Auteur Topic: Schippersstraat 21/3 Stefany  (gelezen 4960 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/3 Stefany
« Gepost op: 11 januari 2013, 14:05:48 »
Laatst was ik na een dikke maand nog eens in de dag in het Schipperskwartier. Mijn kennis van de dagshift is niet meer wat ze geweest is en daarom leek het dat er heel wat nieuwe gezichtjes achter de vitrine stonden. Ik ga dus men werk hebben in de zomer.


Ter hoogte van de Schippersstraat 21/3, viel ik als een blok voor de Bulgaarse Stefany met haar lang lichtblond steil haar, lange benen en gewoon knap afgetraind slank lichaam. Ze is een meter 60 en heeft een siliconen B - cup maar deze is goed gedaan. Eigenlijk was ze iets te slank voor mij maar qua standaard perfect. Noem haar gerust een model. Ik weet zeker dat Foots er optisch ook wat mee kan want ik herkende de oogjes van Loredana in haar. ;)


Ik wandelde op haar raam af en onwennig opende ze haar deurtje en zei ze dat het 50 was, naast haar stond barbiepop Hera die me goed kent en ik zag haar kijken naar haar van die man weet dat al lang. ;D


Op de kamer aangekomen vertelde ze me dat ze Stefany heette, dat ze hier nog maar een week was, dat ze uit Bulgarije kwam en 20 jaar was. Ik voelde dat ze onwennig was, stelde me voor en gaf haar 3 kussen. Langzaam maar zeker ontdooide ze wat.


Beiden gingen we ons opfrissen en al gauw stonden we beide naakt in de kamer en kon ze haar kunstjes aan mij vertonen.


Het begin was stroef want ze deed al het condoom aan op mijn nog veel te kleine en slappe leuter. Ik vertelde haar hem eerst me de hand of voorspel wat stijver te maken maar dat vond ze absoluut niet nodig want ze ging hem "up sucken".


Daarom pakte ik haar hand zelf maar en begon ermee over mijn paal te wrijven. Gelukkig luisterde ze naar mijn aanwijzing en ze begon hem recht te trekken. Ondertussen kon ik wat aan haar tieten likken en ze naar behoren kneden.


Ondanks het ietwat stroeve begin leek het de goede kant uit te gaan.


Het pijpen was uiteraard met condoom en ze trachtte het goed te doen maar het kwam er niet echt uit. Ik vermoed dat ze te onervaren is en ook niet hoer genoeg is om een blowjob van jewelste weg te geven. Hoewel ik er weinig slecht over kan zeggen want ze deed haar best om mij te behagen. Verder bleef ze kalm in de graaicirkel zitten zodat ik haar overal uitgebreid kon betasten. Ze liet dat allemaal toe maar ze ging er ook niet verder in op.


Ik liet haar in amazone op mij komen wat een zeer geil zicht was en ik naar hartelust met haar tieten kon spelen.


Dan switchten we naar doggy alwaar ze goed tegen stootte en ik duwde haar op haar buik om te besluiten in mijn favoriete robertoschildpadstand.


Ik heb het niet opgemeten maar ik denk dat ik een klein half uur ben binnen geweest. Het was best wel ok. Ze heeft nooit gemord en me het naar mijn zin willen maken. Gewoon een dame waarvan er in het SKW 13 in een dozijn zitten.


Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...