Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119318 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #855 Gepost op: 28 februari 2017, 22:38:08 »
Zaterdag weer eens naar Sixsens geweest. Blijft toch een mooie club. Van de line-up had ik geen hoge verwachtingen maar ik was er lang niet geweest dus er zou vast wel wat zijn.

Vanuit Den Bosch gecarpooled met een maat die ik lang niet had gezien. Het was goed om weer eens bij te praten. Bij aankomst de 40 betaald voor de entree en we kregen bonnetjes voor biefstuk. Het avond menu zou goed zijn. Zo was ook de lunch goed heel wat gegeten die dag en het heeft heel goed gesmaakt.

De bar maar eens opgezocht en het viel niet tegen hoeveel dames er al waren maar er kwamen er gedurende de dag niet veel bij. Maar 1 optie op dat moment en dat was Anja die kends ik al van een half jaar geleden toen begon ze net in het vak en was het niet heel goed. Haar later op de dag een herkansing gegeven maar dat was niet beter dan toen. Eerst even van de welness genoten. Er was geen haast. De muziek beneden was goed. Het was ook gezellig.

Later kwamen er nog 2 opties bij. Mooie dames uit yy maar het leek duidelijk dat ze geen goede service zouden geven. Links laten liggen dus. Er kwam een zeer verleidelijk dametje maar ze strikte eerst mijn maat. Van hem vernam ik dat ze niet echt goed was. Er liep nog 1 blondje rond. Niet helemaal mijn type maar ze had toch iets. Ze zat er rustig bij en ik begreep van Ruysibay dat het het zusje was van Lydia. Ik ben haar naam vergeten maar kreeg het idee dat deze stille dame een Toppertje op de kamer was. Toen ik haar wou strikken was het even niet zo'n goed moment maar toen ze weer naar beneden in de bar verkaste heb ik haar gelijk aangesproken. Op de bank ging ze al redelijk los en kreeg een mooi voor proefje van het tz. Op de kamer was het helemaal top. Nog een lieverd ook. Na de kamer was ik in hogere sferen. Terwijl mijn maat ik in de lounge op apengapen lag mezelf alleen in de bar prima vermaakt. De dj draaide misschien niet mijn smaak muziek maar ik vond het toch zeer goed en ging er helemaal in op. Later werd het opeens slecht. Toen gezellig bij gepraat met een stamgast die ook weer van de kamer terug was. Na een half uurtje kwam m'n maat weer naar beneden. Daarna zijn we snel vertrokken. Het was nog vrij vroeg maar het was een top dag en ben ook ruim onder budget gebleven.  Ruim 2 uur later thuis was ik nog steeds in een roes. Toch zal ik sixsens niet snel weer bezoeken tematige line-up. Wel besef ik dat ik vaker andere clubs met maten moet opzoeken. Het is dan gezellig en goedkoper en je ziet nog eens wat nieuws.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zaterdag 4 maart 2017
« Reactie #856 Gepost op: 8 maart 2017, 02:19:45 »
Zaterdag 4 maart weer in Sixsens geweest. Ik had vernomen dat Dani een paar weken naar Bulgarije zou gaan en ik wilde haar voor de tijd nog een keertje zien. Iets voor 14:00 uur kwam ik aan. Gauw de entree betaald, omkleden en snel naar het restaurant om nog een ontbijtje te nuttigen. De kok maakte me 2 mooie spiegeleitjes en ik nam plaats in het restaurant tegenover een mooie Roemeense meid die aan het bellen was. Ik deed wat zout op mijn eitjes, maar dat ging even mis. Het deksel vloog eraf, maar mijn geluk was dat alleen een klein deel aan de zijkant helemaal onder het zout zat. De dame tegenover mij kon haar lachen niet houden en stopte even haar telefoongesprek. Ik keek haar lachend aan en haalde mijn schouders op. Ik sneed het zout overgoten deel er af en wat over bleef was prima te eten.

Dani
Na mijn klungelige ontbijtje ben ik gelijk Dani gaan opzoeken. Ze zat aan de bar met een paar Bulgaarse vriendinnen. Er kwam gelijk een grote lach op haar gezicht toen ze me zag en voor ik het wist gaf ze me een paar heerlijke zoenen. Met Dani even een tijdje bijgekletst en ondertussen wat in het rond gekeken. Er liepen wat “nieuwe” dames rond. 1 van deze dames was Monika (ex-Babylon). Een andere dame die me opviel was Janice (ex-Happy Garden). Haar had ik een week of 2 geleden nog gezien en zelfs gesproken in Happy Garden en nu dus werkzaam in Sixsens. Het viel me in Happy Garden al op dat ze veel aan het jagen was daar, maar niet echt succesvol... Misschien dat ze meer geluk heeft hier in Sixsens... Zal ze het wel op een andere manier aan moeten pakken...

Het werd tijd dat Dani en ik een kamertje gingen nemen. Ik had haar de vorige keer beloofd dat we een kamer met jacuzzi zouden nemen, maar ik wilde eerst een “normale” kamer. Ik zei tegen haar dat we later op de avond een kamer met jacuzzi zouden nemen en dat was geen probleem. Op de kamer was het zoals altijd met Dani perfect. We voelen elkaar goed aan en ze voelt zich altijd erg op haar gemak. Dat maakt het altijd wel bijzonder.

Later op de avond met haar dus een kamer met jacuzzi genomen. Vooraf hebben we aan de bar een tijdje met elkaar gesproken onder het genot van een Bacardi-cola. Bacardi Razz in dit geval, wat wel apart smaakte, fruitig. Ben meer de klassieke Bacardi gewend of de Carta Oro en de Oakheart, wat kruiderige varianten, maar deze Razz versie smaakte lekker fris. We hebben elks nog een glas meegenomen op de kamer. Tijdens deze kamergang was Dani uitermate ontspannen en relaxt. Niet dat ze anders gestrest is of zo, maar nu merkte ik dat ze zich helemaal aan het ontspannen was. Misschien wel de beste kamergang die ik ooit met haar heb gehad. Deze sessie was in elk geval de langste sessie met Dani tot nu toe.

Aan het eind van de avond heb ik nog een laatste sessie met haar gehad. Ik had haar die belooft aan het einde van de 2e sessie. Gedurende de avond werd ik wat vermoeid en ben ik wat gaan uitrusten in de “Marokkaanse” ruimte. Toen ik daar een tijdje lag, zag ik toevallig Dani een beetje paniekerig voorbij lopen richting de kleedruimte. Ik ben haar achterna gegaan en toen ze me zag, kwam ze met een lach naar me toe. Ze was me aan het zoeken en omdat ze me niet kon vinden dacht ze dat ik misschien stiekem naar huis was gegaan. Ik vertelde haar dat ik niet zo in elkaar zit en dat ik alleen even wat aan het uitrusten was. Dit was het enige moment van de dag, waarop ik Dani een beetje nerveus heb gezien. De rest van de tijd was ze uitermate ontspannen, zeker in mijn aanwezigheid.

Tussen de kamers door heb ik regelmatig nog even met Dani kort een praatje gemaakt, zonder dat ik haar stoorde met haar werkzaamheden. En na elke sessie nam ze tijd om even samen uitgebreid te douchen. Alles ging op een rustig tempo, dus geen gehaast. Dat maakt haar erg bijzonder.

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¾/5

Na de eerste sessie met Dani ben ik wat gaan relaxen in het Turkse stoombad, de sauna en de jacuzzi. In de jacuzzi kwam ik Aloewe tegen, die ik nog ken van oa het RB-feest vorig jaar in Babylon. Hij en ik waren toen de klos bij Alice en Monika, die onze sleutels van onze lockers afpakten. Met Aloewe ben ik die dag veel opgetrokken. We hebben oa een hele tijd met Monika zitten ouwehoeren in de bar. Wel een leuke meid, zeker in de omgang, maar haar siliconen borsten zijn niet echt mijn ding...

Aan het eind van de avond heb ik een tijdje uitgerust in de “Marrokaanse” ruimte. Daar kwam ik kort even met Stacey aan de praat. Ze vroeg me oa wanneer Licky Luke weer eens een keer langs kwam, dus Licky Luke...? ;)

Het was een bijzonder leuke dag vandaag, met 3 uitermate goede topsessies met Dani. Helaas weinig bekenden gezien, muv Aloewe. Wordt misschien weer eens tijd dat we met een grote groep van RB Sixsens gaan bezoeken. De club heeft veel te bieden, goede wellness, gezellige bar, goed eten (zeker op zaterdag als ze steak hebben) en leuke dames.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Zaterdag 4 maart 2017
« Reactie #857 Gepost op: 8 maart 2017, 15:17:17 »
Aan het eind van de avond heb ik een tijdje uitgerust in de “Marrokaanse” ruimte. Daar kwam ik kort even met Stacey aan de praat. Ze vroeg me oa wanneer Licky Luke weer eens een keer langs kwam, dus Licky Luke...? ;)

Ach ... ik kom daar regelmatig langs ... op weg naar Aken bijvoorbeeld...
En elke keer kijk ik dan of ik Stacey uit een raam zie zwaaien, maar helaas...  :lol_hitting:

Maar effe serieus ... de hint is aangekomen! Waarvoor dank.

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zaterdag 4 maart 2017
« Reactie #858 Gepost op: 8 maart 2017, 19:48:12 »
Aan het eind van de avond heb ik een tijdje uitgerust in de “Marrokaanse” ruimte. Daar kwam ik kort even met Stacey aan de praat. Ze vroeg me oa wanneer Licky Luke weer eens een keer langs kwam, dus Licky Luke...? ;)

Ach ... ik kom daar regelmatig langs ... op weg naar Aken bijvoorbeeld...
En elke keer kijk ik dan of ik Stacey uit een raam zie zwaaien, maar helaas...  :lol_hitting:

Maar effe serieus ... de hint is aangekomen! Waarvoor dank.

 ;) :13: Ze zal zeker blij zijn als je haar binnenkort eens bezoekt. Doe haar dan de groeten van mij  ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Zaterdag 4 maart 2017
« Reactie #859 Gepost op: 8 maart 2017, 19:54:50 »
Aan het eind van de avond heb ik een tijdje uitgerust in de “Marrokaanse” ruimte. Daar kwam ik kort even met Stacey aan de praat. Ze vroeg me oa wanneer Licky Luke weer eens een keer langs kwam, dus Licky Luke...? ;)

Ach ... ik kom daar regelmatig langs ... op weg naar Aken bijvoorbeeld...
En elke keer kijk ik dan of ik Stacey uit een raam zie zwaaien, maar helaas...  :lol_hitting:

Maar effe serieus ... de hint is aangekomen! Waarvoor dank.

 ;) :13: Ze zal zeker blij zijn als je haar binnenkort eens bezoekt. Doe haar dan de groeten van mij  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #860 Gepost op: 25 maart 2017, 00:27:43 »
Man, man, man wat een boel mooie meiden vandaag in Sixsens !

De Line-Up: al tijdens de lunch alwaar ik op prettige wijze kennis maakte met rolo, viel het op.. ook deze week zijn weer diverse nieuwe dames gearriveerd, waarvan het merendeel voor zware concurrentie zorgen met een aantal vaste Sixsens dames.
Hopelijk schrijft rolo nog wat over zijn avonturen met een heel mooi meisje met halflang blond haar, die door flyerke en mij bij wijze van spreken voor het 8 jaar jongere zusje van ex-dvp Nikita werd aangezien.
Maar ja, het is net als met het aanschaffen van een nieuw hondje, als je de vorige nog niet vergeten bent blijf je tevergeefs in de nieuwe zoeken naar de overeenkomsten dus ik heb mij nog even ingehouden.
En dan de dame die in het restaurantje moeite had om haar fraaie borsten binnen het zwarte niemendalletje te houden...als 2 ouwe bokken zaten we verlekkerd naar dat groene blaadje te kijken. Om over het kwijl dat over m'n badjas liep nog maar te zwijgen.
Ook deze dame is als ik mij niet vergis door rolo wegwijs gemaakt in de krochten van de club.
Namen??? Ik verneem het zelf ook graag voor een volgende keer.
Dan nog die rooie die voorheen in Babylon was: Veronika, leuke en brutale meid, ik mag dat wel. Is zij werkelijk al 39?? Kan het mij nauwelijks voorstellen maar ik zou er in het geheel geen moeite mee hebben.

Deket was naarstig op zoek naar Carmen2. Op zijn vraag of ik haar al gezien had, kon ik hem melden dat zij recht achter hem stond
Vandaag weer met de lange blonde haren met extensions. Het heeft zeker wel iets maar geef mij die donkere krullen maar al dan niet opgestoken met zo'n Japans stokje erdoor gestoken!
Toen zij met een sleutel terugkwam, zakte de moed bijna in de schoenen bij deket en wilde hij mij met haar op pad sturen. Maar juist op tijd won zijn goesting het van zijn vermoeidheid
Vicky een plaatje en zo aardig altijd. En dan te weten dat ik ooit maar één keer met haar geweest ben. Echt een schatje waar ik een volgende keer weer eens wat meer aandacht aan wil gaan geven.
Mara, de princes van de club zoals ik haar ooit gedoopt heb.. ook al zo'n lieve en aantrekkelijke superslanke dame..
Alice werd mij door flyerke getipt: een brutale spring in 't veld die mij lachend stond uit te dagen aan de andere kant van de bar.
Keuzestress als ik mij vandaag niet tot slechts 1 dame zou beperken gezien de korte tijd die ik maar zou blijven.

Nog 2 nieuwe dames arriveerde later op de middag, wederom 2 YY meisjes die daar de laatste tijd bij bosjes lijken te vertrekken en alvast links en rechts wat proefdraaien voor het geval ze naar een nieuwe verblijfplaats moeten gaan zoeken. Optisch dik in orde maar qua service, houding en gedrag niet altijd een aanwinst voor de club.
Bijzonder was een afreken tafereel waarvan ik getuige was, waarbij de bekende 35 minuten truc gehanteerd werd door een relatief nieuwe dame bij een Duitse (of Vlaamse beer). Het bleek inderdaad 35 min te zijn bij terugkomst aan de theke, waarna de dame nog een massage aanbod maar op een dusdanige manier dat mij daar ook de lust van zou vergaan. Vergelijkbaar met wat ik laatst las of hoorde. Moet geen gewoonte gaan worden en het zou goed zijn als de dames daar toch wat meer op gewezen worden door de clubleiding. De dames staan wellicht in hun recht maar bezorgen zichzelf en de club een slechte naam met deze strapatsen.

Op deze niet geplande middag (ik was toch in de buurt en had flyerke en deket al zo lang niet meer gesproken) dan ook nog even met Sonia gestoeid. Zij was een beetje stout geweest en schuldbewust haalde zij uit eigen beweging al het zweepje uit haar tas... een lichte punishment op haar heerlijke ronde billen om de verhouding weer op scherp te zetten!
En dan nog even wat stomende sex waar de buren op 3b rode oortjes van gekregen kunnen hebben. Die rode oortjes kunnen ook veroorzaakt zijn door de luide muziek: op de glazen tafel krijgt de speaker een geweldige klankkast waardoor de muziek van oa Kölsch, Watermät, Reinier Zonneveld en wat andere deephouse techno ons in een prima ritme en daarbij behorende poses bracht...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #861 Gepost op: 26 maart 2017, 01:01:46 »
Net terug van een bezoekje aan Sixsens.

Om een of andere reden was ik hier nog nooit geweest, ondanks het feit dat dit qua afstand de dichtstbijzijnde club is...
Met dank aan dit forum is het dan toch gelukt.
Het doet altijd wel deugd ontvangen te worden in het Nederlands, al sprak de kerel die mij een korte introductie gaf alleen Duits...

Toch wel een mooie club.  Centraal is er een ronde bar met wel erg vlotte bediening; de toogdames hebben zelfs nog tijd om zelf deejay te spelen. Hier kunnen die van Sharks nog wat van leren! Ook best een knap interieur, oriëntaalse stijl (voor zover je van stijl kan spreken natuurlijk).
Goede resto ook : in ruil voor een bonnetje dat je aan de entree kreeg kon je een steak krijgen... en het is lang geleden dat ik zo'n malse steak gegeten heb, mijn complimenten aan de kok.

Absoluut pluspunt is toch wel de wellness : twee uitstekende sauna's van verschillende temperaturen, een aangenaam stoombad en een goede jacuzzi. En géén gladde vloer... Buiten is er natuurlijk ook een zwembad maar dat was niet zo geliefd vandaag...

Een minpuntje : je moet veel trappen doen. Ik ben momenteel een beetje invalide, en ik voel dus die trappen wel...


Wat wel opviel : er was niet zo heel veel volk voor een zaterdag. Ik schat zo'n veertig kerels voor evenveel dames. Mij niet gelaten natuurlijk.

Dames : veel Oost-Europees natuurlijk, maar niet uitsluitend Roemeens, gelukkig. Ook dat is een verademing. Ik herkende een tweetal dames die ooit in Sharks gewerkt hebben en één dame herkende mij van in Babylon... Vraag mij geen namen, die weet ik niet meer...

Ik heb slechts 1 keer gekamerd maar dat was dan wel een voltreffer. Een jongedame die wat schuchter op haar handdoekje zat. Melissa, naar eigen zeggen Melissa 3.
Zij mocht dus een sleutel halen. Kamer 17, kamer met een bidet zowaar. Melissa vroeg of ze zich nog effe mocht verfrissen en uiteraard stemde ik toe.
Daarna was het actie : veel en lang tongzoenen, en daarna ging Melissa onder zachte dwang  :040: naar beneden om mij uitgebreid te pijpen. Snel, langzaam, snel... Dan maar op het bed gesprongen gekropen om afwisselend gepijpt/getongd te worden. Ik had wel goesting om te neuken maar ik kon mij niet inhouden en knalde mijn nageslacht dan maar tegen haar gehemelte... Uitstekend halfuurtje, als je je amuseert gaat de tijd snel natuurlijk...

Melissa is 24 en komt uit Bulgarije. Ze heeft donkerblond haar in een staart, een sproetjesgezicht en een paar ferme tattoos.

Een kamergang was voldoende : beter één keer uitstekend dan drie keer matig natuurlijk.

Voor het overige heb ik een paar pintjes gedronken, genoten van de muziek die luid maar net niet te luid stond, nog wat gegeten in het restaurant en nog enkele saunakes gedaan. Toen was 't tijd om op te krassen. De rit duurde hoop en al anderhalf uur; toch effe overwegen om in 't vervolg wat minder ver te gaan als er dichterbij ook vanalles leuk te vinden is.

Relaxxxboard dank u voor de vrijkaart en deze geweldige ervaring.
« Laatst bewerkt op: 26 maart 2017, 15:29:05 door de vulkaan spesjalist »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #862 Gepost op: 26 maart 2017, 01:18:45 »
Leuk verslag Mechelen. Ik hoop eens een gezicht te krijgen achter je nickname!
De dichtsbijzijnde club en toch nog anderhalf uur........ . Ik word weer eens op de feiten gedrukt dat ik in een gezegende (veel te kort bij de clubs) regio woon.
Have Fun!


Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #863 Gepost op: 26 maart 2017, 16:34:50 »
Die dame die je herkende van in Babylon zal MONIKA wezen 😀 indien ze grote sili  borsten heeft.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #864 Gepost op: 26 maart 2017, 16:38:47 »
Vrijdag weer eens in de avond in de SS geweest, en dat beviel best goed de ontvangst was zeer vriendelijk ik vind de Limburgse thekedame een verademing bij haar blonde Duitse collega.
Het eten dan de schnitzels en de pizza smaken goed, maar snap niet waarom ze bij het avondeten niet gewoon standaard er altijd een bak frites bij zetten aardappel puree is nu eenmaal niet zo mijn ding.

Wat me verder opviel 3 portiers waarvan minstens 1 Limburger dat komt ook op mij ook wat vriendelijker over als zo een blik Oostblokkers of Arabieren.
Verder was het behoorlijk vol met dames en bleef het aantal heren eigenlijk wat achter ik vermoed dat de mengverhouding bijna de hele avond 50/50 was.

Goed voor ons minder goed voor de dames natuurlijk, verder kennis gemaakt met een hele leuke Duitse dame met Latina bloed al met al was ik behoorlijk tevreden over de aanwezige dames.
Er werd verder veel gedanst en veel gepaaldanst door bepaalde dames dus de sfeer zat er de hele avond goed in.
Ik zou dus zeggen SS goed bezig en tot de volgende keer.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #865 Gepost op: 26 maart 2017, 17:13:49 »
Die dame die je herkende van in Babylon zal MONIKA wezen 😀 indien ze grote sili  borsten heeft.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Monika was er de afgelopen dagen niet.
Die was de bloemetjes buiten aan het zetten met Paula...
 :party0036:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #866 Gepost op: 26 maart 2017, 21:00:11 »
Die dame die je herkende van in Babylon zal MONIKA wezen 😀 indien ze grote sili  borsten heeft.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Monika was er de afgelopen dagen niet.
Die was de bloemetjes buiten aan het zetten met Paula...
 :party0036:
Niet alleen die twee....... ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #867 Gepost op: 30 maart 2017, 08:03:55 »
woe  29/3
na een rustige rit, aangekomen rond  13.30.   Een mooie vlakke dreef naar de parking deze keer,  ik heb de rechtse parking moeten gebruiken wegens werken.

Het beloofde zonnetje was er slechts nu en dan, maar dat heeft mijn gemoedsrust niet verminderd.
Aan de bar had ik snel een roodharige milf uit ro -die in Spanje woont- aan mijn lijf plakken,  ze was nogal naar rook geparfumeerd en dat is een no go voor mij.   Sommige meiden zullen het nooit begrijpen... .
 
Victoria is niet meer donker blond maar gezwart,  ze vroeg reeds snel of ik deze keer tijd had voor haar.   k Denk dat ze  wist dat ik één van de nieuwe ging meenemen. 
Aan Victoria heb ik nog nooit bedrogen geweest en deze keer was het  ook  een prima kamer van een half uurtje.

Het zwembad had  een zeer aangename temperatuur, geen volk op het terras.  Ik heb enkele lengtes gedaan en mij laten opdrogen in een zeldzame zonnestraal.

Vikcy, die volgens mij onregelmatig aanwezig is,  was de volgende.  Een lief meisje van de bovenste plank en een aangename halfuur kamer.

In de vooravond heb ik nog wat zitten chatten met een college schrijvende ijsbeer en verder kennisgemaakt met de mooie Tania en Patricia, beide nieuw in ss volgens mij.   Maar ik had mijn zinnen gezet ompeen andere nieuwe Monica : zie afzonderlijk item.

Voldaan ss verlaten via Antwerpen, de route via Brussel was niet filevrij.


Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #868 Gepost op: 7 april 2017, 16:54:48 »
Visit of Friday, March 31th :

Bedankt aan RB and SM voor deze vrijkaart !!!  :035:

It’s the nearest club from my home and I rarely go there …. Why ?  ;D
 
Beautiful sunny day where we can stay on the terrace  :035:.
 
Very good lin-up with several nice girls and some interesting meetings for me ….  :showtits1.
   
I did two excellent sessions with Victoria.

 
Victoria (bulgarian) :

I was pleased to meet her again  :happy.

Service : 2 excellent sessions with this charming girl having many assets : physical, human, social and … sexual  ;D. In the room, she behaves like your girlfriend and the session was only happiness  :cheer:. Wonderful !!!

Appreciation : 10 / 10

Price : 2 x 50 € / 2 x 30 minutes – no extra

Repetition : 100 %.


So long ….  :039:


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #869 Gepost op: 9 april 2017, 11:40:47 »
Op donderdag 6/04 ben ik voor het eerst in een kleine 3 maand nog eens naar Sixsens getrokken. Ik had de latere namiddag vrij, de lust was groot, Vaals lag op slechts een uurtje rijden: de keuze was dus snel gemaakt :)).

Ik reed om 15u45 de geasfalteerde parking op en die was heel goed gevuld. Ik had echter geluk: er reed vlakbij de inkom net iemand weg, en ik nam dankbaar de vrijgekomen parkeerplaats in.

Ik heb 55 euries ingeruild voor mijn clubuniform en lockersleutel, heb me na een verfrissende douche snel omgetoverd tot rakker en ben naar de bar beneden getrokken in afwachting van Vendezz die op dat moment ook nog onderweg was naar Sixsens.

Eens aan de bar kreeg ik achtereenvolgens het gezelschap van Veronika, Maria, Domenika en Stacey, maar sorry meiden, ik wou nog even op mijne kameraad wachten, vooraleer kleine Piet zijn pleziertjes te gunnen.

Alle meiden dropen zonder morren af (de red bulls die ze me ontfutseld hadden, zaten daar ongetwijfeld voor iets tussen ;)), op Maria na. Deze Bulgaarse GND heeft me een uurtje gezelschap gehouden aan de bar, hetgeen heel aangenaam was, en zou me pas verlaten op het moment dat Vendezz arriveerde. Echter niet nadat we afgesproken hadden elkaar na het avondeten te treffen voor een kamertje.

Het avondeten was ondertussen geserveerd en ik had een hongertje, maar ik heb eerst toch maar even de tijd genomen om bij te praten met Vendezz en Laurent74 die gisteren ook in de club rondhing. We hebben nog een 3 kwartier aan de bar gehangen, in een op dat moment quasi lege ruimte. Alle andere aanwezigen waren op dat moment blijkbaar aan het eten of aan het neuken.

Tegen 18u30 trokken Vendezz en ik uiteindelijk ook naar het restaurant, waar de grootste drukte ondertussen voorbij was. We hebben ons beiden een bordje gevuld, ik met onder andere groentjes, gebakken patat en kippenreepjes in een lekker sausje. Het heeft gesmaakt!

Ik heb even uitgebuikt in de nu terug gezellig gevulde bar, waar de vrouwen wel duidelijk in overtal waren ten op zichte van de mannen, en daarna ben ik op zoek getrokken naar Maria om mijn afspraak te honoreren.

Het was niet moeilijk haar te vinden en al snel trok ik samen met Maria naar een kamer boven voor mijn eerste kamergang van de dag.

Mijn vorige kamergangen met deze natuurgeile meid waren al goed, maar afgelopen donderdag heeft ze nog een paar tandjes bij geschakeld: lekker tongzoenen, pussysliden, een uitstekende pijpbeurt en heel veel neuken in alle mogelijke posities en aan alle mogelijke snelheden, het passeerde allemaal de revue. Een ideale mix tussen GFE en PSE, die uiteindelijk resulteerde in een orgasme, dat van ergens diep van binnen kwam. Zalig ;D!

Nadat Piet schoongemaakt was, hebben we nog een tiental minuten nageknuffeld en nagezoend, en net binnen het uur heb ik de kamer heel tevreden verlaten. Maria is uiteraard meegegaan ;) :lol.

Uitstekende ervaring met een lekkere GND. Ik vraag mij af of dit nog beter kan worden. Herhalingsgevaar is groot 8)!


Eens gedoucht, was het tijd om terug te keren naar de bar, waar een heel aangename sfeer hing. Ik heb nog wat gezeverd met Vendezz en Laurent74, wat gedold met onder andere Domenika en Veronika, en ben een paar keer doorheen de barruimte gewandeld, om uiteindelijk naast Bulgaarse Barbie (of was het nu Cleo, de naam die ze eerder op de dag gebruikte) te belanden.

Barbie is het vriendinnetje van Veronika en Maria, is 19 jaar jong en zit pas sinds enkele dagen in de stiel. Het is een leuk poppetje van zo'n 1,50m groot, net niet slank genoeg om een pocket te zijn. Barbie heeft een leuk kopje, mooie blauwgroene ogen, en lang donderblond haar. Ze heeft een heel lekker kontje en een mooi paar borsten die jammer genoeg wel stevig in grootte verschillen: de ene is maatje B, de andere maatje C :-\. Verder heeft ze onder andere een opvallende tattoo boven haar borsten.

Communiceren was heel moeilijk: Barbie spreekt enkel Bulgaars en mijn mondje zigeuner Bulgaars volstaat absoluut niet om een vlot gesprek te kunnen voeren. De presales waren dan ook maar kort: de kamervraag kwam al snel, en gezien de communicatieproblemen heb ik maar even snel toegezegd.

Rekening houdend met Barbie haar onervarenheid, viel de kamergang goed te noemen.

Het zoenen was beperkt en de pijpbeurt, wel euh, apart, maar beiden voldeden net en zorgden ervoor dat Piet al snel op volledige oorlogssterkte kwam. Tijdens het pijpen mocht ik ook overvloedig met Barbie haar stevige borsten :showtits1 en haar natte poesje spelen.

Het neuken was uitstekend: Barbie heeft nog een heel strak poesje, dus ik voelde haar uiteraard enorm goed. We hebben een handvol standjes doorlopen en de kleine, mooie meid deed enthousiast mee. Het was puur genieten van dit jonge ding en uiteindelijk was daar dan ook probleemloos het tweede orgasme van de dag, ja hoor, zoals wel vaker, tijdens hondjes ;D.

We hebben samen nog een douche genomen (we hadden kamer 11) en we hebben de kamer na net een half uur verlaten.

Herhalingsgevaar? Ik was tevreden over de kamergang, maar een herhaling hoeft de komende maanden niet. Eerst mogen anderen haar de knepen van het vak verder aanleren ;)!


Het was ondertussen voorbij de tienen en ik nam me voor nog even met Vendezz aan de bar te hangen en daarna huiswaarts te karren. Dat was echter buiten Veronika gerekend, die met lede ogen had moeten aanzien dat ik met haar beide vriendinnen op kamer was getrokken, maar haar nog geen centjes had gegund. Logisch btw, want mijn laatste kamertje met haar, vele maanden geleden, was behoorlijk tegengevallen.

Ze wou het duidelijk niet zo laten, en lokte me mee naar het terras boven, waar ze al haar troeven in de strijd gooide om me toch tot een kamergang met haar te bewegen. En KP, wel KP zou uiteraard KP niet zijn, als hij uiteindelijk niet begaf :banghead:. Klokslag middernacht stapte ik dan ook samen met Veronika kamer 12 binnen.

Ik heb in het verleden al een keer of 20 met deze blonde Bulgaarse gekamerd, en de kamergangen varieerden van goed tot uitstekend, tot tegenvallend onze laatste keer samen. Donderdag was Veronika gelukkig nog eens in vorm en werd het een geil en stomend avontuurtje. Overvloedig tongzoenen, diep en nat pijpen en uitbundig neuken: net zoals ik het graag heb ;D!

We hebben geprobeerd, heel hard geprobeerd zelfs, maar een 3de orgasme van de dag zat er jammer genoeg niet meer in. Daarvoor sloeg de vermoeidheid te hard toe.

Niet getreurd echter, ook zonder orgasme was dit een heel leuk kamertje en na een uurtje kon ik dan ook naar alle tevredenheid de deur van kamer 12 achter me toetrekken.

Herhalingsgevaar: indien ze presteert zoals gisteren, zal dat er altijd zijn met Veronika 8).


Het was nu voorbij de enen en hoog tijd voor mij om richting Belgisch Zuid-Limburg te karren. Ik heb nog een koffie gedronken in de barruimte die nu plots akelig leeg en stil was, ben boven nog de red bulls, die ik de meiden in de namiddag getrakteerd had, gaan afrekenen, en ben doodmoe maar heel goedgemutst in mijn auto gestapt om de rit van net iets meer dan een uur naar huis te ondernemen.

Mijn 2de bezoek aan Sixsens dit jaar was uitermate geslaagd te noemen: ik heb lekker gegeten en gedronken, genoten van de sfeer in de barruimte, aangenaam gezeverd met onder andere Vendezz en Laurent74, in de bar leut gemaakt met verschillende meiden en naar algehele tevredenheid gekamerd met 3 Bulgaarse dames.

Meer moest dat niet zijn, en Sixsens ziet mij binnen enkele weken dan ook ongetwijfeld terug 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum