Auteur Topic: Aarschotstraat 194, Nelly  (gelezen 17099 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 194, Nelly
« Gepost op: 12 februari 2013, 12:25:19 »

 
[box title=NELLY]
Land:             ROEMENIË
Taal:              FRANS, ENGELS, ROEMEENS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            Slank
BH:                 C cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Schouderlang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken Vingeren GFE
[/box]

[box title=extra info]
Dagshift.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2014, 01:15:11 door mechelen »

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 194, Nelly
« Reactie #1 Gepost op: 10 april 2014, 21:22:27 »
Enkele weken geleden, in de namiddag, bij deze knappe dame binnengestapt. Aan de deur had ik haar gevraagd of tongzoenen mogelijk was en ze antwoordde van niet. Toen ik wou verderwandelen fluisterde ze in mijn oor dat het wel bespreekbaar was, doch niet aan de deur. Wil ze niet dat haar collega dit weet? Dit was genoteerd en ik vertelde haar dat ik ze binnenkort zou bezoeken.
Enkele dagen later ben ik dan bij haar binnengestapt. In de, overigens propere, kamer afgesproken P+N+TZ voor 50€.
Het bleek geen loze belofte. Nelly liet zich, weliswaar wat voorzichtig, TZ terwijl we nog rechtstonden. Daarna op bed beland en zo kon de vrijpartij verder gaan :-P. Na een verdienstelijke pijpbeurt (mc) haar in verschillende standjes geneukt en tevens met haar mooie, naar mijn gevoel echte, borsten gespeeld. Uiteindelijk, terwijl ze me lekker geil aankeek, in missio het cd'tje volgespoten. :-\

Besluit: Voor mij klopte het totale plaatje. Knappe dame, vriendelijk, goede service. Deze zal ik zeker nog eens opnieuw bezoeken.

Groetjes,

Nico64