Auteur Topic: Micky (Roemenie)  (gelezen 8449 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Micky (Roemenie)
« Gepost op: 30 januari 2013, 10:49:58 »
Naam : Micky
Haarkleur/-lengte : bruin in een kort nonchalant staartje net niet midden op haar kop
Ogen: bruin
Lengte dame : +/- 1.60m
Postuur/Cupmaat : slank, zachte B/C cup
Nationaliteit/Taal : Roemeense ,Engels/Duits
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : wel wat spul
Service: zoenen, TZ,  PZC, NMC
Voordelen : mooi en goed, zoent lekker nat

Een van de mooiste meisjes van de club en voor liefhebbers van lieve snoetjes, waarschijnlijk de mooiste period (ik steek meteen mijn hand maar op). Vergeleken met sommige anderen jaagt ze niet zo erg, waardoor het toch enige tijd duurde voordat ik haar te spreken kreeg. Ik had haar op het oog voor mijn derde sessie, maar toen kon ik haar nergens vinden… waardoor ik een slechte plaatsvervanger koos ::). Natuurlijk zat ze een minuut na mijn douche naast me op de bank en ik heb heel erg mijn best gedaan haar ervan te overtuigen dat ik echt net van de kamer kwam en ze het zeker nog eens moest proberen.

Enkele uren later, nadat ik haar al een tijdje niet gezien had, kwam ze weer de bar ingelopen en kennelijk was een blik van mij voldoende om me aan mijn hand mee te slepen. Alle bankjes bezet en ook de kino was druk: zimmer? Het was wel erg snel, maar ja, een mooi meisje hield mijn handje vast… niet heel slim, want ik had haar al een paar hele korte kamers zien maken, met weinig romantische monetaire handelingen achteraf.

We hadden vreemd genoeg meteen ook een goede kamer en begonnen met zachte, natte zoenen met een voorzichtig tongetje. Na een tijdje ging ze op haar hurken om te pijpen, maar ik herinner me eigenlijk alleen die blik waarmee ze me bleef aankijken. Daarna nog wat zoenen, voordat ik me eindelijk op bed liet sleuren. Met haar lichaampje spelend was Micky inmiddels degene die aanzette tot de (veel minder voorzichtige) zoenen en het is echt heerlijk om zo een meisje op je te hebben liggen. Ze ging nog een paar keer pijpen en liet een hele serie indrukwekkende skills zien. Deep throat, hammerheaden, zachter werk… en alles met veel oogcontact.

Toen ze weer op me sprong voor wat zoenwerk, onderbrak ze het al snel omdat ze het valse dvp gezang op de gang storend vond. Gedaan wat me werd opgedragen en om wat stilte ‘verzocht’. Dit was kennelijk onverwachts, want ze rolde schuddend van het lachen van me af. Toen ze me weer besprong was het zo mogelijk nog een stukje intiemer dan het al was. Ik had het eerdere voorstel voor neuken al afgewezen omdat ik geen haast had, maar toen we eenmaal zo ver waren, was ook dit subliem. Eigenlijk alleen een lange langzame cowgirl, met veel closeness, zoenen, oogcontact en wat niet. Helemaal op eigen kracht reed me ze op deze manier klaar (als 4e sessie van de dag!) en bleef nog een paar minuten met gesloten ogen (spiegels) dicht tegen me aan ligggen.

De tijd vol gemaakt met een ontzettend flirterig en komisch babbeltje, welke we vooraf dus hadden overgeslagen. Een schatje van een meid. Bij betaling nog een paar zachte zoentjes en al tegen muren botsend baande ik mij een weg naar de umkleide en niet veel later de uitgang.

Micky, hopelijk snel een herhaling.

Nou hoe deed SM dat ook al weer;  t4515 t4517 t4533