Auteur Topic: GRIMBERGSAUNA Gelsenkirchen.  (gelezen 8393 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
GRIMBERGSAUNA Gelsenkirchen.
« Gepost op: 28 januari 2013, 17:18:33 »

Een jaar of drie/vier geleden kwam ik vaak bij een klant in Grimberg. Op tien wandelminuten van de Grimbergsauna. En wat heb ik mezelf indertijd uitgeleefd op met name Samantha uit de DomRep en Joy uit Kameroen, namen om nooit te vergeten. Vandaag had ik dan eindelijk weer eens een opdracht bij die bewuste klant. En tussen de middag meteen er tussenuit geknepen naar de Grimbergsauna. http://www.grimbergsauna.com/1.htm.
 
De club an sich was nog geen spat veranderd. Kleedruimte, douche en sauna getekend door de tand des tijds. Barruimte en sofa’s redelijk netjes. Dames inmiddels Bul/Rum, met een enkele Duitse. Inmiddels, en dat vind ik persoonlijk weer wat minder, is het een AO club geworden. Entree 60,- inclusief de eerste wip. Elke volgende wip 30,-. Sessies van 20 minuten, al heb ik niet de indruk dat ze er met de stopwatch bijstaan. En inclusief alle extra’s, voor zover de dame het aanbiedt. Wat wel weer handig is, er staan foto’s van een zevental dames op de bar, met de naam en de te verwachten service, zoals wel of geen anaal, schlucken e.d. Dan heb je tenminste een idee wie wie is en wat je kunt verwachten. Verder is dit geen club die uitnodigt tot een langdurig verblijf. Gasten komen vaak even tussen de middag of na werktijd, doen een of twee dames en vertrekken weer.

De eerste werd een Roemeens gipsymeisje, Jessy. Te laat zag ik dat de buik nogal gehavend was door een zwangerschap, maar ze zat inmiddels al lekker te tongen, dat dan weer wel. Dat is ook een verschil met sommige grensclubs, waar je elke lik moet uitonderhandelen, hier is zoenen heel normaal. Met Jessy naar boven. Voor het pijpen was ze eigenlijk te fragiel geschapen, met de eikel alleen zat dat mondje al vol. En dan de vraag, mit oder ohne. In mijn geval met dus. Zonder te willen moraalridderen, ik heb geen zin om met mijn plasje naar de dokter te moeten. Maar wie daar op uit is, kan hier zijn gang gaan. Jessy werkte redelijk mee, en na gedane zaken keerden we terug naar de bar, waar ze van de Thekefrau een penning ontving. Mijn kaartje werd ingenomen, met de mededeling, dat als ik nog een keer wilde, er weer dertig euro gedokt moest worden.
 
Twee sauna’s en drie glazen water later, telde ik in de gauwigheid een stuk of tien dames, waarvan de meesten er goed genoeg uitzagen om in de luxere clubs binnengelaten te worden. Ik ging voor een van de knappere, Melissa. Kort praatje en naar boven. Prima sex gehad, lekker tongzoenen, goed gepijpt en een uiterst prettige wip. Met condoom, maar zonder had ook gekund. En weer een penninkje verdiend.
 
Nog even een kop koffie genomen, die kun je zelf pakken, evenals water en cola. Buffet stelt niks voor, een paar besmeerde broodjes en dat is het dan. Ik werd netjes door Melissa en Jessy uitgelaten, dat was voorheen al zo en dat is dus nog zo. Toch wel een aardig gebaar.
 
Toen maar even bij de naastgelegen Star Chief Diner binnengestapt om de honger te stillen, een restaurant in Amerikaanse jaren vijftig stijl. Aardig serveerstertje. Alleen, als ze had geweten dat ik een kwartier geleden bij de buren nog een Roemeense meid had geneukt, en een uur eerder nog een andere, dan had ze vast niet zo vriendelijk gekeken. Maar niet iedereen hoeft alles te weten, hoofdzaak is dat ik ook in Grimberg noglangnietuitgewandeld ben.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.