Auteur Topic: STEFANIE  (gelezen 52484 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
STEFANIE
« Gepost op: 30 december 2012, 20:08:37 »
[box title=STEFANIE]






[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
STEFANIE
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2013, 23:02:46 »
Ze kwam in de sauna toen ik er ook inzat.  Ze wou wat relaxen maar toen ze mij zag wou ze plots seksen.  Alleen, ik wou niet.  Ze bleef dan maar wat in de sauna zitten.  Ik ook.  Op foto lijkt ze veel groter dan ze in werkelijkheid is.  Haar services zijn heel omvattend, volgens de banner.  Die indruk gaf ze zeker niet  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
STEFANIE
« Reactie #2 Gepost op: 23 maart 2013, 10:37:58 »
Stefanie komt uit Freude 39 waar ze drie jaar heeft gewerkt. Ik had een trio met haar en haar zus Geri:

Stefanie was in Freude geen highlight, ik ben een keer met haar geweest, en daar was het bij gebleven. Maar ze is natuurlijk wel een zeker niveau gewend, dus voor DV begrippen zou het best goed kunnen zijn. Ze wilden me een trio aansmeren, normaliter doe ik dat niet bij de eerste ronde, maar het idee twee zussen te neuken, dat had wel iets. Eh, even een opmerking, zonder zoenen gaat het hem niet worden he. Meteen flitsten twee tongetjes naar buiten en zochten de mijne. Dat voelde alvast veel overtuigender dan de duizend euro die we van Mark Rutte zouden krijgen. Op de kamer gekomen moesten ze natuurlijk allebei piesen, maar wel een voor een, zodat ik toch steeds met een van beide kon liggen tongen, en de erectie een feit was toen ook Geri, als laatste, met een lege blaas binnenstapte. Geri heeft een tongpiercing, bij het zoenen wel lekker, bij het pijpen is me dat iets te veel van het goede, zodat we dit maar hoofdzakelijk aan Stefanie overlieten, die dat best goed deed. Eerst ging Geri eraan, waarbij Stefanie ernaast kwam liggen en ik naadloos van het ene mondje naar het andere kon. Toen gewisseld en bij Stefanie de klus geklaard.

Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.