Auteur Topic: FKK Alina  (gelezen 82092 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Gepost op: 23 februari 2013, 11:48:38 »
 FKK Alina, Dorsten, Algemeen
http://www.fkk-alina.com/index.php/

Nieuwe club, helaas nog geen foto's op de site.
Aparte prijsstelling:
40 euro entree plus 1 sessie van 30 minuten
70 euro entree plus 2 sessies van 30 minuten
90 euro entree plus 3 sessies van 30 minuten
Na 3 sessies moet je weer een kaart kopen van 40, 70 of 90 euro, etc

geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #1 Gepost op: 23 februari 2013, 11:50:17 »
Ik ben er geweest en ik heb me zeer goed vermaakt !
Fkk Alina is gehuisvest in een mooie villa op een industrieterrein,en netjes ingericht.
Het is eigenlijk een onder verdieping met een hoofdruimte met serre en daarin staan 9 a 10 bankjes, douches, een keuken en een kamer, en een grote fraaie hal met een wenteltrap naar de boven verdieping waar ook een stuk of 5/5 kamers liggen.Overall indruk: zeker geen “brechbude””maar alles is schoon en netjes. 1 minpuntje, het douchewater was niet erg warm meer en de douches voeren het water niet zo goed af en de ruimte is dus een beetje nat en muffig.
De sauna staat buiten, is klein ( H7 klein) maar is goed heet.

Fkk Alina is de nieuwste loot aan de stam van de Rote Teppich Clubs (rtc), dat zijn puffs zoals ze al jaren bestaan in het duitse roergebied:gemuetlich, kleinschalig en overal rood tapijt op de vloer.
In NRW zijn de bekendste van dit uitstervende ras: Arabella, Villa Venus en de Grimbergsauna.
De service is hier al decennia vergaand, wink, wink, grunge, grunge.
Hier wat linkjes naar de weinig zeggende websites:
- http://www.fkk-venus.com/
- http://fkk-arabella.com/
- http://www.grimbergsauna.com/

Het eten in Alina was matig en mager te noemen: soep, fruit en koekjes.
Drinken via zelfbediening uit koffie en frisdrank automaten, alcohol is er niet.

De line up :
Vrouwen waren er een stuk of 8.Optisch boven partytreff niveau maar onder gemiddeld grote club niveau de meesten.Ik vond lilly en een lolita duitse wel 2 fraaitjes en ook de bulgaarse Nathalie was de uitzondering op de regel.Op 8 dames 3 saunaclub waardige dames is niet slecht, de andere meiden waren allemaal lekkere girls next door en daar houd TK wel van ! Zoals hij ook de fkk dresscode die hier rigoreus wordt doorgevoerd iedere dag is hier dus een fkk dag en er zijn geen bandjes en doekjes voor het bloeden enzovoorts maar gewoon de full monty en het komplete eva kostuum wordt hier gedragen..TOP !!!)
De vrouwen zijn zeer communicatief en spreken vrijwel allemaal goed duits ( dat leggen duitse clubs van de oude stiel op aan de meiden:snel leren of raus, duitsers kagen nogal en hierover het vaakst en mischien wel terecht soms als je kunt communiceren wordt het eigenlijk meestal leuker)
Openbare aktie is geen probleem. Animeren doen ze niet dus wil je interaktie zul je het zelf moeten doen en opstarten.Mij lukte dat hier heel goed en ik had ze de hele avond aan, op en onder me hangen en kan niet anders zeggen dan zeer leuke dames, die bij kontakt zich geven en moeite doen en je het familiegevoel een beetje geven, uniek in clubs. Fuck looks tot op zekere hoogte, als de service en het kontakt warm en leuk is, maar we dwalen af !
De aktie was ook zeer goed, ik 2 x dezelfde gypsy gehad, Jasmin, gfs van hoog niveau:super kussen, zeer goed pzc, geen haast en het cadeuatje of de super illusie :zeer intiem kontakt. Onze klik was wel goed en versterkte zich door de langzame opbouw. Eerst op de bank een beetje rommelen, de hele tijd overal teasen van mij door haar en daar reageerde ze leuk op en de andere meiden ook, daarna op mijn verzoek met haar buiten de sauna opgezocht en daar maakte ze me gek en kreeg ik al een proeve van bekwaamheid. Zimmer..spaeter hield ik de boot af..met een klopende wichelroede die wel naar het zimmer wees...de euromast was er niks bij, ik was er net 1uurje en wilde nog even acclimatiseren en het spelen en kennis maken met de dames voortzetten.Later op de avond heb ik haar op een bankje opgezocht en gingen we snel naar boven, zonder pottenkijkers erbij.We zouden nog samen wat eten ( besteld via de theke) en ze bleef de hele avond bij me en op me zitten en me veel aandacht en attenties geven. Super ast en pst, bij de juiste vrouw wil ik het zo hebben.

De aktie prijzen zijn onverslaanbaar, 1x 30 min voor 35e en 2x 30min. voor 65 en 3x 30 min. voor 90e Alle extras zitten erbij in: dus ao indien gewenst (aub geen gemoraal ridder), slucken , anaal,enzoverder enzovoorts..niet iedere vrouw doet alles maar om een keuze te maken op het service spectrum staat op bordjes bij de theke wat elke vrouw doet en aan specialiteiten heeft voor ons viezerikken.

DEZEPRIJZEN ZIJN VOOR DE GEBODEN SERVICE DE BESTE PRIJS/KWALITEITVERHOUDING IN CLUBLAND DIE ICH ERLEBT HABE.

Ik ben nu benieuwd hoe de andere rtc's zijn. (Arabella, villa venus en grimberg sauna, ze zijn toegevoegd aan mijn to do lijst)

In Fkk Alina kom ik heel snel weer terug, daar liepen nog wel wat projektjes rond en Jasmin zeg ik ook de derde keer geen nee tegen!




Note Foots: eigen nick van ander forum gecorrigeerd in TK
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #2 Gepost op: 23 februari 2013, 13:49:46 »
Tja van avontuur en lef om eens een nieuw tent binnen te stappen is Tom Kroes niet bang. Zelf heb ik altijd weer wel wat meer vrees en zeker als iets goedkoop is ga ik er niet snel op af maar kijk argwanend de kat uit de spreekwoordelijke boom.


Vaak kies ik voor de gevestigde orde van de grootte clubs, zodat ik vrijwel zeker weet dat het me gaat bevallen. Gezien mijn budget en beperkte frequentie sla ik de budget categorie ook bijna altijd over. Ik moet wel zeggen dat dit voor mensen die maar 1 of 2 beurten doen per dag maar wel met extra's een zeer gunstig alternatief kan zijn, in mijn ogen veel gunstiger dan pauchals waar alleen de veelneukers uit hun kosten komen.


Wat me het meest verbaasde was dat extra's inclusief zijn. AO ga ik niet over preken iedereen mag zelf weten wat en hoe hij zijn pielemans naar binnen schuift en welke risico's hij daarbij neemt. Maar ik had zeker gedacht dat de extra's voor de dames extra gepromoot (of gepushed) en doorgerekend zouden worden.


Ik begrijp dan ook eerlijk gezegd niet waar deze RTC hun geld mee verdienen. Dit kan in mijn ogen helemaal niet uit en  zoals ik boven al eerder zei ik zou zo'n club ook nooit bezoeken. Ik lees echter dat het een gezellige sfeer is en dat de service erg goed is en de looks wel ok. Ik ga toch als ik een keer minder tijd heb zo'n club bezoeken, lijkt me een uitstekend alternatief voor de ramenbuurten.


Groet, Foots  O0




Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #3 Gepost op: 23 februari 2013, 14:14:53 »
Vergeleken met de ramen krijg je hier zoveel meer maar je krijgt in deze rtc's sowieso veel bang for your buck.

Ga maar na ao, pzc, anaal of afsluiten met een Ft het kan hier geregeld worden voor......1 chip die je dus tegen 35, 65 of 90 per 1,2 of 3en koopt.
In menig saunaclub betaal je dan flink extra bovenop de sessie prijs. Vaak zo een 100 e extra.

Let op saaie cijfertjes alleen voor ondernemers, would be pimps en boekhouders.

Ik ben er achter wat de dames hier verdienen:
20 euro per beurt en ze betalen steuer van 15e per dagen 50 euro entree.

Dus de club pakt bij 8 dames:
400 entree
En verdient op elke bezoeker bij 1 x ...15e, 2x 25e en bij 3 x 30e. Zeg er komen bij 8 dames elke dag 30 klanten gemiddeld 2 kamergangen...750 voor de club erbij.

En de dames verdelen 1200e, geen vetpot en 30 is best veel.

Nee Foots ik snap ook niet hoe ze eruit komen (vooral de dames) maar het normale prijsmodel in de rtc's is anders:
1 x 60 entree
2 x 90 entree
3 x 110 entree

Stel de dames vangen dan 25e en bij 30 bezoekers gemiddeld met 2 strippenkaart.

De club pakt dan;
400 entree dames
1200 entree heren
 
8 Dames verdelen;
1500e









geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #4 Gepost op: 23 februari 2013, 15:50:40 »
Oei, blijkbaar ben ik geen goede boekhouder of een slechte pimp, maar ik ga er straks nog eens over buigen.
Ik zal het eens narekenen met de calculator, want met hoofdrekenen kom ik er niet meteen uit.

Het lijkt me voor de dames inderdaad een zeer ongunstig model, zo ongunstig dat ik me afvraag of ze wel iets verdienen.
De tweede vraag die dan bij me opkomt hoe kan dit ooit werken ? En zolang ik geen antwoord heb vrees ik dat het antwoord wat minder fris is.  Blijkbaar ben ik dan toch een moraalridder


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #5 Gepost op: 23 februari 2013, 16:18:48 »
De clubs in deze keten zijn idd niet te versmaden, tenminste voor de wandelaar die niet zo erg aan luxe hecht. Arabella ken ik niet. Venus Duisburg eenmaal geweest, vond het qua dames tegenvallen, maar okay, het was geen groot kapitaal, voor een paar tientjes wist ik het. In de Grimbergsauna een paar jaar terug vaak geweest en altijd top. Een paar supermeiden om nooit te vergeten. Vorige maand nog een keer geweest, was niet zo heftig als voorheen, maar nog altijd een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Dat deze club in Dorsten erbij gekomen is, komt goed van pas, dat vult meteen het gat op dat in Dorsten is ontstaan doordat de dames van de plaatselijke Partytreff er met de pet naar zijn gaan gooien. Ik zit regelmatig in deze regio voor mijn werk, en bij de eerstvolgende gelegenheid ga ik er eens op onderzoek uit.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #6 Gepost op: 27 februari 2013, 23:34:35 »
Dinsdag naar de nieuwe club in Dorsten gereden.www.fkk-alina.com
Er was geen intree en voor 90 euro kon je 3 keer met een meisje naar de kamer. Er waren 10 meisjes aanwezig waaronder enkele mooie jonge dames.Het is een kleine club met goede douches en een koffiebar met broodjes. De meisjes zitten op de bank te wachten en als je er langs gaat zitten beginnen ze meteen te kussen en meer.Ik heb gekamerd met Mariane,Nathalie en Lilly en alle 3 deden ze hun uiterste best, er is veel mogelijk bij de dames zonder bijbetaling.Voor de goede prijs is het zeker de moeite waard om nog terug te komen.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #7 Gepost op: 3 maart 2013, 18:54:08 »
Er is geen saunaclub waar je deze prijs/kwaliteits verhouding krijgt dat is mijn bescheiden mening.Zeker als je de gratis extra's verbruikt in een sesie (FT, AO of ANAAL) krijg je een ongelofelijke "bang for your buck." in de sex service.
De rest is rtc getrouw spaarzaam. Wellness, eten, vermaak, het stelt niet veel voor,deze clubs zijn  ingericht voor een verblijf van een paar uurtjes hooguit.Wat ik in fkk Alina weer leuk vind is de kleinschalige sfeer en het goede kontakt dat ik met de dames daar heb.

Anette, Carina, Gina (pijpqueen echt topklasse deze vrouw), Monica ( oudere met bril, service kanon en wil je laten genieten), Sarah zijn tuv gecertificeerde toppers..Jasmin een lekker ding als je van jong en strak houdt...Maar Anette is de allerbeste daar voor gfe..een liefhebster als het klikt! Een topvrouw al 4 dates lang en het wordt eerder beter dan slechter.Uitkijken ze maakt me gek en memo aan mezelf..je moet haar bij de poort achterlaten..hahaha

De mooie blonde roemeense Alice klokt gemiddeld 10 minuten kamertijd,de knappe lolita Lilly is erg gereserveerd..een no go voor mij, alhoewel ze goede recensies krijgt in de duitse bladen..Lucy is een heerlijk lachebekje waar ik persoonlijk een zwak voor heb en altijd zwakzinnig mee zit te lachen, mischien ooit eens maar die lekkere Anette maakt me gek met de beste gfs ever.
Melissa is een uitgenaste tante en daar verwacht ik niet veel van, wel een heerlijke kont en strak gebruind lijfje.

Toptent zeg ik nog steeds na 6 bezoeken!
Voor mij nog steeds de ontdekking van 2013 tot nu toe..zoals Panthera dat was in 2012.
Ik ben hier eigenlijk nog veel liever als ik puur naar de sex kijk, maar ook de super relaxte ambiente en het leuke kontakt met de dames bevalt me in Fkk Alina heel goed voor een paar uurtjes.
« Laatst bewerkt op: 3 maart 2013, 19:04:03 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #8 Gepost op: 30 maart 2013, 12:58:35 »
Gisteren kreeg ik mijn "vaste" neukmaatjes niet mee.
De een gaat graag naar Heaven 7 zoals ik vroeger ook omdat hij graag van 19 jarige meisjes hoort dat hij ondanks zijn bierbuik er erg goed uitziet en ze hem heel aardig vinden en echt met hem verder willen. De ander gaat niet graag naar Alina omdat hij er geen bier kan drinken.Maar ik kom er heel erg graag omdat de sex en service er uitzonderlijk goed is en tegen budget vriendelijke prijzen. Dat laatste speelt bij de zeer vermogende armoedzaaiers op dit forum die een moord plegen voor een vrijkaartje of er 300km voor omrijden natuurlijk geen enkele rol. :))


Niet erg dat de neukmaatjes er niet waren, ik ben niet voor niks bekend als het Remybeertje en alleen is ook maar lekker alleen.Ik was al in Goch en had dus een sprinplank excuus om weer eens naar Dorsten- een goede 80km verderop - te rijden.
Een excuus vind ik net als jullie altijd wel. ;D

Ik was hier alveel te lang niet geweest en ik had de heerlijke sessies met de 19 jarige bulgaarse Anette nog vooraan in mijn hoofd zitten.

Fkk Alina was voor mij de ontdekking van 2013 qua service.

Als je hier op een bank gaat zitten, zit je er bij sluitingstijd nog maar als je kontakt legt met de dames en je valt een klein beetje in de smaak dan heb je een super leuke avond iedere keer weer. Met veel pre sales en grappenmakerij want de dames lachen en praten hier graag. Vind je daar niks aan, wil je het niet, krijg je geen kontakt, dan zit je naast een dame en dan vraagt ze na aanpijpen en aanduwen op de bank na 10 minuten zimmer, dat is doorgaans de modus operandi hier. Ik vind het allemaal prima, maar doe het "my way or the by way", dan weet je voor zover nog niet bekend een beetje langs welke lijnen je mijn belevenissen moet lezen.Ook in deze effieciente ao neuktempel legt het kleinste woord het kontakt en bij kontakt is alles mogelijk en is het veel gezelliger.

De prijzen waren weer “gesenkt” op 35/65/95 voor respectievelijk 1 x, 2 x en 3 x een half uur kameren met alle extra's incluis.

Bij binnenkomst werd de deur opengedaan door Gina, ik kreeg meteen een warm welkom een tongzoen ( de tongzoen was zo sterk en zuigend dat mijn gootsteen ontstopper er niks bij was ) en 2 handdoeken. "The first cut is the deepest", dus dat was een leuke binnenkomer en zo kan geen theke je onthalen, de ontvangst in Babylon is ook geil "by the way", maar deze ontvangst sloeg dat weer ruimschoots tegen de grond.


De jonge roemeense Carina en haar 2 trouwe companions in cupmaat D/ die van vreugde op en neer wipten/ begroetten me plagend en ze begon meteen door de zaak te schreeuwen.... "Anette..Anette, your boyfriend ist da."
Anette kwam net terug van een kamergang en sprong meteen in mijn armen, ik kreeg een paar diepe kussen, ze beet eens in mijn nek en oren en ze vroeg waar ik geweest was al die tijd ( 3 weken) Ik was stijf 2 minuten binnen en had er meteen al veel zin in. Oftewel ik was binnen 2 minuten stijf en binnen en had er al meteen veel zin in.


De line up was goed.
11 dames op een handvol beren, maar in de middag was het zo druk geweest dat een paar “optick schuesse” ( die ook echte jonge roemeense opticks zijn) uit Villa Venus waren aangereisd en het 14 dames waren geweest.


Wel waren er nog vrijwel allemaal "girls next door" alleen de mooie bulgaarse Cindywas in mijn ogen een spetter.
Vol India uiterlijk ( zoals bekend "im a sucker for that"): lang zwart haar , bruine huid, heerlijk figuur, klein, mooie borstjes met bruien spitse tepeltjes, erg mooie voetjes en handen, perfecte verhoudingen, lief gezicht maar geen katje om zonder handschoenaan te pakken. Ik had meteen een klik met haar en we plagden elkaar wat, ik begroette haar met "Namaste" maar ze begreep het niet helemaal, ik legde haar uit dat de eerste Sinti en Roma hun oorsprong vinden in India en dat je dat in de taal en ook in het uiterlijk nog altijd terugvind, maar door omstandigheden en door Anette ben ik vakkundig van haar afgeschermd.


Eten was er niet veel wat koekjes, snoep en soep, deze tenten zijn uitgelegd op snel “entsaften” en de meeste bezoekers blijven maar even, ik blijf meestal toch wel een uur of 4 a 5 en verveel me eigenlijk geen sekonde.


Gina een jongeroemeense girl next door met strak lichaam plaagde me wat zoals altijd met de mantra:" je gaat altijd met Anette, nooit met mij", ik zei vandaag ga ik met jou. Maar Anette was terug en eiste me op, ik ging naast haar zitten en al snel zaten we verstrengeld en ongeneerd volop met elkaar te spelen en te tongzoenen, ik rekte het wat allemaal en van haar geen enkele druk. De andere meiden spotten weer dat we gingen trouwen en de andere heren zaten hun ogen uit te kijken, het kon me niks schelen, Anette kust zo extreem lekker en zo opgeilen is het beste. Boven op de kamer ging ze helemaal los, ik zit weer onder de zuig en bite marks dat doet ze graag, een beetje wilder spelen. Ze kust zo onvoorstelbaar lekker,en pzc is ook goed hoewel ik dat vaak geeneens haal en gewoon een half uurtje met haar neuk, pzc met bal likken en alles erbij, de grens tussen betaald en echt vervaagd bij haar al direkt op de bank, is eigenlijk afwezig, na afloop bleven we lang liggen, ik geniet van haar aanwezigheid het is een lekker vrolijk bulgaars schatje, zei rookte een paar sigaretten en we praten en knuffelden wat bij na 3 weken "no see" en ik was zeker een uur met haar op de kamer en later op de avond weer een keer een uur ondanks dat ik met een andere wilde gaan maar aan haar kwam ik weer niet voorbij.
Voor deze supergeile sessie met lange after -en pre sales geef ik haar na uitgebreid overleg met Wijze Grijze een 10/10op de Wijze Grijze schaal.


Tussen de bedrijven met Anette door vroeg ik aan Gina of ze met me mee wilde de sauna in om me een massage te geven, dat kan ze erg goed. Ze masseerde me heerlijk terwijl we zweten als otters, in de hete sauna.De conversatie was ook leuk en er vielen weinig stiltes alleen als ik haar kuste, dat kan ze geweldig goed, echt geweldig tongzoenen en dat had vaak effect en dan begon ze me te pijpen. Je hebt natuurlijk pijpen en pijpen maar deze dame is de top, een melk maschine, ze persten zuigt met haar mond en draait met haar tong, neemt hem diep, hard en dan weer heel gevoelvol,likt je ballen en schacht, hoge school pzc.Masseren, pijpen en geweldig tongzoenen allemaal geleerd in de massage salons in Rumania, echt een super hoog service level. Een uurtje vloog zo voorbij maar een kamergang had ik nog geen zin in, ik kuste haar en zei ik ga later met je..geen probleem zei de lieve en super relaxte Gina..dat was nog eens pre salen...ik voelde me een beetje een profiteur maar ik was vast voornemens haar te kameren.
(Voor de morele zeikerds..met hun vingertjes..zorg dan maar dat je het zelf voor elkaar krijgt en kom dan weer zeiken, een dame vertelde me dat ze die drukke dag 19 kamergangen gemaakt had..is toch 19 x 30 euro is geld ofnie dan? Dus zo erg is het hier allemaal niet dacht ik in mijn eenvoud maar weer, 500 honderd /600 euro per dag dat halen veel grote clubmeiskes niet/nooit/zelden) Voor deze heerlijke pre sales pijp en massage sessie krijgt Gina haar welverdiende 9/10 op de TK schaal.


Maar mijn volle overtuiging om met Gina te kameren werd doorbroken door Anette, even praten zei ze maar ik kwam weer niet bij haar weg, als ik naast haar zit begint de sexuele hoogspanning op te lopen.Beentjes over me heen en ze kent mijn zwakke plekjes: geil tongzoenen en mijn nek en borst aflebberen dan word Tommeke zwak en zakt het verstand naar onderen. De kamergang was echt weer geweldig, ik heb zelden betere sex gehad betaald of onbetaald, ook duurde deze zeker een uur.
Een 7/10 op de WG schaal omdat Anette geen 50 kg meiske is  ;D,maar een 10/10 op de TK schaal.


Gina had haar eigen klanten en na mijn tweede sessie met Anette voelde ik wel dak iets goed moest maken met Gina maar ik was kapot en ik maak het de volgende keer goed met haar, ze is zeer goed en ik weet vrijwel zeker dat het een topdate gaat worden.


Tegen 12 uur verliet ik volledig uitgeput Fkk Alina (150 km terug duurde 3 uur),toch mooi voor 65 euro all in een super avondje gehad met vrolijke meiden, veel kontakt een heerlijke leuke erotische saunagang en super sex met Anette. Ik heb die 2 neukmaatjes niet gemist gisteren, wel hun humor, eerlijk is eerlijk, maar alleen leg je weer heel anders kontakt met de dames. En het Remybeertje gaat weer vaker (alleen) deze kant op.


Fkk Alina krijgt van mij een 9/10 overall op de TK schaal, qua sexuele bevrediging in een club kan het eigenlijk niet beter vind ik, 1 punt aftrek voor het spaarzame eten maar dat is bekend binnen deze Roten Teppich Club (rtc) formule.
Zoek je bier, party en een hele dag entertainment en heb je geen kontakt dan zal je het wellicht anders waarderen, maar 1 ding staat voor mij vast qua sex service (getest op 5 verschillende vrouwen) ken ik eigenlijk geen betere club.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #9 Gepost op: 3 april 2013, 14:44:09 »
Anette steckte das feuer wieder an und Bayern Muenchen machte das licht aus.

Gestern war ich ab 19.30 da und es war nicht viel los.
Ich halt es mal kurz und verfasse ein bericht nur fuer die mitschreiber:

Line up:
Monica, Alice, Anette, Cindy, Melissa, Sarah, Carina, Lucy, Gina, und noch 3 frauen wovon eine ein sehr frisches girlie next door aus bulgaristan. ( I like FB style !!)
12 frauen am start, Daggi machte die theke

Das essen beschraenkte sich auf keckse und suess waren...keine suppe...schade...vieleicht war ich auch zu spaet da..mit meine ankunft um 19.30 ? Wenn mann da abends hingeht besser vorher etwas essen wuerde ich sagen.

Mein abend war ruhig ich waehlte die 1x karte hatte -leider- nicht mehr cash in der tasche.
Obwohl ich 2 x wollte...aber ist ja krise und hab mein konto nicht mehr geplundert hatte uch keine lust um zur bank zu gehen, obwohl die gegenueber den bahnhoff liegt und im laufabstand. 35 euro...traumpreis der wohl nicht lange so bleiben wird. Im moment unschlagbar, fuer nur den sexservcie, das kriegt man nirgendwo so billig und trotzdem so gut. Meine beste dates hatte ich dieses jahr mit Annete von diesen klub.

Ich wollte auch mal ne andere nehmen, das ist gesund und sicherer, den zu enge bekanntschaften im p6 haben viele nachteile und koennen einen auch schaden und viel gelt kosten.

Aber sie buchte mich, ich war schwach weil es einfach zu gut ist bei ihr, und es gab wieder das gleiche program, einfach genial guten gfs. Mit das volle rtc programm vom feinsten. Unglaublich fuer den preis. Voelig befriedigt hab ich noch etwas getrunken aber die stimmung war nicht so gut mehr, es waren keine gaesten mehr da weil Bayern wie bekannt gegen Juve spielte und die frauen sassen ab 21 uhr alleine sich zu langweilen, ich war der einzigste gast noch anwesend, ich relaxte etwas, in ein fkk nackte frauen kucken ist auch schoen , soll ich noch mal zur bank ?, aber lass mal gut sein dachte ich und hab dann mal die heimreise angetreten, dan konnten die maedels feierabend machen und den laden konnte etwas frueher schliessen.Irgendwie fuehlt mann den druck da gut hab das oefters erlebt, so ab 22 uhr moechten alle feierabend machen und wird man da manchmal etwas weniger subtil an erinnert. Das wollte ich diese mal vorsein, unter dem motto fisch wie auch fkk Alina gaesten bleiben nur einige stunden gut.

FKK Alina als rtc hat einen unschlagbaren service, zu einen uinschlagbaren preis.
Das naechste mal gehe ich erst mit Anette und dann moechte ich meine liste abarbeiten. Den eine Cindy ist hot und so gibt es da noch enige...mit alle ihre eigene anziehungskraeften..Melissa, Carina, Sarah, Die Alice zieht mich gar nicht, ich mag ihre ausstrahlung nicht, sie ist sehr gespielt und einstudiert freundlich, macht oft 10 minuten zimmer und ist nicht sehr naturell und eine nicht so freundliche DAME mir gegenueber), aber sie sieht gut aus, mit ein schlanke top figur und wunderbare argumente vor die hauseigene tuer.Und ist im moment der optick kracher des ladens. Obwohl ich Cindy aus Bulgarien auch sehr schoen finde.
Und die skinny top figur von Sarah ..waow..oder die arroganz und das selbstbewustsein und den unabhengigen gypsy stolz von die bulgarische Melissa mit den geilen schlanken braunen koerper, das line up ist nicht slecht in diesen laden.

Das sie alle fkk rumlaufen dabei komme ich auch wenn ich mal muede bin oder nicht viel lust habe beim eintreten ( wie gestrn), schnell im schwung und in die richtige stimmung, ich kann nur sagen FKK rocks !!!!!

FKK Alina: wenns ums ficken geht ist es hier top, der rest was bei einen klub besuch wichtig sein kann muss man hier mit abstrichen nehmen, fkk Alina bis bald.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #10 Gepost op: 5 april 2013, 11:03:49 »
Line up gisteren 10 vrouwen,een handvol mannen en later op de avond geen enkele meer op rmj en mij na.
In de avond is deze club vaak uitgestorven, ze verdienen het hier overdag, ik vind het niet erg zo.

Anette, Cindy, Dilara, Michaela, Sarah, Carina, Alice, Eva, en nog 2 bulgaren (eentje ex FG ) tekenden presence.


Eten is er niet meer, alleen snoepgoed en wat fruit.

Tarieven zijn veranderd:
Is nu 5 euro entree en dan 30 euro per kamergang.
Wetende dat de dames 30 euro per kamergang krijgen snapt iedereen dat dit een promotie tarief is en dit snel zal veranderen.
Nu eten rmj en ik graag eerst andermans bordje op voordat we aan ons eigen beginnen, dus we stonden weer vooraan om dit crises voordeel mee te pakken.
Met onze stomme koppen boekten we 2 x , terwijl je nu ook eerst de kat ut de boom kunt kijken en of je 1 of 4 maal kamert het kost per keer 30, en ja hoor na 1x waren we allebei gaar en bevredigd.

Rmj voorgesteld aan t leukste meisje van de toko, Cindy een heel fris, lief en mooi bulgaars schatje, echt een sexy lolita lijfje.( Hara1d lees je mee) Daar ging hij mee. Hij schrijft niet veel maar het zal wel goed geweest zijn.

Ik was weer met Anette, super goed als altijd maar aan slijtage onderhevig zoals alles in de p6 vluchtig is en went en daarna met de roemeense Michaela meegerweest omdat geld terug niet ging, vooruit ik gun haar een kamergang dacht ik en ze is groot en sterk en masseren kon ze idd goed ! Maar het liep snel uit de hand en ben op deze grote vrouw gekropen voor een heerlijke beurt. Die kan er wat van.Zeldzaam lekker kutje dat kontakt geeft over de hele lengte en je uitmelkt...technisch goed en de bonus: ze had er zin in merkte ik. Met een super FT afgesloten daar stuurde ze zelf op aan. Op zeker dat ik die weer neem.

Veel geflirt met Dilara en volop kussen bij het weggaan, deze doet aan pre sales in de diepte ( erg fris, lekker speels Turks/Bulgaars 20 j dametje)veel geflirt met Cindy, met Carina op de bank geworsteld,met Sarah gegeten en gepraat ( ziet er vervaarlijk uit met al die tattoos en zo fucking zonde van dat schitterende lolita lijfje, maar is een aardig en slim schatje de enige duitse die het alleen daardoor al goed doet)..het was weer een leuk avondje in Alina...met de juiste mix aan humor, praten, flirten, sex en kontakt met de dames.Het was best gezellig ook nog alhoewel je dat in dit soort tenten niet moet verwachten.

Alina is een club waar je toch beter met zn 2en heen kunt gaan voor wat aanspraak, maak je een beetje sfeer met je maten dan loopt het kontakt met de vrouwen ook veel makkelijker.

Goede line up momenteel, zeker 5 a 6 van de dames konden mij bekoren gisteren, tot nu toe super service van alle geteste dames -6 stuks, sofar so good-
Voor Dilara, Cindy, Michaela en Anette kom ik weer snel terug, beter krijg ik het nergens.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #11 Gepost op: 6 april 2013, 11:17:42 »
Dat is dus de kleinere variant van La Luna?
De meeste meiden zijn AbsOlut  tAbulOs?
[attachimg=1]
En indien een meid aan AO doet is dat ook inbegrepen in de prijs. Hara1d zal dit clubje wel leuk vinden  :035:
[attachimg=2]


Als jij dit wil bezoeken, foots, ga gerust je gang, ik pas,geef mijn portie maar aan fikkie  ::)

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #12 Gepost op: 6 april 2013, 11:27:05 »
Ik ben er achter wat de dames hier verdienen:
20 euro per beurt en ze betalen steuer van 15e per dagen 50 euro entree.
En de rest van die posting was onbelangrijk.
De dames betalen dus 65 euro en vangen 20 euro per beurt, dat wil zeggen dat ze al 4 keer de kamer op moeten voor de entree en de taksen te betalen.


En daar lopen sommigen van ons vrolijk van te worden? Dat meiden 4 keer AO moeten neuken en dan nog geen eurocent hebben verdiend die dag?
Van PIMPS gesproken? Waarschijnlijk meiden die geeneens weet hebben van HIV, recht uit de bulgaarse weilanden en woeste landschappen geplukt en in en huis in DE gedropt door MOEDERRRRRRRRRRR


Nogmaals, geef mijn portie maar aan fikkie, hij mag alles opvreten, en dan fikkie naar het hospitaal voor een check-up  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #13 Gepost op: 6 april 2013, 12:46:57 »
Ik ben er achter wat de dames hier verdienen:
20 euro per beurt en ze betalen steuer van 15e per dagen 50 euro entree.
En de rest van die posting was onbelangrijk.
De dames betalen dus 65 euro en vangen 20 euro per beurt, dat wil zeggen dat ze al 4 keer de kamer op moeten voor de entree en de taksen te betalen.


En daar lopen sommigen van ons vrolijk van te worden? Dat meiden 4 keer AO moeten neuken en dan nog geen eurocent hebben verdiend die dag?
Van PIMPS gesproken? Waarschijnlijk meiden die geeneens weet hebben van HIV, recht uit de bulgaarse weilanden en woeste landschappen geplukt en in en huis in DE gedropt door MOEDERRRRRRRRRRR


Nogmaals, geef mijn portie maar aan fikkie, hij mag alles opvreten, en dan fikkie naar het hospitaal voor een check-up  :-\

Ze verdienen 30e per beurt en bedankt voor je wijzende vingertje, ik wijs nu ook even met mijn vingerje, welke mag jezelf raden, niet alles is wat je denkt dat het is. :039: ;D

Verder ben ik net als de andere bezoekes hier oud en wijs genoeg om te weten of ik ao neuk of niet en ik kan jou ietwat belerende tekstjes dienaangaande missen. Dat jij de kans hoog inschat komt door jarenlange indoctrinatie, de kans om iets op te lopen  is zeer klein. Mischien eerst eens wat lezen dienaangaande en dan je hier weer melden ? Om ao te vergelijken met russiche roulette, dan heb je toch echt de lessen kansberening gemist bij t wiskunde onderwijs. Het is meer te vergelijken met de kans om door een tram overreden te worden of om door de bliksem getroffen te worden. Of door een witte haai opgepeuzelt te worden. Dat de vrouwen in deze clubs zeer regelmatig gekontroleerd worden maakt het veel veiliger hier dan elders..heehehehe

Een schatje draait vrijwel iedere dag tussen de 10 en 20 kamers dus verdient goed. Geld ook voor een Alice of een Sarah.
De dames zijn hier naar mijn gevoel en ik ben er vaak een uur of 3 tot 5, zeer relaxed en tevreden.

Kan niet wachten tot ik die heerlijke super sympa bulga Cindy eraan kan prikken en met haar kan socialisen, volgende week weer. :bud
« Laatst bewerkt op: 6 april 2013, 12:56:18 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #14 Gepost op: 6 april 2013, 13:19:47 »
Ik ben er achter wat de dames hier verdienen:
20 euro per beurt en ze betalen steuer van 15e per dagen 50 euro entree.
En de rest van die posting was onbelangrijk.
De dames betalen dus 65 euro en vangen 20 euro per beurt, dat wil zeggen dat ze al 4 keer de kamer op moeten voor de entree en de taksen te betalen.


En daar lopen sommigen van ons vrolijk van te worden? Dat meiden 4 keer AO moeten neuken en dan nog geen eurocent hebben verdiend die dag?
Van PIMPS gesproken? Waarschijnlijk meiden die geeneens weet hebben van HIV, recht uit de bulgaarse weilanden en woeste landschappen geplukt en in en huis in DE gedropt door MOEDERRRRRRRRRRR


Nogmaals, geef mijn portie maar aan fikkie, hij mag alles opvreten, en dan fikkie naar het hospitaal voor een check-up  :-\

Ze verdienen 30e per beurt en bedankt voor je wijzende vingertje, ik wijs nu ook even met mijn vingerje, welke mag jezelf raden, niet alles is wat je denkt dat het is. :039: ;D

Verder ben ik net als de andere bezoekes hier oud en wijs genoeg om te weten of ik ao neuk of niet en ik kan jou ietwat belerende tekstjes dienaangaande missen. Dat jij de kans hoog inschat komt door jarenlange indoctrinatie, de kans om iets op te lopen  is zeer klein. Mischien eerst eens wat lezen dienaangaande en dan je hier weer melden ? Om ao te vergelijken met russiche roulette, dan heb je toch echt de lessen kansberening gemist bij t wiskunde onderwijs. Het is meer te vergelijken met de kans om door een tram overreden te worden of om door de bliksem getroffen te worden. Of door een witte haai opgepeuzelt te worden. Dat de vrouwen in deze clubs zeer regelmatig gekontroleerd worden maakt het veel veiliger hier dan elders..heehehehe

Een schatje draait vrijwel iedere dag tussen de 10 en 20 kamers dus verdient goed. Geld ook voor een Alice of een Sarah.
De dames zijn hier naar mijn gevoel en ik ben er vaak een uur of 3 tot 5, zeer relaxed en tevreden.

Kan niet wachten tot ik die heerlijke super sympa bulga Cindy eraan kan prikken en met haar kan socialisen, volgende week weer. :bud


Ik praatte enkel voor mezelf.
Wat jij met je pietje en je middelvinger doet moet je zelf weten, zolang je maar geen van beiden in mij steekt.


Beste TK, je hebt maar één pietje en als hij eraf valt is 't gedaan.


En ik ga in herhaling vallen, ik ben niet belerend, maar maar maar... je hebt jaren H7 omhooggeprijsd omdat je met een roze bril op liep tot er iets onverklaarbaars mis ging in je hoofd, met de gekende schrijfsels tot gevolg... .




hier heb je weer je roze bril op. Ik ga niet citeren waar je 20 euro schreef als verdiensten voor de dame in kwestie, en ook neit het aantal bezoekers dat je aanhaalt.


Feit is dat het erg gek is dat meiden meerdere keren AO moeten aanbieden zonder meerprijs voor hun inkom te kunnen betalen. platteland en pooiers, meer zeg ik er neit over.


belerend ben ik niet, ik veroordeel je niet, maar je bent ook slecht in statistieken, geloof me.




Een klein voorbeeldje van statistiekenkennis voor je.
Als de kans 1 maal op 2 is dat je een tos verliest, kan dat zowel de eerste keer zijn dan de tweede keer.
Als je 1 kans op 6 hebt om met een dobbelsteen een zes te gooien, kan je perfect de eerste keer een zes gooien, of misschien moet je 20 keer proberen.


En doe maar verder, je hebt de kans dat je pietje er gaat afvallen, als jij die kans als nihil inschat, is dat jouw goed recht en ga ik jou daar niet op afrekenen, je doet met je pietje wat jij wil.


maar ik geef wel mijn ongezouten mening weer.
Ik heb een geweten en in zulke clubs kom ik niet om diverse redenen:
- meiden die AO moeten neuken aan 30 of 35 euro per halfuur, daar hangt een pooierluchtje aan, en meestal nog een ander luchtje ook
- ik wil nog minstens 30 jaar genieten van mijn hobby zonder iedere 4 uur een bussel pillen te moeten slikken
- ik zou 's nachts niet meer gerust slapen indien ik zulke club zou sponsoren






Als jij gezond verstand verkeerdelijk interpreteert als indoctrinatie, dan ben ik graag jarenlang geïndoctrineerd  :111:


Statistisch gezien kan ej wel eens gelijk hebben, maar ik lach me een ongeluk met je volgende zin, man man man, volgens mij kijk je teveel naar cowboyfilms:
"Dat de vrouwen in deze club zeer regelmatig gecontroleerd worden maakt het veel veiliger hier dan elders ... heehehehe..."
Moeten we dat dan serieus nemen? Bij een ziekte die pas zeker kan opgespoord worden na 6 maand (praktisch 3 maand).
Wat gaat er in je hoofd om om te denken dat ze de voorgaande 3 maand NIET is besmet? Want volgens jouw eigen zeggen neukt ze gemiddeld 15 kamers, en dat aan 5 dagen per week en dat 3 maand, dat is snel gerekend ongeveer 1200 onbeschermde neukbeurten.


1200 onbeschermede neukbeurten voor een controle...DUIK IN JE LECTUUR.


ik herhaal, geef mijn portie maar aan fikkie, of jij mag ook mijn portie hebben
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal