Auteur Topic: MAJESTIC Bonn  (gelezen 2241 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
MAJESTIC Bonn
« Gepost op: 18 december 2012, 20:06:02 »
Naam: Club Majestic.

Adres: Im Burgacker 45, 53123 Bonn.

Telefoonnummer: 0228 90919818.
Vanuit Nederland: 0049 0228 90919818.
 

Website: http://www.club-majestic.com/startseite.html

Aard: FKK en saunaclub.

Openingstijden:
 
maandag t/m donderdag 11:00 - 03:00 uur.
vrijdag 11:00 - 05:00 uur.
zaterdag 17:00 - 05:00 uur.
zon- en feestdagen 15:00 - 02:00 uur.

Prijzen:

Entree tot 18:00 uur € 20,-
Na 18:00 uur € 30,-

Diensten van de dames:
 
€ 40,- per half uur.
 
Voor extra's als klaarkomen in de mond, anaal, worden toeslagen berekend. Maak hierover van tevoren afspraken met de dame!

Routebeschrijving en parkeren:
 

De Club ligt in een woongebied, en heeft een eigen parking onder het gebouw. Op de naastgelegen openbare perking kan na 18:00 uur vrij geparkeerd worden.

Inrichting:
 
Na de ontvangstbalie ga je de trap op en kom je in de verblijfsruimte. Daar is de bar, een whirlpool, buffet en zitbanken rondom. Kleine kleedkamer met douches, aparte ruimte met sauna en een douche. De kamers zijn op de tweede verdieping.

 
Verzorging:
 
In de toegangsprijs is begrepen: badjas, badslippers, handdoeken, softdrinks en buffet.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
MAJESTIC Bonn
« Reactie #1 Gepost op: 18 december 2012, 20:09:10 »
Ik mocht van het Freiercafe een keer naar Majestic in Bonn. Nooit geweest, ik was benieuwd. Geen industriegebied deze keer, maar in een woonwijk. Ruime parkeerplaats onder het gebouw, en mocht die vol staan, dan is er vlakbij een openbare parkeerplaats waar het na 18 uur gratis is. Thekefrau wist van vrijkaartjes niets af, maar het ding zag er overtuigend genoeg uit en werd geaccepteerd. Blauwe badjas met capuchon en de naam van de club erop geborduurd en mooie badslippers, leken wel nieuw. Lange tijd in de douche staan hannessen om het water op temperatuur te krijgen, lukte gewoon niet. Ofwel gloeiend heet ofwel ijskoud. Met een gekookte lul begin je niet veel. Met een ijspegel ook niet. En om dat ding nou door je eerste meisje schoon te laten likken druist ook tegen alle fatsoensnormen in. Na diverse mislukte pogingen bij alle vier de douches, toch maar even de kiezen op elkaar en voor ijskoud gekozen. Een goede mengkraan verdient zichzelf in no time terug volgens mij, want op deze manier worden er tonnen water en gas verspild.

Een ruime bar met witte banken rondom á la Babylon, een whirlpool en drie gokautomaten, waarvan er steeds maar een bezet was, het viel mee met de goklust van de dames, of mogelijk was het een gebrek aan contanten. Ik denk zes of zeven dames aanwezig, en niet meer dan vier gasten geteld. Klein warm en een klein koud buffet. Sauna met koudwaterdouche in een aparte ruimte. De kamers allemaal boven. Wat gedronken aan de bar, even met een andere gast gekletst. De softdrinks zijn bij de prijs inbegrepen, bier weet ik niet, maar men probeert wel drankjes te slijten. Een fles champ werd de buurman voor zeventig aangeboden, wat hij wijselijk afsloeg. Makkelijk verdiend voor de dames, maar vanuit de klant bekeken totale onzin, doe er een tientje bij en je hebt een uur sex.

Naast me zat een brunette uit Tsjechie, Sarah. We verkasten naar de bank, wisselden wat van gedachten, tot ik steeds nieuwsgieriger werd naar die cup B/C borsten (ik weet nooit precies waar B ophoudt en C begint) onder dat doorkijknetje, en we naar boven gingen, die dingen moesten nader geïnspecteerd worden. Ze duwde ze stevig in mijn gezicht en had ze graag goed gekneed. Zoenen ging ook best lekker, pijpen een beetje ondiep, maar wel met effect. Condoom erom en in missie met veel zoenen tot een ontlading gekomen. Half uurtje goede sex voor 40 euri, niet verkeerd. Samen geprobeerd te douchen zo goed en zo kwaad als het ging, dat is echt een aandachtspunt hier.

Die sauna kwam niet boven de zestig graden, dat verwarmingelement leek me wat aan de kleine kant. Water opgieten hielp ook al niet voldoende, ik liet het er maar bij. Het eten was boven verwachting goed. Vlees met groente, gebakken aardappels en balkanrijst. Goed heet ook, beter dan die lauwe warmhoudbakken die je in sommige clubs vindt.

Een meisje was klaar aan de gokautomaat, stopte de winst in de beha en kwam een praatje maken. Naomi was eveneens Tsjechische, donker haar en een cupje A/B. Ik weet nooit precies waar A ophoudt en B begint. Tikje mollig maar nog wel te doen. En ze was jarig die dag, werd twintig. Zei ze. Kan ook een bij voorbaat mislukte poging zijn geweest om een piccolootje te scoren. Zat twee jaar in deze club en daarvoor in Den Haag, Doubletstraat. Dan zegt de rekenmeester in mij dat ze voor haar achttiende begonnen zou moeten zijn, maar ach er wordt zoveel geluld. Anyway, het was wel een leuke gezellige meid. We stoeiden wat met elkaar, de gokwinst verhuisde van de beha naar de slip, daar zaten de centen voorlopig wel veilig. Ze speelde met mijn lid, ik met haar borsten, de presales waren bepaald niet onaangenaam. Op kamer viel het zoenen nogal tegen, alleen het puntje van de tong. Typisch voor Doubletmeiden, dat wel. Pijpen ging wat beter maar ook niet al te diep. Ze liet zich wel graag zo hard mogelijk neuken. Maar door dat gebrekkige zoenen miste er toch iets en moest het handje er weer aan te pas komen, met als gevolg dat we allebei onder de smurrie kwamen te zitten. En weer samen geprobeerd te douchen.

Het bleef bij twee dames deze avond. Mocht ik weer eens in de buurt zijn alle kans dat ik nog een keer binnenstap, het is altijd beter dan een avond in de kroeg. Maar om er honderden kilometers voor om te rijden, nee, dat nou ook weer niet.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.