Auteur Topic: Schippersstraat 34/1 Tina  (gelezen 7363 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 34/1 Tina
« Gepost op: 6 februari 2013, 15:14:50 »
Mooie zuiderse dame, zwart haar, donkere oogjes, strak lichaam, een C - cup, ongeveer een meter 60, GFE, geen klokkijkster, superglimlach, half in de 20, Spaans - Thais[/size]

Dit meisje heeft de meest dromerige en sprekende lach van heel het Schipperskwartier. Hier bovenop mag ze er ook wezen alhoewel het geen absolute "stunner" is. Toch zal geen enkele vent haar laten links liggen als hij haar in de kroeg kan oppikken.

Tina heeft zwart haar, donkere oogjes, zoals gezegd een supersmile, een strak lichaam en ze is gezegend met een prachtige kont met lekkere billen en een natuurlijke C - cup.

Ze nam me mee naar haar kamer. Bij de overhandiging van het entreeticket begon ze honderduit te praten over van alles en nog wat maar vooral waarom het zo lang heeft geduurd dat ik haar eruit koos daar ze altijd zo lief naar mij lachte. Tina is op hygiëne gesteld en ze begon zelf mijn spies te wassen aan het bidet aldaar. Zoals een goede dame betaamt, kreeg ik daar al complimenten over mijn soldaat enz...

Deze zwartharige deerne pijpt zeer oké. Ze pijpt lang, diep, ondiep, masseert met haar hand de ballen en kijkt je geil aan. Ik liet het me allemaal maar smaken.Ik heb haar enkel geneukt in missionaris omdat ik daar het goede ritme te pakken had en een zalige glimlach onder me had. Zeer voldaan spoot ik het condoom vol.Nadat ik was klaargekomen moest het allemaal nog niet snel snel gaan voor Tina maar ze liet me nog wat bekomen naast haar op bed. Ik was zeer tevreden.


Vroeger stond ze op Verversrui 12/1.
[/color]
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...