Auteur Topic: FKK Alina  (gelezen 82089 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #30 Gepost op: 29 mei 2013, 13:15:44 »
Gisteren weer te lang geweest van een uur of 16 tot een uur of 24.00.

Aanwezig:
Alice, Cindy, Dilara, Monica, een lolita van Villa Venus ( en latere voorspelbare prooi voor Hara1d hehehe), Gina, Laura, Karina, Michaela en de duitse Celine. Theke Dagmar.

Prijzen (1x40.2x70, 3x99)weer zodanig dat deze armoedzaaier een 2x spass kaartje kon kopen...deze 70 euronen zijn in clubland een zeer verantwoorde investering want ik heb nog nooit een slechte kamergang gehad in Alina.

Het was druk, dus eerst maar eens lekker van de sauna en de zon genoten in de kleine maar fraaie tuin.
Dilara was met duitse klanten onderweg en wat blikken en zinnetjes en een paar kussen wiselden we wel uit maar ik wist wel dat ze later op de avond voor mij daar zou zijn dus gewoon even wachten. Ik doe dat toch liever en beetje acclimatiseren en rondkijken.

Eerst maar weer eens met Gina aangepapt, 3de kamergang en altijd zeer goed, kan hoge school pijpen, zeer goed tz en levert een hoge illusie, zeer belastbaar voor sportlichen sex ( ik ben altijd vol bezweet en zij ook) en heeft een super (erotische) massage in de vingers. Type: goedlachs, niet gekompliceerd en recht door zee, een sympathieke vrouw. Na afloop blijf ik altijd een tijd met haar praten, wat ik ook leuk vind, ik leer wat roemeens en zij een beetje duits en je leert haar leven een beetje kennen, het geeft een extra cachet aan een date. Tijdsdruk zit er niet op en we gingen weer ruim door het half uur heen.
Eigenlijk was de date met Gina weer all I needed en had ik me met 2 x een beetje overschat.

Dilara had me al toevertrouwd terwijl ze zich even losmaakte van haar duitse stamgast. fluisterde ze in mijn oor dat ze zo met mij naar buiten wilde gaan als hij weg was. Het was lekker weer en waarom niet even de stad in.

Daarna lang zitten praten met Cindy,een erg mooi vrouwtje uit Varnas ( gypsy uiterlijk..calling INDIA), klik en aantrekkingskracht is er al lang, ook bij haar, maar ik kom er niet toe om haar mee te nemen. Dat moet maar een keer veranderen.

Daarna lang met Hara1d zitten praten tot ik opmerkte dat we tegen de laatste ronde aanliepen en Hara1d koos een miss knackarsch van 45 kg uit, echt een mooi roemeens tienertje ( ex Villa venus). Ik nam met Dilara in mijn armen de opties door staand in de hoofdruimte, neem Cindy of Michaela die is goed ( dat klopt) zei ze maar ze wist wel dat ik met haar zou gaan, en de date was geweldig...ze komt bijna op Anette niveau...bijna perfekte gfs....een bijna perfekte illusie.
Dilara is een super leuk, levendig grappig en zeer sexy modieus vrouwtje. In dit rare vak een natural...tevreden als ze jouw maximaal laat genieten...dat kunnen de weinigsten.

Met een big smile verliet ik tegen 24 uur de kamer, Hara1d had zijn zaakjes al sneller afgerond maar ik had nog even met Dilara liggen praten, ze bracht me naar de deur en ik kreeg een paar tongzoenen, ik wil haar steeds meenemen maar moest haar weer achterlaten, de achterkant van het geluk en het lot van de hoerenloper: in iedere club een schatje.

Ook de gastvrijheid was weer zeer goed...Dagmar vroeg of ik een broodje wilde..de dames kwam vragen of ik gegeten had..gewoon een erg leuke relaxte club.

Volgende week weer.
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2013, 13:23:30 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #31 Gepost op: 13 juni 2013, 11:05:10 »
D'Alina
Mi alma te llama
Ven en mi cama
Quiero amarte
Dulce niña
Dame tus besos
Mirame a los ojos
Jurame tu amor.


Line up am letzten dienstag:
Sarah, Karina, Laura, Gina, Cindy, Alice, Dilara, Anetta, Ebru, eine lebhafte aber positiv freche bulga gypsy.

10 frauen ins gesammt.

Laura ist weg in urlaub, gina faehrt den 12 ten juli, Dilara geht auch auf urlaub in nicht al zu lange zeit, es wird wahrscheinlich eine sommer flaute geben oder ein neuen anfang mit gute alternativen, wir werden es sehen.

War erst vor der tuer von H7 aber da konnte ich nicht rein hab da anscheinend ein hausverbot. Ist ein privat vendetta von ein deutschen phg manager der mir mal fuer 1000 euro betruegen wollte und chantiert hat  :censored.
Klar hab ich nichts bezahlt. Dachte das es vorbei war aber der hasser hat mal auf den knopf gedrueckt und seine macht gezeigt..feigling, war nur da wegen 2 freunden..na es gibt viele alternativen..mit garten und da es ein schoenen tag war bin ich nach Dorsten gefahren. Und habs wieder nicht bereut.

Der tag stand irgendwie im zeichen von nicht entschaerfte munition denn auch auf dem weg nach Dorsten fuehr ich in einen stau hinein wegen eine bombe die entschaerft werden sollte.Nach eine verzoegerung von eine stunde und ueber ne alternative route ereichte ich Dorsten.

Ein deutscher freund war da und der garten ist klein aber fein, sauna gemacht ,bischen quatschen mit Sarah ( super sympathisceh deutsche) und der deutsche freund, bischen relaxen mit Gina auf eine liege im garten in die sonne, dann komt mannn runter und vergisst den alttag, der garten it kasse wie ein japanischen garten, der auf eine keine oberfleaeche viel zu bieten hat, klien intim, laufendes wasser, ein fischteich, fuer mich super relaxierend, ich lieeb den garten dort, schade das Gina fast kein deutsch spricht, ich tuh mir muehe wie die theke Dagmar und Monica noch viel mehr, um es ihr zu lernen.

Gina ist unkompliziert auf eine erfrischende weise, daher hab ich ein leichtes schwach fuer ihr, sie ist nicht huebsch, ein richtiges girl next door, obwohl sie wie jede frau ihre starkpunkte hat ( schoene augen, strammen arsch und ein schoenes gesicht mit eine offene positive ausstrahlung die mir gefaellt und schoene haaren) Ihren service ist gut bis sehr gut, sie gibt mir viel naehe, und macht sich sehr viel muehe, sie sit bestimmt keine leiche, blasen kann sie sehr gut, abwohl mancher es veileicht als zu kraeftig erfahren wird, mir gefaellts, zeitdruck ist nie da,und die girlfriend illusion kommt kraeftig hoch. Sie macht den full service mit, was ich auch liebe das vor dem singen die kirche verlassen ist es nicht fuer mich.

Dilara hab ich dieses mal sitzen lassen weil ich ihr nicht so schoen finde wenn sie zuviel schminke auf hat.
Wie bloed aber ich fuehlte mich etwas schuldig...sie ist auch sehr suess aber manchmal mir nicht naturell genug und das mit die schminke das braucht sie nicht. Meine ehemalige numero und Anette war wieder da, kamm um 20 uhr rein, kontakt war gut, ich wollte eigentlich nicht mehr fuehlte das heute mit einmal ( ist keinmal hahah ich weiss) nicht viel mehr drin war.
Aber hab sie for old times sake auf dem zimmer mitgenommen, es war gut, aber ich musste mich wieder an ihr gewoehnen oder ich war nicht genug geladen, wir werden es sehen, den sie war immer grosse klasse und ich hoffe das kommt zurueck, neue runde, neue chancen.

Alice -das fotomodell von fkk Alina- fragte wie ich heisse, ich nannte meinen richtigen hollaendischen namen und der kann sie nicht aussprechen ;D, ich sagte ihr wenn du ihn das naechste mal noch weiss gehe ich mt dir aufs zimmer...ich hoffe sie hat ihn nicht aufgeschrieben hahaha denn obwohl die antipathie weg ist ist sie mir zu gespeillt und nicht naturell genug, aber sie sieht klasse aus. Da ich ein mann von mein wort bin, werden wir sehen. :17:

Hat mir gut gefallen, der service war wieder sehr gut in fkk Alina, die theke, die maedels freundlich und die ambiente ruhig, relaxed und fuer mich sehr entspannend. Das ich eine halbe stunde mit Gina draussen lag in der sonne vor unsere zimmergang war auch ein kleines highlight. Aber ich war nicht sehr geladen, denk zu hart gearbeitet und muede, oder alt und verschlissen ich weiss es noch nicht hahaha...kann mann mal haben..FAZIT: Alina hat mir wieder gut gefallen und in 1 oder 2 wochen bin ich wieder da.

So fuehl ich mich noch immer wenn ich da raus fahre..
Alex Mica - Dalinda (Official Video) :pica :pica :pica :pica :pica :111: :king: :035: :ladyred :039:
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2013, 11:29:37 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #32 Gepost op: 13 juni 2013, 12:46:55 »
Oh oh, TK verliefd aan `t worden?

Citaat
D'Alina
Mi alma te llama
Ven en mi cama
Quiero amarte
Dulce niña
Dame tus besos
Mirame a los ojos
Jurame tu amor.
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #33 Gepost op: 13 juni 2013, 14:49:27 »
Oh oh, TK verliefd aan `t worden?

Citaat
D'Alina
Mi alma te llama
Ven en mi cama
Quiero amarte
Dulce niña
Dame tus besos
Mirame a los ojos
Jurame tu amor.

Ja op mezelf nu nog een zonnebank en ik ben net rmjhexe.:lol_hitting:
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #34 Gepost op: 13 juni 2013, 14:51:34 »
Oh oh, TK verliefd aan `t worden?

Citaat
D'Alina
Mi alma te llama
Ven en mi cama
Quiero amarte
Dulce niña
Dame tus besos
Mirame a los ojos
Jurame tu amor.

Ja op mezelf nu nog een zonnebank en ik ben net rmjhexe. :lol_hitting:
En naar de plastieken chirurg, want daaraan kan een zonnebank niks veranderen  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #35 Gepost op: 13 juni 2013, 14:54:37 »
Oh oh, TK verliefd aan `t worden?

Citaat
D'Alina
Mi alma te llama
Ven en mi cama
Quiero amarte
Dulce niña
Dame tus besos
Mirame a los ojos
Jurame tu amor.

Ja op mezelf nu nog een zonnebank en ik ben net rmjhexe. :lol_hitting:
En naar de plastieken chirurg, want daaraan kan een zonnebank niks veranderen  :lol_hitting:

Dan gaan we samen maar niet op dezelfde dag want bij jou is m lang bezig :lol_hitting:
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit