Auteur Topic: Schippersstraat 22/3, Fanny (dagshift)  (gelezen 121672 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/3, Fanny (dagshift)
« Gepost op: 5 januari 2013, 01:55:28 »

 
[box title=FANNY]
Land:             ECUADOR
Taal:              SPAANS, ENGELS, (beetje)NEDERLANDS
Leeftijd:         35-40
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,55m
Model:            Normaal
BH:                 C cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Bruin
Haarlengte:    Schouderlang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE Massage
[/box]

[box title=pro en contra]
+Extra's zijn mogelijk, goed onderhandelen.
-Dame gebruikt veel glijmiddel.
[/box]

[box title=extra info]
Dagshift.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 17 april 2019, 17:43:21 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 17/3, Fanny
« Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2016, 01:52:27 »
Ecuadoriaanse Fanny was een paar maanden naar haar thuisland, waar het eigenlijk altijd zomer is.
Nu ze terug in België is, zal het wel effen wennen geweest zijn wat de temperatuur betreft, maar geen nood: vermits ze haar eerste werkdag, gisteren donderdag, de ganse tijd bezet was, zal ze ondertussen wel opgewarmd :1rij: zijn, en voor hen die haar bezocht hebben, vermoed ik heel sterk hetzelfde :cheer: !!!
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2016, 02:02:09 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 17/3, Fanny
« Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2017, 00:43:06 »
Ze was er een tijdje tussenuit, maar nu is deze duivelse Latina terug op post  :character0029: !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 10/3, Fanny
« Reactie #3 Gepost op: 19 april 2017, 15:56:43 »
Ze stond enkele jaren onafgebroken op SS17/3, bijna altijd in (zwarte) bikini, maar nu is ze verhuisd naar Verversrui 10/3 en draagt ze een kleedje, iets dat vroeger maar heel sporadisch het geval was...
Verandering van locatie én look: ze had dat helemaal niet nodig (constant bezet op SS17...), maar zal hiervoor dan waarschijnlijk toch wel een goeie reden hebben ! :017:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/3, Fanny
« Reactie #4 Gepost op: 11 juli 2017, 17:27:52 »
Sexy Fanny is terug verhuisd: ze staat nu op SS22/3, nog altijd gedurende de dag.  :sex
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/3, Fanny
« Reactie #5 Gepost op: 8 augustus 2017, 04:10:28 »
Fanny is al een paar weken afwezig en dat zou naar verluidt nog even zo blijven !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Fanny
« Reactie #6 Gepost op: 29 augustus 2017, 18:34:15 »
Sexy Fanny is terug; ze staat nu op SS22/1. :xrated
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/3, Fanny
« Reactie #7 Gepost op: 8 september 2017, 01:59:52 »
Fanny nu al een paar dagen terug gespot op SS22/3. ::)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/3, Fanny
« Reactie #8 Gepost op: 29 december 2017, 21:50:45 »
Het was geleden van augustus 2013 dat ik Fanny (voor de eerste keer) bezocht had.
Eigenlijk was ik op zoek naar Yvonneke (SS13/3) maar aangezien die altijd bezet was, heb ik nog eens voor Fanny gekozen.
En ditmaal moet ik sexmachine gelijk geven: na het overhandigen van 50 € begon ze al heel snel te pijpen (z.c.) :xrated en had ze blijkbaar maar één doel voor ogen, nl. me zo rap mogelijk buiten te krijgen...Ik mocht haar dan wel beffen en probeerde tegelijkertijd haar wat af te duwen en mij opzij te draaien omdat ik al heel snel voelde dat een orgasme dichtbij was, maar ze bleef maar doorpijpen en bracht me al (veel te) snel tot een hoogtepunt.
Toen ik de opmerking maakte dat het allemaal veel te snel was gegaan, mompelde ze iets van "50 €".Al bij al werd het dus een koude douche... :douchen
Eén ding weet ik zeker; in 't vervolg zal ik maar op Yvonneke wachten, alhoewel: drie uur en vijf Duvels en één koffie later (toen Yvonneke al naar huis was...), ben ik bij Julia (SS32/1) binnengestapt; zie mijn recensie aldaar...
« Laatst bewerkt op: 30 december 2017, 05:41:41 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/3, Fanny (dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 26 maart 2018, 18:23:22 »
Fanny is, na een afwezigheid van twee maanden, terug op post !
Ook zij volgt de nieuwe trend in het skw, want ze heeft blijkbaar een borstvergroting laten uitvoeren !  :movingtits

P.S. Tijdens Fanny's afwezigheid heeft Thaïse Daa SS22/3 ingenomen; dit vormt blijkbaar geen probleem, vermits Daa heel vroeg van start gaat met haar job, met het gevolg dat ze reeds rond 15-15.30 u. stopt; en dat is dan het tijdstip dat Fanny altijd aan haar (dag)shift begint.
« Laatst bewerkt op: 26 maart 2018, 18:36:25 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/3, Fanny (dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 6 september 2018, 17:19:57 »
Ingevolge de sluiting van SS22 heeft ook Fanny een nieuwe stek moeten zoeken: ze heeft die gevonden op SS41/3 !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/3, Fanny (dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 17 april 2019, 17:40:58 »
Na een vakantie van een zestal weken op de evenaar, is Fanny terug paraat.
Ik heb haar ooit al onder andere weersomstandigheden (lees: in hartje winter :111:) weten terugkeren, maar ditmaal zal het acclimatiseren :laughingchick waarschijnlijk nogal meegevallen zijn... ;)
Komt erbij dat ze nog altijd veel bezet is :sign0098: , wat de aanpassing ongetwijfeld zal bevorderen...
« Laatst bewerkt op: 17 april 2019, 17:47:46 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/3, Fanny (dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 8 januari 2020, 18:31:11 »
Fanny is wellicht de dame die het meest met  :sign0098::  vakantie gaat: je kan het haar moeilijk kwalijk nemen dat ze regelmatig (de zon van) haar thuisland Ecuador opzoekt...
Terugkomen doet ze in elk geval altijd !!! :welcome:

Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...