Auteur Topic: Katy  (gelezen 55205 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Katy
« Gepost op: 23 december 2012, 15:05:58 »
Katy is een Dominicaanse dame die al in Xanten werkt sinds ik daar voor de eerste keer kwam. Ze is niet al te groot, een Latina achterwerkje en ze lijkt altijd wat lastig te lopen op haar hoge hakken. Maar vooraleer is ze altijd zeer aardig en rustig in de omgang.

In de loop van de dag kwam ze naast me zitten om even te praten. Ze at hierbij een soepje en deed het dus rustig aan, dit kwam goed uit, want ik kon wel even een pauze gebruiken. Toen haar soepje eenmaal op was vond ze het toch tijd om te kijken hoe het ervoor stond. Ik gaf aan dat mijn pauze nog niet zo heel lang was, maar ze gaf aan dat we het in ieder geval konden proberen. Beneden namen we plaats in het "hondenhok" waar ze haar ondertussen gebruikelijke behandeling startte. Zoals ik wel verwachtte kwam er inderdaad geen resultaat, maar dat maakt niet uit, ook dan bleef het een prettige sessie met deze aardige dame.

Na het avondeten werd de eerste gangbang van de dag aangekondigd (het was de hele dag nogal rustig geweest qua mannen aangezien alle stamgasten de dag ervoor al waren geweest tijdens de kerstparty). Door omstandigheden kwam ik weer bij Katy terecht. Na eerst PZC en NMC in verschillende standjes verwend te zijn vroeg ik om het met het handje en wat gel af te maken. Toen uiteindelijk Darina erbij kwam was dit net de druppel om tot een superexplosie te komen en de dag voor mij daarmij succesvol af te sluiten.

http://www.partytreff-xanten.nl/gallery/girl-gallery/Katy/109.html

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Katy
« Reactie #1 Gepost op: 9 mei 2013, 11:58:41 »
Gisteren ging de derde sessie van de dag aan Katy. Katy geeft altijd de voorkeur aan het "hondenhok", volgens mij omdat ze dan ook wat minder in de gaten gehouden kan worden. Met haar lengte heeft ze hier ook wat minder moeite dan een paar van de langere dames (zoals Katja of Elvira).

Na een initiële Franse verwenning volgde missio, maar dit leidde nog niet tot resultaat. Het was echter niet aan Katy om al op te geven, dus ze ging vervolgens door om kleine Koosje te blijven verwennen met haar kleine handjes en uiteindelijk lukte het haar toch.


Later op de middag toen het even heel rustig was in de huiskamer vroeg ze me om even naast haar te komen zitten. Lilli nam aan de andere kant plaats. Tussen deze twee Dominicaanse dames hield ik het wel vol op de bank . Na een tijdje kwam uiteraard toch de vraag om beneden nog eens wat te gaan proberen en met zijn drieën wilde ik dit wel. Op Katy's voorspraak werd het ook nu weer het "hondenhok" en ook met zijn drieën past dat wel (Lilli is niet veel groter dan Katy). De dames wisselden elkaar goed af waardoor het weer een prettige sessie werd.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Katy
« Reactie #2 Gepost op: 3 november 2013, 10:52:27 »
En ook deze gekopieerd uit het algemene topic:

Ook de Dominicaanse Katy kwam even buurten. Dat is het voordeel als het qua mannen niet zo heel erg druk is in de club. In de oude club had ze altijd de neiging om naar het "hondenhok" te gaan, maar werd er toch voor een meer openlijke plaats gekozen en ze deed ook goed haar best om er wat van te maken, dit lukte uiteindelijk met haar handjes een beetje massageolie.

Katy:
Herkomst: Dominicaanse republiek
Talen: Duits
Postuur: Normaal tot volslank
Borsten: B cup (natuur)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Goed
Dienstverlening: Goed
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc)


http://www.partytreff-xanten.nl/gallery/girl-gallery/Katy/109.html

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Katy
« Reactie #3 Gepost op: 23 oktober 2016, 10:12:47 »
Mooi plaatje maar deze foto is in ieder geval niet van de Dominicaanse Katy waar dit topic ooit over gestart is!!

Katy is donker en in 2011 was zij al rond en bol aan alle kanten, wel een vriendelijk meisje. Na de verhuizing is er niet meer over haar geschreven aangezien er in onderstaande tekst nog sprake is van het (ook mijn geliefde) hondenhok.

Moderator: Werk aan de winkel, ga op onderzoek uit  ;D

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Katy
« Reactie #4 Gepost op: 23 oktober 2016, 10:39:02 »
Topic gesplitst ;) De links in onderstaande topics gaan wel naar deze dame, maar ik had al een vermoeden dat het niet klopte. Bedankt Lellebel voor de reactie
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.