Auteur Topic: La Vie en Rose kamer 1 (Wallen), Anya (Italiaans) (overdag)  (gelezen 8097 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
La Vie en Rose kamer 1 (Wallen), Anya (Italiaans) (overdag)
« Gepost op: 28 januari 2013, 22:16:12 »
Naam: Anya
Nationaliteit: Italiaans
Taal: Engels/ Italiaans
Leeftijd: ca. 25
Haarkleur/lengte: lang, zwart;
Ogen: donkerbruin
Lengte: ca. 175m
Postuur: slank, volle heupen en billen
Cupmaat: D-cup (sili's)
Tatoeage:rug
Service: PMC, NMC, verschillende posities,
Werktijden: ma-za, 13.00 - 19.00 uur

Zo heel af en toe wordt ik nog wel eens verrast door een dame op de Wallen. Ergens in december had deze dame met Latijnse uitstraling al eens gespot: mooie grote, donkere ogen, lang zwart haar, lichtbruine huid, stevige voorgevel en volle heupen. Toen twijfelde ik want 99 van de 100 keer valt het natuurlijk vies tegen op de Wallen, zeker als ze er zo mooi uitzien. Afgelopen zaterdag zag ik haar weer, zonder haar grote bril die ze eerder ophad. Dus toch maar eens proberen. Er komen weinig woorden uit, ik heb het idee dat haar Engels wat matig is. Ze lacht wel vriendelijk en voor 50 mag je overal aan dat heerlijke lichaam zitten. Harde siliconen borsten, dat wel, maar waanzinnige kont, een achterwerk zoals het zijn moet: groot en rond. Zaterdag kwam ik na eerst uitgebreid oraal onder handen te zijn genomen in onze trouwe viervoeter-standje pijlsnel.
Vandaag meteen een tweede keer langs geweest, want ik wilde weleens wat uitgebreider dat lichaam verkennen. Weer heerlijk, met uitstekend pijpwerk, waar ook de ballen lekker worden verwend. Diverse posities uitgeprobeerd en het weer achterlangs afgemaakt. Het uitzicht op dat achterwerk is dan ook too much.
Ze zegt Italiaans te zijn, heeft een Latijnse/ zuidamerikaanse uitstraling, inclusief billen die daarbij horen, toch zou het me niets verbazen als ze oosteuropees is. Sterker na afloop, toen ze een belletje kreeg, viel me pas op hoe zwaar haar stem is. Ze zou toch niet... Maar als mensenhanden dat lichaam hebben geboetseerd, dan vallen ze zelfs in Staphorst en Urk van hun geloof. Gezien haar schoonheid, lichaam en niet al te beperkte service in vergelijking met de collega's om haar heen en helemaal voor de billenmannen onder ons is ze een aanrader.

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
La Vie en Rose kamer 1 (Wallen), Anya (Italiaans) (overdag)
« Reactie #1 Gepost op: 13 december 2014, 20:42:45 »
Dame al geruime tijd niet meer gespot op de Wallen helaas.