Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119374 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #825 Gepost op: 19 januari 2017, 11:49:20 »
Daar heb ik pret anders toch nog nooit op kunnen betrappen  :017:

Hier leid ik dus uit af dat jij regelmatig een 'kijkje' gaat nemen onder pret zijn badjas :-\. Viespeuk!! :o ;) :lol_hitting:
Check dubbelcheck zeg ik altijd  :lol_hitting:

Maar door met hem in de sauna te zitten alwaar hij destijds nog een lelijke brandwond opgelopen had, hoefde ik niet eens onder zijn badjas te kijken want die ging uit  ;D
Viespeuk  ;D

Ik vind gewoon dat je in een saunaclub nooit iets onder de badjas kan dragen, hygiënisch, maar dat vind ik .... er zijn er ook die vinden dat ik in een gesloten instelling thuishoor en dat ze daar de sleutel moeten van weggooien  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #826 Gepost op: 19 januari 2017, 12:09:05 »
... er zijn er ook die vinden dat ik in een gesloten instelling thuishoor en dat ze daar de sleutel moeten van weggooien  ;D ;)

Hele dikke +1!!!! ;) :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #827 Gepost op: 19 januari 2017, 16:19:08 »
Daar heb ik pret anders toch nog nooit op kunnen betrappen  :017:

Hier leid ik dus uit af dat jij regelmatig een 'kijkje' gaat nemen onder pret zijn badjas :-\. Viespeuk!! :o ;) :lol_hitting:
Check dubbelcheck zeg ik altijd  :lol_hitting:

Maar door met hem in de sauna te zitten alwaar hij destijds nog een lelijke brandwond opgelopen had, hoefde ik niet eens onder zijn badjas te kijken want die ging uit  ;D
Viespeuk  ;D

Ik vind gewoon dat je in een saunaclub nooit iets onder de badjas kan dragen, hygiënisch, maar dat vind ik .... er zijn er ook die vinden dat ik in een gesloten instelling thuishoor en dat ze daar de sleutel moeten van weggooien  ;D ;)
En die instelling heet......Sixsens !!!!  :dance2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #828 Gepost op: 19 januari 2017, 17:17:50 »
En die instelling heet......Sixsens !!!!  :dance2
;D ;D ;D
Zou geen straf zijn in ieder geval  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #829 Gepost op: 19 januari 2017, 19:00:46 »
Iemand Vicky.bu  gezien na nieuwjaar ?


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #830 Gepost op: 19 januari 2017, 21:51:53 »
Iemand Vicky.bu  gezien na nieuwjaar ?
Afgelopen vrijdag was ze nog niet terug van verlof.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #831 Gepost op: 19 januari 2017, 23:15:28 »
Woensdag 18-01-2017

Voor het eerst van mijn leven Sixsens eens bezocht. De club stond al een tijd op mijn to do lijst, maar door de afstand kwam het er steeds niet van. de recente transfer van mijn vrouw, miss Megaboob van GT naar Sixsens dwong me echter eens de boobmobiel door te laten rijden naar dit zuidelijkste oord van Nederland en mijn opwachting te maken.

Eerlijkheidshalve kwam ik pas laat aan bij de club, iets voor 22.00 en besloot ik zuinige Hollander te zijn en te wachten tot 22.00 om van het 40 euro tarief gebruik te kunnen maken. Zo gezegd zo gedaan. Ik werd vriendelijk ontvangen en even rondgeleid toen ik aangaf nieuw te zijn. Mooie club, alles ziet er echt netjes uit, mooi bubbelbad en mooie welness, prima locker systeem, leuk ingerichte bar. Na mijn transformatie tot ijsbeer Megaboob dus maar eens afgedaald in de bar, en daar eens goed rondgekeken of ik mijn ega kon spotten. Helaas niet, maar niet getreurd, wellicht is ze op kamer, en dus even de zijn een Milf van circa 40 jaar met wel wat jaartjes op de teller. Niet meer helemaal strak zoals Natasha zullen we maar zeggen, maar goed gehumeurd en met een leuke babbel, dus inderdaad geopteerd voor haar na een intake gesprekje.

Op kamer 12 aangekomen ontdeden we ons van de kledij, en tongziende ze me volop. Op zich lekker, maar ze had wel wat gedronken en er hing een beetje een alcohol lucht om haar heen, maar goed, niet getreurd. Daarna werd mijn jongeheer zonder condoom gepijpt, wat ze lekker deed, maar niet al te lang. even body to body, even lekker aan die loezen gesabbeld, daar werd Maya ook blij van, en daarna werd een rubber geplaatst en nam ze plaats op mij op mijn verzoek. Rijden ging niet helemaal soepel door haar gewicht, maar na enige aanwijzingen ging het een stuk beter, maar ik kwam niet klaar. Daarom maar gevraagd of ze me met de hand wilde helpen, en dat was geen probleem. Ik kan lekker zoenen en met haar grote borsten spelen terwijl zij me langzaam maar zeker naar een hoogtepunt hielp. Ook werd mijn vinger nog in haar poes geduwd, die lekker nat was, en zo kwam zij ook (gespeeld) aan haar trekken. Gene probleem, hoort bij de act, en was leuk. Nog even nagepraat en na een klein half uurtje de kamer verlaten.

Maya is best een leuke dame met best veel inzet maar is geen topper en is een beetje over haar top heen vrees ik voor haar. Door haar lekkere borsten toch een voldoende, maar geen groot herhalingsgevaar voor mij.

Na deze kennismaking met Maya lekker een douche, sauna en whirlpool genoten en dat was allemaal echt prima. Daarna rond 23.45 weer naar de bar, die aardig leeg werd helaas, en wederom geen miss Megaboob  :tietjes gespot helaas, wat een beetje een domper op mijn vreugde was want ik had me op een spetterend weerzien verheugd. Maar goed, kan gebeuren. Ik werd aangesproken door Bulgaarse Veronica, best een leuk GND dametjes, vriendelijk, en niet te beroerd om even met mijn leuter kennis te maken ion de badjas, maar helaas echt geen kamermateriaal voor de boobmeister. Ook de andere aanwezige dames deden mijn jongeheer niet direct steigeren van geilheid, en dus besloot ik na een drankje om afscheid te nemen van de club rond 12.15.

De club is echt mooi, complimenten daarvoor, personeel goed, voorzieningen prima, maar qua dames toch niet helemaal de smaak van de boobmeister. Mede door de afwezigheid van Natasha natuurlijk. Ik ga er zeker weer eens kijken in de toekomst maar het zal niet mijn stamclub worden. Daarvoor is de afstand ook te groot voor mij helaas.

Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Magic-G

  • Gast
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #832 Gepost op: 20 januari 2017, 06:58:22 »
Citaat van: dendocteur link=topic=8164.msg93556#msgur
93556 date=1484848846
Iemand Vicky.bu  gezien na nieuwjaar ?

Grote kans dat ze terug is sinds gister!


Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #833 Gepost op: 20 januari 2017, 08:25:44 »
Woensdag 18-01-2017

Voor het eerst van mijn leven Sixsens eens bezocht. De club stond al een tijd op mijn to do lijst, maar door de afstand kwam het er steeds niet van. de recente transfer van mijn vrouw, miss Megaboob van GT naar Sixsens dwong me echter eens de boobmobiel door te laten rijden naar dit zuidelijkste oord van Nederland en mijn opwachting te maken.

Eerlijkheidshalve kwam ik pas laat aan bij de club, iets voor 22.00 en besloot ik zuinige Hollander te zijn en te wachten tot 22.00 om van het 40 euro tarief gebruik te kunnen maken. Zo gezegd zo gedaan. Ik werd vriendelijk ontvangen en even rondgeleid toen ik aangaf nieuw te zijn. Mooie club, alles ziet er echt netjes uit, mooi bubbelbad en mooie welness, prima locker systeem, leuk ingerichte bar. Na mijn transformatie tot ijsbeer Megaboob dus maar eens afgedaald in de bar, en daar eens goed rondgekeken of ik mijn ega kon spotten. Helaas niet, maar niet getreurd, wellicht is ze op kamer, en dus even de zijn een Milf van circa 40 jaar met wel wat jaartjes op de teller. Niet meer helemaal strak zoals Natasha zullen we maar zeggen, maar goed gehumeurd en met een leuke babbel, dus inderdaad geopteerd voor haar na een intake gesprekje.

Op kamer 12 aangekomen ontdeden we ons van de kledij, en tongziende ze me volop. Op zich lekker, maar ze had wel wat gedronken en er hing een beetje een alcohol lucht om haar heen, maar goed, niet getreurd. Daarna werd mijn jongeheer zonder condoom gepijpt, wat ze lekker deed, maar niet al te lang. even body to body, even lekker aan die loezen gesabbeld, daar werd Maya ook blij van, en daarna werd een rubber geplaatst en nam ze plaats op mij op mijn verzoek. Rijden ging niet helemaal soepel door haar gewicht, maar na enige aanwijzingen ging het een stuk beter, maar ik kwam niet klaar. Daarom maar gevraagd of ze me met de hand wilde helpen, en dat was geen probleem. Ik kan lekker zoenen en met haar grote borsten spelen terwijl zij me langzaam maar zeker naar een hoogtepunt hielp. Ook werd mijn vinger nog in haar poes geduwd, die lekker nat was, en zo kwam zij ook (gespeeld) aan haar trekken. Gene probleem, hoort bij de act, en was leuk. Nog even nagepraat en na een klein half uurtje de kamer verlaten.

Maya is best een leuke dame met best veel inzet maar is geen topper en is een beetje over haar top heen vrees ik voor haar. Door haar lekkere borsten toch een voldoende, maar geen groot herhalingsgevaar voor mij.

Na deze kennismaking met Maya lekker een douche, sauna en whirlpool genoten en dat was allemaal echt prima. Daarna rond 23.45 weer naar de bar, die aardig leeg werd helaas, en wederom geen miss Megaboob  :tietjes gespot helaas, wat een beetje een domper op mijn vreugde was want ik had me op een spetterend weerzien verheugd. Maar goed, kan gebeuren. Ik werd aangesproken door Bulgaarse Veronica, best een leuk GND dametjes, vriendelijk, en niet te beroerd om even met mijn leuter kennis te maken ion de badjas, maar helaas echt geen kamermateriaal voor de boobmeister. Ook de andere aanwezige dames deden mijn jongeheer niet direct steigeren van geilheid, en dus besloot ik na een drankje om afscheid te nemen van de club rond 12.15.

De club is echt mooi, complimenten daarvoor, personeel goed, voorzieningen prima, maar qua dames toch niet helemaal de smaak van de boobmeister. Mede door de afwezigheid van Natasha natuurlijk. Ik ga er zeker weer eens kijken in de toekomst maar het zal niet mijn stamclub worden. Daarvoor is de afstand ook te groot voor mij helaas.

Megaboob
wie weet zit natasha weer op de vulkaan of in gt  ;)

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #834 Gepost op: 22 januari 2017, 21:11:21 »
Deze en volgende recensies hoeven niet te winnen voor de vrijkaartenwedstrijd, ik matig mijn bezoeken en de verhalen zijn allemaal van December 2016. Ik zit in een fameuze winterdip en alles verloopt veel trager.
 
 
Derde club van de maand der herkansingen December
SixSens - Miss Sexy Hot Babe 2016

30 December 2016
 
VOORAF: Dit valt eigenlijk niet in het kader van herkansingen maar er kan een verzonnen worden. Er is in alles een herkansing over... Weet je wat: dit is een herkansing om Julia te kunnen kameren want in November was ze er niet. :)
 
Ik ga deze keer niet veel over schrijven omdat er al zoveel over is erteld. Dis is dus een beknopt overzicht.

Fazit

Voor mij SixSens is de beste club van 2016. In bijna al mijn statistieken komt de club systematisch bovenaan te staan samen met Babylon.


>> Bulgaarse pocket JULIA is voor mij MISS SEXY HOT BABE 2016. <<
 
 
Whereabouts
 
Het was 2u30 minuten rijden van Kortrijk. Het had minder kunnen zijn als ik over Brussel ging en niet Antwerpen waar een ongeluk was gebeurd in die vervloekte Kennedytunnel. Zeker ben je natuurlijk nooit met die Brusselse ring of dat sneller was geweest. Ik wou mezelf onder het rijden nog bedenktijd geven: deze club aandoen of toch doorrijden naar Villa Vertigo wat ik eerst van plan was te doen om vandaar naar Hamminkeln te gaan. Ik besloot op het laatste moment toch de grote ommetoer te maken via SixSens op verraderlijk winterse wegen. Niet mijn ding en geen herhaling hiervan is gewenst. En dat allemaal om Julia een laatste keer te kameren dit jaar. "Zot zijn doet geen zeer", zeggen ze dan. Ik kwam rond half twee aan.
 
Ter info: het is ongeveer 1u en een klein kwartier rijden tot Villa Vertigo. Geldt daarmee dus ook voor het ginder dichtbij gelegen PHG.
 
 
Club & gezelschap
Het is opletten geblazen met die lockers, ik liet de mijne eenmaal openstaan terwijl ik op zoek was naar een vrije douche. Gelukkig liet ik die maar 3 minuten onbewaakt maar dat is dikwijls voldoende al is er een camera!!!
 
De wellness is top als steeds, zelfs het verwarmde zwembad was beschikbaar als enige club van de 3 die ik heb bezocht. De douches waren weer heerlijk warm op een na die niet werkte. Jacuzzi is en blijft zalig, de temperatuur is er ideaal. Idem voor de sauna's. De Turkse stoomcabine blijf ik iets te heet vinden.
 
Het personeel steeds correct, de club op orde houdend.
 
De line-up was magerder dan gewoonlijk maar dat bleek achteraf kwantitatief de beste van het weekend: eindejaarfenomeen.
 
Ik heb een aantal forumleden ontmoet waaronder Ohhlord en Licky Luke. Gezellig gepraat onder het brunch-ontbijt. su10027 ontmoette ik later toen ik op punt stond met Julia te kameren.
 
De club is overal mooi versierd maar dat deelde ik eerder al mee. Van het eten heb ik niet geproefd want ik wou dit in Villa Vertigo doen, mijn volgende bezoek en als ik bleef plakken...ik ken mezelf hier. Er was een rustige tamme sfeer, zag niet te veel beren ondanks redelijk volle parking: er werd vermoedelijk druk gekamerd. Het was de laatste clubdag van het jaar samen met hun favoriet voor eenieder die er was. Zoals ik met Julia dus.
 
 
Dames
 
Ik kwam maar voor 1 dame: Julia (*****1/4) en dat verliep uitstekend zoals altijd. Ik sloeg in eerste instantie een kamergang met Mickey af die niet langer op Paris Hilton lijkt door haar mooie haar zo in een lelijke paardenstaart te wringen. Ik bedacht me later maar ze was al met een andere beer de kamer op. Helaas want ze is een vaste waarde geworden voor mij. Ik had alleen nog meer tijd nodig omdat de kamer met Julia nog nazinderde.
 
 
Einde
 
Ik werd door diverse ijsberen meegedeeld dat ik beter zou blijven. Ik ging toch naar Villa Vertigo waarvoor ik een vrijkaart op zak had, de laatste van dat jaar. De club ligt op mijn  route naar Hamminkeln waar m'n hotel me opwachtte en waar de laatste club van 2016 gevestigd was: Villa Marisol voor de Silvester-party.
Ik  vertrok net na 18u.

 
Conclusie
 
SixSens is voor mij de winnende club van 2016 over de ganse lijn en steekt hiermee Babylon voorbij. Het grootste aantal uitstekende kamers met opgeteld het meest aantal sterren, wellness en keuken die steeds in orde waren, de verjaardag die ik er vierde, de Sexy Hot Babes Clubervaringen in Juli, Oktober en November, dichtst bij...Ik hoef niet te twijfelen.
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2017, 21:18:34 door Vazkor »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #835 Gepost op: 28 januari 2017, 00:36:29 »
Geweldig leuke dag beleefd in SixSens vandaag ... alhoewel mijn kamergang met Adelina verstoord werd door ..... mezelf ..... ik zeg nooit "straks" tegen een dame die ik wil, steeds SCHLUSSEL .... en zo was Adelina de ganse avond bezet ........ idioot die ik ben  :lol
Goedgemaakt door een waardige vervangster .... met name .... Petra .... spetterend uurtje .....
Maar ik loop vooruit op de feiten .....

Ik wil iedereen bedanken voor zijn aanwezigheid .... en vooral SixSens (de leiding, het personeel, van kok over bardames tot poetsmannen), de dames die ons weer de centen uit onze zak hebben geschud, en Sjeufke ...... het was heerlijk toeven daar in Vaals ...

Uiteraard volgt er nog een uitgebreid verslag van deze overheerlijke dag relaxxxen in Vaals  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #836 Gepost op: 28 januari 2017, 03:31:41 »
Klokslag 03:00 uur weer thuis  :-\
Dat gebeurt mij maar zelden! Maar het zegt ook iets over hoe ik me heb geamuseerd!
1e kamer met turbo Stacey
2e kamer met Denisa.....een onbekende dame voor mij, die al langere tijd in SS is.
3e kamer met Delia....(ritnummer 5 inmiddels)
4e kamer met de Bulgaarse Eveline....sinds 2 dagen in SS.
kleine Sjeuf is schraal, overgevoelig en moet nodig in quarantaine
Het was een perfect feestje.
Met dank aan RB en Sixsens....TOP!
En uiteraard volgt er een uitgebreid verslag + de nodige damesrecensies.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #837 Gepost op: 28 januari 2017, 17:20:27 »
Vr 27 jan  Seuf verjaardagsfeest.
Om 15,00 uur aangekomen, en het verjaardagsvoorwerp had er reeds een kamergang op zitten.   Na de felicitaties heb ik aangename ontmoetingen gehad met schrijvende ijsberen.  k ben niet zo goed in namen onthouden, ook niet van de meiden, laat staan van nicknames en hun real names .     k Denk dat de Seuf wel zal schrijven over de welke leden present waren.
Maar Nederland was volgens mij in de meerderheid.

Lellebel had aangekondigd dat ie ging zwemmen, dus ik heb hem uitgedaagd en we kregen nog gezelschap in het heerlijke water.
Na  3 weken vriezen had het water nog een zeer aangename temperatuur !

Dan effekes mij afgezonderd met Vicky, ze is pas terug van maandag .   Het was een uitstekend half uurtje, de druk was eraf.

De sfeer in de bar was fijn,  ik kreeg plotseling een exotische schoonheid op mijn schoot, tussen mijn benen zeg maar.  SM had dit ook gezien  en wilde er ook van profiteren, doch  ze vertrok terug  zonder dat ik veel doen of zeggen.
De gesprekken aan de bar tussen de leden gingen over hun avonturen, de meiden, de voetbal , de gezondheid, de clubs , ....  sommige meisjes keken ons aan.

Een meid Monica.ro  had veel bekijks en bespreeks, ze is volgens mij nieuw .   Ze heeft halflange haren, donker blond, mooi figuur en droeg een uitdagend rood niemendal.     Na een kort gesprek wilde ze me niet vertellen wat haar diensten zijn op de kamer, try me  was het antwoord.     Twijfel sloeg toe en zo te horen ook bij andere in mijn gezelschap.   Ik wacht nog effen af, tot ik er iets over lees/hoor.

Ik ging een gesprek aan met een mooie meid ,  Spiritdula.ro  Griekse naam voor een Roemeense.    Ze is zeer vriendelijke en lacht graag.    De kamer was niet zo denderend.
Victoria.bu dauergeboekt....

Het avondmaal was prima, lekkere vis en gratin aardappelen, leuk tafelen met JeanK en SM.
Later kwam ik nog de exotische schoonheid tegen, zonder veel woorden naar Kamer 8 een jaccuzi kamer, alle kamers waren in gebruik.    Haar naam is Lilly, na enkele maanden afwezigheid ook terug in SS.   

Na namiddag kon niet meer stuk, afscheid genomen van de bende en vooruit, +200  km terug.    Ik dacht dat ik de enige ben die dergelijke afstand aflegt voor pleziertje , maar nee hoor er waren er meerdere tot zelfs tegen de 300 km aan.

Met dank voor de organisatoren, Seufke , het personeel van ss.




Het avondeten was prima,





Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #838 Gepost op: 28 januari 2017, 20:21:13 »
Erg leuke sfeer gisteren avond. Veel bekende beren aanwezig en ook weer nieuwe leren kennen. Toch ook wel een heel deel nieuwe dames aanwezig. Een uurtje in de jacuzzi kamer doorgenomen met toch wel een vd mooiste dames van SS, namelijk Vicky. Jammer dat ik achteraf twee uur moest afrekenen voor de kamer terwijl ik er amper 1 uur op geweest ben. Ik vermoed dat als ze de sleutel een tijdje op de toog laten liggen, de tijd oploopt en zo verkeerde uren geregistreerd worden. Maar goed die dingen zullen wel eens gebeuren zeker. Op naar het volgend feest.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #839 Gepost op: 28 januari 2017, 22:20:40 »
Jammer dat ik achteraf twee uur moest afrekenen voor de kamer terwijl ik er amper 1 uur op geweest ben. Ik vermoed dat als ze de sleutel een tijdje op de toog laten liggen, de tijd oploopt en zo verkeerde uren geregistreerd worden. Maar goed die dingen zullen wel eens gebeuren zeker. Op naar het volgend feest.
Registratie van de jacuzzi kamer wordt toch op je polsband gedaan ?
Je scant bij naar boven gaan en je scant bij terugkomst... een geregistreerd langer verblijf heeft naar mijn idee niets met sleutels op de toog laten liggen te maken of is de procedure gewijzigd?