Auteur Topic: Schippersstraat 10/4, Mandy  (gelezen 10470 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/4, Mandy
« Gepost op: 5 januari 2013, 02:25:09 »

 
[box title=MANDY]
Land:             NEDERLAND
Taal:              NEDERLANDS
Leeftijd:         35-40
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,75m
Model:            Beetje mollig
BH:                 D cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Donkerblond
Haarlengte:    Kort
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC GFE
[/box]

[box title=pro en contra]
+Aangename dame.
[/box]

[box title=extra info]
Dagshift.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2014, 00:32:37 door mechelen »

Offline prosbeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/5, Mandy
« Reactie #1 Gepost op: 5 januari 2013, 11:38:08 »
Ik ben deze week 2 keer bij haar geweest. Zeer lieve dame die je onmiddellijk op je gemak stelt. Je krijgt meer het gevoel bij een vriendin binnen te zitten dan bij een prostituee.
Deze dame haar troeven zijn vooral het knuffelen en zoenen. Ze geeft geen moment de indruk dat je snel buiten moet. Het GFE gehalte is zeer hoog. De sex op zich is voor mij uitstekend, maar dat is een subjectief gegeven. Ik hou het meestal niet zo lang uit en hecht meer belang aan alles wat vooraf gebeurt.
Ik ga haar in de toekomst nog regelmatig bezoeken.
Ze werkt enkel op dinsdag, donderdag en in het weekend, maar deze week, omwille van de feestdagen maakte ze enkele uitzonderingen waardoor ik het geluk had dat ze er zowel maandag als vrijdag was. 
Moderator: Het korte haar klopt niet hoor, ze heeft lange donkerblonde haren.
Voor liefhebbers van GFE, knuffelen, zoenen, een natuurlijke vrouw en 1 maatje meer (niet dik) is Mandy het ideale bezoek.
Heeft, naar eigen zeggen, een vrij vast klantenbestand.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/5, Mandy
« Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2013, 13:50:59 »
De moderator noemt mechelen, dus spreek hem maar aan met mechelen, dans chiet hij zo wakker  8)
En geef hem vooral werk, want hij is een beetje lui de laatste maanden (LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL)  >:D


En welkom op relaxxxboard, geniet ervan en je mag zo veel schrijven als je zelfwil, is altijd leuk nieuwe schrijvers te mogen verwelkomen  ;)


Kan je eens wat meer uitleg geven over het zoenen? Bedoel je TZ? Dan gaan we dat dik en vet in haar paspoortje zetten,w ant meiden die TZ zijn zeldzaam in het skw...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/5, Mandy
« Reactie #3 Gepost op: 5 januari 2013, 15:30:17 »
Hee Prosbeer, welkom man. We hopen van jou nog meer recensies te kunnen lezen :).

Offline prosbeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/5, Mandy
« Reactie #4 Gepost op: 5 januari 2013, 19:16:27 »

Kan je eens wat meer uitleg geven over het zoenen? Bedoel je TZ? Dan gaan we dat dik en vet in haar paspoortje zetten,w ant meiden die TZ zijn zeldzaam in het skw...

Inderdaad....TZ à volonté!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/5, Mandy
« Reactie #5 Gepost op: 6 januari 2013, 12:53:44 »
Hallooooooooooo  >:D


Ik ben net voorbij de 24 gewandeld, en daar staat me toch een prachtgriet, blond, met een tattoo rechts op 't buikje.
Geen mollige griet.


Als dat Mandy is EN ze tongzoent, dan hebben we er in het skw een absolute topper bij.


Deze stoot is er eentje a la Vicky LR, maar mooier, rondborstiger en die uitstraling is gewoon geil geil geil.


Ik vrees echter dat ze geen 35 maar 25 is, en dat er gewoon een andere griet staat.


WEL EEN PRACHTWIJF......

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/5, Mandy
« Reactie #6 Gepost op: 6 januari 2013, 17:49:58 »
SM,

De Dame die jij bedoelt is waarschijnlijk Christina. Zij staat in het midden. De tattoo is volgens mij een vlinder of zo, als ik me niet vergis. Christina doet trouwens ook aan SM. >:D

Offline prosbeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/5, Mandy
« Reactie #7 Gepost op: 30 januari 2013, 23:31:52 »
Misschien toch even vermelden dat Mandy soms ook op andere dagen werkt. Vandaag (woensdag) even door het kwartier gewandeld, en net toen ik het kwartier wilde verlaten, zag ik haar nog net zitten. 
Haar vaste dagen zijn inderdaad dinsdag-donderdag en in het weekend, maar regelmatig komt ze ook tussendoor!
Ze zei me o.a. een bordje te zullen plaatsen voor haar raam, om duidelijk te maken dat ze aanwezig is, ook al is ze bezig. Ze zat vandaag overigens aan het middelste raam. (24/3)
Hoe mijn bezoek verlopen is, is persoonlijk en dus weinig objectief, maar of het zeer goed was? Uiteraard! Ik word/ben een vaste klant.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/5, Mandy
« Reactie #8 Gepost op: 30 januari 2013, 23:36:14 »
Een bezoek aan een dvp is nooit objectief en dus altijd persoonlijk; anders gezegd : je mag je ervaring hier altijd meedelen...