar het is te doen. Ongemerkt kwam ik de presales-fase terecht. Ik kreeg me daar toch een zwoele tongzoen. De etiquette voor mij is, TZ of meer, dan is het ook kameren. Echter mijn tijd zat er op. Bij Melanie de afspraak gemaakt dat ik 29 juli met haar zou kameren.
En zo kwam ook aan dit zintuigelijk bezoek weer een mooi eind.

29 juli
Om 12 uur ingecheckt. Na een koffie in de bar en in lunch in het restaurant was het tijd om te douchen......in de hoop dat Melanie zich zou melden.

MELANIE
De draad weer opgepakt waar ik op 22 juli mee ben geëindigd: Melanie. Een half uurjte aan de bar zitten kletsen, al is kletsen. Al gaat dat soms met gebaren. Over een jaar zal ze de Duitse en/of Engelse taal wel beter machtig zijn.
Op de kamer verraste Melanie voor een 18 jarige. Pas een paar weekjes in het vak! Die komt er wel.
Na de kamer kwamen oudebelg en Licky Luke meteen informeren....... ;D

Aan de bar met Dani, Zoey, Sibel en Stacey gerebbeld. De trio's vliegen je om de oren. Toch maar niet. In Dani had ik wel interesse, maar dat moest ik nog ff uitstellen ivm herstel van petite Sjeuf. Tot na the dinner kwam het niet tot een kamer. Dani was inmiddels dauergebucht samen met Stacey. Ik had mij voorgenomen alleen met onbekende dames te kameren en dus vielen vaste waarden af.

ZOEY
Uiteindelijk trof ik Zoey. Optisch gezien zou ik er niet direct op afstappen, maar tijdens het gesprek eerder blijkt het wel een vrolijk type te zijn. Zo ook nu weer en al snel raakten onze ledematen met elkaar in de knoop, waarbij al de nodige vochtige smakkerds niet ontbraken. Een prima kamer, al scoort Zoey wel lager dan de gemiddelde Bulgaarse kamer in Sixsens.

In de bar was de sfeer prima. Niet zo druk als op eerdere vrijdagen. Het liep al richting middernacht. Er waren wel wat opties: Delia en Denisa. Er liep ook een blonde Duitse rond, die ik niet meer terug kende: Tayra. Ik heb enkele maanden geleden eens naast Tayra op een bankje gezeten. Dat gesprek nodigde niet uit tot een kamer. Ik zag nu een totaal andere Tayra, die wel de aandacht trok van zowat de hele bar. Ze was druk doende met een paar ijsberen, dus dat was geen optie.
Delia stond aan de bar en Denisa zat op de bank onder het TV scherm. Tja...... . Met beiden regelmatig oogcontact en een glimlach, maar enige activiteit ging er niet van uit. Ik stond op het punt van vertrek toen Delia toch maar eens poolshoogte kwam nemen.

DELIA
Ik greep haar vast en heb haar ook niet meer losgelaten tot na de kamer. Delia werd de topper van deze dag. Was ik me bijna te vroeg naar huis gegaan.

Zo.....ik ben weer bij met mijn verslaglegging.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline NLFKK

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #711 Gepost op: 8 augustus 2016, 22:34:46 »
Zaterdag 6 augustus te Lemiers

Na een goede 5 maanden voor de 3e keer in mijn ijsbeercarriere een bezoek gebracht aan Sixsens. De laatste keer was medio februari toen ik er mijn verjaardagsfeestje vierde en er een aardige opkomst van ybf leden was. Toen oa met Lydia, Lolita en Carmendepaaldansact gekamerd. Eerstgenoemde en laatstgenoemde waren er nu weer.

Ik moest en zou deze zomer nog 1x het verwarmde zwembad testen en daar ben ik sowieso in geslaagd. Maar natuurlijk was het doel breder dan wat water tussen de billen laten stromen. Sixsens heeft veel te bieden en het topic hou ik sterk in de gaten.

Een kwartiertje voor 14;00 aangekomen op de parking bij deze prachtig gelegen saunaclub. Er stonden al aardig wat auto's geparkeerd en ik ging vergezeld door mijn toilettas naar binnen. Een andere theke dan de vorige (nu een blonde Duitse) keer. Theke van dienst die ik medio februari nog een halve Bossche bol aan bood stond nu in de bar beneden. De latte machiatto was wel redelijk zonder uit te blinken.

Gedurende de dag viel me op dat er echt een flink bataljon personeel aanwezig was om alles op orde te houden. De toiletten leken aanzienlijk beter bijgehouden te worden dan bij de grote concurrent te Roermond. Voedseltechnisch is het echter weer wat terugschakelen tov YY. Het verwarmde zwembad heb ik 2x gebruikt gedurende de dag en man man...wat een groot pluspunt! De ruimte erom heen is wel wat beperkt. Als je 15 cm ruimte hebt tussen de ligstoel en het zwembad loopt dat toch wat akelig naar mijn gevoel. Misschien wat meer balansoefeningen volgen bij de fitness.

Het blijft op en neer lopen om zicht te houden op de lineup maar daar blijven we fit door als ijsberen zijnde. Her en der zou de club er goed aan doen om wat wandjes en dergelijke beter te onderhouden. Maar dit zie je in bijna iedere club wel terug.

De kaiserbrotchen waren nog warm en smaakten ok. Het stukje taart smiddags was diepvriesgebak hetgeen in het Limburgse land eigenlijk een no-go is! Het smaakte me niet echt. De barbecue was goed verzorgd en daar 2 lange worsten van geplukt. Al met al dus in orde als je het gemiddeld bekijkt.

Met ijsberen piet plezier, blueeyes, forgetskinnyletsgetfatty en firehawk kennis gemaakt cq bijgepraat. Ik moet zeggen dat FSLGF tav LatijnsAmerikaanse Sarah een aardige smaak heeft. Nu ben ik niet zo vd latina's maar deze dame sprak me optisch best wel aan. Maakte een guitige en goede indruk.

Helaas geen Crystal of Kinga aanwezig had ik vooraf vernomen. Die 2 dames lijken me erg interessant gezien de GFE die ze zouden bieden. Het zal er vast nog 1x van komen.

Mijn laatste bezoek was GT en dan is het optisch gewoon ietsjes terugschakelen tov SS. Helemaal niet erg, in GT geef ik vaak toch te veel uit. Line up technisch kon ik met circa 6/7 dames uit de voeten hetgeen uiteindelijk bij 2 dames is gebleven (Lydia, Denisa).Dames die bij me kwamen polsen maar faalden warem oa Dani, Selena en Melissa. Meen ook nog te zijn "aangehouden" of kennis te hebben gemaakt met Claudia al weet ik niet meer hoe ze er uitziet.

De kamer met Lydia was net als de vorige keer in orde. Meer info in haar draadje! Ze blijkt met Denisa goed uit de voeten te kunnen. Lydis blijf ik een apart schepsel vinden maar wel eentje die voor mij de gunfactor heeft.
htm/s...522#post502522

Roemeense Denisa zag er goed verzorgd uit. Mooie lichte ogen en heel lang haar (een grote turn on voor mij). Glad lichaam en ze rook lekker fris. Ik had wel ooit wat van Denisa gelezen maar kon me niets herinneren tav de beoordelingen. De lange bank onder de tv beneden hebben we gebruikt voor een kennismaking. Ik kreeg zo'n zin in haar dat ik haar na een relatief lang gesprek maar direct begon te tongzoenen. Dat smaakte naar meer en met een flinke bobbel op naar de kamer. Hetwas simpelweg dik in orde! Ik had een prettige sessie met haar.
Sixsens gaat me binnen afzienbare tijd wel weer terug zien. Lineup technisch was het niet op het allerhoogste niveau maar er waren genoeg opties. Nog wat plussen en minnen op een rijtje

+ prima tarief tav prijs/kwaliteit (los vd lineup)
+ verwarmd zwembad
+ genoeg ruimte om je kont te draaien

+/- line up net niet divers genoeg (waar zijn de Poolse dames bijv?) maar er lopen per saldo gewoon genoeg opties rond , tenzij Roemeems/Bulgaars een bezwaar voor je is.

- het was een vrij tamme bedoeling met veel smartphoneverslaafde dvp's,
- her en der mag het onderhoud wel wat beter

Per saldo gewoon het bezoeken waard. Volgende keer stem ik het bezoek wat meer af op de aanwezigheid van Crystal en evt Kinga.

Last point: Roemeense Adelina maakte op mij een goede indruk. Begin 30 met een leuke pony (Brunette).
Ik zat haar wat te peilen in het restaurant maar ze verloor nipt tov Denisa. Ze heeft al veel clubs gehad.
Later op de avond kwam een oude man binnen (klein van stuk) die ze een all in package leek te bieden. Ze hielp hem met uitkleden etc. Ze leek wel een verpleegster. Sympathiek los vd verdiensten die ze er natuurlijk aan over hield.

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #712 Gepost op: 23 augustus 2016, 20:26:07 »
Lange tijd geleden dat ik nog iets op dit forum geschreven heb. Shame on me, terwijl ik voor één van mijn clubbezoeken nog een vrijkaartje gebruikte. Het was dan ook druk (op reis, werk, ...). Ik vervul dus bij deze met véél plezier mijn plicht en breng mijn bijdrage aan de horizon.


Wanneer was't dat ik met de Ryuhayabusa naar SixSens ging? Dat ik het begot ni meer weet. 't Zal zo'n vier weken geleden geweest zijn denk ik. Het was zeker een zaterdag met stralend weer. Bij de heenrit ramen naar beneden en genieten van de zon op mijnen bol. Heerlijk, want ik was net terug van een zuip, smoor en feest weekje in Kreta. Heerlijk toch, terugkomen en direct de lekkere grieten kunnen neuken in een saunaclub?  8)


Ding dong, de poort ging zoals altijd automatisch open en het bloed begon spontaan naar mijn grosse swans (I wish  :lol_hitting:) te stromen. Er was nog nét genoeg bloed in mijn handen om mijn vrijkaart te kunnen overhandigen. "Dankjewel en veel plezier", zei de theke dame me. Thanks. Iets wat ik net van plan was, uiteraard!

Het was nog rustig, want het was vroeg. Niet veel ijsberen en de meeste dames lagen nog te ronken in hun bed. Toch, in de bar, merkte ik een bijzonder lekkere griet op. Liep de kwijl uit mijn bakkes? Het zal niet veel gescheeld hebben. Vicky was the name. Klein, slank poppetje met blond golvende bekken en een tattoo op haar heup. Ik was direct verkocht. Maar, zoals de gewoonte steeds blijkt, zou de Ryuhayabusa ze eerst pakken. So be it, want het zaad van ne maat kan geen kwaad. Na een uurtje rond gekuierd te hebben in de club, was de Ryu weg met Vicky en zocht ik een eerste slachtoffer. Eerste slachtoffer was Simona. Ze blijft mijn type en haar in doggy nemen blijf ik heerlijk vinden. Haar poes spant dan zo strak rond mijn lul, dat zij een prima dame is voor een eerste kamer. Het niveau was set en mijn eerste lading was er aan. Reload time aan het zwembad dus, want het was prachtig weer. 


Na wat uitgerust te hebben, een cola'ke gaan drinken in de bar, waar het, zeker met onze badjas aan, té warm was. De temperatuur liep plots nog hoger op toen Vicky terug passeerde. Mijn kamer met Vicky was stevig. Eigenlijk begon de goesting al met haar uiterlijk. Maar dan bleek die griet nog eens goed Engels te praten en heeft ze een heleboel hersencellen die ze perfect weet te gebruiken ook. Leuk om een praatje mee te maken. Dit alles werd verder gezet op de kamer waarbij ik een heel hoog niveau mocht ervaren. Diep en gevarieerd tongzoenen, lang voorspel dat werd verder gezet met een uitgebreide likbeurt waarbij haar poessap langs haar billen in haar gat liep. Ik werd er nog geiler van. Neuken is ook top. Elk standje mag je uitproberen, ze zal met de glimlach volgen. En toch kon ik mijn orgasme lang uitstellen. Gelukkig, want in missionaris met haar was het echte intieme seks. Heerlijk. Uiteindelijk heftig klaargekomen en over haar buik gespoten. Lekker zicht, terwijl ze zich nog een beetje streelde aan haar clit. Een uurtje op de kamer dus en 100€ armer.   


Ik denk dat ik het daarbij gelaten heb, op orgasme vlak dan. De barbecue, het gezelschap, de dames en de geweldige twee kamers maakten dat ik weet voldaan en gelukkig de wagen instapte om naar huis te trekken.


Twee weken geleden trachtte ik dat nog over te doen. Ik wist niet zeker of ik er nog ging kunnen clubben, want ik kwam pas 's morgens met het vliegtuig terug aan uit het buitenland voor mijn werk. Zonder problemen nog even naar huis gereden en de rit ingezet richting SS. Wederom een herhaling van vorige keer, op vlak van sfeer en weer dan. Kamers? Uiteraard! Vicky en Stacey waren de slachtoffers. Stacey blijft toch ook wel een waanzinnig geile griet.Steeds weet ze me heet te maken en geeft ze een zeer goede service.


SixSens weet me altijd te bekoren. Dat was ook beide vorige keren het geval. Alleen is het aanbod in deze maanden iets minder, gezien de vakantieperiodes, maar met Vicky heeft de club er een topper bij. Hopelijk blijft ze een tijdje. Een griet die perfect weet wat ze moet doen om geld te scheppen in deze business. En ze doet dat succes. Ze zal van mij nog veel eurotjes krijgen ;)


Ziezo! Voorbije weken niet zo heel veel clubbezoeken gedaan, maar dat zal binnenkort wel weer beteren. In het weekend ben ik steeds in België en kan ik dus rustig invullen met al dat lekkers dat voor ons in de aanbieding staat.
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2016, 20:33:53 door Tommy80 »

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #713 Gepost op: 24 augustus 2016, 00:11:42 »
Vandaag bij toeval in ss beland bedoeling was Roermond. Wetende dat het op maandag rustig is had ik mij voorgenomen de tijd te pakken. Was ook moe omdat ik al vroeg weg van huis was en bij terugkomst bijna 5 uur rijden erop had zitten. Nog hard moeten doorrijden om uiteindelijk om 13.59 uur binnen te zijn. Vanuit het noorden komende werd het weer alleen maar beter en bij aankomst een flets zonnetje. Weinig dames en beren aanwezig en ook nog eens check up dag voor de dames. Dit is echter belangrijk en moet gedaan worden. Nog snel een hapje eten bubbelbad zonnen, zwembad, mijn eerste kamergang mijn favouriete dame, net terug van de check up, gezien en meteen maar mee gekamerd. Lekker kamergang daarna gedoucht en gemasseerd. BBQ was al aan en nog een tweede kamergang er achter. Ik had die kleine zwarte Afrikaanse als ik het goed heb op het oog echter volgens mij druk bezet. Daardoor viel de tweede kamergang wat tegen. Terug naar huis en weer aan het werk.
mooie dag gehad

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #714 Gepost op: 24 augustus 2016, 21:02:09 »
Vandaag ruim 30 graden in Limburg dus wat doe je dan als een verstandige Limburgse jongen, juist je zoekt een fijne saunaclub met buitenzwembad op. De keuze was gevallen op de SS mede omdat het er meestal met deze temperaturen zeer gezellig en druk. Druk was het zeker ( ook op de weg het oogst seizoen is weer begonnen dus veel landbouwvoertuigen dus reken op een beetje vertraging op de provinciale weg tussen Maastricht en Vaals) ik denk zelfs drukker qua heren als dames want de line up vond ik eigenlijk de hele dag een beetje tegen vallen qua kwantiteit en kwaliteit.

Rond 13.00 maar snel een brunch genomen en liggen bakken in de tuin er waren toen nog maar een paar bedjes vrij. De sfeer was relaxed en ontspannen, de buitenbar open wat wil je nog meer bij ruim 30 graden. De meeste dames lieten zich pas wat later in de middag buiten zien maar ik heb dan vooral ook van het weer e.d. genoten. Later op de dag iets meer op jacht gegaan en net de mooie donkere Amara mis gelopen ze had al een afspraak met een klant. Bulgaarse Sissi had niet zoveel zin rond 17.00 want het eten kwam zo en ja alsof je in een Bulgaars weeshuis zou zitten he daar moet je natuurlijk meteen bij zijn.

De bbq zelf was weer top vind dit toch altijd wel gezellig en lekker bij de SS die zoals eerder verteld het meer hier van moest hebben als de weelderige line up vandaag. Na het eten even uitbuiken en ineens had Bulgaarse Sissi wel lust nou toen had ik niet meer zoveel zin. En mijn oog was inmiddels ook wel gevallen op een andere Bulgaarse dame het bleek de bekende Crystal te zijn eindelijk na zoveel tijd eens een kennismaking. En Crystal heeft van de dag een absolute topdag gemaakt ik moet zeggen SS tot de volgende keer maar weer.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #715 Gepost op: 27 augustus 2016, 16:10:05 »
Vrijdag 26/08. Een bloedhete dag, ideale omstandigheden om dat dagje door te brengen in Sixsens, 1 van dé zomer saunaclubs bij uitstek. Kwestie van er ten volle van te kunnen genieten, ben ik van 11u tot 1u30 in Vaals geweest, voor 1 van mijn meest memorabele clubdagen ooit.

Tussen 11u en 20u30 heb ik niet gekamerd. Niet :-\. Wat in Sixsens heel uitzonderlijk voor me is. Hoe dat kwam? Wel er viel zoveel anders leuks te beleven.

Met oa Sjeufke, SM, Eddy_V, Salitos, Taylor, Lesjeux, de VS, Licky Luke, Ohhlord, Frits, Bob0808, Jeank, OB en pret was er een sterrenparade aan toffe ijsberen aanwezig. Hoeft geen betoog dat ik me vele uren heb beziggehouden met zeveren, lachen, gek doen en meer van dats.

‘s Middags heb ik een lekkere lunch genuttigd, ’s avonds heb ik genoten van de barbeque. Goed verzorgd en lekker als altijd bij Sixsens.

Verder heb ik vooral van de sfeer genoten en was er in de latere namiddag een absoluut en onvergetelijk hoogtepunt: een Wet T-shirt verkiezing. Zowel de heren ijsberen als de dames vatten de activiteit aarzelend aan, maar onder deskundig aansporen van Crystal en Sonia, kwam iedereen al snel volledig los, en werd het een onwaarschijnlijk leuke bedoening waarbij het water alle kanten op vloog, de dames kirden van plezier en de niet deelnemende mannen en vrouwen genoten van de leuke taferelen.

Voor de analen: de uiteindelijke winnares van de verkiezing was pocket Bulgaartje Julia die het grootste aantal knikkers (punten) verzameld had. Blijkbaar was er wel enige fraude in het spel :o. Salitos, die ondeugd, had simpelweg al zijn knikkers aan haar gegeven. En dan moest het nog lukken dat hij de tombola won en daardoor Julia’s prijs voor de overwinning werd. Ach, het was hen beiden gegund :)).

Hoe dan ook een memorabele activiteit: jonge dames en (veel) oudere heren die zich als vanouds met water en knikkers amuseerden en even de alledaagse stress volledig achter zich lieten: we moesten veel meer van dat soort momentjes hebben, zowel in de clubs als daarbuiten 8).

Tot ’s avonds laat was ik er, door alle vermaak, dus nog niet aan toegekomen om te neuken. Dat kon uiteraard niet blijven duren.

In de bar zag ik OB met een mooie Bulgaarse zitten en ik vervoegde beiden. OB was nog niet lang terug van een kamergang, dus ik wist dat er kansen lagen bij zijn mooie gezelschapsdame. Er volgde een heel leuk gesprekje en ik was uiteindelijk helemaal gewonnen voor deze schoonheid, wiens naam ik jammer genoeg vergeten ben.

Ik ging me douchen, haastte me terug naar beneden, maar mijn uitverkorene bleek ondertussen al richting kamer vertrokken te zijn met een andere kerel :o :banghead:. Later bleek dat ze me misbegrepen had en dacht dat ik me weliswaar ging douchen, maar geen interesse had in een kamertje met haar. Jammer, volgende keer dan maar.7

Bon, mijn geprefereerde dame was dus onverwacht verdwenen en daar stond ik met een kamerjas vol goesting, maar zonder gezelschap...

Ik spotte plots aan de andere kant van de bar van de bar een dame met een mooie lach en een volle boezem en deed haar teken naar me toe te komen. Ze aarzelde even, maar kwam me dan toch gezelschap houden. De dame in kwestie was Roemeense en luisterde naar de naam: Alice.

Het (korte) praatje in de bar was leuk en de langer het gesprek duurde, de meer Alice haar glimlach en vooral haar borsten  :showtits1 me hypnotiseerden. Hoewel ze enkele kilootjes zwaarder is dan de dames waar ik gewoonlijk mee kamer, aarzelde ik niet lang, en trok ik dus met deze 28 jaar jonge schone naar boven.

De kamergang, die anderhalf uur zou duren, was apart. Alice mist duidelijk ervaring, ik moest bijvoorbeeld het condoom zelf 2 keer aanbrengen, en ze schippert wat tussen zich volledig te laten gaan en de grip op zichzelf niet te willen verliezen, maar overall was het een héél aangename kamergang.

We hebben veelvuldig getongzoend en dat deed Alice met heel veel gevoel. Het pijpen was heel goed, maar jammer genoeg wisselde Alice dat steeds net iets te snel en vaak af met wat handwerk. Vingeren (weliswaar niet al te diep) werd enthousiast onthaald en leverde een kletsnatte poes op. Pussysliden zie ik Alice niet snel doen, maar das voor mij geen must. Het neuken met deze welgevormde meid was heel leuk, vooral de cowgirl was top, een must zelfs voor liefhebbers van grote, volle borsten. Die deinden tijdens de cowgirl immers zwoel op een neer ;D.

Ik ben uiteindelijk 1 keer klaargekomen, tijdens een missio. Vaker zat er door de hitte helaas niet in.

Een heel geslaagde kamergang met een superlieve meid (een GFE knuffelbeertje ook), die een aandoenlijke inzet heeft, maar wel ook nog veel te leren heeft.  Ik ben zeker bereid haar nog wat lessen te geven ;), oftewel: herhalingsgevaar is bestaande!

Na de kamergang en een verfrissend douche, begaf ik me terug naar de bar. Het anderhalf uur rollebollen en de hitte hadden me onverwacht hard gesloopt. Ik stond op mijn benen te trillen en overwoog zelfs huiswaarts te keren. Dat was echter zonder Julia gerekend, mijn alltime P6 favoriete die gisteren onverwacht uit Bulgarije was teruggekeerd en met wie ik doorheen de dag alweer een paar leuke contacten had gehad.

Tegen beter weten in had ik een kamertje met Julia al de ganse dag weten uitstellen, maar toen ze gisterenavond plots onverwacht tegen me aankroop en haar mooie, grote kijkers (weliswaar weer wat verpest door domme blauwe lenzen) in de strijd wierp, vergat ik insklaps alle vermoeidheid en begaf ik toch weer.

Het gevolg was een 2 uur durende kamergang, die net als de tientallen voorgaande met dit kleintje niet meer of niet minder dan fenomenaal was. Echte vriendinnetjes seks was het weer. Tongzoenen, tongzoenen en nog eens tongzoenen. In elkaar verstrengeld raken alsof je 1 bent. Héél gevarieerd neuken, dan weer zacht en lief, dan weer vol gas gaan. Pijpen? Nope. Heb ik niet nodig bij deze meid. Kleine piet stond quasi voortdurend op oorlogssterkte en Julia heeft er, ondanks de hitte en de vermoeidheid, probleemloos 2 knallende orgasmes uit gehaald ;D.

Ze heeft zigeunerstreken en een karaktertje, maar het is anderzijds ook een pracht van een meid, een heel lief grietje daarenboven. En de seks, tja de seks… Die is en blijft fenomenaal met haar :-\ ;D. Dat was zo vanaf onze eerste kamer samen, nu al bijna anderhalf jaar geleden en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven.

Herhalingsvaar? Tja, wat denk je nu zelf? ;)


Na mijn zoveelste memorabele kamertje met pocket Bulgaartje Julia was het 1u voorbij en was het langzaam maar zeker tijd om de club te verlaten.  Ik trof oa Pret, Bob0808, Taylor (heel aangename kennismaking btw!) en Ohhlord nog in de bar, nam afscheid van hen en verliet tegen 1u30 de club samen met Frits.

Het was weer een onvergetelijk topdagje geweest, met dank aan Sixsens, de vele vrolijke ijsberen en uiteraard Alice en Julia. Was elke dag maar zo!!

Sixsens: tot een volgende 8)!   
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Vrijdag 26 Augustus, “Wet T-shirt party”
« Reactie #716 Gepost op: 28 augustus 2016, 01:15:44 »
Een primeur! Afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst in een club in Nederland geweest. Ruim 3,5 jaar ga ik naar verschillende clubs, maar allemaal in Duitsland. Nog een primeur! Sixsens is de verste club die ik tot nu toe bezocht heb, ruim 250km en door de vele wegopbrekingen en wat omwegen er zo'n 3 uur over gedaan.

Rond een uur of 4 kwam ik bij de club aan en de parkeerplaats omgedraaid. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk geholpen door een leuke meid achter de balie. Tijdens de financiële afhandeling kwam toevallig Sjeufke aan deze dame vragen of Taylor al gearriveerd was. Ik had een aantal weken geleden een paar keer via mail contact met hem en vorige week heb ik aangegeven dat ik ook zou komen naar het feestje in Sixsens. We hadden elkaar nog nooit ontmoet, dus we wisten van elkaar niet hoe we er uit zagen. Heel toevallig dus, dat ik Sjeufke gelijk ontmoet tijdens binnenkomst. We hebben ons even kort voorgesteld, maar daarna moest ik meelopen met een werknemer (of misschien de chef zelf?) van de club. Deze gaf me een rondleiding door de club. Ik moet zeggen dat de club er puik uitziet. Alles ziet er schoon en verzorgd uit. Prima kleedruimte, goede douches, mooie wellness met 2 sauna's, een stoomcabine en een jacuzzi. Het bargedeelte ziet er modern uit, met een paar leuke dames er achter en de barstoelen zitten erg comfortabel. In het restaurant was die dag weinig te doen, maar dat kwam ook door de BBQ buiten. Het was die dag prachtig weer, 30+. De meeste beren en dames zaten dus ook buiten.

Na mijn rondleiding, ben ik Sjeufke buiten gaan opzoeken. Hij zat aan een tafeltje met vele andere forumberen. Na een korte voorstelronde heb ik een tijdje met Sjeufke gesproken en ben met hem nog eens rustig door de club gelopen. Hij wees me ook een aantal toppertjes aan, want hij kent deze club zeer goed. De eerste Dame die hij aan wees, was Dani. Een blond Bulgaarse meid van een jaar of 23. Ze lag op een ligbed en ik vond haar er niet onaardig uitzien.

Sjeufke en zijn mede forumberen hadden een “Wet T-shirt Contest” georganiseerd. Een aantal dames waren gelijk enthousiast, terwijl andere dames bang waren voor hun make-up en haar. Toen de Contest eenmaal begon, kwam het kind in hun al gauw naar boven. Ook de dames die eerst twijfelden, deden volop mee. Aan hun make-up en haar dachten ze niet meer en het werd een waar waterfestijn. Zelfs een aantal dames doken spontaan het zwembad in. Het was erg leuk om te zien hoe ze zich vermaakten.
Ook bij een aantal beren kwam het kind weer boven. Met name Sexmachine had grote lol om de dames nat te maken met een supersoaker. De dames begonnen nu ook de beren nat te maken met glazen water, maar ook dames onderling. Het maakte nu allemaal niet meer uit wat nat werd, haren, gezicht, alles.

Tijdens het watergevecht viel mij Dani op, met name haar achterwerk. Toen ze nog op het ligbad lag, kon haar derriere niet goed zien, maar tijdens het watergevecht wel. Ze heeft een heerlijke ronde derriere en met hetgeen wat Sjeufke over haar vertelde, begon ik wel zin in deze meid te krijgen. Maar eerst moest er gegeten worden. Ik had de hele dag nog niets gegeten, maar al wel een stuk of 4 á 5 biertjes op.

Zoals gezegd was er een BBQ die dag en ik moet zeggen dat ik deze BBQ wel de beste tot nu toe vind die ik in een club heb meegemaakt. Het vlees smaakte erg goed en was van prima kwaliteit. Tijdens het eten het gesproken met Sexmachine, Kanariepiet en Sjeufke. We hebben oa wat gesproken over verschillende clubs en met name ook de flat rate clubs en in het bijzonder de Pauschalclub. Zoals iedereen wel weet zijn de Pauschalclubs B/D/M mijn favoriete clubs, zeker op het gebied van flat rate clubs. De beren met wie ik vandaag sprak, zijn meer van de FKK- en saunaclubs en ze waren erg benieuwd hoe ik saunaclubs ervaar in vergelijking met flate rate clubs. Een aantal van deze beren heeft 1 of 2 keer een flat rate club bezocht. De één vond het niets en de ander was wat positiever. Ach ja, zo heeft ieder z'n voorkeuren. Ik kan alleen zeggen, dat ik de Pauschalclubs als zeer positief ervaar. Uiteraard heb ik daar ook veel mindere dames meegemaakt, maar ook veel toppers. Toppers die het ook goed doen en zouden doen in saunaclubs. Maar zoals gezegd, zijn we niet allemaal hetzelfde. Dat geldt ook voor de dames. Er zijn beren die heel lovend zijn over bepaalde dames, terwijl andere beren deze dames minder kunnen waarderen. Dat geldt ook voor de dames. Dames hebben ook hun voorkeuren. Tuurlijk, het gaat ze in eerste instantie om het geld, maar ze zijn liever met een beer op de kamer die ze leuk vinden dan met een beer die ze niet mogen.

Maar goed, genoeg gesproken over flate rate clubs, saunaclubs en de Pauschalclubs. Vandaag gaat het om Sixsens en de dames daar. Ik moet zeggen dat een aantal dames er leuk uitziet, maar ik ben wel eens in clubs geweest, waar de dames gemiddeld knapper zijn. Dani vind ik een erg leuke meid om te zien, maar het is geen topmodel. Dat hoeft voor mij ook niet. Uiterlijk is voor mij niet het belangrijkste. Ik vind het belangrijk dat de dame een leuke persoonlijkheid heeft. Iemand waar je een leuk gesprek mee kunt voeren en/of iemand waar je veel lol mee kunt hebben en uiteraard moet een dame een prima service verlenen op de kamer. Mijn toppers zijn geen van allen topmodellen, maar zijn wel bijzonder leuk in de omgang en bieden een perfecte service.

Ik was dus voornemens om mijn eerste kamer met Dani te gaan doen. Tijdens de “Wet T-shirt Contest” had ik al heel even contact met haar. Na het eten ben ik opzoek gegaan naar haar, maar ik kon haar nergens vinden. De hele club ben ik door geweest, maar helaas. Vermoedelijk was ze al met een andere beer op kamer.

Tijdens mijn zoektocht kwam ik Pret nog tegen. Hij zat lekker te ontspannen in de jacuzzi. Met hem een tijdje gesproken oa over een aantal clubs. Hij is een tijdje geleden in saunaclub Love geweest en saunaclub Love is een zusterclub van de Pauschalclubs B/D/M. Het is leuk om te horen dat hij het daar naar z'n zin heeft gehad. Soms vraag ik me wel eens af of ik wel transparant ben over het schrijven over de Pauschalclubs en saunaclub Love, ook omdat het mijn favoriete clubs zijn. Als ik de clubs niets zou vinden, was ik er niet 3,5 lang naar toe gegaan. Het is dan toch leuk om te horen, dat iemand als Pret zich prima heeft vermaakt in saunaclub Love en er erg positief over is.

Dani
Na een tijdje met Pret gesproken te hebben, heb ik mijn zoektocht naar Dani voortgezet. Ik kwam haar tegen in de bar. Ik liep gelijk op haar af, want ik wilde niet dat er een andere beer er weer met haar vandoor ging. Ze stelde gelijk voor om naar een kamer te gaan. Ik was wel toe aan een kamer, maar ik vind het vaak leuker en prettiger om even vooraf een praatje met een dame te hebben. Maar goed, ik haar gevolgd naar een kamer. Gelukkig een kamer met airco :) Dani trof de nodige voorbereidingen en we gingen vervolgens samen op bed liggen. We begonnen met tongzoenen en elkaar te strelen. Ze heeft een heerlijke kont, die lekker in de hand ligt. Dani zoent lekker en heeft heerlijke volle lippen. Het tongen voelde lekker, maar miste net dat beetje om het perfect te noemen. Het kan zijn als je haar wat langer kent, ze zich meer laat gaan. Verder niets aan te merken op haar tongzoen kwaliteiten. Als elke dame minimaal het niveau haalde van Dani, zou ik nooit meer klagen over slecht zoenende dames. Nee, wat dat betreft zit zij op meer dan boven gemiddeld.

Ondanks de airco kreeg Dani mij goed warm door tongzoenen. Ze duwde me op mijn rug en begon mijn lichaam ze zoenen, mijn nek, mijn tepels en ze daalde verder af. Van haar blowjob kon ik erg genieten, waarbij ik haar heerlijk derriere kon masseren en met haar poesje kon spelen. Maar ik wilde zeker haar poesje verwennen vandaag en stelde dit voor. Ze ging liggen met haar benen in de lucht en begon haar zachtjes te likken. Het was wel lastig om haar te likken, zeker toen ze steeds haar benen bij elkaar hield. Ik weet niet of Dani het lekker vind dat ze gelikt wordt. Ik heb het haar ook niet gevraagd. Ook heb ik haar benen niet in een andere positie geduwd om haar beter te kunnen likken. Uiteindelijk zijn we verder gegaan met waar we mee begonnen waren, tongzoenen, knuffelen en daarna weer een blowjob. Toen ik weer op volle sterkte was, stelde ik voor om haar in doggie te nemen. Het condoom werd omgelegd en ze kwam met haar mooie ronde achterwerk voor me staan. Alleen al van dat aanblik werd ik al super geil. Ik heb haar een tijdje in doggie genomen. Eerst rustig en daarna het tempo opgevoerd. Steeds sneller en harder tot ik het niet meer hield en intens in haar kwam.

Na de daad even bij komen. Nu had ik voor het eerst echt de mogelijkheid om het haar een praatje te maken en we hadden een bijzonder leuk gesprek. Ik ben benieuwd hoe de kamergang zou zijn geweest als ik in de bar eerst een half uurtje met haar gesproken had. Begrijp me goed, met de seks was niets mis, maar omdat we elkaar nog niet kenden, hadden we nog geen klik. Die klik begon nu wel een klein beetje te komen. Ze stelde zelfs voor om samen te douchen en na het douchen nog een koffie samen te drinken, wat we ook deden in de bar. Daar gaf ze me nog een “prive” showtje aan de danspaal, waarbij ze heerlijk met haar kont twerkte. Wat heerlijk om te zien. Op de sofa in de bar gaf ze me nog een paar (tong)zoenen en deze begonnen al net even iets sensueler te voelen dan op de kamer. Na goed een half uur namen we afscheid van elkaar.

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: -/10 (helaas waren die er niet)
Aftersales: 10/10
Cijfer: 8,5 (maar ik heb het vermoeden dat bij een volgend bezoek dit een 9 of hoger gaat worden)

Na Dani vond ik het tijd worden om van de wellness gebruik te gaan maken, hoewel het geen saunaweer was. Ik ben zo'n 15 minuten in de 95 graden sauna geweest en daarna een tijdje in de jacuzzi. Daar nog een praatje gemaakt met Fritz z'n Spits (nu ik het zo opschrijf klinkt dat wel vreemd ;) )
Na de Wellness weer naar de bar gegaan, waar ook een aantal andere beren stonden. Met Sjeufke nog even gesproken en ook een lange tijd met Kanariepiet. Zijn “vriendinnetje” Julia stond ook bij ons in de buurt. Een leuk tenger meisje met idd een paar grote kijkers.
Het was erg gezellig, met voor mij veel nieuwe gezichten. De avond vorderde en velen van hen gingen zo langzamer hand huiswaarts. Ik, Pret, Kanarie Piet en Fritz z'n Spits bleven op een gegeven moment alleen over in de bar. Ik zat te twijfelen of ik nog een kamer zou doen. Het was al laat en nog steeds erg warm. Daarnaast had ik plannen om de volgende dag naar een ander saunaclub te gaan.

Tayra
Ik zag een dame, die ik eerder op de dag buiten gezien had. Ze sprak me toen in perfect Duits aan, maar op dat moment was ik op zoek naar Dani. Wel even een kort gesprekje met haar gehad en vervolgens verder gegaan. Nu liep ze in de bar en ik was echt aan het twijfelen of ik een kamer met haar zou nemen. Ik vroeg aan Pret of hij deze dame kende en of haar service ok was, maar helaas kende hij haar niet. De twijfel bleef, maar ze hield me bezig. Op een gegeven moment zag ik dat ze de trap naar boven op liep en ik liep haar achterna. Boven bij de kleedruimtes sprak ik haar aan en we hadden weer even een kort gesprekje. Ze stelde zich voor als Tayra en ze bleek van Duitse afkomst te zijn. Ze vroeg of ik een kamer wilde en antwoordde ja. Ze zij wel dat ze minimaal € 100,-- daarvoor vroeg, maar dat vond ik geen probleem. Ik vroeg wel of ze tongzoende en dat zou ze doen. We zijn vervolgens naar een kamer gegaan. Helaas was er op deze kamer geen airco en het was er erg broeierig.

Tayra legde een laken op bed en we namen beide plaats. OP de een of andere manier vond ik haar qua uiterlijk wel iets hebben, ondanks dat haar borsten wat hingen. Ze had ook een heerlijke kont en een leuk koppie. Op bed gaf ze me een paar zoenen, maar niet met de tong en ging vervolgens gelijk op zoek naar mijn lid. Ze begon met een blowjob en tussendoor vertelde ze me dat ze € 100,-- voor een half uur vroeg, omdat ze vond dat ze dit waard was. Wat? € 100,-- voor een half uur? Ik had begrepen dat ze alleen sessie van minimaal een uur zou doen en dat € 100,-- voor zou vragen. Hmm... Ja nu de boel afbreken heeft ook geen zin meer, dus toch maar proberen te genieten. Ik vroeg haar of ik haar mocht likken, terwijl ze een blowjob gaf. Helaas mocht dit niet. Mevrouw legde uit dat ze een gevoelige poes had en bang was om infecties op te lopen. Dus niet tongzoenen, niet beffen, zelfs het vingeren moest beperkt blijven tot alleen een beetje wrijven, maar geen vingers in haar poesje en wel € 100,-- vragen voor een half uur en dan ook nog zeggen dat je het waard bent? En verder alleen zeuren en excuses bedenken waarom je iets niet doet.

Gelukkig was ik op de een of andere manier nog steeds geil en dat verbaasde mezelf ook. Ik stelde voor om haar in doggy te nemen, maar ze had iets beters in gedachte. Ik moest op mijn rug blijven liggen en zij kwam in omgekeerde cowgirl boven op me, zodat ik een mooi uitzicht zou hebben op haar kont. Dat had ik ook, maar het ritme waarin ze bewoog kon me niet zo bekoren, waardoor ik na een minuut of 2 toch weer doggie voorstelde. Nu kon ik het ritme bepalen en dat bleek de juiste oplossing te zijn. Heerlijk nam ik haar in doggie met een lekker uitzicht op haar derriere. Ook bij Tayra kwam ik in doggie klaar. Dat is dan ook het enige positieve aan deze dame. Het is echt geen aanrader en ze heeft een hele hoge dunk over zichzelf. Haar service is niet van saunaclub kwaliteit, maar eerder van een DVP in een partytreff...

Naam: Tayra
Nationaliteit/Taal: Duitse / Engels
Leeftijd: 24
Haarkleur: Blond/bruin
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 55Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 6/10
Aftersales: -/10
Cijfer: 4

Tayra is de derde dame dit jaar in een saunaclub, die bij mij een zware onvoldoende scoort. Nee deze sessie is om gauw te vergeten. Wel jammer, want de rest van de dag was bijzonder leuk, met name door de vele collega beren, Bob0808, dendocteur, Fritz z'n Spits, JeanK, KanariePiet, Lellebel, Lesyeux, Licky Luke, Ohhlord, oudebelg, pret, salitos, sexmachine, De Vulkaanspesjalist en Sjeufke. Leuk jullie in levende lijve ontmoet te hebben en bedankt voor de gezelligheid.

Het is alleen jammer dat deze club zo ver rijden voor mij is, maar ik kom zeker nog eens terug en dan met name voor Dani, want ik ben zeer benieuwd hoe een volgende sessie met haar zal verlopen.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #717 Gepost op: 28 augustus 2016, 11:11:19 »
WATERPRET en POLISH DAY op 26 aug!

Om half 11 kwam ik uit mijn puptentje gekropen dat ik donderdagavond rond middernacht had opgezet nabij de ingang van Sixsens. Ik moest op tijd voor de bestuursvergadering. Te laat komen is not done. Ware het niet dat de CEO zelf te laat arriveerde. Dat geeft weer credits  :cheer:

Na de incheck bij Charlotte, snel de statutaire zaken afgerond op het terras. Ondanks het algemeen afgekondigd 'stoorverbod' wist Carmen(2) toch de aandacht van sexmachine te trekken. Maar ook onze Kanarie kon bij het voorbij dwarrelen van de vele "pocketbalkanpoesjes" zijn aandacht niet er bij te houden.

Het was rond 12 uur al om en nabij 30 graden. Een tekort aan zonnebrandolie dreigde. De bedjes rond het zwembad waren snel bezet. De buitenbar draaide overuren.
 
Langzaam druppelden de vele bekenden binnen: Bob0808, Fritz z'n Spits, JeanK, KanariePiet, de Vulkaan Spesjalist, LellebeL, Lesyeux, Licky Luke, Ohhlord, oudebelg, pret, salitos, sexmachine, Taylor.............?!
Na de lunch te hebben genuttigd op het terras, kon ik mij eindelijk gaan opfrissen na een gebroken nacht op een leeggelopen luchtbed. Ik zocht de koelte op in de benedenbar, alwaar the date of day haar opwachting maakte.

KINGA
Wat moet ik daar nog over schrijven. Alles is al gezegd in mijn vorige verslagen. Een ding is zeker.....vastklampen alvorens een ander er mee tussen uit knijpt. Er was na 2 maanden heel wat bij te kletsen. Na een half uurtje ging het richting kamer. Er was wat spraakverwarring, want ik had een kamer met jacuzzi aangegeven. We kwamen echter uit op kamer 11 zonder jacuzzi. Het werden de twee mooiste uurtjes van dit bezoek aan Sixsens........ . Het zal niemand verbazen.  ;)

Op het terras hing een prima sfeer, het was het super gezellig. Taylor is weliswaar en bekende, maar tot op heden nog zonder gezicht. Bij de receptie navragen of Taylor al was ingecheckt. Toeval bestaat niet, want Taylor ging op dat moment juist door de metaaldetector bij Charlotte en kreeg aansluitend een rondleiding van Willy.
 
Hij viel met zijn neus in de 'boter'meisjes. Met geladen waterpistolen en waterballonnen ontspon zich een battle tussen een 15-tal dames en dito ijsberen. Crystal opende het (water)vuur. Er werd met scherp geschoten. Ook al was ikzelf geen deelnemer, ik moest meteen een raak schot van Crystal incasseren met een natte bademantel als gevolg. Al snel volgden Linet, Sibel, Juliana, Dani en anderen. Van Lellebel mag je toch verwachten dat hij aan de 'mannenkant' vecht. Nee hoor, verscholen achter Sonja met handen op de borsten kon hij de loop precies op mij richten. Middels knikkers die de heren mochten uitdelen aan de dames werd miss t-shirt bepaald, hetgeen in het voordeel viel van Juliana. De dames hadden overduidelijk veel plezier. Al was dat bij de ijsbeertjes zeker niet minder.
The battle werd afgesloten met doosjes pralines voor de dames.

De BBQ smaakte uitstekend!
Na het uitbuiken en een bel Vino vond ik het zelf wel weer eens tijd om te kameren. Een deel ijsberen verliet het terras en zocht de bar beneden op.
Alicia kwam zo nu en dan eens polsen, maar ze voelt goed aan wanneer er geen date inzit.
Linet was weer dauergebucht door haar vaste ijsbeer. Datzelfde gold ook voor Victoria en Crystal. Met name Victoria en Linet zijn twee dames die nog op mijn groslijstje van Sixsens staan.

Zo ook Tayra. Met Duitse dames kan ik over het algemeen goed door een deur. Een half jaar geleden heb ik met Tayra een kort gesprekje gehad. Dat gesprek leidde toen niet tot een kamer. Ze kwam doods en ongeïnteresseerd over.
Tijdens mijn vorige bezoek was Tayra ineens erg popi met een aantal ijsberen en pakte ze de aandacht van de hele bar. Ze is uit haar schulp gekropen, dacht ik nog. Ze had mijn interesse weer getrokken. 
Bij het schrijven van dit verslag las ik de ervaring van Taylor. Extra opletten dus.

Ik meende de Poolse dames in Sixsens allemaal wel te kennen. Doch, ik had ergens iets positiefs gelezen over een Poolse Anna die ik nog niet kende. Pools......ik wilde wel weten wie dat was. Dus richtte ik mijn vizier op de Poolse hoek nabij de trap in de bar. Daar stond één onbekende tussen, blond en slank. De betreffende dame bestelde iets later wat aan de bar. Voor mij het moment om te vragen onder welk pseudo zij door het Paysex-leven gaat. Het bleek Anna te zijn. Na mijn blijk van enige interesse vertrok ze weer naar de Poolse kolonie. Daar stonden op dat moment een paar ijsberen die de aandacht van de Polska's volledig opeisten. Schijnbaar toch niet zo veel aandacht als ik bevroedde, want niet veel later kwam Anna onverwacht naast mij zitten.

ANNA
Anna is er een met spraakwater en niet zo'n beetje ook. Ze lult je de oren van de kop. Wel met de nodige humor! De presales gingen niet erg diep. Een tongzoen en wat knuffels konden er wel vanaf. Die ene tongzoen trok mij wel over de streep om af te reizen naar een kamer ergens op -2. Een goede kamer met kwaliteit die je van Poolse dames mag verwachten.

Het terras was nog maar dun bevolkt na de kamer met Anna. Het episch centrum lag nu in de bar op -2 waar de DJ de gezelligheid er in hield. De volumeknop met één of twee streepjes minder had ik niet erg gevonden. Soit, op een bepaalde leeftijd begint veel omgevingsgeluid parten te spelen om een gesprek te kunnen voeren. Kortom, ik moet eens naar Schoonenberg.......... .

Het inmiddels bekende koppel was ook weer aanwezig. De mannelijke helft attendeerde mij op Sonia. Sonia had een Peitsche bij zich. Het ging al snel over Kinky seks. Daar wist hij veel over te vertellen. De vrouwelijke helft deed ook een kinky duit in het zakje. Allerlei beelden passeerden de revue! Toen ik beiden er op attent maakte dat ik niet thuis kan komen met allerlei strepen op mijn achterste, kwamen ze niet meer bij. Tja......, ik moest zaterdag al uitleggen waarom ik zo was gekleurd na één werkdag.......veldwerk!?

De tijd verstreek. Gezelligheid kent geen tijd. Toch twijfel of ik er nog een kamer tegen aan zou gooien. De vermoeidheid nam de overhand en ik besloot deze keer een verstandige keuze te maken door Sixsens rond half 12 te verlaten.
Ik kijk weer terug op een mooie dag met gezellige ijsberen, waterpret én heerlijke kamersessies! Weer terug naar de gewone wereld, waar alles zo (ab)normaal is....zucht!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #718 Gepost op: 28 augustus 2016, 14:25:07 »
Tsja wat kan ik nog toevoegen aan allemaal wat er hiervoor geschreven is. Het was inderdaad een superdag in SS. Oke organisatorisch was de miss wet t=shirt contest weliswaar niet best (geen witte t-shirts, fraude met de knikkers) maar de spontaniteit ervan maakte het juist zeer leuk en prettig. En inderdaad wat een lol hebben we gehad zeg. De dames en vooral Linet vrolijkten helemaal op van de wedstrijd terwijl ze in 1e instantie niet mee wilden doen.

Het was zeer prettig om naast bekende rakkers gezien te hebben, ook zeer aangenaam om kennis gemaakt te hebben met Oudebelg, Fritzspits en Taylor uiteraard.

Mijn sessies waren met Melinda (Bulgaarse), Carmen2, Melisa (nieuwe Bulgaarse) en Denisa (Roemeens). Met allen heb ik een geweldige sessies gehad. Wilde ook graag met Poolse Anna, maar kon die na mijn laatste sessie niet meer spotten.

Allen bedankt voor deze geweldige en zeer gezellige dag in SS. Zulke gelegenheden moeten we vaker doen.   :039:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #719 Gepost op: 28 augustus 2016, 14:39:20 »
Organisatorisch viel het best allemaal mee, het idee geopperd op dinsdag, woensdag tegen de vooravond bevestiging gekregen dat het mocht (het is niet onze club en de nodige fiats zijn dus vereist)
Donderdag alle inkopen gedaan (en gelukkig geen witte t-shirts meer gevonden, zo blijkt nadien, dit was veel en veel leuker) ....
Zulke feestje kan je niet "organiseren", allles valt en staat met de goodwill van de meiden ter plaatse ....
Indien er geen Crystal was geweest en geen Sonja, had alles een fiasco geworden, want deze dames hebben de anderen aangezwengeld door hun enthousiasme .... waarvoor hartelijk dank, nogmaals ....


Een uur voor de eigenlijke contest, dat gewoon het natspuiten is van alles wat beweegt (veel leuker dan een stroeve verkiezing) kreeg ik nog van diverse bekenden en onbekenden te horen dat er geen drie dames zouden deelnemen .... het werd Chaos aan de rand van het zwembad, ik moest gewoon mijn watergun vullen en schieten .... altijd prijs .....


En kijk, het is uitgegroeid tot 'het allerbeste feestje ooit', ongepland en een voorbereiding van amper een dag ......


Petje af voor de bezielers (en dat ben ik niet, ik heb enkel het kind mogen uithangen) en voor KP in het bijzonder bij de mannen en voor Crystal en Sonja .....


Je kan dames namelijk niet verplichten aan zoiets mee te doen ..... onderschat het niet, er hangen niet echt grote prijzen aan vast ... wat chocolade en 1 kamertje ...... ik ben nog steeds verbaasd dat we dit met RB op poten hebben gekregen ....


En beter dan dit wordt moeilijk, al gaan we ons best doen in de toekomst, de forumleiding smeedt momenteel al snode plannen, en we gaan er zeker de dames van SixSens (met de hulp van vaste klanten van SixSens) weer bij betrekken ....


Ons enige probleem is steeds de factor "zon en temperaturen", zulke evenementen kan je niet bij 20 of zelfs niet onder de 25 graden in mekaar steken ....


Vrijdag viel ALLES in de plooi .... ALLES ..... perfecte dag gehad, ik heb al heel wat meegemaakt in mijn hoerenlopersbestaan, maar dit was veruit de beste clubdag ooit, met voorsprong .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal