Auteur Topic: Camelia ( Roemeense )  (gelezen 35242 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Camelia ( Roemeense )
« Gepost op: 11 februari 2013, 22:37:36 »
Naam : Camelia aka wilde amazone :pica

Haarkleur/-lengte : Zwart maar momenteel Blond gekleurd,halflang

Lengte dame : +/- 1.65

Postuur/Cupmaat : Slank / B+

Nationaliteit/Taal : Roemeens / Basic Duits,Engels,alle Latina talen

Leeftijd : +/- 23

Tatoeages/Piercings : Ja,mooie tattoo achter rechterschouder / Neen

Service : TZ, beffen,heerlijk eierlicken, lichtjes vingeren, NMC, PZC,Anaal ( + 50 extra ) GEEN FT !!!!

Bijzonderheden : Super service,erg lief,Pre en after sales,

Prijs : 50€

Deze op het eerste zicht wat verlegen meisje is een ongeslepen diamant
Met deze lieve dame kan je erg rustig wat pre salen alvorens naar de kamer te gaan.
Op de kamer verraste ze me door haar uit te kleden door middel van een erg sexy striptease act :cheer:
Echt super!!!
En dan lebberde ze me af van boven tot onder en nam ze mijn balzakje erg erotisch onder handen.
Haar pijpwerk is echt lekker,afwisselend me aankijkend en ze houd er ook van zichzelf in de spiegel bezig te zien
Ze kwam in reverse cow girl on top en als een wilde amazone begon ze me te berijden,pfffff...
Iets te hevig en vroeg haar doggy waarbij ze wederom erg wild het tempo bepaalde..echter ik remde haar af met mijn handen op haar kont en kon zo het tempo zelf bepalen.
Ze liet zich langzaam zakken waardoor ik lekker kon doorbangen op mijn tempo en mijn DNA vulde het rubbertje ;D
Deze Camelia is een toppie!!!

Grtz,Dolfie

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Camelia ( Roemeense )
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2013, 16:18:47 »
deze dvp heb ik ook gedaan en ze is wat verlegen ma ook weer niet ze dans zo nu en dan vrolijk mee achter de bar .ik raakte met haar aan de praat toen ik buiten een sigaretje aan het roken was. we zijn samen in een bankje terecht gekomen ze kroop Leker in mijn armen en streelde mijn ballen en legde een hand op mijn borst. al strelend en kroelend hebben we van elkaar genoten  :adult en dat heb een half uur .geduurd  deze dvp heb zelf niet om een sleutel gevraag  dat was mijn voorstel  :-\ .ze kwam terug dat er een wacht rij van een uur was er waren 2 opties kamer 16 of de kino .nu ben ik zelf totaal niet verlegen ik neuk als ik geil ben overal al is het op de noord pool  C:-) .dus heb ik de keus aan haar gelaten ze was liever na kamer 16 gegaan ma dat was ook geen optie  :bud dus het wed de kino .in de kino gaf ze zich helemaal en bood mijn haar kutje aan  ;D .ik heb haar heerlijk gebeft en later zijn we in standje 69 veder gegaan .deze dvp kan je oraal goed verwennen  :dance2 ze heeft een pijp  techniek die ma weinig dames hebben  :lol

en lenig is ze ook nog ik heb haar het werk Leker laten doen en het is een ruiter een amazone die zo in het circus kan als acrobaat. ze draait zich zo om zonder mijn lul ter verliezen    :doll en ze heeft me laten kommen en hoe  :bonken en als ik weer een keer in lr ben dan sla ik haar zeer zeker niet over  :coffee2:

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Camelia ( Roemeense )
« Reactie #2 Gepost op: 8 december 2013, 14:53:08 »
Camelia was in mijn ervaring een heel goede GFE-dame, ze deed ook TZ, we hadden goede seks, ze was vriendelijk en correct met de tijd. Ik betaalde 75€. Een aanrader? Heel zeker! Dit was m'n cougar van de dag geweest alleen jaagde deze cougar op de verlegen jager en verschalkte haar prooi. Camelia is een speelse dame die initiatief neemt en begreep wat ik wilde en goed op kon inspelen. Achteraf nog wat gepraat, ze maakte het uur meer dan vol. Herhalingsgevaar gegarandeerd als ze weer opzoekt.

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Camelia ( Roemeense )
« Reactie #3 Gepost op: 5 oktober 2014, 19:56:55 »
In YinYang last time i saw her, but she has been replaced by a tall dyed blonde with pink fishnet  :cochon, with same alias.
« Laatst bewerkt op: 6 oktober 2014, 11:55:07 door cassenoisette »
Though this be madness, yet there is method in't.