Auteur Topic: DELIA  (gelezen 50511 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
DELIA
« Gepost op: 22 februari 2013, 14:15:54 »
DELIA is een Roemeense van 21 jaartjes jong, seit gestern im Panthera, ingevoerd uit Spanje alwaar ze actief was gedurende een 2-tal jaartjes. 1m70 hoog, slank figuur, A/B-cuppie, tattoo in buikzone, spreekt Oxfordiaans Engels met Cambridge afwijking, daar effie een boottochtje lang over geëmmerd tijdens bijwijlen kolderieke presales waarbij ik somtijds uit lijfsbehoud diende haar gelijk te geven aan het slot van een filosofische tweestrijd terwijl ik uiteraard het zelf bij het rechte eind had maar alle, wat stroop smeren helpt somtijds uiteraard. Gezellig kettingrookster, toffe tante, lacht veel en was logischerwijs nog ietwat timide en schuchter in de barruimte. Service over de algehele lijn: TOP. Veel meer ga ik daar niet aan vuil maken qua woordenstroom...

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Delia, 21, Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 7 maart 2013, 21:28:15 »
Er zijn nu een paar foto's op de website  :ladyinred

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Delia, 21, Roemeense
« Reactie #2 Gepost op: 9 maart 2013, 18:26:00 »
Daar enkele andere rakkers uit 'het gezelschap' al uren met haar op de kamer hadden doorgebracht, vond dit lekkere Roemeentje dat ik 'bij de club' moest komen. In eerste instantie wat afgehouden omdat ik haar niet echt knap vind... maar wel al kennis mogen nemen van haar heerlijke lijfje (zie de fotos zou ik zeggen, voelt nog beter aan ;)) en haar goede bui moge vanzelfsprekend zijn, gezien al die lang kamerende Nederlandstaligen. Iets later werd ik bij de hoek van de bar geschaakt door een tong in mijn bakkes. Een tijdje staan tongen en bij een korte pauze staarde ik direct in de grijnsende smoelen van enkele forum collegas... Delia sleepte me de gang op, waar het zoenen werd voortgezet en een hand naar haar poes werd geleid. Vingertje erin en al snel mijn sleutelnummertje opgegeven.

Ik start toch liever op met wat voorspel op de bank, maar dit voldoet op zich ook wel :)). Op de kamer vol tongzoenen, vingeren, pijpen, stevig neuken. Een wat PSE achtige zimmer, maar gezien de ervaringen van anderen is het GFE element er ook wel bij te krijgen. Hoefde van mij niet echt en dus na een half uurtje spetterende activiteit weer naar beneden... en dat voor 4 tientjes :-P.


Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
DELIA
« Reactie #3 Gepost op: 15 december 2013, 17:14:06 »
Citaat
Un peu plus tard, alors que je discutais dans les fauteuils, Délia me fait signe "Viens, on doit parler"?
Je la suis, elle avait en fait déjà la clé en main. Direction la chambre sans bavardages inutiles. Très bonne chambre comme d'habitude. Délia a été constamment bookée tout au long de la journée (plusieurs heures avec un Hollandais). Je n'ai malheureusement plus eu l'occasion de la revoir plus tard dans la journée jusqu'à ce que je la croise en quittant le club.
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1129.msg43203#msg43
Delia is na 7 maanden afwezigheid teruggekomen. Ze is nu opnieuw op vakantie. Misschien een maand, misschien meer...
« Laatst bewerkt op: 15 december 2013, 17:28:01 door Laurent74 »