Auteur Topic: Verversrui 18/1, Angelique (avond/nachtshift)  (gelezen 18251 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/1, Angelique (avond/nachtshift)
« Gepost op: 5 februari 2013, 19:17:39 »

 
[box title=ANGELIQUE]
Land:             BELGIË
Taal:              NEDERLANDS, SPAANS
Leeftijd:         35-40
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            Normaal
BH:                 C cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Lang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren Massage
[/box]

[box title=pro en contra]
+Veel is mogelijk.
[/box]

[box title=extra info]
Deze dame van Spaanse origine werkt 's avonds.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2018, 09:28:37 door bet(d)weter »

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/1, Angelique
« Reactie #1 Gepost op: 11 juli 2017, 19:35:04 »
Deze dame heeft als voordeel dat veel mogelijk is voor een klein prijsje.
Probeert wel steeds je te overhalen om een uurtje te blijven (en dus bij te betalen)
Kamer is verzorgd, pzc tot het einde is bij mij standaard.
Bouwt het feestje langzaam op, al wordt er in het begin wel erg lang met het puntje van de tong aan de eikel gelikt waardoor je na een tijdje wel denkt komop pijp eens wat door meid  ::)
aanrader voor liefhebber van pzc aan budgetprijsje, maar ook niet veel meer dan dat.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/1, Angelique
« Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2018, 23:20:16 »
Ik heb onlangs Angelique nog eens aangesproken en er een uitgebreid gesprek mee gehad aan de deur.

Vroeger, in de gloriejaren van de Atheneumbuurt, tippelde zij daar ook vaak. Zij woonde trouwens in die buurt en combineerde tippelen met de ramen. Ik heb haar in die lang vervlogen jaren verschillende keren geneukt. Was niet slecht, maar nu ook weer niet bijzonder of zo. Ik heb er altijd van onthouden dat ze vrij goed pijpte. Vandaar dat ik haar dus had aangesproken. Maar tijdens het gesprek viel haar look me toch van dichtbij wat tegen, waarschijnlijk omdat ik haar nog in mijn geheugen had zitten zoals ze vroeger was. Ik praat nu over gemakkelijk al 20 jaar geleden, toen was zij nog een jonge griet he. Eigenlijk, naar mijn smaak, is zij nu net te oud om mij nog te kunnen bekoren. Als ik betaal, zit ik graag op jong vlees. Dus toch maar doorgegaan.