Auteur Topic: Nickoletta (TUR/RUS)  (gelezen 3488 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Nickoletta (TUR/RUS)
« Gepost op: 5 januari 2013, 19:51:03 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8127.msg25542#msg25542
Nickoletta:
[smg id=5460]

Het is dat ze me zelf zei dat ze al 35 jaar is en een zoon van 17 heeft, anders had ik haar niet geloofd. We hebben gewoon een lekkere standaard sessie gehad. Omdat ik haar zo aardig vond, vroeg ik haar of ze zin had gemasseerd te worden. Hiervoor had ik zelf een flesje massageolie meegenomen. OK. Dus naar m’n locker gegaan en Nickoletta een ontspannende massage gegeven, waarbij ze helemaal wegduizelde en af en toe lekker kreunde. Wijze Stijve speelde hier verder geen rol bij en zelf vond ik het ook wel bevredigend een meid zo te zien genieten. Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10
 
 Na gedoucht en iets gegeten te hebben, kwam ik weer bij Nickolettaterecht. Zij stelde voor om zich voor de massage te revancheren en nu mij van een massage te laten genieten. Nickoletta heeft me een lekkere ontspannende oliemassage gegeven zoals ik dat tot nu toe alleen van sommige Thaidames ken. Afgesloten met een heerlijk orgasme. Wijze Grijze sexapproval: 9.0/10