Auteur Topic: Lavinia (Roemeens)  (gelezen 8382 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Lavinia (Roemeens)
« Gepost op: 29 januari 2013, 21:53:03 »
Naam : Lavinia ( ex Ana, World)
Haarkleur/-lengte : blond/lang
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : Normaal, ruime zachte B cup
Nationaliteit/Taal : Roemeense ,Engels
Leeftijd : ze heeft het me verteld... ik dacht 20
Tatoeages/Piercings : geen gezien
Service: heel goed zoenen, TZ, PZC, NMC
Voordelen : enorm sympathiek

Een meisje met een mooi snoetje, dat ik in World al meerdere malen op mijn lijst had, maar nooit aan toe gekomen ben. Inmiddels is ze wat afgevallen en ziet er super uit; ze schijnt ook behoorlijk populair te zijn. Eerst even met haar en haar nichtje over de transfer vanuit World gesproken en dan nog samen een uitgebreide babbel op de bank; ze had net haar tweede dag sinds de vakantie. Dat heb je niet vaak in Oase: een meisje dat geen kamervraag stelt.

UIteindelijk kwamen we er dan toch achter in een puff te zijn en gingen we naar een kamer... wachtende voor ons (zelf had ze ook geen zin in de welnessboxen) en een nog veel leuker babbeltje, af en toe onderbroken voor wat zoentjes, terwijl we een minuut of twintig op een kamer moesten wachten. Wat geleerd over astrologie; een aantal dr Phil momentjes over mijn hoerenlopen/eerste keer in een FKK club/eerste kamergang. Zelf deelde ze ook hoe het allemaal was geweest/is. Zoals gezegd: een heel leuk meisje.

Op de kamer was de service goed. Zoenen was heel leuk, maar tongzoenen wel wat terughoudend. Pijpen kan ze best en ook neuken is echt haar sterke kant. Lekker om zo een zacht lijfje in je armen te hebben terwijl ze een goede cowgirl levert. Uiteindelijk langzaam in lepeltje lepeltje naar het einde gesekst. Dit meisje zal louter positieve beoordelingen krijgen, lijkt me zo.
« Laatst bewerkt op: 29 januari 2013, 22:46:52 door VJ »