Auteur Topic: NATHALIE PRIVE (BRASSCHAAT)  (gelezen 12717 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
NATHALIE PRIVE (BRASSCHAAT)
« Gepost op: 6 januari 2013, 01:38:25 »
« Laatst bewerkt op: 19 september 2013, 18:40:15 door mechelen »

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
NATHALIE PRIVE (BRASSCHAAT)
« Reactie #1 Gepost op: 26 augustus 2014, 23:04:30 »
Dit privéhuis bestaat ook al lang en was er nog nooit geweest dus....het moest er eens van komen en vandaag dit huis bezocht. Deze privé is gelegen aan de drukke Bredabaan aan het nr 956, is net voorbij Dennehof. Goed opletten want voor je het weet ben je er voorbij. Op de parking stonden een 6 tal autos en hiermee stond de parking eigenlijk vol en me dan maar naast het huis geparkeerd achter een andere auto. Nadat ik aangebeld had kwam Nathalie opendoen en vroeg haar eerst of mijn auto daar mocht staan en of die auto voor de mijne, van een klant was. Hierop antwoordde ze ontkennend dat het een auto van een dame was en dat ik er mocht blijven staan. Ik moest even in de keuken wachten want net voor mij was er ook een klant en ze staan hier nogal op privacy. Enkele ogenblikken later mocht ik dan terug in de hall komen waar Nathalie met kort te woord stond. Er kwamen zich 2 dames voorstellen en tussendoor was Keltoum naar beneden gekomen en stelde zich dan ook maar tussendoor voor. Ik kende haar nog van een drie tot vier jaar geleden uit St Job (nu privé Vero 5). Nathalie kwam dan terug en vroeg of ik een keuze had kunnen maken waarop ik vroeg of Keltoum ook al terug beschikbaar was. Hierop antwoordde ze bevestigend en dan maar voor Keltoum gekozen. Ik wist van vroeger dat dit een goede keuze was. Keltoum is niet meer van de jongste maar haar service is top. Gekozen voor een half uur en 2 keer klaarkomen was geen probleem voor haar. In de meeste privé's mag je bij een half uur maar één keer en is het over. Achteraf wordt je buitengelaten door Nathalie en die vraagt dan telkens of alles in orde was.  Mogelijk zal ik deze privé nog wel eens bezoeken.