Auteur Topic: ALL IN HAACHTSESTEENWEG 41 DIEGEM  (gelezen 131405 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ALL IN HAACHTSESTEENWEG 41 DIEGEM
« Gepost op: 6 januari 2013, 02:23:29 »
  
  

Offline bridges

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
ALL IN HAACHTSESTEENWEG 41 DIEGEM
« Reactie #1 Gepost op: 13 februari 2013, 15:25:24 »
onlangs bezoekje gebracht bij All in.

Goede ontvangst,een lekker ding stelde me een 7 tal meisjes voor.Ik ging voor Anais,een zwarte parel.mega grote tetten en strak figuur.éénmaal in de kamer trakteerde ze me op een tongzoen die tot in men keel ging.even onderhandeld een uurtje was 100€.Ze zorgde voor een echt GFE moment,likken,kussen,minetten,pijpen.
Bij het neuken riep ze het uit,verschillende standjes tot ik het niet meer kon houden en men condoom vol schoot.We hadden nog een kwartiertje over,dat hebben we gevuld met streelen en zoenen.al bij al een goede ervaring.Spijtig van haar scilicone borsten,zijn zo hard als een steen.
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
ALL IN HAACHTSESTEENWEG 41 DIEGEM
« Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2013, 15:55:45 »
Voor de Nederlanders uitgezonderd foots:
minetten is beffen (zelfs een taalknop kan niet alles vertalen) [attachimg=1]

  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALL IN HAACHTSESTEENWEG 41 DIEGEM
« Reactie #3 Gepost op: 13 februari 2013, 19:34:25 »
Ieder doet wat hem graag heeft, minetten is mij bekend, maar ik poets mijn tanden liever op andere wijze.


 :welcome:  Bridges nog veel lees en schrijfplezier alhier.


Groet, Foots  O0
  
  
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
ALL IN Haachtsesteenweg 41, DIEGEM
« Reactie #4 Gepost op: 12 april 2013, 07:33:05 »
Aan het twijfelen of ik na al die jaren nieuwsgierigheid eindelijk dit huis of het nabijgelegen monica ga verblijden met een bezoek of ne grwoon een vluggertje of pijpje ga zoeken in gent.  Soit over de middag zal het daar vast heel druk wezen niet?  Het is de villa met de hoge inrit?
  
  

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Re: ALL IN Haachtsesteenweg 41, DIEGEM
« Reactie #5 Gepost op: 12 april 2013, 10:40:10 »
Het is idd de villa met de hoge inrit. Je kunt ook kijken via google maps, daar is de "villa" goed zichtbaar. Ik was daar rond 14.00 Hr en toen waren nog bijna alle dames "vrij".

Groetjes,

Nico64
  
  

guest51417

  • Gast
ALL IN Haachtsesteenweg 41, DIEGEM
« Reactie #6 Gepost op: 13 april 2013, 22:06:44 »
zijn daar ook Afrikaanse meisjes?
  
  

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ALL IN Haachtsesteenweg 41, DIEGEM
« Reactie #7 Gepost op: 15 april 2013, 10:42:51 »
zijn daar ook Afrikaanse meisjes?

Welkom op Relaxxxboard, optimist1609.

Jazeker, er zijn daar ook zwarte dames af en toe.
  
  

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ALL IN HAACHTSESTEENWEG 41 DIEGEM
« Reactie #8 Gepost op: 26 augustus 2014, 14:43:58 »
Vandaag heb ik voor de eerste keer een bezoek gebracht aan de 'All In' in Diegem. Het was rustig op mijn werk, de nood was hoog en ik had de voorbije maanden al meerdere goede recencies gelezen over de meiden die in deze club werken, dus... op naar daar.

Ik kwam vanuit Brussel centrum gereden en stootte 500m voor ik de club zou bereiken op wegenwerken, waardoor ik niet goed wist hoe de club nu met de auto te bereiken. Ik heb me dan maar op de parking van Somers geparkeerd en ben 500m te voet verder gewandeld (waarbij ik duurzame energie verbruikte, die ik liever voor het neuken had opgespaard :o ;)).

Enfin: nummer 41 stond goed aangegeven, ik naar binnen en even de privé parking geïnspecteerd. Een dame binnen dacht precies dat ik mijn weg niet vond, want ze klopte luid op het raam en deed teken richting de deur langs waar ik logischerwijs naar binnen moest.

Oké. Ik dus naar binnen. Nog geen meter voorbij de inkomdeur stonden 3 meiden in lingerie me op te wachten. De oudste dame vroeg me of ik een afspraak had. Ik antwoordde dat het mijn eerste bezoek aan de club was en dat ik geen afspraak had. Daarop stelde ze me aan de 2 overige dames voor, Mira en Rosa (meen ik me te herinneren), waarop ik 1 van de meiden mocht uitkiezen voor een klein avontuurtje. Geen uitleg over de prijzen of over de diensten die door de meiden werden aangeboden. Vond ik als newbe in deze club wel een beetje jammer.

Enfin. Kiezen dus. Mira had veruit het guitigste gezichtje en ze had daarenboven een lekker lichaampje, dus mijn keuze was snel gemaakt.

Mira leidde me naar een kamer op het gelijkvloers. Deze kamer was oké  zonder meer: een mooi groot bed, dat wel al duidelijk had geleden onder uitbundige sexpartijen, een bidet om je Piet aan te verfrissen, zoals in ze gewoon ben van aan de Luikersteenweg en... meer kan ik er eigenlijk niet over vertellen.

Mira deelde me de prijzen mee: 50€ voor een half uur, 100€ voor een uur of 150€ voor een uur met jacuzzi (hier kan ik me vergissen).

Ik heb, aangezien het mijn eerste bezoek aan deze club was, gekozen voor een half uur, en heb me dat niet beklaagd: ik heb een leuk half uurtje beleefd met Mira (voor meer details: zie haar topic).

We hebben de kamergang na exact 30 minuten afgesloten, waarop ik door Mira terug naar buiten werd geleid. 3 kusjes ter afscheid en ik verliet de All In als een tevreden man.

Ze zien mij er zeker nog terug! Maar nu: doorrijden naar de Aarschotstraat. Piet heeft immers nog lust en wie weet vind ik daar wonder boven wonder nog een meid die ik de moeite vind om te neuken! 8)
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
ALL IN HAACHTSESTEENWEG 41 DIEGEM
« Reactie #9 Gepost op: 4 februari 2015, 09:15:29 »
Vanessa, het servicekanon dat hier vroeger al gewerkt heeft, daarna in de private inn gezeten heeft, werkt terug in de All in!!

Groetjes,

Nico64
  
  

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
ALL IN HAACHTSESTEENWEG 41 DIEGEM
« Reactie #10 Gepost op: 26 november 2015, 20:42:57 »
Nieuwe website: http://www.all-inbelgium.be/

Onlangs nog eens het lekkerste neukhuisje rond BXL bezocht (op soraya na misschien).  Het valt me op dat er meer en meer molligere dames werken.  In de line-up was Julia de enige slanke maar dat pijpkonijn had ik al vaak en ik had zin in een nieuwe ervaring.  Tess had ik al eens gehad.. en Elise stond ook in de line-up maar gekozen voor Assia.

Ik weet niet wat het is maar tegenwoordig heb ik zo geen klik meer met betaalde dames.  Misschien is omdat het steeds korte neukbeurten zijn?  Soit, Assia was wel een aangename persoonlijkheid en leuk om tussendoor te kletsen.  Ze kon ook best lekker pijpen en heeft me in reverse cowgirl goed klaargereden.  Ik zat al lang op droog zaad dus zo moeilijk was het niet.. maar herhaalgevaar.. Nu niet direct. 



  
  

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ALL IN HAACHTSESTEENWEG 41 DIEGEM
« Reactie #11 Gepost op: 11 oktober 2016, 05:20:19 »
Nieuwe website: http://allin-massage.info

Huidige openingsuren:

Maandag tem vrijdag: 10u-20u
Zaterdag: 11u-18u
Zondag: gesloten


Kan zomaar gebeuren dat ik er vandaag nog eens binnenwip ;).
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ALL IN HAACHTSESTEENWEG 41 DIEGEM
« Reactie #12 Gepost op: 7 november 2016, 15:14:35 »
Kan zomaar gebeuren dat ik er vandaag nog eens binnenwip ;).

11/10 is het er uiteindelijk niet van gekomen, maar dat ga ik morgen goed maken ;D 8).
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
ALL IN HAACHTSESTEENWEG 41 DIEGEM
« Reactie #13 Gepost op: 7 november 2016, 17:16:07 »
Kijk, daar weten ze tenminste dat ik meer waard ben dan een ordinaire 50€  :lol ;D
Of bedoelen ze misschien dat ik 150€ moet afdokken per half uur  :-\ :king:
[attachimg=1]
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ALL IN HAACHTSESTEENWEG 41 DIEGEM
« Reactie #14 Gepost op: 8 november 2016, 17:00:45 »
Ik ben vandaag voor het eerst sinds lang nog eens in de All In beland.

Ik had gisteren gebeld voor een afspraak met Kami, maar die was vandaag jammer genoeg vrij. Als alternatief dan maar voor Fara gekozen.

De All In is makkelijk bereikbaar en de parking is goed afgeschermd. Je auto kan vanop de straat niet herkend worden.

Ik belde 5 minuten voor mijn afspraak aan. Een mulatje in normale kleding ontving me en stelde me voor aan 2 dames. Beiden konden me echter niet bekoren. Ik vermelde dat ik een afspraak met Fara had, waarop ze deze ging halen.

We trokken samen naar een kamer achteraan. De kamer was niet veel soeps: verouderd, ongezellig, een niet al te groot bed... Dat kan beter.

De kamergang met Fara zelf was ook ontgoochelend. Hierover schrijf ik later meer in haar eigen topic. Hier hou ik het er op dat ze te weinig mijn type, veel te fake en kwalitatief gewoon onvoldoende was.

Mijn eerste bezoek aan All In sinds lang, is dus wat op een sisser afgelopen. Dan was mijn bezoek aan Soraya's Palace verleden week veel geslaagder.

Zien ze mij terug in Diegem? Goh. Ik wil Kami nog wel eens een kans geven. Maar dat zal toch niet voor de komende weken zijn.
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum