Auteur Topic: FKK Alina  (gelezen 82151 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #15 Gepost op: 6 april 2013, 13:39:28 »
Goed dat je mij niet wilt beleren maar het klinkt in mijn ogen anders, "ce le tone qui fait la music ( mijn eerste en enige franse zin ik zweer t oe en das maar beter ook want bij frans heb IK nooit zo goed opgelet op de midellbare school)

Ik denk dat je weer veel zaken hier poneert die je niet hard kunt maken. Das niet erg want in deze duistere p6 wereld is alles ""nacht und nebel" vriend SM en verhalen we van onze GEVOELENS op basis van een paar beperkte waarnemingen.

In de hele P6 scene is er geen goede of slechte club..misstanden komen overal in vrijwel gelijke mate terug en de p6 heeft OVERAL in vrijwel elke verschijningsvorm zwarte kanten.

In LR hebben bijna ook heel veel roemse sl.tjes een pooier is je geweten daar wel beter af ? Dan wens ik je veel succes en plezier met je struisvogelact, wellicht kun je er de een of ander mede struisvogel horny mee maken of mee imponeren hahaaha.

De verdiensten waren 20 euro nu 30 euro ( zoals jou wel bekend SM is den Tom Kroes goed geinformeerd meestal en was dit geen foutje maar een verhoging van de verdiensten) wat betekent dat de eigenaar bijna niks verdient maar hij heeft 7 clubs en probeert deze op te bouwen ( dat terzijde)

Niet alle vrouwen neuken hier ao, wel veel , eerlijk is eerlijk.
En het is HEERLIJK en ja het is ook stom en niet politiek korrekt.
Achter de geraniums zitten en 70% van je verdiende geld naar de staat brengen en een zwartje een kleurling moeten noemen , een vetklep iemand met een BMI probleem, Belgie een gezonde democratie, Franstaligen nette korrekte medeburgers die alle moeite doen om ook een stap de vlaamse richting op te zetten dat is politiek korrekt maar wordt jij daar vrolijker van ?

Heaven 7 is een club met ongekende pre sales genoegens met frisse non profi amateur dvptjes en dat is niet iets waar jouw specialiteit ligt als ik je schrijvens tot nu toe juist interpreteer, correct me if im wrong !!
Dus mijn roze bril ( die ik overigens graag draag, niks mis met roze !!) daar ben jij mischien niet de aangewezen persoon voor om daarover te oordelen ?
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #16 Gepost op: 6 april 2013, 14:24:52 »
Tja, ik wil me niet helemaal in de discussie mengen... maar het toeval wil dat ik gisteravond in het zusterclubje in Bochum was. Mede nieuwsgierig wat voor vrouwen dat dan zijn die voor 3 tientjes alles toelaten... en je mag best met condoom.

Voor hier alleen relevant om te zeggen  dat het zo een beetje de meest gemoedelijke sfeer was die ik in clubs heb gezien (naast Panthera dan). Geen modellen parade, maar best een paar leuke meisjes en allemaal ook enorm leuk in de omgang; niks geen gestress. Een theke die door enkele meisjes gekscherend 'mama' werd genoemd ('papa' was een op leeftijd zijnde stammie) en op geen enkele wijze de nazi offcier die het personeel in andere clubs wel eens 'moet' zijn.

Enorm leuke date gehad met een spontaan Roemeentje en op het einde nog een vluggertje met een lief Bulgaartje. Van nog een stuk of 4 andere meiden ongevraagd een (of meerdere) tongzoen gehad... ik ben het best vaak niet eens met TK, maar het is in deze clubs heel wat sympathieker dan je zou denken als je de kille service/prijs verhoudingen leest.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #17 Gepost op: 6 april 2013, 14:35:40 »
Waar was je dan VJ in Arabella ?
waarom schrijf je daar niet over, ben je bang dat dat je staus schaad of draaf ik door ? Al die clubjes die we bezoeken zijn budgetclubjes want een duur bordeel  heeft hele andere tarieven.

We zijn allemaal anders dus waarom zou je t vaak met mij eens moeten zijn.? Is ook saai niet dan ? Beetje raar dat je t moet melden alsof je het eigenlijk per definitie met TK oneens moet zijn omdat een klein klubje je dat ingepraat heeft. ::)

TK is eigenzinnig en schrijft wat hij vind velen kunnen daar niet mee omgaan maar dat maakt van den Tom gene Janet of een leugenaar.

Maar je omschrijving geld ook 1 op 1 voor Fkk Alina, ik heb echt schik met die vrouwen daar, in een zeer ongedwongen relaxte kleinschalige omgeving. Als Tk ergens op afknapt is het gedwongen, in zijn eigen werk maar ook in zijn p6 escapads overal, als hij maar de indruk krijgt dat de dames het werk niet graag doen of gedwongen worden of..er iets anders aan de hand is, kuist hij zenne schup en tissum weg.

De service is ongekend goed vind ik en is denk ik wat ik hoor een fenomeen in alle rtc en  het mag ook met een slurfje eromheen:happy
« Laatst bewerkt op: 6 april 2013, 14:41:56 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #18 Gepost op: 6 april 2013, 14:45:33 »
Inderdaad Arabella, ik schrijf er nog wel een stukje over.

Dat over het 'niet eens zijn', is alleen omdat ik het idee heb dat er (vooral op andere forums) nogal in kliekjes wordt 'geopereerd' bij dit soort discussies. Over sommige andere dingen hebben we verschillende meningen en daar is niks mis mee, maar in dit geval ervaren we het dus hetzelfde. En ik vond de service ook behoorlijk goed, ja.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #19 Gepost op: 6 april 2013, 21:26:26 »
Goed dat je mij niet wilt beleren maar het klinkt in mijn ogen anders, "ce le tone qui fait la music ( mijn eerste en enige franse zin ik zweer t oe en das maar beter ook want bij frans heb IK nooit zo goed opgelet op de midellbare school)

Ik denk dat je weer veel zaken hier poneert die je niet hard kunt maken. Das niet erg want in deze duistere p6 wereld is alles ""nacht und nebel" vriend SM en verhalen we van onze GEVOELENS op basis van een paar beperkte waarnemingen.

In de hele P6 scene is er geen goede of slechte club..misstanden komen overal in vrijwel gelijke mate terug en de p6 heeft OVERAL in vrijwel elke verschijningsvorm zwarte kanten.

In LR hebben bijna ook heel veel roemse sl.tjes een pooier is je geweten daar wel beter af ? Dan wens ik je veel succes en plezier met je struisvogelact, wellicht kun je er de een of ander mede struisvogel horny mee maken of mee imponeren hahaaha.

De verdiensten waren 20 euro nu 30 euro ( zoals jou wel bekend SM is den Tom Kroes goed geinformeerd meestal en was dit geen foutje maar een verhoging van de verdiensten) wat betekent dat de eigenaar bijna niks verdient maar hij heeft 7 clubs en probeert deze op te bouwen ( dat terzijde)

Niet alle vrouwen neuken hier ao, wel veel , eerlijk is eerlijk.
En het is HEERLIJK en ja het is ook stom en niet politiek korrekt.
Achter de geraniums zitten en 70% van je verdiende geld naar de staat brengen en een zwartje een kleurling moeten noemen , een vetklep iemand met een BMI probleem, Belgie een gezonde democratie, Franstaligen nette korrekte medeburgers die alle moeite doen om ook een stap de vlaamse richting op te zetten dat is politiek korrekt maar wordt jij daar vrolijker van ?

Heaven 7 is een club met ongekende pre sales genoegens met frisse non profi amateur dvptjes en dat is niet iets waar jouw specialiteit ligt als ik je schrijvens tot nu toe juist interpreteer, correct me if im wrong !!
Dus mijn roze bril ( die ik overigens graag draag, niks mis met roze !!) daar ben jij mischien niet de aangewezen persoon voor om daarover te oordelen ?


Ik vind je eerlijkheid belangrijk.
mijn ding niet, tout court, als je je daarmee beter voelt, ik heb zo mijn beperkingen die doorslaan op mijn onderhelft als ik dingen lees, en dan komt hij niet meer recht, ik word een oude knorpot zeker  :111:


Mijn specialiteit ligt in SCHLUSSEL en dan te betalen wat ik krijg, presales zijn me onbekend, aftersales heb ik ook niks aan.


Gelukkig zijn we allen verschillend. Ik ben een vortig zwijn dat enkel wil neuken for a few euro, 50, 75 of 100, Scheissegal verder, zolang ze er maar een condoom omheen doen, anders pas ik wijselijk statistiekegewijs  :pica


No offense, dat was helemaal mijn bedoeling niet, ik maakte enkel persoonlijke bedenkingen bij dit huis van ontucht. Misschien moet ik leren in mezelf te praten en zo minder controverse op te wekken;
Veel neukplezier allen in Aline toegewenst, ik pas, maar dat zal wel duidelijk geworden zijn na mijn berichten  :017:


Dus mea culpa, het lag niet in mijn bedoeling jou tegen de weledele borst te stoten, ik zou niet durven...  :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #20 Gepost op: 7 april 2013, 00:43:39 »
Zo mooier kan ik me de discusisie niet zien uitkomen in een prachtige conclusie, ja Tom Kroes en Sexmachine zijn totaal anders. Gelukkig maar, voor beide.

Ik vind vooral de laatste 2 reacties op het scherpst van de snede, maar beide fair en waar. Wat de waarheid is en waar misstanden zijn wat en hoe, niemand weet het of misschien weten we het allemaal.

De een verkiest met condoom voor zijn eigen redenen en de ander zonder. Zoals terecht gesteld, ieder mens neem risico's de een in het gewone verkeer en de ander tijdens het sessie's.

Tom houd van rust en presales, hij gaat vaak en budget, Sexmachine houd van party sfeer, hij gaat relatief weinig en wil vooral zijn tijd niet te verdoen aan pre of aftersales.

Beide heren genieten op hun manier zoals een accu een plus en een min heeft (zonder waardeoordeel). Verschillende smaken, levensmotto's en vooral ook een heel ander clubfrequentie, daarin heb je al wat markante verschillen. Ik raad alle rakkers aan zelf goed te kijken wat je zelf wil en pik uit iedere lid de dingen uit de recensie die je graag zelf wil.


Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #21 Gepost op: 7 april 2013, 02:00:55 »
Gelukkig maar, want als TK zo lelijk als mij was, kon hij het wel schudden bij die schatjes en moest hij mijn gedrag kopiëren voor van grond te raken ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #22 Gepost op: 8 april 2013, 02:05:32 »
Vandaag in fkk alina geweest.

Bij het binnenkomen heb ik zonder nadenken 2 beurten besteld (65euro) en mijn amigo 1 beurt (35 euro).

Even later sloegen we allebei tegen onze kop. De line up was namelijk geen spek voor onze bek. Er zat van de 11 dames niemand bij die we aantrekkelijk vonden. Waar 'm dat in zit ga ik niet proberen met woorden uitleggen, dat is een gevoel. Ofwel voel je je aangetrokken tot iemand, ofwel niet.

Omdat ik het zonde vond om 65 euro in de vuilbak te smijten en het vaderland moest verdedigen, heb ik uiteindelijk gekamerd met Cindy. Ook tot haar voelde ik me niet aangetrokken, maar van alle dames zag ze er het meest fris uit, en ik moest wat.
Ze heeft serieus haar werk gehad met mij, want ze heeft een vol uur nodig gehad om mij hard te houden en klaar te maken. Haar armen en kaken deden pijn van het langdurige pijpen en rukken (seksen zelf heb ik beperkt want zo hield ik hem moeilijk recht). 1 ding kan ik wel zeggen, respect voor haar, zij deed echt haar best. Hoewel ze niet mijn ding is, echt een topmeid.

Amigo heeft wel de 35 euro in de vuilbak gesmeten, en dus geen kamer gemaakt.
Na een paar uurtjes hebben we de tent verlaten, en dat is normaal niet van onze gewoonte.
Geen spijt dat we geweest zijn (als je het niet probeert weet je het niet)
Maar dus geen herhalingsgevaar voor ons.

Gelukkig zagen we wel andere rakkers die zich zeer goed thuisvoelden hier en zich in de 7de hemel waanden met de aanwezige dames. Er waren tenslotte meer beren dan dames, dat wil ook iets zeggen. Er was zelfs een rakker die arriveerde met een boeketje bloemetjes voor een dame.
Maar bon, smaken kunnen dus echt kunnen verschillen. Wat de ene lekker vind, vind de ander misschien niks. Dat is bij deze bewezen.

Moraal van het verhaal:
Als je een club wil uitproberen, moet je niet teveel lezen wat anderen schrijven, en er gewoon voor gaan.
Wat anderen vinden (goed of slecht) zegt namelijk niks over hoe je het zelf gaat vinden.
« Laatst bewerkt op: 8 april 2013, 02:11:18 door fijnschieter »
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #23 Gepost op: 15 april 2013, 11:35:53 »
Samen met mede rakker rmjhexe in de TK mobiel met 45 km/u naar het verre Dorsten gekart, vroeg vertrokken en best gevaarlijk met zo een 45 km/u karretje op de vluchtstrook naast de snelweg.

Het was f.cking lekker weer en als een binnen zonder bellen team stapten we via de achterdeur naar binnen.
Veel verbaasde gezichtjes en hier en daar een "he hollaender" klonk er door de ruimte. Kusje hier en hug daar.
Ik voelde me welkom en we waren weer in dit duistere ietwat saaie neukhol beland.
Mijn schatje Anette  as even terug naar Bulgaristan.Jammer, heel jammer, want ze is nog steeds my best of 2013 en first lady.Die meid kan zich geven ongelofelijk, maar nu moest ik dus een vervangster zoeken.

Er waren 9 vrouwen: dilara, carina, michaela, cindy, roemse waarmee zowel rmj en ik op de kamer waren, en de rest voor mij onbekend en dat maakt zoals bekend onbemind, ik vond er daarvan maar eentje op t eerste gezicht leuk ( roemse met lolita body)

Ik had rmjhexe beloofd dat we nog naar Babylon gingen om te eten na afloop, dat had ik beter niet kunnen beloven, want ik stond de hele dag onder strakke controle en hij klokte zelfs mijn kamertijden en daar kreeg ik dan commentaar op. Na mijn eerste kamergang waar ik lang mee wachtte maar toen een heerlijke bulgaristan meid genaamd Dilara, me staand aftrok en met me stond te tongzoenen in de hoofdruimte, liet ik haar lekker haar gang gaan maar uiteindelijk viel ik voor dat lekkere gypsy achtige Bulgaristan meisje. Een goede sessie volgde maar dat had ik al verwacht want ze had al weken een oogje op me en ik op haar en we hadeen al vaker wat dna uitgewisseld want laatst bij het weggaan had ze me passioneel staan kussen in de kleedkamer, dus het zat eraan te komen. Ook komt er een vervolg want ze doet alles goed en vooral komt ze door de TK sympathie en closeness test en die is schrikbarend hoog, alleen wat aanvoelt als echte gfs komt voor een herkansing in aanmerking.Ik verwacht dat het met haar nog wel beter wordt. Alle ingredienten waren aanwezig: technisch goed, gewillig, geil, close, persoonlijk, super tongzoenen en zeer goede en erotische pre -en aftersales. Erg leuk meisje, strak, fris met een schitterend gezicht en een lekker lijfje. Wat wil je 20 jaar jong, lekkere strakke girl next door, verzorgd zich zeer goed, zeer mooi expressief gezicht, prachtige ogen, naturel, aardig, lief, te lekker meisje, not your average dvp in deze club.

Daarna even relaxen en met een aparte roemse leuke echte girl next door naar boven. RMJhexe had haar getest en zijn oordeel, leuke vrouw maar erg onervaren.
Dat kan ik beamen het was een hele aparte sessie met een vrouw die zich niet wil geven maar het uiteindelijk een beetje doet en een beetje meegaat in het spelletje hoe komen we nader tot elkaar. Heerlijk lichaam, sex met de handrem erop maar met een vrouw die niet beter kan, bij elkaar apart en toch beiden na een ruim half uur met een big smile naar beneden. Herhalingsgevaar, ja als puff projekt interessant, super vrouwelijk heerlijk lichaam, en zo naturel in haar gedrag en daar ben ik een big time sucker voor.Naam geef ik niet prijs dat is beter voor haar, laat haar maar in haar eigen tempo rijpen.

Hara1d weer ontmoet, helaas moest ik weg en konden we maar ff praten, Vila Venus gaan ik een keer proberen binnenkort dat schijnt goed te zijn en als Hara1d dat zegt, kan ik jonge skinnies met knackarschen verwachten en daar is niks mis mee, maar de slavendrijver riep me weer en weg waren we.

Voor 70 euries een paar hele leuke relaxte uurtjes gehad en weer volop gespeeld met Carina die erg goede zin had( lekker speels licht assi roemeentje is dat toch met een super lekker rubens lichaam en cup D of nog grotere natuur hangers, maar wil niet meer met me maar er groeit toch weer wat en leuk contact met Cindy ( schatje) , Dilara, Michaela en Gina en een nieuwe roemeense die wel interese had en me achtervolgde door en buiten het gebouw en zelfs de kamer opkwam toen ik daar met mijn laatste date lag. ik vind het geeneens zo een hele saaie tent als er maar een beetje aanloop is en je maar kontakt kunt maken met de deeveepeetjes of de personen daarachter. We hebben toch weer wat kunnen lachen in een ontspannen sfeer, maar standaard is het een ietwat saaie tent met zeer vergaande goede service.

Eten was er totaal niet, voor Koos Alberts vermeld ik maar even dat er nog steeds geen bier is, soep was op om 18.00 al, sauna heet, tuin staan geen stoelen in, stom stom stom, toch een beetje van de zon genoten in de tuin en binnenkort terug voor Dilara, Gina, Michaela, Cindy, en dat nieuwe gypsy lolita roemeentje en andere nieuwe verassingen. Blijft voor mij toch in mijn top aan interessante clubjes staan, ik kom hier heel graag en ik houd er ook van als ik stammgast ben in een club en dat ben ik hier nu een beetje. Jammer is dat je niet net als in H7 wel kon, een kamergang maken of 2 en de rest van de dag aangenaam verpozen met wat eten, en ouwehoeren dat is hier toch minder goed mogelijk, maar zoals gezegd elke club heeft zijn voor en nadelen. AMEN.

(Mischien dat Satanic Surfer zich hier wel thuisvoelt want 100 euro meisjes heb ik hier nog niet gezien en onderhandelen over de service hoeft hier niet.) ;D :043:
« Laatst bewerkt op: 15 april 2013, 12:22:05 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #24 Gepost op: 28 april 2013, 11:15:56 »
Alina 1 minut update.
Gestern war ich da da rund 22 uhr offen wars bis 1.00
Preise mal wieder geaendert, schwierig fuer alzheimer light patienten: 9,99 euro eintritt, und 29,99 euro cent fuer ein zimmer. Die 2 cent hab ich nicht zurueck bekommen.
Frauen: 9 stueck;
Cindy, Gina, Melissa, Dilara, Carina, Alice und noch 3 andere maedchen von nebenan.
Keine modells ausser Alice die als 3/4 model durchgehen kann, gestern aber nicht gut drauf, weil ein kunde etwas mit bilder und internet gemacht hatte. Die frauen waren alle da um eine weinende Alice zu trosten, fand ich schoen ich sag das ohen ironie, wie eine familie halt, das ist was frauen viel besser koennen als maenner.

Maenner ausser mir noch der 1ne oder andere, es war sehr ruhig.Einen betrunkenen mann der nur noch sagen konnte "es ist ein kindergarten hier" war auch da, freund kannst du nicht besser nach hause gehen sagte ich ihn vorsichtig hier ist fuer dich eh nichts zu holen, die maedels waren aufgeregt, ein psychopat sagten sie laut und keiner wollte mehr mit ihm gehen. Ich denke die theke hatte ihn eigentlich etwas schneller rausschmeissen muessen.
Alina hatte wieder mal ein anderes gesicht diesen abend, die frauen waren nicht so gut drauf, es waren fast keine maennner da gewesen, aber lustig wars fuer wer gerne nach menschen und ihr verhalten kuckt.

Eine schoene gypsy lolita (Hara1d 100% dein fall), india looks wie Cindy, war auch da, kannte sie schon von das letzte mal, da ist chemie, kurz mit ohr geredet aber dieses mal hatte ich etwas gut zu machen mit Gina.

Auch Dilara kamm kurz vorbei und ist eine sehr suesse schoene bulgaristan lady aber ich konnte sie nicht alle nehmen, und wusste eine reicht mir heute. Ich wuerde gerne gehen mit Cindy, Dilara, die gypsy gitan aus rumaenistan, Gina, Melissa und eine neue rumaenin it ein schoenes engelen gesicht mit straffe schoene titten, also fuer mich wahl genug.

Also mit Gina ab aufs zimmer nach ein relaxtes langes vorspiel auf der couch, wie ich es mag, und es war guten gfs, naehe, gute zk, bischen humor, sie war relaxed und wir waren beiden gut nassgeschwitzt nach den zimmergang, und war ich so gut wie Anetta fragte sie lachend auf ihr kauterwelschisches rumaenisch deutsch, "du Anetta" antwortete ich ihr in kindergarten deutsch, aber das ist ein bischen gelogen.
Lange nicht so gut wie Anetta ( aber das war ein seltsame chemie, da war etwas was eigentlich nicht sein kann im p6) die leider weg ist, aber die war bis jetzt einer der besten dates - jedes mal- von 2012/2013. Sie soll angeblich in Frankfurt sein. Aber losslassen, cést la vie und besser etwas gehabt zu haben als es nicht zu kennen,aber jetzt genug mit die filosofie vom kalten boden.

Dan erst mal ein bischen reden und kuschelen und kuessen nach den sex, das machte die girlfriend illusion erst richtig rund und voll, und sie muss ja deutsch lernen..hahaha mach ich alles fuer euch und dan ohne zeitdruck mit ihr duschen gegangen.

Ich kann die frau empfehlen, sehr gutes FO mit EL dazu, gute zk und initiative bei ihr, ficken in alle stellungen , belastbar, knackarsch, schoen haren und augen. Nicht modell like huebsch aber dafuer sehr sympatisch.


Dann war ich der einzigste gast Dilara und Melissa luden mich zu einen saunagang ein aber 3's a company, Dilara gab mir verdeckt in die halle einige kuessen ( ich wurde schnell geil auf diese herrliche lebhafte und junge bulgaristan lady aber lies es gut sein fuer heuteabend, fuer ihr moechte ich mal in gute form sein, sie mag sex wen die chemie stimmt) und sie fragte warum ich nicht mit ihr gegangen war, naechstes mal schatzi.

Fazit:
1 x gut gefickt mit Gina, jeden lausigen cent wertund kostete nicht die welt bischen gealbert mit die frauen, ich fuehlte mich wieder willkommen in den klub..wichtig fuer das erlebnis, geht nur wenn die chemie mit die frauen ein bischen da ist..reden...und kontakt suchen..und wieder war ich sehr zufrieden ueber den klub. Den kurzen besuch hatte mich in eine andere state of mind versetzt und voellig entspannt fuhr ich die 150 km nach hause, der effekt macht sich heute auch noch spuerbar, also gut eingelegte 39,98 euro (nennt mich ruehig budget ficker, ist mir ein ehren titel) und billicher as der psychiater.... Alina bis bald.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #25 Gepost op: 30 april 2013, 12:17:07 »
Gisteren hier geweest met rmjhexe.
Hij komt er altijd onder een beetje tegensputteren, want ondanks dat hij altijd geile en goede dates heeft daar, is er verder weinig te doen of zien in Alina denkt hij, ik vind er de animatie zeer leuk en goed, maar de meeste mannen zitten daar als zoutzakken op een bank, kompleet negerend dat dit jonge levendige vrouwen zijn die ook graag een beetje gek doen en plezier maken. Het kloptt dus een beetje maar als we samen naar een club gaan is er altijd entertainment voor de dames daar zorgen we wel voor.Zoals al vaak gezegd het is een "geen inkom" club en uitgelegd op neuken en wegwezen. Maar ik denk dat Alina weer flink op zijn lijstje gestegen is want gisteren hadden we een super goede tijd daar met allebei zeer goede dates.

Aanwezig waren 9 vrouwen, allemaal FKK en dat is super en zoals altijd zeer appetizing.Ook als ik niet echt geladen ben bij binnenkomst, na het aanschouwen van al die heerlijke naakte dametjes ben ik altijd geladen.
Er vinden regelmatig wisselingen van de wacht plaats en omdat ik rmjees smaak wel een beetje ken ondertussen had ik al voorspeld er zit een vrouw die jij zeker ziet zitten. En ja hoor Laura een mooie slanke zeer levendige roemeense van 31 jaar, nam hij al snel als prooi en hij gooide al zijn charmes inde strijd, met als resultaat een verliefde rmjee die de hele middag zat te stralen en die Laura ook, hij had iets goed gedaan deze professionele clubafschuimer. 1 x weggeweest een half uur en de rest van de 3 a 4 uur dat we er waren zaten ze op aan of in elkaar.Met zijn bekende humor wist hij me te melden dat hij het voor en naspel, wel wat matig vond van haar...hahahaha.

Mooi meisje die Laura, 31 jaar, slank, groene laserogen en ook heel sympathiek en levendig.

Kontakt met de dames was weer erg gezellig, ik hopte van de ene naar de andere voor een beetje entertainment maar bleef hangen bij mijn weer bulgaarse 20 jarige schatje Dilara. Op de bank begon ze zo lekker te tongzoenen dat ik al snel een giga lat had , dat viond ze wel mooi en onder het toeziend oog van de hele club en een afkeurende rmjee zat ze met haar trofee te spelen, ik wist het nog wat te rekken door met Monica te praten over het rookverbod, eigenlijk zat ik die kettingrookster een beetje te pesten hahahaha, daarna weer lekker kleffen met Dilara en tijdsdruk kent deze dame niet zoals eigenlijk alle vrouwen hier, wil je voorspel dan krijg je voorspel.Maar uiteindelijk met Dilara naar de kamer en dat was zeer goede sex.
qweer veel beter dan de vorige keer, ik heb er weer een clubehefrau bij. Ongelofelijk close, passie, alles, kan wel lang schrijven maar op de schaal, van 1 tot 10 een dikke 9. Helemaal gek geneukt en met een idiote grijns op mijn gezicht kwam ik met haar van de kamer, leuk is dat ze dan zelf ook huppelt en heel anders is, er positieve energie aan overgehouden heeft, rmjee zou zeggen dat ze blij is dat het voorbij is.....hahahaha, maar met haar wordt steeds beter, er is gewoon de bekende chemie, het basis ingredient voor de gf experiencer anders wordt het hem niet, aan de theke nog wat kussen met haar, rmj losweken van Laura, nog een minuut met Dilara kussen aan de deur, tot volgende week. Wat een clubje, waar rubber een kostbaar materiaal is en niet vaak wordt gebuikt om die reden...gelukkig ben ik onverstandig en niet Joris goedbloed, lifes a gamble en je bent langer dood dan je leeft.

Ik had rmjee meegelokt met de belofte dat we daarna naar Heavensgate gingen in Wulfen/Dorsten, we ontdekken graag nieuwe clubjes en om met de deur in huis te vallen..wat een ontdekking dit Heavensgate: een zeer fraaie, degelijke, vriendelijke en goede club, daar in het duitse achterland !

Maar de sex in Alina was weer of the scales. Zeer bevredigend en zeer goed was mijn date met Dilara en ik had het met die grijns makkelijk tot de volgende dag volgehouden en er nog wel een weekje op kunnen teren, maar daar kwam nog Sharon, een zwarte gazelle uit Nigeria achteraan in Heavensgate.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #26 Gepost op: 18 mei 2013, 11:52:26 »
FKK Alina Dorsten: ein kurzes update.
War noch 2 x da
Preisen: 60/90/110

Line up:..immer so rund die 10-13 frauen.
Alt bekannte wie:
Sarah, Karina, Dilara, Georgiana ( jetzt weg),Laura, Gina, Monika, Melissa ( jetzt leider auf urlaub), Eva und noch eine sehr sonnengebraunte gypsy frau aus Bulgaristan weiss der namen leider nicht.
Und einige neue gesichter, wovon ich eine mal kurz vorstelle:
Nathalie..eine bulga mit die typischen gypsy looks, sie ist schlank, klein und fein.War jahren im PSR taetig.

Ich war mit Gina eine lustige girl next door rumaenin.
Und ich fand es sehr gut, ich mag die frau, sie macht alles mit gefuehl, muehe und hingabe, immer voll verschwitzt beide, einfach sportlichen etwas pornomaessigen sex. Gutes FO und super intieme ZK. War die 2te buchung und bestimmt nicht die letzte.

Und ich war mit Nathalie die neue lolita bulgarin mit die gypsy looks. Ich liebe die looks also nach eine masage wo ich ihre fuesse( sexy klein fuesse) und ihre ruecken massierte gingen wir nach oben. Kontakt sehr gut, lustig, super zk, super weich aber gefuehlvolles FO, engagiertes ficken in jede stellung.
Auch sehr wiederholungsfaehig.

Dan kamm ich bei zufall bei Eva auf die couch, wollte micht nur hinsetzen um mit die frauen da zu reden aber Eva massierte leben in mein schwanz Sie ist eine etwas komische (the odd girl out) aber eine ganz liebe frau, ..fand das ich nicht zu Dilara gehen konnte was eigentlich mein plann war..also mit Eva nach die sauna, wo sie schnell anfging mich sehr gut zu blasen..das hat sie drauf, ich wuerde mal sagen einer der besten die ich da hatte. Weich, gefuehlvoll, mit die zunge den ganzen wurzel abschlecken, El dazu, und sie machte das lange..herrlich, schnell gewechselt nach das zimmer das mit die sauna im garten hauschen liegt.
Da bekamm ich wieder FO und hab ich sehr gut mit ihr gefickt,einen herrlichen super weichen koerper hat sie, und einen super hintern, ihre ZK sind auch technisch sehr gut, voll mit die zunge bis die mandeln, und wuerden immer passionsvoller, und geiler. Auch Eva ist voll wiederholungsfaehig.Technisch gesehen..steht sie in fkk Alina an die spitze, einer der besten die ich da hatte.

Eigentlich finde ich das generelle service nivo gut...bis sehr gut.
In FKK Alina hatte ich noch nie ein maessiges date, das kann ich nicht behaupten von alle grossklub die ich auch nog immer besuche. Sicherlich sex maessig ist Alina mit von das beste das ich in all die jahren klubs besuchen gefunden habe.

Was ich auch sehr schaetze, ist der lockere kontakt da mit die frauen, ich hab da immer eine gute und relaxierende zeit mit viel kontakt, reden, gealber, zusammen im sauna sitzen, massage dazu, bischen quatshen mit die sympathise thekefrauen da und und und...

Fkk Alina steht fuer mich noch immer ganz oben was klubs angeht.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline rmjhexe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #27 Gepost op: 18 mei 2013, 19:59:45 »
Deze week samen met Tom kroes naar alina gereden. Bij aankomst zagen we er veel auto,s staan ( lokatie bevind zich op een industriegebied) dus besloot ik maar om de rmj mobile binnen de poort van de vila te parkeren. Aangebeld en de deur werd opengedaan door een blije dame die over haar schouders naar achter de huiskamer inschreewde; der Hollanders! Allebei kregen we een kus en 2 handdoeken. Je loopt dan naar de theke en daar bepaal je hoeveel kamers je neemt( staat midden in de huiskamer) . De vriendelijke thekevrouw was blij om ons te zien en we gingen allebei voor 2 kamers. Op de theke liggen ook de sleutels van de kamers en bij het afrekenen kwam laura t4517 met haar klant aanlopen en het eerste lichamelijk contact met haar was een feit. Vanuit de huiskamer loop je naar de lockers en daar kleed je je om. Daarna ga ik zelf altijd eerst even douchen zodat ik lekker fris ben.In de huiskamer tegenover de theke staat een frisdrankautomaat en koekjes en snoep ,een pan hunesuppe en soms gesmeerde broodjes. Koffie ook . Zal ik nog wat broodjes smeren voor jullie vraagt de theke en kijk ons vriendelijk aan .  Tom kroes heeft mij wel eens toevertrouwt dat hij ook wel met haar zou willen Kameren maar 53 is me te oud. Overal staan bankjes waar de dames op zitten en als je een dame leuk vind ga je er bij zitten.Na een kom soep met maggi lekker op de bank gaan zitten en daar komen ze ; hallo alles ok, denk dat de dames alleen bij ons uit zichzelf langs komen want merendeel van de klanten zijn saaie mensen volgens de dames. Na mijn sociale verplichtingen gedaan te hebben naast Laura (favoriet ) gaan zitten. Deze juf mag ik en volgens mij vind ze mij een leuke klant. Ze moest lachen dat mij opgevallen was dat ze binnen 10 min met de klant van de kamer was en fluisterde mij toe dat ze dat wat ze bij mij doet niet normaal was maar ze het leuk en gezellig met me vindt. Na een uurtje met haar op de bank naar de kamer geweest, boven Afrika is de naam en ook de kamer waar ze slaapt. Na een gfe sessie naar beneden en het viel Tom kroes op dat we 45 min op de kamer geweest waren. Gedoucht en in de auto gesprongen om bij de Mac 10 ijsjes en voor Laura en de man van de securitie wat hamburgers te halen.Een investering van 18 euro die het dubbel en dwars waard was. Een hoop blije gezichten en naar een tijdje met tk en de meiden gedolt te hebben moest ik mijn laatste kamergang verzilveren. Ondanks de pauze van 2 uur was ik niet geladen en Laura ging uit haar privespullen babyolie pakken om mij te masseren,en ook weer een goede date met haar,.    :happy.  Stiekem weer erg lang daargeweest maar het was weer superleuk en als je te horen krijgt van de dames dat wij hun favoriet klanten zijn ( blijven wel roemeentjes)  Tot snel

Offline rmjhexe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #28 Gepost op: 18 mei 2013, 21:15:09 »
Ben vergeten te vermelden dat er gewoon gerookt mag worden in alina :dance2

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FKK Alina
« Reactie #29 Gepost op: 24 mei 2013, 22:43:34 »
Das folgende team war da;

Monica, Dilara, Eva, Sarah, Sissy, Alice, Karina,Gina, Michaela, Laura und eine mir namens unbekannte frau.

Michaela war zurueck von ferien, sie war etwas abgefallen und sah gut aus, eine grosse frau, kein fotomodell, aber ich mag ihr.Und mit guten service, und irgendwie zieht sie mir, hatte aber keine zeit fuer sie bei diesen besuch.

Sarah, die schlanke deutsche war auch da und haelt mutig stand zwischen den ansturm aus Rumaenien und Bulgarien. Sie wird gut gebucht, logisch ihr schlanken 45 kg koerper ist 1 A.

Alice ja wieder da, muss hier etwas erledigen und dann hoert sie auf...eigene worten.

Neu war fuer mich Sissy....., ich sag es nicht schnell,aber sissy ist umwerfend schoen, (wie eine Jennifer vom Vulkan, beide sind 200% von fotomodell schoenheit), einer der schoensten frauen die ich jeh in klubs getroffen hab. Ihre wunderschoenes gesicht, ihr laecheln, ihre beweguing alles traff mir im herz, eine vollblutt frau. Sehr suess, und mit einen sehr guten service dazu.18 jahren alt und aus Varnas in Bulgaristan , ein bekanntes zuchtrevier von vollblut schoene frauen. Kann diese frau voll empfehlen, wer nicht nett zu ihr ist schlag ich persoenlich aufs maul.

Ich hatte ein date mit ihr und ein sehr schoenes date mit Dilara, die ich sehr mag, bischen verrueckt, bischen stur, selbstbewusst, modern, schoen, weiblich, verwoehnt einen gern, aber auch etwas zerbrechlich, und vor allem sehr suess...hatte ein super rendez vous mit ihr ohne viel zeitdruck im garten hauschen, der regen kletterete um uns herum, und wir lagen da und die welt war in ordnung.
Dilara moechte ich am liebsten einpacken und mit nehmen, weit von wo sie jetzt arbeitet, ich bin erfahren genug um zu wissen das das nicht geht. Ich geniesse die illusion und vergess den rest.

Ich zaehl die tagen bis ich wieder vor ort bin, ja die sprache von einen suechtigen..hahahaha aber naechste woche bin ich wieder da oder vielleicht am kommenden sonntag, mal kucken wie es mit der arbeit aussieht.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit