Auteur Topic: Amalia (zwarte lola)  (gelezen 2159 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Amalia (zwarte lola)
« Gepost op: 28 december 2012, 15:09:25 »
rode lippen, zwarte nylons, netpakje...

haarkleur/-lengte: zwart/lang
ogen: bruin
lengte dame: 1,63
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Spaans (Roemeens?)/Engels en Duits (spreekt het wat door mekaar)
leeftijd: 21 (oogt jonger, doet als -21-jarige)
tatoeages/piercings: ?/geen
service: knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen, PZC (erg goed), NMC (uitstekend!), FT, anaal, droogneuken, beffen, massage (vingeren liever niet)
voordelen: gaat op kamer vlotjes mee in jouw fantasieën, wil je een beste tijd gunnen
nadelen: uitbundigheid neemt wat af op kamer, beloofde waauuw-boem-servicepakket ook (je moet ze even terug opdraaien)
opmerkingen: onderlip links (zwart punt, zo'n schoonheidsdingetje of wat is dat precies), voorservice geweldig geil, naservice beperkt  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Amalia (zwarte lola)
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2012, 15:51:15 »
Amalia.  Ik had ze tijdens één van mijn vorige bezoeken als eens ontmoet.  Toen deed ze super overdreven en gemaakt, de volleerde hoer.  Dat doet je iets, onmiddellijk, mij toch.  Ze had toen echter de pech dat ik op het punt stond om te gaan eten.  Ze moest dus nog maar even geduld uitoefenen.  Intussen had ze haar benen al over mij gezwierd, mij haar borsten laten voelen, getongd....  Na het eten zou er wat gebeuren.  Spijtig genoeg kon ik ze niet meer aantreffen na het eten.  Nu ja, dat is dan maar zo.

Vandaag komt ze weer tot bij mij.  In het schommelbed.  Opnieuw overacting tot en met.  Zo onnozel, zo belachelijk, zo gemaakt, zo geforceerd... dat het gewoon op de lachspieren werkt en net leuk en geil wordt.  Dit tezamen met haar uiterlijk en kleding maakte het geheel gewoon af.
Ik wou deze echte hoer neuken.  Ik wou dat vorige keer al maar nu zou niets mij nog kunnen dwarsbomen.  Ik wist dat al.  Zij kon enkel twijfelen gezien ik haar vorige keer kon laten gaan, zonder probleem.  Bijgevolg kreeg ik natuurlijk de volle lading aan opgeilerij.  Ik liet haar maar begaan.  Ze kreunde luidop, mijn hand werd op haar poes gelegd, tieten moesten gemasseerd worden, ze liet ze uit haar netje floepen, "I love you", I want you", I'm the best sex match for you", "I'm horny" en ik weet niet wat nog allemaal dat ik toegefluisterd, toegekreund kreeg, kussen, clitoris spelen....  Misschien konden we gewoon beginnen op het schommelbed?  Een dame kwam voorbijgewandeld en begon meer dan in zichzelf te lachen.  Ik moest toen ook ineens weer even lachen.  De dame trok nog een hoofd zo van die is niet goed snik, die zijn beiden niet goed snik, die man gaat daar toch niet mee kameren?  Ik kon de dame perfect volgen.  Ze kon echter niet weten dat ik bewust het spelletje meespeelde.  No prob. for me. 

Aan deze overacting kwam natuurlijk een einde.  Even naar boven, een sleutel nemen, bedlaken pakken en een kamer op.  Eigenlijk was ik zo fit niet meer maar zou daar helemaal niets meer van voelen en helemaal niet meer aan denken op kamer. 

Wie mij zo dolgedraaid mee op kamer neemt, mag natuurlijk niet verwachten dat ik dan klassiek begin, in alle rust en met alle liefde.  Nee, die krijgt dan ook een geil, wild beest in bed, die precies alle vijzen los heeft.  Amalia wou net wel klassiek beginnen.  Ik zag het aankomen, ik voelde het maar bepaal dan (omdat ik betaal).  Tarara dus... wilde seks, hier en nu, meteen. 

Ik werkte ze weer uit bed en kleedde ze uit, ik zwierde mijn handdoek op de grond.  Rechtstaand begonnen we al aan droogneuken te doen terwijl we mekaar volop tongzoenden.  Wat later duw ik haar op bed: droogneuken op z'n hondjes.  Tussendoor wild tongzoenen en kussen.  Ik voel aan haar poesje: lekker nat.  Ze kreunt weer van alles geils in mijn oren.  Ineens forceert ze mij op mijn rug en krijg ik een blow job om U tegen te zeggen.  We gingen over tot het neukwerk.  Snel een condoom erover.  Een kleine revue aan standjes passeerde: zij op mij (terwijl ik rechtzat, effe heel intiem), rodeo auto reverse (ik ging half liggen en liet ze maar werken), doggy, missio, zijdelings... STOP!!!

Wat een tempo.  Ik ben dat niet gewend.  Ik moest ook wel pauzeren omdat ik het hoe langer hoe moeilijker kreeg om mijn orgasme nog tegen te houden.  Het point of no return wou ik niet meemaken nu.  Beetje wild liggen spelen en mekaar flink scherp houden.  Mijn lul verzwakte wel een beetje met dat gek gedoe.  Dat kon ze niet aanzien en ze omsloot mijn lul weer stevig met haar mond.  Hij stond weer snel op volledige oorlogssterkte en na weer een fantastische blow job konden we weer beginnen neuken.  Plezier en geilheid ten top!!

Toen vond er een raar fenomeen plaats.  Ze was me in alle hevigheid aan het bereiden maar ondanks een stijve lul, kreeg ik dat gevoel niet meer in mijn lul.  Dat gevoel dat een orgasme aankondigt.  Voor mij psychisch geen enkel probleem.  Ik kon me de laatste kamer van dit weekend niet beter wensen dan dit.  Perfect zoals ik het gedacht had dat het ongeveer zou zijn.  Je kent echter Amalia niet.  Ze bleef maar doorgaan met de rodeorit.  Ik wist niet waar we heen gingen.  Frankfurt misschien?  Dat is nog een heel eind.  Ze draaide weer autoreverse.  Dat vind ik nog altijd geweldig geil.  Het uitzicht op een lekker kontje, je lul die je op en neer ziet gaan in haar foef van tijd tot tijd, snel effe tongzoenen tussendoor, haar aars wat verwennen met m'n vingers, de tieten kneden....  De rit ging intussen maar door.  We reden niet langs de autostrade maar via binnenwegen via een heuvelig landschap.  Af en toe moest er afgeremd worden voor een tractor.  Dan weer konden we in de slingerende bochten racen tussen de uitgestrekte weilanden.  Ze reed haar helemaal in het zweet.  Alles deed ze ervoor om mij toch nog te laten ontploffen.  Ze was trouwens heel goed bezig.  Dat gevoel, ja, dat een orgasme aankondigt, kwam.  Beetje bij beetje, stilletjes aan.  Héérlijk.  Uiteindelijk het condoom volgespoten.  Ze bleef maar doorgaan.  Even is dat leuk, dan begint dat te kietelen en ietwat vervelend aan te voelen.  STOP (opnieuw) a.u.b..       

Chapeau voor Amalia!  Ze ging voor mij en gaf niet op.  Vele anderen zouden beginnen zuchten en zich afvragen wanneer je nu eindelijk gaat komen of zouden minstens de rollen omdraaien en jou aan het werk zetten.

Kort nog naknuffelen en weg.  De tijd was hoog op.


Weeral topservice in een toptent  ;)!
« Laatst bewerkt op: 28 december 2012, 16:01:00 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man