Auteur Topic: SIMONA (Diana -World)(Roemeens)  (gelezen 9449 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
SIMONA (Diana -World)(Roemeens)
« Gepost op: 29 januari 2013, 22:44:13 »
Naam : Diana
Haarkleur/-lengte : zwart/lang
Lengte dame : 1.56m
Postuur/Cupmaat : slank, voorheen buitengewoon grote D cup...maar nu teruggebracht naar B of C wegens rugklachten
Nationaliteit/Taal : Roemeense ,Engels
Leeftijd : 24 jaar (23 toen ik haar ontmoette, al wisselt dit nog wel eens met een jaartje)
Tatoeages/Piercings : geen
Service: bij laatste meting kusjes, PZC, NMC, vingeren (eerder ook wel eens beffen en tongzoenen)

Extras: de middelste zus tussen de hier al vermelde Beatrice en Simona; als alle dames aanwezig zijn komen quattros regelmatig voor heb ik begrepen. Daarnaast een van de mooiste gezichtjes die je in de clubs zult zien... en de mooiste glimlach die je waar dan ook zult tegenkomen (en dat bedoel ik heel letterlijk)

Inmiddels 3 sessies met deze kleine en helaas een neergaande spiraal. De eerste keer verdronk ik in haar stralende oogjes en glimlach, terwijl ze me met haar zachte stemmetje hypnotiseerde. De service was niet geweldig, maar er waren wel wat voorzichtige tongzoentjes. Pijpen kan ze best en intiem is ook ok, al was ze niet al te actief. Uiteindelijk toch vooral voor de optiek en het heeft ook wat om de hele dag nog die glimlach op je gericht te krijgen.

De tweede keer was het neuken iets beter, maar tongzoenen werden duidelijk ontweken... voorzichtig vingeren bleek mogelijk; dat had ik de eerste keer niet eens durven proberen.

Zaterdag de derde en laatste keer. Kennelijk is de service inperking algemeen bekend, want ze had nauwelijks werk (en toch echt het mooiste snoetje in de club) en moest het hebben van iemand in de kino bespringen. Na een paar uur werkeloos te zijn, was een paar (2) minuten op een kamer wachten te veel en ik moest echt voet bij stuk houden over het niet naar de kino willen. Ondanks er 'over gesproken' te hebben, was het zoenen nog minder dan de keer daarvoor. Met pijpen en neuken had ze veel haast en vond al snel dat mijn pula niet meer voldeed. Met de hand tot het einde, terwijl ik haar vingerde (das dan weer behoorlijk geil). Zal iets van 20 minuten zijn geweest.

Het zal vast nog een lief meisje zijn en enorm mooi; maar de service is helaas door de grond gezakt.


Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Diana (Roemeens)
« Reactie #1 Gepost op: 4 januari 2015, 14:48:56 »
==> fkkOase, naam aldaar: Simona