Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1118474 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #810 Gepost op: 7 januari 2017, 15:56:12 »
Nop. Wie is trouwens Simba???
De zus van Kinga  ;D :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #811 Gepost op: 7 januari 2017, 18:33:34 »
Het zou idd Sasha kunnen zijn. Ze is gestopt laatst oktober....... . ::)
Vernomen van een bezoeker dat ze net voor de jaarwisseling weer terug in Sixsens is.
Uitstekende service en een van de weinige dames in Lemiers die voor de dure FT in aanmerking komt. Uitstekend!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #812 Gepost op: 8 januari 2017, 07:45:46 »
Liep een nieuwe blonde dame rond met een aardige grote voorgevel die ik wel eens wou ontdekken.

Dat zou dan wel eens Natascha (GT) kunnen zijn gezien het feit zij door Aloewe in SS is gezien. Zij heeft wel meer tijdelijke uitstapjes. Al dan niet "verplicht" opgelegd door de leiding van GT.

Offline hotmister1985

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #813 Gepost op: 8 januari 2017, 19:34:39 »
volgens mij ook Natasha uit GT.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk


Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #814 Gepost op: 8 januari 2017, 19:48:37 »
En hoe is de service van Natasha in de veronderstelling dat ze het is? Trouwens het is idd Sasha die terug is.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #815 Gepost op: 8 januari 2017, 21:00:05 »
Een beetje een ontgoocheling vandaag in SS, ondanks de goeie wensen van KP...
Bij het vertrek de klassieke vraag van de (Duitstalige) blonde theke: 'war alles in Ordnung?' Euh, dit keer niet. Het verhaal (in het draadje van Melissa2) uitgelegd: op de kamer ineens blasen mit ('vergeten' beneden te zeggen), na 1 minuut al gedaan daarmee, ...

'Ja sommige dames zijn bezorgd om hun gezondheid'.

Prima, maar daar ging het niet om, het ging er om dat het niet aangekondigd was.

'Dan had je de kamer kunnen verlaten'.

Inderdaad, maar ik heb geprobeerd er het beste van te maken.
Ik vond het een beetje jammer dat het bij een schouderophalen bleef. Er werd niet eens naar de naam van de dame gevraagd.

Een beetje een anticlimax... Voor mij een tijd geen Sixsens meer. Met een katergevoel naar huis rijden is niet de bedoeling van een dagje saunaclub...
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #816 Gepost op: 9 januari 2017, 10:56:36 »
Een beetje een ontgoocheling vandaag in SS, ondanks de goeie wensen van KP...
Bij het vertrek de klassieke vraag van de (Duitstalige) blonde theke: 'war alles in Ordnung?' Euh, dit keer niet. Het verhaal (in het draadje van Melissa2) uitgelegd: op de kamer ineens blasen mit ('vergeten' beneden te zeggen), na 1 minuut al gedaan daarmee, ...

'Ja sommige dames zijn bezorgd om hun gezondheid'.

Prima, maar daar ging het niet om, het ging er om dat het niet aangekondigd was.

'Dan had je de kamer kunnen verlaten'.

Inderdaad, maar ik heb geprobeerd er het beste van te maken.
Ik vond het een beetje jammer dat het bij een schouderophalen bleef. Er werd niet eens naar de naam van de dame gevraagd.

Een beetje een anticlimax... Voor mij een tijd geen Sixsens meer. Met een katergevoel naar huis rijden is niet de bedoeling van een dagje saunaclub...


Toch een beetje meer nuanceren, ikke1974...

Ten eerste was je slechte ervaring niet met Sixsens maar met een dame. Sixsens biedt nog zo veel meer op elk mogelijk denkbaar gebied, waaronder de dames, dat een herhalingsbezoek wel degelijk de moeite waard kan zijn. Gewoon deze dame mijden en de slechte ervaring archiveren.

Ten tweede de kamerervaring op zich. Tja, dat heb ik over haar nog niet gehoord, pijpen met condoom, maar iedere dame kan dat in principe doen (met wat voor reden ook) en vooraf vragen is altijd de beste manier om het zeker te weten (al doen ik dat onderhand ook al niet meer).

Ten derde, de theke (of wie dan ook van personeel of management) bepalen niet wat een dame wel of niet mag of moet doen in de club, zeer zeker in Nederland niet. Klagen over wat een dame wel of niet doet bij de theke is dan ook al bij voorbaat kansloos. Het zal de theke bij wijze van spreken worst zijn wat jouw ervaring met een dame is en of je daarover tevreden bent, alhoewel het natuurlijk wel gevraagd wordt om eventuele uitschieters te signaleren en er op dte reageren. Jouw ervaring met de dames speelt natuurlijk wel een grote rol in je beleving van de club in zijn geheel, al is de invloed door personeel en management op dit gebied helaas minimaal.

Btw ... pijpen met condoom is mij enkele malen overkomen in Sixsens, maar elke keer zo goed dat ik nauwelijks onderscheid kon maken en er dus ook geen probleem van gemaakt heb... maar goed, als je het niet verwacht kan het wel voor een tegenvaller zorgen wellicht...

In ieder geval meer succes en plezier gewenst voor een volgende keer!


Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #817 Gepost op: 9 januari 2017, 17:34:59 »
Natuurlijk kan de club een dame niet dwingen pzc te doen, maar ze kunnen wel dames weigeren die niet aan pzc willen doen maar wel de volle mep betaalt willen krijgen, en dan met je natuurlijk wel de naam van deze dames weten.
Ook ik ben geen fan van de blonde Duitse theke dame, ik vind haar vaak nors en onvriendelijk ( en een theke dame is toch een beetje het uithangbordje van je club ) dus herken me wel een beetje in de kritiek die je uit.


Een beetje een ontgoocheling vandaag in SS, ondanks de goeie wensen van KP...
Bij het vertrek de klassieke vraag van de (Duitstalige) blonde theke: 'war alles in Ordnung?' Euh, dit keer niet. Het verhaal (in het draadje van Melissa2) uitgelegd: op de kamer ineens blasen mit ('vergeten' beneden te zeggen), na 1 minuut al gedaan daarmee, ...

'Ja sommige dames zijn bezorgd om hun gezondheid'.

Prima, maar daar ging het niet om, het ging er om dat het niet aangekondigd was.

'Dan had je de kamer kunnen verlaten'.

Inderdaad, maar ik heb geprobeerd er het beste van te maken.
Ik vond het een beetje jammer dat het bij een schouderophalen bleef. Er werd niet eens naar de naam van de dame gevraagd.

Een beetje een anticlimax... Voor mij een tijd geen Sixsens meer. Met een katergevoel naar huis rijden is niet de bedoeling van een dagje saunaclub...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #818 Gepost op: 17 januari 2017, 19:14:11 »
Afgelopen vrijdag 'noodgewongen' weer eens naar Sixsens afgereisd.
1: 'Noodgedwongen', omdat ik al 4 weken droog stond
2: 'Noodgedwongen', omdat ik al 2 maanden niet meer in mijn stamclub was geweest
3: 'Noodgedwongen', omdat de weersverwachting zodanig was dat het bezoeken van de dichts bijzijnde club het meest voor de hand lag
4: 'Noodgedwongen', omdat de aanwezigheidstijd beperkt was
5: 'Noodgedwongen', omdat ik al vast wilde weten of de voorbereidingen voor mijn verjaardag (27-1) naar wens verlopen.

Nadat ik de inkom- en omkleedrituelen met succes had afgerond, afgezakt naar -2 voor een kop koffie.
Op de parkeerplaats was me al duidelijk dat het rustig zou zijn en dat bleek ook in de bar zo te zijn. De weersvoorspellingen waren niet al te best. Voorspelde sneeuw en gladheid blijken voor vele onder ons reden te zijn om dan maar de 'hand aan zich zelf te slaan'.
De koffie kreeg ik van Carmen 1, die voor deze keer achter de bar werkte.

Gezien mijn lange 'droge' periode zou het niet moeilijk zijn voor de dames om mij te verleiden voor een kamer. Ik had met Laura nog 'iets recht te zetten'! Dat zou een optie zijn geweest. Doch, op dat moment niet aanwezig.

MAYA
Maya kwam de trap af in de bar en had mij meteen geschoten. Binnen no time zat ze naast me. Zoals gebruikelijk lulde ze je de oren van de kop af met 500 woorden per minuut. Maya krijg je alleen stil door iets in die mond te stoppen. Niettemin, Maya is een gezellige meid, die erotisch scherp uit de hoek kan komen. Al meerdere keren mee gekamerd met succes. Na een half uurtje togen we richting kamer 5a voor de eerste wip van 2017 die met een oerknal eindigde. Het drielandenpunt ligt nu 9,27m meter lager door deze aardschok. Wederom prima een super kamer van een uur!

Aanwezig: Carmen 2, Ina, Larissa (niet de gipsy, kort blond haar), Victoria, Julia, Laura, Domenika, Denisa, Delia, Lydia, Adriana, Natascha, Maria, Catalina, Yasmin, Alina, Crystal, Maya, Melissa 2, Petra, Lynn, Angela, Selena, Linet, Dany, Veronika, Sasha...... . Er liepen ook een aantal onbekende gezichten rond. Eén dame viel wel op, haar naam heb ik via een klant van haar kunnen achterhalen: Ina! Killerbody! Geschatte lengte 1,70m, lang zwart krullend haar en zeker een C-cub. Vooralsnog naturel, maar dat is een veronderstelling. Naar het schijnt zoent ze niet, blijkens die klant.

Nog voor het versterken van de inwendige mens zag ik Victoria zitten op het vertrouwde plekje bij de danspaal. Ik nam mij voor met haar een kamertje te maken als ze na the dinner nog vrij was. Die voor mijn nog altijd onbekende dame, stond al zo lang op mijn to do list. Het moest er toch eens van komen.

Vrijdag visdag! Het heeft weer gesmaakt!
Na een douche terug naar de bar. Victoria zat er nog steeds!

VICTORIA
Ik ken Victoria al 3 jaar. We liepen elkaar steeds mis. Dauergebucht of ik zat in de recuperatie-periode. Zelden mee gesproken. En als er contact was, dan bleef dat beperkt tot enkele zinnen. Lang het gevoel gehad dat er geen klik zou zijn met Victoria.
Ik kroop naast haar op de bank. Het gesprek verliep wat moeizaam bij aanvang, maar dat veranderde snel. De eerste zoenen smaakten naar meer.......Zimmer 7!
In de loop der jaren al zo'n tiental favorietjes aan mijn lijstje toegevoegd in Sixsens met als topfavo's Laura, Jessica en Kinga. Daar komt Victoria nu als toppertje bij. Het wordt dringen bovenin de ranking. Geheel tegen mijn verwachting in, een hele vrolijke en grappige doos. Dat straalt ze in bar totaal niet uit. En dan nog maar niet te spreken over haar service. 100% GFE, geheel mijn ding. Twee keer ontploft (GOSP = 1M)!! De kamerduur was er ook naar.......  :o Geen idee of ze ook een PSE kant heeft. Voor mij niet relevant.

Gezien de lange kamertijd met Victoria heb ik het maar bij 2 kamertjes gelaten deze vrijdag.
Na de pizza is Sjeuf met brede grijns op het gezicht richting gebreide broek vertrokken.

Een mooi begin van 2017!
Op naar de 27ste! Alles is reeds tot in de puntjes geregeld!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #819 Gepost op: 18 januari 2017, 21:58:09 »
Six Sense Zaterdag 14 januari 2017

Afgelopen zaterdag de start gemaakt van de clubtour van het jaar 2017. De club werd er een, die redelijk in de lijn der verwachtingen lag, na het zien van de cijfers van het jaar 2016.
Het werd Six Sens, hoewel er ook andere clubs lonkten, dat clubje in Elsdorf, en een club in Köln (met een vrijkaart) maakten de keuze niet gemakkelijk. De aanmeldingen in het meeting point, gaven de doorslag.
Het is net na 19:00 als de auto gestald wordt, op een halfvolle parkeerplaats. Afrekenen, en de transformatie naar ijsbeer ingezet. Klein rondje door de salon gelopen, al een bekende medebeer gespot, welke zich niet had aangemeld. De dames een groepje Roemeense, een aantal “pocket” Bulgaartjes, een aantal “dikkekontenclub” Bulgaartjes, en nog een paar “lonewolf“ nationaliteiten.
Eerst maar een hapje eten, meteen een aangemeld forumlid tegen het lijf gelopen, het was MagicG. Tijdens het eten diverse dingen besproken. De steaks waren goed te doen. Even rustig plaats nemen in de salon. Dat gaat maar even goed, je let even niet op, en er staat een klein meisje met zwart haar, weinig om het lijf, en een Aziatisch uiterlijk tegen je been op te rijden, Lynn dus. Het kleine verstand, won het van het echte verstand. In de kino zien we nog net, hoe Dominicaanse Sarah een beer in hogere sferen brengt, met een combinatie van een handmatige en orale bevrediging.  :sign0098: Zelf gaan we toch maar voor een kamer met jacuzzi. Ruim een half uur waterpret en de overige tijd op het matras doorgebracht.  bad2 :bonken
Terug in de salon is Rob45 ook aangeschoven bij het groepje van veelplegers, de tijd kabbelt rustig voort, nog even geprobeerd contact te krijgen met Mr Bluenose, maar die had het pand al verlaten.
Sommige dames proberen de danspaal uit, met wisselend succes overig. Maar het blijft leuk om naar te kijken. Zelf sta ik een beetje in dubio; wachten op een dame die nu in een pannenkoeksessie zit, of voor een Bulgaarse dame uit het plan+ gaan.  :17:
Het loopt tegen 23:30, de pizza en wraps worden geserveerd, het aantal beren blijft, meer dan het aantal dames, maar diverse dames kunnen toch genieten van een lange pauze.
 Wat op begint te vallen is, dat de bezoekers met een mediterraanse achtergrond de overhand krijgen, waarvan sommige met een onderbroek aan, de sauna in gaan.  :sign0065:
Had de moed al een beetje opgegeven, en liep richting lockers om huiswaarts te gaan, en toen verscheen de dame, welke hoog mijn lijstje stond: Dominicaanse Sarah. Haar pannenkoeksessie was afgelopen, en ze maakte aanstalten om zich op te frissen, meteen maar een afspraak gemaakt, waar ze mij kon vinden, als ze zin had.
Niet veel later een kamer opgezocht en daar bijna 1,5 uur verbleven, waarbij me wel opviel dat ze een vermoeide indruk maakte, het blijft een topper.  :adult
Stond nog bij de lockerruimte toen MagicG kwam aan lopen, die was een sessie aangegaan met een dame, waarover hij in het begin nog over twijfelde, na een kamergang van 2 uur zijn die twijfels denk wel weg genomen.  ;D
Het loopt tegen half 01:30, tijd om huiswaarts te keren, over een redelijk stille autosnelweg.  :steeringwheel:
Misschien wordt het tijd om het lijstje met toppers in Six Sense uit te breiden.  8)

Six Sense tot de volgende keer.  :08:

Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #820 Gepost op: 19 januari 2017, 00:59:24 »
Wat op begint te vallen is, dat de bezoekers met een mediterraanse achtergrond de overhand krijgen, waarvan sommige met een onderbroek aan, de sauna in gaan.
Bij het omkleden voor vertrek rond 23:00 uur (13-1) kwam een aantal bezoekers met mediteraanse achtergrond binnen, waar ik overigens totaal geen moeite mee heb. Ze kregen uitgebreide uitleg over de gang van zaken in Sixsens in de kleedkamer. Een verdomd goede en heldere uitleg.
- dames zijn zelfstandige ondernemers en mogen hun eigen prijzen bepalen.
- vraag voorafgaand aan de kamer wat het tarief is voor de diensten die je wenst.
- het is niet toegestaan met onderbroek de whirlpool of sauna te betreden.

Tja.....helderder kan het niet zijn.

Misschien moet 'pret' maar een campagne starten voor onze 'onderbroek-gasten'. Het moet vanuit de eigen gelederen komen om dat soort uitwassen de kop in te drukken.

De eerlijkheid gebiedt mij dat ik nog nooit iemand heb 'betrapt' met onderbroek aan in de whirlpool of sauna.
Ik zal er zeker iets van zeggen als ik dat tegenkom.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #821 Gepost op: 19 januari 2017, 03:38:38 »

Misschien moet 'pret' maar een campagne starten voor onze 'onderbroek-gasten'. Het moet vanuit de eigen gelederen komen om dat soort uitwassen de kop in te drukken.
 
Moet onze pret beginnen met zelf zijn 'onderbroek' in de locker te laten  ;D ;)

note sm: pret moet dat niet hoor, maar je kan moeilijk anderen opvoeden als je zelf je "gewas" verstopt   :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #822 Gepost op: 19 januari 2017, 07:05:05 »

Misschien moet 'pret' maar een campagne starten voor onze 'onderbroek-gasten'. Het moet vanuit de eigen gelederen komen om dat soort uitwassen de kop in te drukken.
 
Moet onze pret beginnen met zelf zijn 'onderbroek' in de locker te laten  ;D ;)

note sm: pret moet dat niet hoor, maar je kan moeilijk anderen opvoeden als je zelf je "gewas" verstopt   :lol
Daar heb ik pret anders toch nog nooit op kunnen betrappen  :017:
De omgeving van Sixsens ziet er overigens nog steeds schitterend uit met uitzicht op de Schneeberg aan de achterkant/noordkant !

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #823 Gepost op: 19 januari 2017, 08:12:33 »
Daar heb ik pret anders toch nog nooit op kunnen betrappen  :017:

Hier leid ik dus uit af dat jij regelmatig een 'kijkje' gaat nemen onder pret zijn badjas :-\. Viespeuk!! :o ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #824 Gepost op: 19 januari 2017, 11:10:20 »
Daar heb ik pret anders toch nog nooit op kunnen betrappen  :017:

Hier leid ik dus uit af dat jij regelmatig een 'kijkje' gaat nemen onder pret zijn badjas :-\. Viespeuk!! :o ;) :lol_hitting:
Check dubbelcheck zeg ik altijd  :lol_hitting:

Maar door met hem in de sauna te zitten alwaar hij destijds nog een lelijke brandwond opgelopen had, hoefde ik niet eens onder zijn badjas te kijken want die ging uit  ;D