Auteur Topic: Villa Tinto 48, Rosa (dagshift)  (gelezen 96309 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 44, Rosa (dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 10 december 2018, 18:21:42 »
Mooie Rosa heeft de laatste jaren in VT in heel wat vitrines gestaan; heb de indruk dat ze nu toch (voorlopig ?) haar "echte"  ;) thuis heeft gevonden: heb haar immers al enkele weken onafgebroken op VT44 gezien  :-\!
Adres dus aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 44, Rosa (dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 11 december 2018, 01:08:10 »
Mooie Rosa heeft de laatste jaren in VT in heel wat vitrines gestaan; heb de indruk dat ze nu toch (voorlopig ?) haar "echte"  ;) thuis heeft gevonden: heb haar immers al enkele weken onafgebroken op VT44 gezien  :-\!
Adres dus aangepast.
VT44 en omliggende vormen zo een hoekje waar veel mannen niet de moeite voor nemen om van dichtbij te gaan kijken. Dus toch eens van naderbij gaan bekijken?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 44, Rosa (dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 11 december 2018, 18:11:51 »
Mooie Rosa heeft de laatste jaren in VT in heel wat vitrines gestaan; heb de indruk dat ze nu toch (voorlopig ?) haar "echte"  ;) thuis heeft gevonden: heb haar immers al enkele weken onafgebroken op VT44 gezien  :-\!
Adres dus aangepast.
VT44 en omliggende vormen zo een hoekje waar veel mannen niet de moeite voor nemen om van dichtbij te gaan kijken. Dus toch eens van naderbij gaan bekijken?
Ja zeker doen; ik persoonlijk vind Rosa een mooie Latina, maar smaken verschillen uiteraard hé ...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 48, Rosa (dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 4 augustus 2019, 17:54:58 »
Rosa zit nu al een tijdje op VT48.
Normaal is dit de vaste stek van Dominicaanse Laura, die al een tijdje niet meer werkzaam is, maar die een paar weken geleden wel met Rosa stond te praten op bedoelde locatie....

*  Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...