Auteur Topic: FLORI (KLARA H7)  (gelezen 63117 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
FLORI (KLARA H7)
« Gepost op: 29 januari 2013, 21:06:10 »
FLORI is een Roemeense dame van begin20, middellange bruine haartjes, 1m60, volle B-cups, ietwat koddig meisje. Vooralsnog enkel geboekt in doppelpack met Alina, dus méér intiem kan ik geen indicatie geven wegens slechts 1 minimedewerkertje, en die was busy elsewhere  :111: . Zoals al vermeld, koddig meisje, mooi en onschuldig ogend. TZ oké, ietsje té tongpunt naar m'n meug maar alla. PZC goed, niet terughoudend maar géén idee hoe ze solo op de kamer is... Vooralsnog geen acuut herhalingsgevaar wegens voorkeur voor de bovenvermelde duo-genote  8)
« Laatst bewerkt op: 8 september 2013, 12:07:04 door Laurent74 »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
KLARA
« Reactie #1 Gepost op: 6 mei 2013, 23:44:06 »
Na de freet werd ik in Panthera aangevallen door een Roemeense met wat rood haar en dan zijn ze logischerwijze altijd te bleek van kleur, want Foots is lichtbruine huidskleur ge-orienteerd zal ik maar zeggen. Deze dame bleef me maar aanvallen met tongzoenen en ondanks dat ik me achterover boog om dit te voorkomen was zij flexibeler en drong ze het me gewoon af. Na een tijdtje terugtrekken en ontwijken bleek ze niet vatbaar voor mijn  weigerachtig gedrag en liet ik me toch door de mand vallen.

Zodoende nam Flori me (eigenlijk ongewild) mee naar een kino.Ik voelde me helemaal niet goed erbij en het zag er gelijk heel plichtmatig uit, met condoom op bed gooien en de riem werd uitgedaan. Ik stelde toch daarom maar voor om samen eerst te douchen en dat vond Flori goed. Nou in de douche kwam bengeltje Flori uit het doosje want een NL-er die haar niet meer kamerde stond ook te douchen en er ontstond een vloeibare zeep gevecht, lees Flori heeft deze NL rakker diverse keren compleet volgespoten met zeep, dit was spontane actie van Flori en zo was ze op haar leukste.

In de kino bleek dat ze slechts 7 minuten nodig had om Foots te blazen, een korte amazonerit en daarna doggy. Waarom ? Nou Foots voelt dit zo aan en dan  kan ik niet anders dan de dame volgen in haar ritme. Heel jammer, want ze kan het echt wel, maar ze had er overduidelijk geen goesting in. Jammer, maar dit is niet de servicedame die men in Panthera verwacht, eerder een 13 in een dozijn.

Paspoortje voor zover Foots brein reikt:


Naam          Flori
Land           Roemeens
Taal            ik denk Engels en beetje Duits
Haarkleur    Lichtbruin, met rossige tint
Haarlengte voor lang haar te kort en voor kort haar te lang
Lengte        160 met schoenen 150 zonder
Gedrag       opdringerig, jagerig
Huidskleur  erg wit, bleek
Intiem         geschoren
naservice    ziet je niet staan ook al heeft ze veel tijd niets te doen.


Voorpret:
In douche een leuk vloeibaar zeep gevecht met een andere NL-er die zeker een liter zeep heeft ontvangen. Dat was een leuke spontane actie van deze kleine duivel, ze kan het wel wat leuke sfeer maken.


Kinoprestaties:
Kussen      kort, kan ze veel beter als ze nog niet kamert
Pijpen        ok, te kort
FT              geen idee, was mij niet gevraagd of aangeboden en ik had het ook zeker niet gedaan
Eierlecken  helaas dat kun je vergeten
Vingeren    vergeten, maar ik dacht dat ze dan gaat verzitten of het volgende scenario begint
Amazone   heel kort, wel herinner ik me dat ik haar tieten vasthad en toen was het voorbij
Doggy        doet actief en driftig mee, niet voor het genot, maar voor een snel resultaat
Fazit          alles in sneltreinvaart, jammer want ze kan het zeer zeker wel.
                 Kiest bewust de kino voor ontwijken van tijdregistratie door de theke mijns inziens
                 deed verbaasd dat ik 10 euro terug wilde van mijn 50 euro,
                 maar ik geef geen fooi meer als de dame zich zichtbaar niet inspant om er wat van te maken.



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
FLORI (KLARA H7)
« Reactie #2 Gepost op: 28 september 2013, 20:59:09 »
Vandaag deze meid leren kennen en hoe.....gewoon top !!!!! 1 uur stomende sex van zéér hoge kwaliteit. Alleen al voor haar zal ik nog naar Ratingen rijden  ;)

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
FLORI (KLARA H7)
« Reactie #3 Gepost op: 31 december 2013, 17:03:54 »
Vandaag deze meid leren kennen en hoe.....gewoon top !!!!! 1 uur stomende sex van zéér hoge kwaliteit. Alleen al voor haar zal ik nog naar Ratingen rijden  ;)
Geen herhaling meer geweest? Afgelopen vrijdag kwam ze je verleiden maar je reageerde niet. Is de liefde al over, haha.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
FLORI (KLARA H7)
« Reactie #4 Gepost op: 31 december 2013, 17:29:17 »
Flori ken ik als mijn broekzak, althans dat gevoel heb ik maar tis een Roemeense hè. Een Roemeense en vrouw, hoe betrouwbaar kan het zijn? Afgelopen vrijdag op mijn verjaardag had ze een verrassing voorbereid, slimme meid om op die manier een kamergang af te dwingen. Niet dat ik niet met haar wilde kameren. Nee, het was tenslotte mijn verjaardag en Flori sla ik nooit over als ik in HP ben. Als ze maar denkt dat ik haar negeer dan komt ze al naar me toe en vraagt of er wat aan de hand is. Lijkt wel een echte vrouw zeg... :blonde

Ze neemt me dus mee naar boven naar de kamer met jacuzzi. Ook weer slim van haar want dat betekent 1 uur op kamer. Het bad is al bijna vol en er staan kaarsjes op de rand van het bad. We gaan weer eens samen in bad, dit wordt onze derde keer. In bad vraagt ze of ik me om wil draaien zodat ze mijn nek en rug kan masseren. Dit is wel zeer aangenaam en ik vraag haar hetzelfde te doen. Zij dus met haar rug naar me toe zodat ik haar kan masseren. Het 1e half uur vermaken we ons prima in het bad waar we afsluiten met het begin van een pijpbeurt. Na kort voorpijpen gaan we verder op het bed. bad2

Op het bed dus verder met pijpen. Flori pijpt wel goed maar ook weer niet bijzonder. Weinig afwisseling, nee gewoon flink doorpijpen, op en neer. Geen likken, laat staan ballen likken. we gaan over op cowgirl wat altijd wel aangenaam met haar is omdat ze dan blijft doorgaan met tongzoenen. Ik had voor een keer eens de blauwe pil niet ingenomen en dat was meteen merkbaar. Een verslapping tijdens cowgirl was het gevolg en dat was mevrouw niet gewend en dan kijkt ze zo verbaasd, haha. Ze is niet op haar mondje gevallen dus een opmerking is snel gemaakt. Ene oor in, andere oor uit en ik lach er een beetje mee. Het karwei heeft ze daarna met de hand afgemaakt en een spetterend orgasme is het gevolg. Hoe langer het duurt hoe heftiger het orgasme is zeg maar. :sign0098:

Op zich weer een fijn uurtje met haar beleefd, maar niet meer dan dat want het is altijd hetzelfde. Ik had verwacht dat ze op mijn verjaardag wel vaker met mij zou optrekken, maar dat was dus niet zo. Ik heb haar nauwelijks nog gesproken, laat staan vastgepakt of gezoend. Ik kan me ook niet herinneren dat ik afscheid van haar genomen heb maar dat kan ook aan mij liggen want ik was aardig aangeschoten van de wijn :party0036:

Flori was en is mijn number one dvp van 2013. Of ze dat volgend jaar ook nog zal zijn betwijfel ik. Ik denk dat Ewa een goede kans maakt om haar opvolgster te worden.
« Laatst bewerkt op: 31 december 2013, 17:36:39 door Hansdordt »

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
FLORI (KLARA H7)
« Reactie #5 Gepost op: 30 januari 2014, 23:54:59 »
Check de Panthera website: Flori staat er niet meer op.
Definitief weg?
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
FLORI (KLARA H7)
« Reactie #6 Gepost op: 31 januari 2014, 01:11:54 »
Mogelijk. Maar gebeurt wel vaker dat een dame toch weer terug op de site verschijnt.

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
FLORI (KLARA H7)
« Reactie #7 Gepost op: 30 november 2014, 15:15:57 »
Flori werkt sedert een maand ( naar eigen zeggen ) in PHG.

Dame is niets veranderd.. Gokkastje  en zonder mondwater of kauwgompie..
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
FLORI (KLARA H7)
« Reactie #8 Gepost op: 30 november 2014, 15:29:19 »
Flori werkt sedert een maand ( naar eigen zeggen ) in PHG.

Dame is niets veranderd.. Gokkastje  en zonder mondwater of kauwgompie..
Ik heb haar gezien in H7 paar maanden geleden,maar zondag ll
niet gespot in PHG,zal ook wel niet elke dag werken.
you only live once

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
FLORI (KLARA H7)
« Reactie #9 Gepost op: 30 november 2014, 15:30:20 »
Afgelopen vrijdag samen met KP gespot in PHG
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FLORI (KLARA H7)
« Reactie #10 Gepost op: 30 november 2014, 15:37:49 »
Inderdaad. En ze is nog geen haar veranderd. De ene moment is ze poeslief. De andere moment snauwt ze je af. En het gebruik van mondwater heeft ze jammer genoeg nog steeds niet ontdekt :o 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FLORI (KLARA H7)
« Reactie #11 Gepost op: 30 november 2014, 15:39:37 »
Ze heeft btw meermaals achter je gevraagd Hansdordt! Ze mist haar sjattie toch zoooo hard ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FLORI (KLARA H7)
« Reactie #12 Gepost op: 30 november 2014, 15:42:58 »
Afgelopen vrijdag samen met KP gespot in PHG
KP is ook echt helemaal nergens bang voor.


Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
FLORI (KLARA H7)
« Reactie #13 Gepost op: 30 november 2014, 20:03:52 »
Ze heeft btw meermaals achter je gevraagd Hansdordt! Ze mist haar sjattie toch zoooo hard ;) 8)
Echt? Ik mis mijn sjatsie ook hoor. Toch maar eens een keertje die kant op gaan dan?  :movingtits

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
FLORI (KLARA H7)
« Reactie #14 Gepost op: 30 november 2014, 23:54:41 »
Ze heeft btw meermaals achter je gevraagd Hansdordt! Ze mist haar sjattie toch zoooo hard ;) 8)
Echt? Ik mis mijn sjatsie ook hoor. Toch maar eens een keertje die kant op gaan dan?  :movingtits

Let er dan wel op dat je de goeie kant op gaat, HansDordt...

Het topic heet "FLORI (KLARA H7)", het staat onder het topic "HAUS PANTHERA - Ratingen" en ze is door Vendezz en Kanariepiet gespot in PHG (Happy Garden - Oedt)...


Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...