Auteur Topic: Villa Tinto 06, Flor (dagshift)  (gelezen 49214 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 06, Flor (dagshift)
« Gepost op: 5 januari 2013, 03:46:08 »

 
[box title=FLOR]
Land:             COLOMBIA
Taal:              SPAANS
Leeftijd:         30-35
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            Normaal
BH:                 D cup, echt
Kontje:           Stevig
Haarkleur:      Bruin
Haarlengte:    Schouderlang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Likken Vingeren
[/box]

[box title=pro en contra]
+voor de liefhebbers van Latina's.
[/box]

[box title=extra info]
Dagshift.
[/box]


[verwijderd door de beheerder]
« Laatst bewerkt op: 26 maart 2018, 01:49:03 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 06, Flor
« Reactie #1 Gepost op: 8 juli 2015, 02:04:52 »
De mooie Flor is, na een afwezigheid van een paar maanden, twee maanden geleden terug opgedoken, echter maar voor een dag of twee : sindsdien is ze spoorloos... Heeft iemand van jullie haar nog gezien ?
'k Heb haar op oudejaarsavond 2012 met een bezoekje vereerd en ze was heus wel de moeite. :035:
Pittig detail: bij mijn weten was zij in het skw de enige dame die niet "intiem geschoren" was.  :-\
Mechelen vermeldde hieronder dat ze Ecuadoriaanse, 1.65 m. groot, en mollig zou zijn: die gegevens heb ik aangepast omdat ze  tegen mij heeft gezegd dat ze Colombiaanse is, en ze zeker 1.70 m. groot en helemaal niet mollig is; ze heeft naar damesnormen wel brede schouders en dat zal waarschijnlijk een beetje misleidend gewerkt hebben...

P.S. Sexmachine, nu moet je me toch eens uitleggen hoe ik die vlag in het topic kan aanbrengen.
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2015, 02:23:58 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 06, Flor
« Reactie #2 Gepost op: 21 januari 2016, 09:47:49 »
Flor al een half jaar nog maar enkel "op straat" gezien, dus niet in één of andere vitrine..; topic gaat weldra op slot.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Flor
« Reactie #3 Gepost op: 3 februari 2016, 01:36:57 »
Topic terug geopend !
De prachtige Colombiaanse Flor is terug opgedoken, en ze straalde nog meer dan vroeger: daar kunnen we alleen maar blij om zijn ! Smaken verschillen, nietwaar sexmachine en bema ;), maar dit blijft voor mij toch één van de mooiste vrouwen uit het skw ! :dance2 Ze stond nu op VT21, steeds in de dagploeg ! :pica
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 6, Flor
« Reactie #4 Gepost op: 4 maart 2016, 01:58:48 »
Flor terug op haar vroegere locatie VT6 ! :dance2
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 06, Flor
« Reactie #5 Gepost op: 21 november 2016, 18:05:12 »
Ze was een drietal maanden inactief maar, juist nu de dagen steeds maar korter en donkerder worden, is dit zonnetje terug verschenen in onze Tuin van Eden ! :azn:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 06, Flor
« Reactie #6 Gepost op: 1 september 2017, 17:55:42 »
Ook Colombiaanse Flor is terug van weggeweest  :sign0098: !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 06/1, Flor
« Reactie #7 Gepost op: 20 oktober 2017, 20:40:14 »
Ook Flor heeft Villa Tinto blijkbaar verlaten: ze heeft in de vijf jaar dat ze werkzaam is in het skw, nooit elders gestaan; 90 % van de tijd dan nog wel op VT6.
Nu gespot :-\ op Verversrui 06/1.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 06, Flor
« Reactie #8 Gepost op: 26 oktober 2017, 17:06:16 »
Flor kon blijkbaar niet aarden op haar nieuwe locatie Verversrui 6/1; ze is immers teruggekeerd naar VT6, en dat is niet verwonderlijk:daar verkeert ze nl. in het gezelschap van haar vaste Latinacollega's/vriendinnen...  :dance2
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 06, Flor
« Reactie #9 Gepost op: 21 maart 2018, 18:54:58 »
 :welcome: Flor had ons weer enkele weken in de steek gelaten, maar vandaag was ze terug nadrukkelijk aanwezig; blijkbaar kan ze ons niet missen !
Ze droeg ditmaal wel een bril; of het een roze was, durf ik niet met zekerheid te zeggen...
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2018, 21:38:57 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 06, Flor (dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 13 juni 2019, 19:39:27 »
Deze dame al bijna een jaar niet meer gezien !
Zonder tegenbericht gaat topic eerstdaags op slot.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...