Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119198 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #720 Gepost op: 28 augustus 2016, 14:42:04 »
Die 'fraude' met de knikkers hoorde er gewoon bij 8). Geen wedstrijd zonder wat valsspelen ;D ;). En je gaat me toch niet vertellen dat Julia, die wondermooie nimf, met weliswaar kleine, maar  heel leuke tietjes met schitterende steektepeltjes (heb ik nu mijn roze bril op?? ;)), een onverdiende winnares was!? :-\ En was de overwinning niet verdiend omwille van haar borstjes, dan toch zeker omwille van haar grote reeënogen, de mooiste uit Vaals en heel verre omstreken  t4533 ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #721 Gepost op: 28 augustus 2016, 15:16:57 »
SM , wederom was mijn opmerking positief bedoeld. In feite zoals je al beschreven hebt was de qoute van Hannibal Lecter (A team) van toepassing namelijk: I love it when a plan comes together;D

KP: in liefe en oorlog is alles geoorloofd dus ook fraude en valsspelen.  :lol

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #722 Gepost op: 28 augustus 2016, 15:31:29 »
KP: in liefe en oorlog is alles geoorloofd dus ook fraude en valsspelen.  :lol

Liefde en oorlog. Das eigenlijk de perfecte samenvatting van mijn 15 maand durende 'relatie' met dat kleine onderdeurtje :o ;). En idd: in zo'n 'relatie' is alles geoorloofd 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #723 Gepost op: 28 augustus 2016, 15:47:26 »
KP: in liefe en oorlog is alles geoorloofd dus ook fraude en valsspelen.  :lol

Liefde en oorlog. Das eigenlijk de perfecte samenvatting van mijn 15 maand durende 'relatie' met dat kleine onderdeurtje :o ;). En idd: in zo'n 'relatie' is alles geoorloofd 8).

KP gaat erg ver daarin,hij pikte zelfs "mijn" Bulgaarse NADINE,KP,in met zijn eega op 2 meter afstand,hoe durft ge. ;D  ;)
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #724 Gepost op: 28 augustus 2016, 16:15:53 »
KP: in liefe en oorlog is alles geoorloofd dus ook fraude en valsspelen.  :lol

Liefde en oorlog. Das eigenlijk de perfecte samenvatting van mijn 15 maand durende 'relatie' met dat kleine onderdeurtje :o ;). En idd: in zo'n 'relatie' is alles geoorloofd 8).

KP gaat erg ver daarin,hij pikte zelfs "mijn" Bulgaarse NADINE,KP,in met zijn eega op 2 meter afstand,hoe durft ge. ;D  ;)

Inderdaad. Nadine! Dat was de naam. Thanks OB, was ik totaal vergeten :o.

Ik heb het later op kamer btw geweten dak met haar gepresaled heb. Julia heeft de zweep bovengehaald :040: :mistress. En erg dat ik dat vond! ;) :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #725 Gepost op: 28 augustus 2016, 16:52:11 »
Julia heeft de zweep bovengehaald :040: :mistress . En erg dat ik dat vond! ;) :lol
Ik lees nog eens je recensie door, waar is die passage met die zweep?  :-\ :ff :mistress :whipbeer ;D ;D ;D
Nu krijg ik ook meer en meer interesse in jouw schatje ......  :lol

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #726 Gepost op: 28 augustus 2016, 17:11:41 »
SM , wederom was mijn opmerking positief bedoeld. In feite zoals je al beschreven hebt was de qoute van Hannibal Lecter (A team) van toepassing namelijk: I love it when a plan comes together;D

KP: in liefe en oorlog is alles geoorloofd dus ook fraude en valsspelen.  :lol
En wederom weten wij dat, alleen vinden en vonden ook wij (de forumleiding) het zo leuk dat onze mond er blijft van overlopen .... zulke feestjes maak je niet iedere dag, week, maand of jaar mee en daar mag nog jaren over gesproken worden (van mij dan toch) .... de ideale manier trouwens om forumleden onderling en meiden en forumleden dichter bij mekaar te brengen en van al onze bezoeken een feest te maken ... komt iedereen ten goede, de clubs, de meiden en de leden.....
geweldig toch als je in een club komt en er een glimlach om de lippen van de meiden verschijnt .... daar doen we het allen voor .... hoop ik  ;)
We hebben namelijk de leukste hobby van allen en wij zijn daar fier op


Toch geweldig als je ziet wat een vrolijke bende dat daar afgelopen vrijdag was ...... 'pret' ten top .... en jij past ook in het plaatje, maar enkel door je naam  :lol :pics :sign0103:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #727 Gepost op: 28 augustus 2016, 17:12:36 »
Julia heeft de zweep bovengehaald :040: :mistress . En erg dat ik dat vond! ;) :lol
Ik lees nog eens je recensie door, waar is die passage met die zweep?  :-\ :ff :mistress :whipbeer ;D ;D ;D
Nu krijg ik ook meer en meer interesse in jouw schatje ......  :lol

Als ik alle details over mijn ervaringen met dat schatje vrij zou geven... is ze binnenkort zooooo populair dak zelf niet meer aan de beurt zou komen. Doe ik dus lekker niet :-P ;)

En hou jij je er sowieso maar zo ver van mogelijk van weg SM. Die meid is veels en veels te lief voor jou :o ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
NATTE POESJES EN EEN BENDE GROTE KLEINE KINDEREN: EEN FEEST ALS GEEN ANDER
« Reactie #728 Gepost op: 29 augustus 2016, 18:29:00 »

EEN ONVERGETELIJKE DAG IN SIXSENS



Epiloog: Kanariepiet die me dinsdag appt, Lellebel en Ohhlord zijn in "da SixSens house", en hebben een idee geopperd, kunnen we aan een net raken voor watervolley vrijdag, het wordt namelijk stikheet .... ook kreeg ik een interne mail van Lellebel .... same subject ...
Vrijdag? Wat is er vrijdag te doen in SixSens, ik moet naar daar voor een deftige vergadering, dat is alles wat ik me ervan herinner .....

En zo groeide het idee .... Kanariepiet schreef daar een woord neer waar ik nog nooit had van gehoord - een supersoacer ... wat is dat voor een vies beest .....
En zo geschiedde, met het nodige over en weer geschreeuw en gemail, alle neuzen in dezelfde richting .... vrijdag waterpretdag .......
Intussen was het al woensdagavond ..... geen banner ... geen prijzen ... chaos in mijn hoofd .... maar dat vind ik zeer fijn .....
Een supersoacer dus .... mijn fantasie sloeg op hol en ik werd terug kinds (als dat nog kan). Na een tijdje opzoekwerk begreep ik dat het gewoon om een "bommetje" ging, waar je water mee verplaatst .... ach so, KP, me een beetje teasen .... ;D


Vlug vlug vlug een banner in mekaar gestoken, die gepost en donderdag zo snel mogelijk naar de diverse shops om inkopen te doen .....
- een briefje van 50 gaan kopen voor Salitos en Juliana   :lol
- wat knikkers van bij blokker
- witte t-shirts, die mijn mama toch wel in de gekleurde was deed, en die roze werden  (ze hadden domweg bij zeeman geen witte meer, mea culpa)  :o
- bij bartje s. een supersoacer en (gelukkig) een balonnenvulmachine combi soacer met 500 balonnetjes, je kan nooit safe sexxx genoeg aanprijzen namelijk  ::)
- Jeank geappt dat we de volgende morgen nog om Belgische chocolade moesten voor de deelnemende dames (en de rest zouden we toch zelf wel opvreten, ha ha)

Donderdagnacht zeer slecht geslapen (niet van de stress maar van de warmte) en omstreeks 5 over 11 kwamen we met onze bolide de parking opgereden van eht oord van verderf ....
Toch altijd een beetje spannend, krijg maar een bende dames (die er zitten om centen te verdienen) zo ver dat ze mee willen doen aan een waterfestijn ...... goh, dat zouden we dan wel zien .... eerst vergaderen, want Sjeuf zat al op hete kolen, die had namelijk een 2-maand-op-voorhand-geplande-date met zijn Koningin van SixSens ......


Aan de balie werden we hartelijk verwelkomd door Beata en de theke, en een naakt klein opdondertje dat ik recht in de ogen keek ....

KP en Sjeuf waren reeds aanwezig, maar zoals altijd moest ik ze uit de bar gaan halen .... en gewapend met een paar pintjes en een koffie trokken we het terras op .....
DO NOT DISTURB .... enkel Bulgaartjes en Portugese Roemeentjes mogen dat, geen Turkse mannen   :dance2 ;D 

Een goede drie kwartier later waren we klaar met onze zware taak en konden we in spe beginnen stressen voor het waterfestijn .... even alles samen doorlopen, Sjeuf zat al lang in gedachten in zijn persoonlijk zwembadje (lees: tussen de benen van Kinga)  en we besloten eerst maar een hapje te eten om wat krachten op te doen .....
Dat deel sla ik over (het eten is bij mij altijd verzorgd en lekker in SixSens, en een pluim op de hoed van Manuel is hier dan ook op zijn plaats .....


Na mijn interluzzo met mijn prinsesje van de dag (kon ik verdorie weten dat die viespeuk van een LellebeL ook een afspraak had met de godin die dag) terug het terras op, waar de voorbereidingen begonnen ....
Dat net verhaaltje over Sonja kan je altijd nalezen door op deze zin te klikken
;)


Een zeer korte samenvatting van mijn sessie met Sonja kan ook ........  ;D



Het was snikheet en oergezellig op het terras .... Ohhlord, Oudebelg, Jeank, KP, Jezeke met twee apostelen, LL, Salitos, Lesyeux en nog twee handen vol andere bekenden en minder bekenden, met Taylor als late vogel, er werd gelachen, gedronken en er werd vooral uitgekeken naar .... later ...
Ik keek vooral naar Carmen4, de hele dag doorgeboekt, maar wat maakt het uit, als ze haar centjes verdient, ben ik al blij dat ik die lekkere kont en bijhorend lijf, oren en poten mag aanschouwen .... het blijft toch een geile lekkere stoot .... potverdorie .....

En toen kwam het nieuws ..... de Vulkaanspesjalist komt ook
Het groenere gras van de vulkaan .... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? Meen je dat? Om 14u???? 
Het nieuws sloeg in als een bommetje  :-P :)) 

 .... krijg nu het vliegend .... de ganse week, neen, al drie weken zit ie te zeuren, niks is goed, hij gaat naar daar waar het gras groener is, LR is veel en veel beter, en nu komt ie toch .... de stemming sloeg om, de zon kroop even weg achter het gebouw en treurde met ons mee,  en Ohhlord en ik namen alvast de geweren ter hand om hem te bestrijden met alles wat we in ons hadden
....
Half vier, en de voorbereidingen werden drukker en drukker ....
- waterbalonnen vullen op voorhand .... geen goed idee, dan breekt de hel los
- watergeweren nu al afgeven aan de dames in het zwembad ... geen goed idee, die krijgen alles stuk voordat de pret begint
- ah, knikkers in potjes steken, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- ah, t-shirts uitdelen en meiden warm maken voor binnen een uurtje, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- een t-shirt uitgetest met Sonja, perfect, dat waterkonijn doet niet liever dat ondeugende dingen (in tongen, lippen en tepels bijten, condooms verstoppen in haar mond, ....    )
- Ohhlord en zijn clublief ingeschakeld, om de dames mee warm te maken ....
- Kanariepiet ingeschakeld om de dames warm te krijgen
- pret ingeschakeld om de t-shirts aan de meiden 'op het terras' uit te delen ... leek ons een beter idee dan de vulkaan in te schakelen  .... leek ...... OP HET TERRAS begreep ie niet en in no time .... stond ie ermee aan de receptie ......     KOM TERUG .... TE LAAT .... drie kwartier later was ie daar terug, en hopla, alle t-shirts minus 1 waren aan de vrouw gebracht ....... hij had de witte wel verstopt


Intussen kregen we links en rechts te horen dat er welgeteld drie dames zouden deelnemen, met name het waterkonijn Sonja, het clublief van Ohhhlord en Carmen4 .....   :-\ :040: 
De anderen .... mijn make-up ..... mijn haar .... mijn poesje wordt nat     ;D    ...vrouwen ....ook altijd iets met die schepseltjes

Geen paniek, we hadden wel gedacht dat het moeilijk zou worden ... maar moeilijk gaat ook, en als het op de heetste vrijdag van het jaar niet zou lukken, met een massa forumzieltjes, dan nooit .....

De tijd verstreek en we gingen stilletjesaan naar de klok van half vijf ....... waterballonnen  vullen .... knikkers uitdelen en de puntentelling uitleggen .... dames optrommelen .... alle stoelen en ligzetels aan de kant ............. maak plaats voor de deelneemsters .....


READY ............. FIRE ..... het was een drukte van jewelste ..... ode aan KP die op dat ene moment alles voor mekaar kreeg, dames aan de rand van het zwembad ...... wel 15 .... allemaal forumleden erbij ..... SONJA en Lellebel en Ohhlord en ondergetekende aan de kanonnen en ballonnen .... Stress ..... FIRE ....

De eerste waterstralen vlogen voorzichtig de kant op, meiden werden bedruppeld ...... dat moest veel en veel beter ..... STOP maar met ballonnen te vullen, met drie supersoacers en de ballonvulreservesoacer samen ging alles veel vlugger en in een mum van tijd was het een echte grote-mensen-kindertuin .... dames die geen ene moer meer gaven om de make-up ..... het water droop van iedereen af, iedereen begon iedereen nat te spuiten, te overgieten, dolle pret .... knikkers werden gestolen, aan de verkeerde dames uitgedeeld, bende foefelaars als het op favotietjes aankomt ....
En terwijl alles kleddernat was, geen droge t-shirt of poes meer te bespeuren, dolle waterpret bij 32 graden ....... zat er in het zwembad nog een meid die geen knikkers wilde, maar die met pretoogjes maar iedereen bleef natspuiten .... bekertjes met knikkers vielen om, er stond meer water op het terras dan er in het zwembad zat ....

15 kinderen van meiden, en daarbij 25 kinderen van grote volwassen en (zelfs) overrrijpe mannen  ...... heerlijk om te zien ......


Daarvoor en daarvoor alleen deden we het, en ik had in mijn wildste dromen niet durven denken dat dit zulk succes zou worden ..... nogmaals mij oprechte dank aan iedereen ..... dankzij jullie alleen werd dit een memorabele dag, die voor altijd op mijn netvlies gegrift staat, en ik krijg nu al weer zin bij het typen van dit stukje


Ow, bijna vergeten, de winnares werd Juliana, en zijn trok Salitos uit het doosje, mocht ie recht haar doosje in  :cheer: 

Na de waterpret, het liep stilletjesaan tegen half zes, zessen aan, waren de BBQ al aangewakkerd en iedereen bleef lekker buiten op het terras, verder genieten van het zonnetje en al dat nat moois ... Sonja was nog maar net klaar met spuiten (niet slikken) en hier en daar gingen al stemmen op over een nakend huwelijk met Johannes de Doper .... Sonja als bruid, Fuck fuck fuck ......






Kinga was intussen al lang naar huis, en daar kwam haar tweelingzus toch over het terras geparadeerd, zoals alleen zij dat kan ..... SHIT .... FUCK .... Wie is dat???? Vanzelfsprekend herken ik Kinga van mijlen ver ..... maar hoe ze paradeert en hoofden doet draaien ... en dan nog wel in een hoerentent .... Here she comes ....



Van de verdere avond heb ik verder maar weinig meegekregen, noem het de decompressie na het plezier .....
De BBQ was gewoon erg goed, en van de avond herinner ik me nog maar weinig, het hoogtepunt lag immers overdag, buiten in, aan en rondom het zwembad .....


Wie ik wel had gemist tijdens de pret, was Daniella, maar die heeft dat ruimschoots goedgemaakt in de loop van de avond ....
Met Daniella is sexxx een trio, haar twee joekels van tieten en ik, en daar kan ze ook deftig mee lachen ... ook een schatje, die wegen wat te vol niet iedereen kan bekoren, maar die 100 percent 'onder tafel' neukt en vrijt, ik ken er enkelen die haar nooit zouden overleven ......





Omstreeks twaalven met Jeank huiswaarts gebold, na een onvergetelijke dag ......
Ohhlord, LellebeL: ode voor het opperen van het idee
Kanariepiet: geweldige organisatie ter plaatse
Crystal, Sonja, en alle andere meiden: MERCI DAMES, JULLIE WAREN DE ECHTE STERREN VAN VRIJDAG
SixSens: bedankt dat we dit mochten organiseren in jullie club
Alle aanwezigen: ook erg bedankt, en we hopen dat jullie allemaal van die dag hebben genoten .........



Wat is het fijn om een admin van dit forum te zijn .....


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #729 Gepost op: 29 augustus 2016, 19:02:24 »
Bij deze wil ik, neem ik aan namens iedereen, SM bedanken die het voor mekaar heeft gekregen om er uiteindelijk een geslaagde en dolprette waterfestijn van te maken.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #730 Gepost op: 29 augustus 2016, 20:09:43 »
Bij deze wil ik, neem ik aan namens iedereen, SM bedanken die het voor mekaar heeft gekregen om er uiteindelijk een geslaagde en dolprette waterfestijn van te maken.

+1 :)) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #731 Gepost op: 29 augustus 2016, 21:43:34 »
Op de zonnige woensdag 24 augustus in Six Sense beland, al gauw Ohhlord en Ryuhayabusa (de Ryu) gespot. Over de hele dag de volgende dames gezien : Lydia, Vicky, Victoria, Petra, Daniella, Nelly, Anni, Mickey, Dani, Roxanna, Stacey, Maria, Nadin(e), Alicia (bg milf), Miruna, Crystal, Kinga, Larissa, Andrea 2*, Amara + ca. 10 onbekenden.

In de middag afwisselend in de zon gelegen, gebadderd in de salon wezen afkoelen, een kijkje op het dakterras gaf het beeld van een beer, die werd schoongepoetst met een doekje na een samenzijn met 2 dames. :sexxx

Het was een rustige middag die even werd verstoord door een groep (südlander) alfamannetjes, vol met plakplaatjes en lange zwembroeken met een 2-uurskaart. :-P

Mede door de goede ervaring van de Ryu met Dani, op zijn advies ook mijzelf met haar op een kamer afgezonderd. Helaas werden de hooggespannen verwachtingen niet waar gemaakt. Het is wel een leuke dame, maar voor mij (voorlopig) geen herhalingsgevaar. :(

De bbq was verzorgd en er was ruim voldoende om iedereen te voorzien. Na het eten even zwemmen, slechts weinig dames wagen zich in het water.  Het aantal beren neemt verder toe waardoor het lastig wordt om een dame te pakken te krijgen.

Mijn oog valt op: Roxanna (bg), begin 20 leuk kopje normaal postuur, met zwart lang haar ca 150-155 cm a/kleine b cup ,redelijk naturel, klein tattoo rechterpols (een naam).  Slechts was 3 weken aanwezig in Six Sense. Even voorproeven in de kino, waar Dani haar diensten aan een beer ten toon stelt. Helaas voor hem, heeft de invloed van publiek, een slechte uitwerking op zijn junior. Met Roxanna een kamer opgezocht, een sessie die boven verwachting scoorde, na een uur afscheid afgenomen. :bonken

Het loopt tegen 23:00 tijd om huiswaarts te keren, een laatste ronde langs de oriëntaalse ruimte en kino, gaf uitzicht op publieke actie.  :great:

Het was een geslaagde dag, Six Sense tot de volgende keer. :13:

Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #732 Gepost op: 3 september 2016, 11:21:45 »
Net wakker geworden en Sonja met de fiets afgezet in SixSens ..... :lol
Ow, dat was een natte droom .... maar wel een zeer zeer lekkere natte droom  ;D ;)


Gisteren (wel LIVE dus) zeer uitvoerig met mijn toekomstige ex aan de praat (en aan het feest ook) .... kan die kleine donder wat naar binnen werken, waar stopt ze het allemaal (en dan heb ik het deze keer over "gebraden" worst, kip, vis en andere BBQ-garnituur ....


Gezellig getafeld met Dhr N en Zeppos58 (die laatste had ik niet meer gezien sinds oktober 2008, maar ik herkende zijn branie nog)  ;)  en met Sonja ......
Het setje dat het schatje droeg was er eentje met wow-factor, zwart en grijze kant, lekkere veterdoorkijkhand-arm-schoentjes, mooie passende boots erbij (het lijkt er al op of Johannes de Doper haar persoonlijke sponsor is, geen goedkoop spul om dat lekkere lijf dus.
Na het avondeten transformeerde ze zich tot mistress Sonja, met een kleine m en een grote S, want ze is toch zo lief meneer .....


Ze hebben ook nog een busje nieuwe meiden binnengegooid, ik heb er zeker 15 geteld die ik nog NOOIT in SixSens heb gezien, voor ieder wat wils .... van klein en fijn tot wat voller en nog wat voller over een zalige Braziliaanse stoot met echte pijplippen .....
Wel aanwezig, en dan som ik enkel de meiden op waar ik echt interesse voor heb:
- Carmen4 en zusje (de iets rijpere maar o zo geile 'ikkenhaarnaamniet')
- Carmen2: die moet namelijk mijn pintjes en cola's tappen
- Daniella: met Daniella is sex hebben een trio waard.... zalige stoot, alleen een maandje of drie op dieet zetten (who cares)
- (Linet): mijn hemel, ze kan praten tegen me, ik viel in het zwembad van het schrikken  ;)
- Steffi: om de matrasbeschermers op waterdichtheid te testen  :censored
- Juliana: wordt vervolgd   :cheer:
- Dani: leuke babbel mee gehad, ze zendt de groeten met de zweep aan KP  ::)
- Lydia: die meer van oudere mannen houdt dan van "pubers", hilarische taferelen meegemaakt met die flapuit in de kleedkamer en op het buitenterras
- Crystal: die sinds "natte vrijdag" errug vriendelijk is, wat een heerlijk clublief heeft Oohhhhhhhhhhhhlord  :))
- Sofia: bij mij de mooiste (en koelste) van allen ... ik weil derop, ik wil derop...  :bonken
- Roberta: mysterieus, gaat ooit ook wat centjes verdienen aan me
- Soniq/Sonja: als we Lellebel om"dopen" tot Johannes de Doper, dan doop ik voor heel even Sonja om tot Zjoske .......
http://www.youtube.com/watch?v=vfYAQy2BlwA
En na die lelijke kop, een fotoke (of twee) eroverheen .....
[attachimg=1]


[attachimg=2]


Op een gegeven moment telde ik (dat zal rond de klok van 6 geweest zijn) enkel en alleen buiten (veranda + buiten) zeker 40 meiden ...... 't schooljaar start, dus de vriendjes moeten terug naar de kleuterklas (kom, ik zal het op de lagere school houden) zeker, en de dames kunnen wat bijverdienen zodat die mannen met een deftige schooltas kunnen pronken ....  ;D :lol 



Uitgebreid verslag volgt later dit weekend .........
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #733 Gepost op: 5 september 2016, 17:46:34 »
Vond laatst weer eens een vrijkaartje in de bus van een forum, had meegedaan in een of andere vage poule ::), en was daar als een van de winnaars uitgekomen. Het kaartje was geldig voor Six Sense, een club waar ik graag kom.  8) In de middag koers gezet naar het zuidoosten van ons landje, om net na 16:30 het pand te betreden. Na enige bestudering van het papiertje, mag ik naar binnen.
Na een korte verkenningsronde tref ik een veelpleger, die ik hier wel vaker gezien heb, hij zegt dat het vandaag een beetje tegenvalt, en hij gaat het niet laat gaat maken vandaag. Ik dacht, het kan nog een heel andere avond worden.
Had diverse kandidates gezien, uit de line–up van : Dani, Mickey, Melissa, Miruna, Roxanna, Larissa, Daniëlla, Alice, Victoria, Laura, Cleo, Sonja, Nelly, Rosa, Crystal, Andrea en dan nog een stuk of 10 - 15 waarvan ik geen naam weet. ;D
Nou had ik ergens een dame met lang blond krullend haar en big boobs gezien :showtits1, het is Alice (Ro) snelle kennismaking gehad in de salon, om vervolgens eerst maar een vorkje te gaan prikken. Degelijke maaltijd met kip in champignonsaus of vis, als groente bloemkool met kaassaus aangevuld met Oma’s frieten of waren het Vlaamse frieten :-P en uiteraard de saladebar.
Bij het after-dinner relaxen op zoek naar Alice, had er een toen wel een goed gevoel bij, ondanks wat verbeterpuntjes volgens collega schrijvers. Op de kamer was het, allemaal net niet, het enige positieve wat mij bij gebleven is, dat zij mij heeft klaar gereden in cowgirl. Helaas voor haar geen herhalingsgevaar. Het blijkt maar weer dat iedereen een sessie anders beleeft en waardeert. :banghead:

Na de flop met Alice, op jacht naar een dame, met wie je al een keer een goede ervaring heb gescoord. Laura, Victoria, Roxana of toch een onbekende, op de veranda tref ik Cleo, een dame die ik afgelopen zomer met een enthousiaste sprong in het zwembad, zij liggend aan de rand van het bassin, op een ligbed spelend met de smartphone kletsnat maakte (en de smartphone ook) en ze kwam bij mij altijd over als een ijsqueen. Cleo is herkenbaar aan de vele piercing’s in haar lichaam (ruim 40 stuks), heeft lang zwart haar, normaal postuur, ca 1,60 – 1,65 m lang, getinte huid, bruine ogen, een paar borsten waar qua grootte de meeste meiden van Six Sense jaloers op zijn, 75D naturel :tietjes, van oorsprong Turkse roots, echter geboren en getogen in Duitsland. Spreekt naast het Turks en Duits ook vloeiend Engels en Frans. Op de kamer een spel wat grenst aan PSE/GFE/GND. Herhalingsgevaar hoog. :bonken

Nog even wat drinken, pizzapuntje scoren, en toen vond ik het mooi geweest. Weer een favoriete dame erbij.

Six Sense en Relaxxxboard bedankt. :great:
« Laatst bewerkt op: 5 september 2016, 17:52:33 door forgetskinnyletsgetfatty »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #734 Gepost op: 7 september 2016, 08:54:42 »
Kwam rond de middag binnen en met m'n spiegeleitjes richting terras gelopen. Crystal en Dahlia lagen heerlijk te zonnen.
Verder zag ik diverse bekende dames maar niet degene waar ik vandaag eigenlijk voor gekomen was.
Een bekende Vlaamse ijsbeer wees mij gelukkig de goede weg.. Die kleine lag heerlijk topless te zonnen aan het zwembad.
Even wakker gemaakt om mij voor te stellen, zij herinnerde zich mij vaag...

Terwijl ik na m'n lunch met Sonia lag bij te kletsen aan de voorkant van het zwembad kwam er veel gegil, gelach en gespatter op ons af. Sonia wilde haar haren en make-up niet in de war maken vandaag. Ik was dus al op mijn hoede om voorzichtig aan te doen als we nog het water in zouden gaan!
Na wat zonnen, kletsen, drinken en roddelen over een gekke Vlaamse fan (we blijven discreet en noemen geen namen  :-P  :040: ) besloten we om maar eens af te koelen in het water.
Temperatuur lag hoog, maar eenmaal erin wel erg lekker om lang te blijven dobberen. Na een halfuurtje voorzichtig tegen elkaar dobberen en drijven kwam ineens de waterrat weer in haar boven en dook ze van de ene kant naar de andere kant! Haren waren natural en niet geverfd en de make-up kon wel wat hebben (dacht zij..). Ik houd ervan om de meisjes in de kamer op te tillen en dan m'n smeerlapperij te beginnen. In het water is het kleine deugnietje natuurlijk helemaal gewichtsloos dus optillen en hoog boven het water er weer in laten vallen en er achter aan duiken. Een duiveltje komt in haar naar boven.. Als het donker was geweest of als er geen publiek rond het water was geweest...

Douchen en even drogen in de zon en links en rechts enkele bekende bezoekers begroet (geen schrijvers maar wel lezers vernam ik van het complimenteuze commentaar van één van hen). Ach ja, ik doe mijn best om een beeld te schetsen van onze rare hobby zoals ik het beleef. En daarin is vooral plaats voor plezier maken.
Plezier maken werd gisteren vervolgd op een kamer met jacuzzi. Datgene wat we niet konden maken in het zwembad (vond ik), hebben we alsnog in alle standjes in het bubbelende schuim gedaan. (En jawel Satanic Surfer met badmuts, zo'n ding blijft dus echt wel zitten onder water) En op het grote bed. En tegen de muur. En opnieuw op het bed.
Met een erectie van twee uur en ieder twee orgasmes (haar eerste proefte ik..haar tweede voelde ik..) ben ik ervan overtuigd dat het zoute zwembad water een beter effect heeft dan Viagra!  :bonken

M'n zwembad fetisj wordt aanstaande vrijdag vervolgd..
Ik zal een grote zonnebril opzetten om herkenning te voorkomen. Of wordt ik daar dan juist aan herkend?!   ;D