Auteur Topic: EL PATIO  (gelezen 26352 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
EL PATIO
« Gepost op: 11 januari 2013, 02:27:42 »

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
EL PATIO
« Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2013, 22:12:30 »
Deze uitzuipclub heb ik vroeger eens bezocht....mannen blijf daar weg,peperduur en barslechte service.
Of bezoek deze club eens en geef me dan 200% gelijk O0

Grtz,Dolfie

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
EL PATIO
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2013, 22:54:53 »
Deze uitzuipclub heb ik vroeger eens bezocht....mannen blijf daar weg,peperduur en barslechte service.
Of bezoek deze club eens en geef me dan 200% gelijk O0

Grtz,Dolfie

Ik geef je gelijk, Dolfie. Ik ken deze buurt maar al te goed. Ik ben er meer dan twintig jaar geleden een paar keer geweest, weliswaar in een andere bar, de Lorelei.
Inderdaad duur...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
EL PATIO
« Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2013, 22:47:57 »
Even corrigeren (ik spreek wel van jaren terug maar geloof niet dat er op dat vlak veel zal veranderd zijn).  Overdag liggen de prijzen zoals ze doorsnee liggen in België.  De mooie of mooiste dames zijn er dan nog niet.  's Avonds is de prijssetting duurder maar zijn de allermooiste dames present.  De service staat rechtevenredig met wat je voor kamergang trakteerde aan champagne aan de dame.  Overdag geraak je er weg zonder dat champagnegedoe, 's avonds willen de ongeschreven regels de bubbels zien bubbelen  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
EL PATIO
« Reactie #4 Gepost op: 9 mei 2014, 17:03:47 »
De bubbels van El Patio.
En laat ons er nu eens gewoon een fotoselector van maken, want kijken kost niks, en lekkere stoten kijken vind ik persoonlijk erg leuk en fijn....


El-Patio, Spicy Gentlemen's Club
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
EL PATIO
« Reactie #5 Gepost op: 9 mei 2014, 23:33:14 »
Kwaliteit van het filmpje is miserabel, zeker als je luxe wil weergeven.  Eigenlijk hebben ze alles, voor een saunaclub, in huis.  Dit gehoer mag in België, zet voor El Patio het woord saunaclub en ze mogen hun deuren sluiten.  Over een apeland gesproken  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SPICY RED DEVILS-actie!
« Reactie #6 Gepost op: 9 mei 2014, 23:35:40 »
 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
EL PATIO
« Reactie #7 Gepost op: 8 augustus 2014, 08:58:28 »
Kwaliteit van het filmpje is miserabel, zeker als je luxe wil weergeven.  Eigenlijk hebben ze alles, voor een saunaclub, in huis.  Dit gehoer mag in België, zet voor El Patio het woord saunaclub en ze mogen hun deuren sluiten.  Over een apeland gesproken  :douchen.

Ja, zonde. Qua gebouw, faciliteiten en ligging zou dit ideaal zijn voor een saunaclub. Op redelijke afstand van grote steden als Antwerpen, Brussel en Leuven en in één streek die bulkt van het (zwarte) geld.

Probleem is volgens mij met name dat de combinatie inkom betalen - zelfstandige diensters die afspraken met klanten maken om tegen betaling naar de kamer te gaan - geen rsz betalen niet mag.

Het is of een café zonder inkomen (Rio, Rozenhof, Saturnus, etc) of de dames op de payroll en geen inkomen (dan moeten ze het verdienen op drank) of wel die combinatie maken maar dan veel hogere tarieven dan in Nederland/Duitsland.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
EL PATIO
« Reactie #8 Gepost op: 7 december 2021, 11:03:38 »
El Patio is dicht. Eigenaar heeft problemen met justitie.