Auteur Topic: SABRINA (ex HP)  (gelezen 98473 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SABRINA
« Reactie #15 Gepost op: 23 oktober 2013, 14:19:58 »
Op de website van Haus Panthera zijn de foto's van ons Sabrinake opeens onherkenbaar gemaakt? :17:



Gelukkig staan de herkenbare foto's nog steeds op dit forum, in de fotoselector!

Dat is het voordeel van foto's op je eigen server in plaats van slechts een verwijzing naar de website van de desbetreffende club. Goei poeier! :cheer:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SABRINA
« Reactie #16 Gepost op: 23 oktober 2013, 14:47:34 »
Beste Licky,


Ik begrijp je vanuit je eigen standpunt, maar dat is hier niet "het beleid".
Het beleid is zowel privacy van dames en heren respecteren en garanderen.


Als de dame blijkbaar nu onherkenbaar wil zijn, zullen wij de onherkenbare foto's overnemen en de andere verwijderen. Er zullen we redenen voor zijn en die wegen voor "ons" dan ook zwaarder dan iets meer kijkgenot. Ook hebben we een hele berg foto's dus er valt nog genoeg te kijken.


Zo is het eerlijk naar dames en heren ook al is het jammer dat het blijkbaar nodig is.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SABRINA
« Reactie #17 Gepost op: 23 oktober 2013, 16:23:28 »
Foto's van Sabrina weggehaald waar ze herkenbaar op stond.
De anderen worden vannacht geplaatst


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SABRINA
« Reactie #18 Gepost op: 23 oktober 2013, 16:30:56 »
Beste Licky,


Ik begrijp je vanuit je eigen standpunt, maar dat is hier niet "het beleid".
Het beleid is zowel privacy van dames en heren respecteren en garanderen.


Als de dame blijkbaar nu onherkenbaar wil zijn, zullen wij de onherkenbare foto's overnemen en de andere verwijderen. Er zullen we redenen voor zijn en die wegen voor "ons" dan ook zwaarder dan iets meer kijkgenot. Ook hebben we een hele berg foto's dus er valt nog genoeg te kijken.


Zo is het eerlijk naar dames en heren ook al is het jammer dat het blijkbaar nodig is.


Groet, Foots  O0

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk.
We moeten respect hebben voor de keuze van de dame m.b.t. het tonen van wel of niet herkenbare foto's.

Misschien kan ik haar vrijdag eens vragen waarom dat opeens veranderd is...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SABRINA
« Reactie #19 Gepost op: 24 januari 2015, 10:51:43 »
-> Park Sauna Residenz (artiestennaam Maria aldaar)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
SABRINA
« Reactie #20 Gepost op: 24 januari 2015, 10:52:32 »
-> Park Sauna Residenz (artiestennaam Maria aldaar)
alleen of met haar vriendin Rebeca :017:

sorry ik had ander bericht niet gezien

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MARIA (ex SABRINA HP)
« Reactie #21 Gepost op: 15 februari 2015, 23:36:19 »
Via Villa Vertigo nu in Heaven7 terecht gekomen...

Misschien ga ik dat morgen wel even checken... voor de zekerheid ...
(lees: voordat ze er weer weg is)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MARIA (ex SABRINA HP)
« Reactie #22 Gepost op: 17 februari 2015, 15:39:54 »
Via Villa Vertigo nu in Heaven7 terecht gekomen...

Misschien ga ik dat morgen wel even checken... voor de zekerheid ...
(lees: voordat ze er weer weg is)

Effe gecheckt, voor de zekerheid ook een kamertje gemaakt, dus ik weet zeker dat ze nu in Heaven 7 is  ;D

Werkt daar gewoon onder de naam Sabrina, dus s.v.p. naam van het topic aanpassen...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
SABRINA (ex HP)
« Reactie #23 Gepost op: 26 februari 2015, 15:51:34 »
Voor de liefhebbers van Sabrina, ze gaat op vakantie op 9/3 en komt weer op 18/3 terug

Svp naam in de topic aanpassen zoals Licky Luke eerder al vroeg.


note sm: jawul  ;D ;)

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
SABRINA (ex HP)
« Reactie #24 Gepost op: 26 februari 2015, 19:17:32 »
Afgelopen dinsdag voor het eerst met deze meid gekamerd. Sabrina is een Roemeense meid van 26 jaar, 1.65m, lang zwart haar en cup 65 b. Het is een mooie meid met alles mooi in proporties. Zelf vind ze haar borsten te klein maar ze zou niet overwegen om een borstvergroting te nemen. Sabrina heeft op de binnenzijde van haar rechterpols een naam tatoeage staan.
Ik kwam Sabrina en haar vriendin tegen toen ik een broodje ging eten. Ik werd al gelijk getrakteerd op lekkere zoenen van beide dames.
Nadat ik wat gegeten had ben ik boven naar het terras gegaan waar wat andere dames en 2 andere beren zaten.
 Ik zat er pas toen Sabrina en haar vriendin het terras opkwamen. Sabrina ging naast me zitten en in een mum van tijd lag ze al aanhankelijk met haar hoofd op mijn schouder. Gevolgd door zoenen in mijn hals , aan mijn oren, op de mond en soms zelfs een tongzoen. Ze lijkt de ergste angst voor het geven van presales(TZ), wat schijnbaar in deze club niet is toegestaan, overwonnen te hebben. Presales was tussen het roken door veelvuldig aanwezig. TZ deed ze ook in de presales maar slechts af en toe en kort. Na deze presales kon een kamergang niet meer uitblijven.
 Op de kamer deed ze veelvuldig aan TZ en dat deed ze heerlijk. Ze begon hier al mee toen ik mijn badjas nog aanhad. Ze heeft een heerlijk klein poesje wat ik lekker heb gebeft. Vingeren laat ze wel toen maar is een beetje lastig wanneer ze nog niet heel nat is doordat kleine poesje. Heerlijk "mijn spelletje" met haar gespeeld wat alle vrouwen erg kunnen waarderen en de meesten ook erg nat van worden. Sabrina was hier geen uitzondering op.
Ze vroeg me om rustig met haar te neuken maar gedurende de sessie mocht ik steeds harder stoten. Ik heb haar in verschillende standjes geneukt en ik ben in cowgirl spetterend klaargekomen.
Later nog een keer met haar de kamer op geweest. Deze sessie was zelfs nog beter waarbij ik mijn warme mogelijke nakomelingen in haar gezicht heb gespoten. Leuk was het dat ze zelf zei dat dit goed voor haar huid was.
Ze vroeg me of ik in mijn recensie wilde schrijven dat ze niet aan anaal doet en haar poesje mooi geschoren is en niet behaard zoals schijnbaar op een website zou staan. Het was de eerste keer voor mij met deze mooie meid maar ik ga zeker nog eens met haar de kamer op.

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
SABRINA (ex HP)
« Reactie #25 Gepost op: 21 september 2015, 02:40:29 »
More beautiful from far than from close. However she is cute and has nice body.
Bon, je dirais qu'on sent qu'il y a de la méthode de travail, qu'elle a été formée à bonne école et qu'il y a des automatismes.
Well i would say that we feel clearly that there is a working method and that she has a good training with automatisms, skills.
Good blowjob upright then on the bed with energy and a good rythm (however i felt a little bit her teeth) and some foreplays standing up caressing body to body, with her behind masturbating me frankly.
She plays a little bit (sometimes with the mirror) and suggestive postures. She caresses a little bit.A
A little bit too professional and keeps distance during the sex especially. Sabrina also widespreads a blasé/bored aspect especially in the club where she seems cold. (better when we talk with her but not much warmth either)
Nevetheless she does the job, nothing amazing nor impressive during the sex, nothing GFE. Kisses without passion nor clear involvement. From this point of view the illusion aspect doesn't exist.
Cunnilingus is possible and 69 also but i haven't done it. I should have.
An unpleasant trend aiming at making cum early by masturbating or moving sharply but it didn't work with me.
This girl has skills in the sex for sure but could use them more, her technic seems satisfying but also could make it appearing more during the session, the missionary was just acceptable (still keeping distance) and the cowgirl was ot natural enough and too mechanical. Finding the way to herself going could give good results.
There are good things, the intensity is real, she "smells" the sex with her way of doing but there are obstacles.
It deserves a new visit an other as it was quite satisfying finally.

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
SABRINA (ex HP)
« Reactie #26 Gepost op: 17 april 2016, 19:51:04 »
More or less the same impression than last time with her. Nothing new to be added about her service.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SABRINA (ex HP)
« Reactie #27 Gepost op: 25 april 2016, 22:29:36 »








"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SABRINA (ex HP)
« Reactie #28 Gepost op: 4 juni 2016, 23:01:02 »
Deze knappe verschijning had ik reeds even vroeger gezien en toen we samen in de bar belande kon het ook niet anders dan in een gezamenlijke sofa te belanden. Presales verliep vlot in Duits en/of Engels. Na wat geleuter was ik blij dat ze vroeg of ze nog iets meer kon betekenen en heb me dan ook maar ingeschreven voor het standaard programma.
Op kamer rechtstaand beginnen zoenen en terwijl ik in de ene hand een borst en de andere een bil vasthad begon zij alvast even te snokken aan Lucien die er wel zin in kreeg. Even later werd ik rechtstaand gepijpt terwijl ik nog steeds dezelfde borst en bil vasthad, pure acrobatie.
Op het bed ging het verder en heb eerst even de versheid van de pruim getest. Deze kwam op temperatuur en begon het nodige vocht te verliezen.
Lucien kreeg weer aandacht en werd oraal verwend. Maar Lucien wou meer en trok zijn jasje aan en ging op speleologie tocht. Uiteindelijk deed Lucien een lekkere doggy en liet hier de nodige sporen na.
Gewoon goede standaard sessie.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SABRINA (ex HP)
« Reactie #29 Gepost op: 26 juli 2016, 16:39:31 »
                     
                                                                              22/07/16

Sabrina dus,eerst mekaar wat verkend,lieve meid,heb ik haar maar gezegd laten we er maar een uurtje van maken.Gebeft,gevoelig en nat,meer ook niet,PZC met veel gevoel en afwisseling,TZ diep en nat,NMC,no gellie,geen handje,verder TZ tijdens het neuken.Vlotjes klaargekomen rond min.50,sigaretje gerookt,wat geluld,wat gekust,een cola gedeeld,zij moest niks maar had dan toch dorst,women.
Als een koppel naar beneden gewandeld,ik mocht nog kiezen van haar 60€ of 80,waar komt ge dat nog tegen? Tuurlijk 80 gegeven,
een echte GFE-meid als ge er de tijd voor neemt,topgriet.Ze zei nog 1 week te blijven en dan 1 maandje in vakantie,daarna terug naar H7,
ze voelt zich daar goed blijkbaar.Na Larissa(SS) en Denisa(Bab) nu de derde meid van het oude HP waarmee ik kamer,vreemd of niet?
Een herhaling zal er wel komen met haar,zeker weten. :showtits  :039:
you only live once