Auteur Topic: Aken, Antoniusstrasse 20b, Klara (ALB)  (gelezen 6874 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 20b, Klara (ALB)
« Gepost op: 24 januari 2013, 23:23:50 »
 Naam : Klara
 Nationaliteit/Taal : Albaans/ Engels
 Leeftijd : 21
 Haarkleur/-lengte : Bruin/ tot op de schouders
 Lengte dame : 1,55 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 55 Kg maat 34/ niet meer zo vaste B-cups
 Tatoeages/Piercings :
 Service: PMC, NMC/ 69/ COB
 Voordelen:
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 25 min.
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek: Hangt van de persoonlijke klik af 

Ben vanavond tegen 20:00 bij na lange tijd weer eens bij Klara geweest. Ze zit nu op huisnummer 20b en zal hier voorlopig ook blijven. De pondjes die ze bijgekomen was, zitten er nog steeds aan, maar storen verder (nog) niet.
Eerst hebben we uitgebreid bijgepraat over de afgelopen maanden en de persoonlijke omstandigheden van haar afwezigheid. Daarna overgegaan tot waarvoor ik gekomen was: een lekkere portie sex die voelt alsof je het met een goeie vriendin doet die je langere tijd niet gezien hebt. Klara wist nog precies waar ik van hield en legde er extra veel passie in het me naar mijn zin te maken. Klantenbinding? Ze gaf aan dat ze in elk geval tot de zomer van plan is hier te blijven en dus zal ik haar vast en zeker nog wel eens opzoeken.
Wijze grijze sexapproval: 8,0/10

19.08.12
Klara is weer terug van haar vakantie. Ze heeft haar ouders in Albanië bezocht en die hebben haar blijkbaar goed te eten gegeven. Dat kun je ook zien. Omdat Klara zo petite is, komt elk extra pondje natuurlijk meteen zichtbaar bij haar aan. Ik denk dat ze intussen misschien wel een maatje verder moet kijken bij nieuwe kleding die ze koopt. In de lengte is ze echter nog steeds niet veranderd. Klara is en blijft een klein pittig onderdeurtje. Maar wel met een perfekte service in bed. Zo bleek vandaag ook maar weer eens.

22.07.12
Met Klara heb ik vandaag het begin van haar 4 weken durende vakantie gevierd. Deze keer niet alleen op het bed, maar ook op het kleine podest voor het raam.
 Omdat Klara zo petite is, heeft ze hierop de ideale positie om er één been op te zetten en er een geweldige doggysessie op te doen. Heerlijk hoe ze dan tussen haar benen door je ballen masseert. Daarna op het bed beland en het volledige programma doorlopen.

28.05.12
Een vurig klein Albaans Lolitaatje dat van wanten weet. Je vindt haar aan de kant met oneven huisnummers. In het midden van de straat is een grote poort. Zij zit achter het eerste raam links van deze poort.
 Met Klara kun je heel goed Engels spreken en ze is ook wel in voor een beetje dirty talk. Met haar onschuldige petite uiterlijk (ze draagt altijd een klein kanten minirokje) en krulletjes zou je wel eens op verkeerde gedachten kunnen komen. Ze gaat echter heel goed mee: van onschuldig, ondeugend, naar kinky en zelfs een beetje dominant. Voor EUR 30,= (de standaardprijs voor 20 min.) kun je je hier geen buil aan vallen. Heb niet de indruk dat het een klokkijkstertje is. Heb ik althans nog niet meegemaakt. Terwijl ik toch ook wel eens langer dan 20 minuten binnen ben geweest. Nogmaals: je ziet het haar niet aan,maar dit opdondertje weet van wanten.
 Ik weet wel niet of alles wat ik met haar ervaren heb tot haar standaard diensten hoort, omdat dit wellicht aan de persoonlijke klik ligt.
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2013, 23:34:56 door Wijze grijze »