Auteur Topic: Melanie (Roemeens)  (gelezen 6728 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Melanie (Roemeens)
« Gepost op: 28 januari 2013, 23:56:42 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang
lengte dame: 1,70+
postuur/cupmaat: superslank/natuurlijke zachte C
nationaliteit/taal: Roemeense/Engels en Duits
leeftijd: 21... maar dat was ze anderhalf jaar geleden ook al
tatoeages/piercings: ik dacht van niet, geen grote althans
service: Tongzoenen, vingeren, PZC, beffen, NZC
voordelen: prachtige vrouw en goede service is zeker mogelijk
nadelen: de service schijnt niet meer vanzelfsprekend te zijn (heb ik gehoord)

Ik ben eind 2011 een keer of 5 met haar geweest in Oase en dat was altijd buitengewoon goed. Prachtig en enorm enthousiast op de kamer, een van de weinige meiden waarmee ik 2 keer op dezelfde dag ben gaan kameren. Op een gegeven moment was ze verdwenen en donderdag zag ik haar plotseling in Sharks zitten. Het afgelopen jaar zat ze in Mainhattan en er is een behoorlijke kans dat ze daar weer naar terug gaat.

Ze zag er dropdead gorgeous uit; de laatste keer dat ik haar zag was het net voor haar vakantie en nu was ze net terug... zou het verschil kunnen zijn. Ze herkende me wel, maar was verbaasd dat het zo lang terug was (ze dacht uit Mainhattan). Ook het twee keer op een dag kon ze me vrolijk nog melden. Weinig druk en de eerste paar babbeltjes aan de bar eindigden steevast met 'we zien elkaar nog wel'. Jagen doet ze niet echt (meer?) en eigenlijk was ze heel relaxed toen ik naast haar kwam zitten (vroeger toch wat happiger om naar de kamer te gaan).

Wederom een kamer boven en in eerste instantie leek (zoals ik al gehoord had) de service wat teruggeschroefd... vooral de wat afstandelijke tongzoentjes, maar na een paar minuten veranderde dit en waren het weer de zachte tongzoenen die ik me herinnerde. Vingeren bleek na een tijdje niet meer gewenst te zijn, maar daar staat ze niet alleen in. Oraal nog steeds super  goed en ook intiem is er weinig op aan te merken met veel tongzoenen erbij.

Het blijft een prachtige vrouw met goede service. Als je haar van vroeger kent ben je misschien wat kritischer, want toen was ze de beste van de club.