Auteur Topic: Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona  (gelezen 256796 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #45 Gepost op: 1 juli 2019, 23:40:40 »
De liefhebbers zullen Melissa moeten missen vanaf volgende week tot half augustus !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest133802

  • Gast
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #46 Gepost op: 16 augustus 2019, 00:31:08 »
Melissa vandaag ook weer terug zag ik hier https://www.smdome.com/morgen-vrijdag-terug-van-vakantie-kinky-melissa-schippersstraat-18-1-antwerpen-redlightdistrict-skw/ zelfs met foto, ik had haar nog nergens met foto gezien.

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #47 Gepost op: 22 augustus 2019, 09:54:17 »
Ons Melissa stond weer te pronken met haar super silli’s en geile opgespoten lippen, ik had dat gemist tijdens haar verlof, dus snel een knikje gegeven als teken dat ik naar binnen wou. Kreeg nog een vriendelijke begroeting van Sara aan de overkant.

In de kamer wist Melissa wel waar ik voor kwam, in een mum van tijd stond ze naakt (alleen met kniehoge blinkende laarzen). Toen ik mijne piet stond te wassen bond ze een grote voorbinder om en toen wist ik het al.

Een beetje later zat ie al ik mijn poep en ging Melissa als een beest tekeer, ik denk dat jullie me op straat hebben horen kermen van pijn en genot.

Als beloning kreeg ik een super pijpbeurt van Melissa met die dikke lippen wat heerlijk! Uiteindelijk heerlijk klaargekomen op die dikke tieten en mocht mijn “cum” nadien oplikken.


Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #49 Gepost op: 23 augustus 2019, 21:28:54 »
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/antwerpen/8542459-melissa#photos
Willen jullie vanaf nu ook het telefoonnummer op deze side gebruiken voor contact, via WA heb je dan nog een foto ekstra :movingtits

guest133802

  • Gast
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #50 Gepost op: 24 augustus 2019, 13:30:28 »
Zag hier https://www.smdome.com/kinkygirl-melissa-antwerpen-schippersstraat-18-1/ ook dat ze nu een nieuw werkend telefoonnummer heeft en er tijdelijk wat problemen zijn met haar email adres. Ze zal wel heel druk zijn nu

en hier https://www.kinkydevils.nl/kinkygirl-melissa/ ook meer foto's en info

guest133802

  • Gast
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #51 Gepost op: 30 augustus 2019, 02:46:32 »
nu ook haar eigen website (in aanbouw?) www.kinkymelissa.com

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #52 Gepost op: 6 oktober 2019, 10:41:27 »
vandaag nog aanwezig, morgen voor een paar weekjes weg nieuwe fotootjes.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #53 Gepost op: 7 oktober 2019, 03:17:37 »
vandaag nog aanwezig, morgen voor een paar weekjes weg nieuwe fotootjes.
Oei, heeft zij dan, zoals den dokter, ook een vervangster voorzien om de klanten die op die nieuwe website afkomen van dienst te zijn?

Alles zins bedankt voor de info. Dat kan nuttig zijn. ;D

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #54 Gepost op: 26 oktober 2019, 11:59:14 »
Melissa is terug van vakantie en vanaf morgen kunnen er telefonische afspraken gemaakt worden

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #55 Gepost op: 27 oktober 2019, 01:05:04 »
Melissa is terug van vakantie en vanaf morgen kunnen er telefonische afspraken gemaakt worden
....en kan ze ook gewoon bezocht worden zeker ???
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #56 Gepost op: 27 oktober 2019, 01:33:26 »
Melissa is terug van vakantie en vanaf morgen kunnen er telefonische afspraken gemaakt worden
Bestel je orgasmus met Proximus.

Liefst met een Pay&go kaart. Alles netjes vooraf regelen.

En dan passeer je daar in dat SKW, je ziet daar een andere nnbg staan (net niet blote griet) en je moet daar voorbijstappen, want jouw date is immers al besteld en ligt klaar voor afhaling.

 :lol :dance2 :dance2 :dance2 :lol :dance2 :dance2 :dance2 :lol :dance2 :dance2 :dance2 :lol

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #57 Gepost op: 27 oktober 2019, 15:22:57 »
Ok Ok Ik schijf een beetje klinish dat wil zeggen zo kort mogelijk, maar ik omarm eerst de sms en nu de WA als een zege voor de mensheid.Ik kan op deze wijze mijn snelheid aanpassen of even een kopje koffie gaan drinken en hoef lekker niet in de kou te gaan staan wachten.
En dan de seks:je kon goed merken dat ze drie weken er uit was geweest, subliem

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #58 Gepost op: 27 oktober 2019, 15:53:16 »
Ja ik doe het ook met de WhatsApp wel zo makkelijk. Als ik in de straat ben en ik heb zin in Melissa dan is ze vaak bezet en stuur ik een berichtje. Ze stuurt dan een berichtje terug als ze vrij is en dan kan ik zo naar binnen lopen met mijne stijve piet die al helemaal op 12uur staat bij het zien van die dikke geile silli tetters.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Melissa/Simona
« Reactie #59 Gepost op: 27 oktober 2019, 22:20:41 »
en dan kan ik zo naar binnen lopen met mijne stijve piet die al helemaal op 12uur staat bij het zien van die dikke geile silli tetters.
Mag ik je een alternatief aanreiken? Ipv je whatsapp en smsjes te gebruiken, wandel gewoon eens een paar toertjes rond in het SKW als zij bezet is. Je stijve piet zal je dankbaar zijn, voor de ontdekking van nog zoveel meer vrouwelijk schoon.  :lol_hitting: