Auteur Topic: Elena (Roemeens)  (gelezen 8382 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Elena (Roemeens)
« Gepost op: 29 januari 2013, 22:20:04 »
Naam : Elena
Haarkleur/-lengte : zwart/lang...maar kan ook wel eens geblondeerd zijn
Ogen: bruin
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : slank, kleine strakke B cup
Nationaliteit/Taal : Roemeense ,Engels
Leeftijd : begin 20
Tatoeages/Piercings : helemaal zuiver, zoals het hoort
Service: zoenen, TZ, beffen, PZC, NMC
Voordelen : Lief en sympathiek

Elena ken ik al een hele tijd; ik ontmoete haar voor het eerst in augustus 2011, toen ze net nieuw was. Onwerkelijk hoe ze met haar blanke huid en gitzwarte haar in het zonnetje lag op te drogen na een zwempartijtje. Ze was nieuw en een beetje nukkig, regelmatig een fronsende of bijna boze blik...waarbij ze alleen maar mooier wordt. Het staat me nog helder bij hoe ze me toen (anderhalf jaar geleden dus) aankeek, toen ik haar stelling dat ik haar toch leuk vond (het was na onze kamergang), counterde met de mededeling dat er veel mooie meisjes in de club rondlopen. De seks was toen niet geweldig, duidelijk een beginner, maar ze probeerde wel en tongzoenen was bijvoorbeeld best ok.

Enkele maanden later zag ik haar weer en herkende haar nauwelijks; inmiddels lichtblond haar en enorm vriendelijk. Dat blond vond ik maar niks en ondanks mijn wat harde stellingname hierin, bleef ze maar lief en leuk...

Uiteindelijk heeft het een paar bezoeken geduurd voordat ik dan toch met de blonde versie ging; ze zag er nog steeds heel mooi uit en is ondanks de afwijzingen altijd heel vriendelijk gebleven. Dit keer was het een hele andere ervaring; ze wist wat ze deed in de kamer en bleef ook heel leuk en lief... alleen was tongzoenen niet meer mogelijk (gebeurde in ieder geval niet). Seks veel beter dan eerder, maar ik zoen graag op de kamer.

Afgelopen vrijdag was ze zo een beetje de eerste dame die ik zag en ze kwam meteen weer knuffelen: haar is weer donker :13:. Opvallend bij dit meisje dat ze me altijd meteen herkent... zo vaak ben ik namelijk niet in Oase (en zij neemt ook wel eens vakantie). Wederom heel lief en meerdere keren ongedwongen langs gekomen zonder op een kamer aan te sturen. Net terug van vakantie en het eten thuis is wat beter dan in Oase lijkt me... volgens eigen zeggen is dat er in no time weer af door al die stress in het clubleven.

Nadat bij de 'ontbijttafels' even duidelijk was gewoorden dat tongzoenen geen probleem meer was, had ze de eer de eerste van de dag te zijn. Kort gezegd: een mooi, rustig en lief meisje dat haar best doet de klant tevreden te stellen. Geen enorme illusies lijkt me, maar wel goede service. Tongzoenen waren zacht en ruim beschikbaar, pijpen kan ze best en zowel in de luie hond als missionaris was het lekker close seksen. Eigenlijk duidelijk de beste van de drie sessies. Achteraf weer de liefelijkheid zelve en ook in de club staat er constant een glimlach voor je klaar. Stiekem wel jammer dat ze nooit meer boos kijkt ;), dan is ze toch mooi...