Auteur Topic: Emy (VTN)  (gelezen 61028 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Emy (VTN)
« Gepost op: 24 februari 2013, 01:04:46 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13.msg25904#msg25904
 Sta ik tegen 21:30 een praatje met de receptioniste te maken, komt Emy opeens langs gedarteld.
 
 “Heey, jij bent toch Emy? Ik heb veel goede dingen over je gehoord en nu ik je zie wil ik je al helemaal beter leren kennen”
 “Is goed hoor, wacht maar aan de bar op me. Ik ga even douchen en kom dan bij je.”
 
 Ik heb een (gevoelde) 30 minuten gewacht en dacht al dat Emy toch naar een andere klant was gegaan, toen ze uiteindelijk kwam aanlopen. Met een drankje hebben we ons op een bankje gezet om nader kennis te maken. Wat een pareltje. Wie herinnert zich nog uit de tijd van de Vivo en de Enkabe het snoepje van de week bij De Gruyter? Inpakken, meenemen en nee, hoef geen zegeltjes bij. Emy is een 20 jarig vlieggewicht tienertje met Vietnamese roots. Op de bank begon ze met zulke tedere en liefdevolle TZ dat ik al helemaal verkocht was. Ze gaf al aan dat ik haar laatste klant voor die dag zou zijn. Nou, niet lang getreuzeld, dus haar gevraagd een sleutel te regelen, maar wel een leuke kamer, liefst met spiegels. En dat werd het. De grote kamer, met dubbelbed tegenover de receptie. Twee lakens werden uitgespreid en het spel kon beginnen. Kan alleen maar bevestigen dat alle positieve berichten over haar kloppen en misschien de beschrijving van haar kwaliteiten nog tekort doen. Alleen al het feit dat ze zichzelf een half uur verzorgd had, spreekt voor zich. Ze had zichzelf uitgebreid met een jasmijn massagecrème ingesmeerd, waardoor ze heerlijk exotisch rook en heel zacht aanvoelde.
 
 Dit was GFE-sex uit de Championsleague der DVP’s. Zo lief, teder en gevoelvol. Alles gebeurt heel vanzelfsprekend en geruststellend. Emy ontvangt en geniet, maar neemt dan weer de regie in handen en leidt en neemt initiatief. Heerlijk om haar op je te laten zadelen en dan zonder te ontkoppelen op haar rug te kunnen draaien en gewoon door te gaan. Beentje op mijn schouder voor dieper contact, geen probleem. En tussendoor lekker zoenen. Dit was weer zo’n gedenkwaardige sessie die je eeuwig bijblijft. Hier draagt ook de uitgebreide AST aan bij. We hebben na afloop zeker nog 20 minuten meer serieus met elkaar gesproken. Diep respect voor dit meisje dat wel heel goed weet wat ze wil. Deze meid is echt op haar toekomst voorbereid. Na afloop was het ook totaal geen straf om Emy toe te kijken hoe ze zich uitgebreid wast en verzorgt onder de douche.
 Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

Wijze grijze

  • Gast
Emy (VTN)
« Reactie #1 Gepost op: 24 februari 2013, 01:14:09 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13.msg29445#msg29445
 
Meteen bij de uitgang van de kino zat Emy met opgetrokken knietjes op een kussen. Lucky me: Emy die voortdurend bezet is, Emy die vaak pannenkoeksessies doet, waardoor het lijkt alsof ze helemaal niet aanwezig is. Emy, waarmee ik de vorige keer al zo’n topsessie gedaan had. Ze was vrij en had wel zin in een herhaling van de vorige keer. Nou dat treft, ik ook. Zullen we dan maar eerst even in de kino een beetje Stimmung opbouwen? En we belandden op de matras achterin. En daar op die matras heeft Emy me volgens alle regels der kunst tot ongekende hoogten opgegeild. Deze kleine exotische kruimel zoent zo teder en liefdevol dat je er alles om je heen bij vergeet. Op een gegeven moment stak ze een sigaret op en ging me daarmee teasen. Dwz ze rookte en ging over me heen hurken, zodat ik tussen haar knieën gevangen lag. Ondertussen wreef ze met haar minuscule zwarte slipje met jarretelletjes tergend langzaam over Wijze Stijve. Daarbij trok ze regelmatig aan haar sigaret en blies de rook extra plagerig over me heen. Ik wilde dolgraag haar kleine maatje 32 billetjes kneden, maar met de sigaret in haar ene hand, draaide ze steeds plagerig van me weg. deed daarbij quasi hautain en moest natuurlijk oppassen dat er geen as op me zou vallen. Emy drong ook helemaal niet op een sleutel aan, maar dat hoefde niet, want die beslissing had ik al genomen.
 
 Het werd (alweer een) gedenkwaardige sessie die ik niet snel zal vergeten. De combinatie van een perfect lief, klein, zacht, exotisch poppetje, samen met oral skills die van een andere planeet lijken te komen, maakten deze kamer tot een van de kanshebbers om in de Top-5 van 2013 te eindigen.

We verloren ons zo in elkaar dat we de tijd helemaal vergaten. Zelfs na de spetterende finish werd er nog uitgebreid geknuffeld en Emy moest een sigaretje roken, waarbij ze me na elke teug een lekkere tonzoen gaf. Totdat Emy zich plots realiseerde dat ze nog met iemand had afgesproken en dat die nu waarschijnlijk op haar wachtte. Samen gingen we douchen en daar stond Emy’s date inderdaad al te wachten. Bij deze, sorry Boy69, maar ik weet zeker dat je je toch nog goed hebt geamuseerd. Met Emy is elke kamer een gegarandeerd succes. Emy verzekerde me dat we ons geen zorgen over haar hoeven maken. Ik heb zelf vandaag gelukkig mogen ervaren hoe toegewijd, liefdevol en zonder tijdsdruk deze meid zich om je bekommert. Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze + Emy (VTN)
« Reactie #2 Gepost op: 12 juli 2013, 18:59:54 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13.msg35514#msg35514

 Toch was er later weer even tijd voor het vervolg van m’n krant, ware het niet dat daar ineens Bosbeer hevig naar me staat te zwaaien. Ik dacht eerst dat hij een vliegtuig naar z’n parking position aan het gebaren was. Van al m’n verhalen had hij onthouden dat ik er niets op tegen zou hebben als ik nog een keer recidivist bij Emy zou kunnen worden. En laat die nou net op het terras zijn komen zitten. OK, een sprintje over het grasveld getrokken en me meteen naast Emy gezet. Ondanks het feit dat Emy’s lippen van een felrode lippenstift waren voorzien, werden toch al snel eerste tongzoenen uitgewisseld. Conform een gentleman trok Bosbeer zich decent terug.

Omdat ik vreesde dat Bosbeer, wellicht belust op een scoop, verborgen opnameapparatuur had achtergelaten, leek het me verstandiger om me met Emy af te zonderen naar het witte bankengedeelte achter in de tuin. Een mooie locatie om verdergaande handtastelijkheden uit te wisselen.
 Paranoia als ik inmiddels was geworden, stelde ik Emy na enige tijd voor om onze activiteiten af te ronden in een van de twee cabana’s achter in de tuin. Ik had namelijk op een gegeven moment het angstige vermoeden dat Bosbeer met een Pownews Überfallkommando zou binnenspringen om ook daar live verslag te doen van mijn bezigheden met dit Vietnamese dondersteentje. En anders me misschien buiten met een cameracrew stond op te wachten om me om een eerste reactie te vragen. (Wat ging er door u heen, toen u klaarkwam?)
 
 Eenmaal geïnstalleerd in deze tent werden mijn gedachten echter volledig door Emy in beslag genomen. Wat een perfect fris tienerlijfje heeft deze meid toch. Daarbij twee perfect amandelvormige donkere ogen die gedeeltelijk achter haar ravenzwarte haren schuilgaan. Wat ook top van Emy is, is haar sublieme persoonlijke verzorging. Altijd gaat ze na een kamergang uitgebreid met je douchen en doet daarna zelfs nog een verzorgende crème op. Dat zorgt voor een heerlijk fris beffenswaardig poesje, hetgeen dus in 69 ook uitvoerig geschiedde. Regelmatig gaf ze me innige heel afwisselende tongzoenen, terwijl je naar een lichaampje kijken kunt dat heel lenig is en heerlijk meebeweegt bij alle mogelijke posities. Uiteraard eindigde dit in een zalige DNA-explosie, waarbij haar kleine roze tongetje Wijze Stijves kopje lekker polijstte. Daarna verleende haar tongetje nog een beetje nazorg door Wijze Stijve zachtjes schoon te likken en langzaam kon ik weer op de aarde neerdalen. En dan nog ontspannen, zonder stress, nakeuvelen waarna we samen naar binnen gingen om te douchen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Emy (VTN)
« Reactie #3 Gepost op: 20 oktober 2013, 15:34:05 »
Finally caught ...  :040:
It's been months that we smiled about that... This girl is constantly occupied upon arrival and she doesn't sit on stools very often.
No opportunity to date!
I came across her in the shower when she was to gargle Listerine ... Wink, I take my turn.
Velvety BJ, but a little too mechanical or robotic that does not suit me so much.
Fucking is fast and energetic, a bit boring to me, too sporty / aggressive and not sensual enough.
Retained for the next cartridge.
In short, not such a good idea for me, even if she is lovely...  :-\
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Emy (VTN)
« Reactie #4 Gepost op: 22 januari 2018, 18:06:25 »
==> Sixsens
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Emy (VTN)
« Reactie #5 Gepost op: 22 januari 2018, 18:50:08 »
6-1 was deze dame nog in ying yang daar is ze buiten geknikkert  ;)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Emy (VTN)
« Reactie #6 Gepost op: 22 januari 2018, 23:11:56 »
Ik ga mij waarschijnlijk diep schamen......
Emy komt uit het land VTN? Van welk land is dit de afkorting? Op internet kom ik er niet verder mee!

Thanks!
Sjeuf
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Emy (VTN)
« Reactie #7 Gepost op: 22 januari 2018, 23:17:49 »
Ik ga mij waarschijnlijk diep schamen......
Emy komt uit het land VTN? Van welk land is dit de afkorting? Op internet kom ik er niet verder mee!

Thanks!
Sjeuf

Hum, uit het eerste bericht maak ik op dat zij uit Vietnam komt... Of dat de juiste afkorting is weet ik niet.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Emy (VTN)
« Reactie #8 Gepost op: 13 september 2018, 14:34:23 »
De laatste maanden niet meer gespot in SS, tenzij gisteren achter de bar stond a look a like .    :lol_hitting:

Deze sprak Nederlands en Duits.

Doc