Auteur Topic: LAURE  (gelezen 53409 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
LAURE
« Gepost op: 5 januari 2013, 23:26:04 »

Offline Rob

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
LAURE
« Reactie #1 Gepost op: 16 maart 2013, 15:29:05 »
KinkyGirl die Laure!

Laure is een bijzonder aardige dame, die is zoals ze is. Die foto's op haar site heeft zoals ze er uit ziet. De doet wat ze zegt en zegt wat ze doet, tenzij je liever van te voren niet weet wat ze met je gaat doen.
We hebben afgesproken voor een kinky avontuurtje. Ik wilde niet weten wat er ging gebeuren en ze mocht doen wat ze wilde op een aantal grenzen na.

Ik was bijzonder nieuwsgierig naar haar en vooral haar blik in de ogen en haar mondje met prachtige lippen triggerden me om met haar af te spreken. Via mail contact gehad over de wensen en mogelijkheden. Hierbij gaf ze duidelijk aan dat ze normaal gesproken niet voor kinky gaat dus normale sex en GFE haar specialiteiten zijn. Ze wilde kinky wel weer eens proberen omdat het haar ook wel aantrok.

Goed, iets te laat op plaats van bestemming aangekomen waar zij al stond te wachten. Mooie verschijning. Zeer netjes en haar ogen en rest van haar gezicht waren precies wat ik hoopte. Naar de kamer gegaan waar ik me opfriste en zij haar om ging kleden van prachtige dame naar prachtig kinky stoeipoesje.

Laure omschrijft haarzelf als 100% natuurlijk schoonheid. En dat is ze ook. Wanneer je houdt van maatje xs dan is Laure niet de juiste, maar wanneer je houdt van de juiste rondingen op de juiste plekken dan is zij wat je zoekt. Ze heeft prachtige borsten en vrouwelijke heupen.

Het spel was super. Een voor mij nieuw soort kinky waarbij ze niet alleen gaf maar ook nam. Op een gegeven moment wilde ze zelfs dat ik haar tepels ging bewerken door te bijten, knijpen en zelfs slaan. Gelukkig bleef ze dominant en assertief in haar rol. Na een uurtje spel waarbij mijn orgasme door haar vakkundig werd uitgesteld door middel van haar pijpen of trekken te stoppen en daarna weer mijn vingers te pakken en diep in haar te stoppen, kreeg ik het toch echt even moeilijk om niet te komen. Blijkbaar vond ze dat ik lang genoeg had uitgesteld en maakte me klaar door me wild te neuken.

Zelf deed ze alsof ze inmiddels al twee keer was klaar gekomen doordat ik haar klitje mocht likken en er mee mocht spelen wat ik wilde. Uiteraard blijft de twijfel of dit echt was of niet. Ben bang voor het laatste... ;-)

Na het orgasme van mijn kant nog even heerlijk in een te klein bad gezeten en netjes afscheid genomen.

Kortom, leuke ervaring met een erg leuke Laure.

gr Rob