RTC ArabellaNa LuLo (verhaaltje volgt nog wel) en een snack bij de Mac, besloot ik langs de A40 nog een Ruhrpott clubbie mee te pikken. Daar het tongzoenen bij mijn meisje in LuLo geweldig was, bedacht ik meteen haar concurrente voor beste zoenster van het jaar eens te bezoeken… ik had begrepen dat Amalia uit Babylon nu in Neby zit. Ik had in NL al even gekeken hoe je daar moest komen, maar kennelijk niet goed genoeg
. Netjes bij Kley van de weg af en wat rondgedwaald… tja, geen smartphone bij me en ook niet iets wat je bij de lokale Aral gaat navragen.
Weer de weg op: mogelijkheden waren Freude, Arabella of in de buurt van Essen naar Aca afbuigen. Het was al rond zevenen, dus Freude leek een slecht idee (parkeerplaats zag er vanaf de snelweg ook erg leeg uit) en Aca zou wel weer heel laat worden… daarnaast was toch de interesse aangewakkerd door de vele goede berichten van die clubs waar meisjes zich voor een paar tientjes de kont vol laten spuiten.
Dus bij Wattenscheid van de weg af en redelijk simpel naar de club gereden. Een best leuk meisje deed open en ook voor de rest zag ik best wat leuke dames. Uit de drie opties maar voor de 2x gekozen; voor 90 euri klaar en een derde ronde was 20 euro meer geweest. De club ziet er eigenlijk niet uit, het beloofde rode tapijt en stoffen banken die al ik weet niet hoeveel sperma en wat niet hebben geabsorbeerd. De douche is niet erg schoon en ook de donkere umkleide zag er niet speciaal goed uit (ook erg vertrouwen wekkend dat ze boven een appart lockertje voor portemonnee en autosleutels hebben… terwijl je in principe niet meer hoeft te betalen). Eten alleen wat koekjes en de drankjes kon je uit de automaat halen die je in alle Pott clubs tegenkomt. Voor koffie een gewoon koffieapparaat en geen mogelijkheden voor cappuccino of zo… wel lekkere koffie overigens. De lounge loopt in een L-vorm, met een sauna in de overgebleven ruimte.
De meisjes dan. Een stuk of 12/13 en allemaal
splitternackt. Geen supermodellen, maar toch een viertal kameropties. De populairste dame Crema, is gewoon echt een mooi meisje met een leuke lach… daarnaast twee Roemeense zusjes en het slanke Bulgaartje dat de deur voor me had opengedaan. Daarnaast ook een aantal ‘never nooit niet dames’, maar
who cares. De sfeer staat haast lijnrecht tegenover de verwachting die je hebt bij ‘voor 30E doen ze alles’. Heel gemoedelijk met slechts 1 personeelslid dat af en toe een dame roept om glazen en kopjes te gaan ophalen, door sommige dames met ‘mama’ wordt aangesproken en toen de handdoeken op waren ging de muziek uit en werd medegedeeld dat de meisjes wel bereid waren om ons droog te ‘blazen’ (vertaald niet heel lekker uit het Duits
). Het is haast alsof een RumBul schoolreisbusje met zigeunertjes een verkeerde afslag heeft genomen en maar in Bochum is blijven hangen.
De mannen zijn dan weer typisch Duits en zitten stil op hun bank tot ze iemand uitkiezen die aan hun snikkel mag zuigen. Als je een beetje op de meisjes reageert of een gekke bek terug maakt, liggen ze aan je voeten (al blijft het waarschijnlijk goed dat je niet verstaat wat ze onderling zeggen). Ik ben absoluut geen ster in dit soort gedoe, maar in Arabella ben je makkelijk populair.
Tja, dan eerst maar de olifant in de kamer – en dan bedoel ik niet die Duitse – bijna alle dames doen zonder problemen aan AO
. Ik moet zeggen dat ik me er bij binnenkomst toch wat vreemd onder voelde. Sowieso iets waar ik het de laatste tijd een paar keer met mederakkers over heb gehad: ik bezoek nu zo een 2 jaar saunaclubs en waar ik voor 2013 er weinig mee van doen heb gehad, is het me dit jaar al een handvol keren aangeboden in non-AO clubs… of in sommige gevallen is ie gewoon naar binnen geduwd :017:. Altijd slim genoeg geweest om duidelijk te maken dat het niet hoeft; maar ook niet zo streng in de leer om meteen de hele kamergang af te breken. Waren voor de rest ook nog hele behoorlijke sessies… en dan nu in een club waar het standaard is; al is met condoom neuken natuurlijk altijd gewoon mogelijk.
Net binnen wilde ik even de kat uit de boom kijken. Terwijl ik naar een vrij bankje liep werd ik al even gestopt door
Maja (die hier samen met big sis Lilly is), terwijl ik wat naar haar toe boog om wat onbestemds te zeggen, had ik al een natte tongzoen te pakken. Doorgelopen naar de bank, waar een blonde Roemeense meteen aan mijn nek kwam lebberen. Op de vraag of ik ‘pauze’ maakte, heb ik maar gewoon bevestigend geantwoord, want de talenkennis was nou niet dusdanig dat het een goed idee was om te gaan uileggen dat je geen pauze kunt nemen als je nog niet begonnen bent. Ook hier het tongzoenen afgehouden, wat eigenlijk niet echt lukte…maar na een tijdje ging ze weer verder. Ik ging maar weer eens een watertje halen, waar
Maja snel op me toe kwam om champagne in mijn mond te gieten (uit een normaal water glas)… geen idee waar ze het vandaan haalde, maar ze vond het kennelijk leuk om het bij mij in mijn mond te gieten (terwijl een paar bejaarde moffen wat vreemd keken). Daarna natuurlijke een diepe tongzoen om toch even te proeven hoe die meuk nou smaakte. Daarna eindelijk mijn watertje en even later kreeg ik de rest van de champagne ook, want eigenlijk vond
Maja het helemaal niet lekker (had zo nog een paar glazen kunnen krijgen ook).
Die
Maja is dus een leuke opdonder. Net als haar zus een mooi tienerlijfje (al zijn ze beiden begin twintig,
Maja precies twintig): slank zonder te dun te zijn, met behoorlijke A cups en een lekker kontje. Als je het zelf mag ontwerpen zou je weinig aanpassen denk ik. Wel duidelijk gypsies, beide een page kapsel… ze hebben echt iets
tom-boyish, zo een beetje het meisje dat altijd met de jongens mee gaat voetballen, tot ze op hun veertiende bedenken dat ze ook andere dingen kunnen doen. Daarbij heeft
Maja een stralende lach en wat meer uitstraling dan haar zus.
Nou ja, duidelijk dus dat ze ietsje later bij me op de bank mocht komen zitten…meer op mijn schoot eigenlijk. Alles bij elkaar een ruim kwartiertje zitten prutsen. Lekker nat tongzoenen, aan mijn tepels frunniken, nog meer tongzoenen, alvast wat vingeren…behoorlijk nat, al besef ik me nu dat het ook het sperma van mijn voorgangers kan zijn geweest :dance2; ach ja, het smaakte gewoon naar poes :sign0137:. Hoe dan ook: zet dat eerste naampje maar op mijn kaartje.
Beneden naar een kamer waar we lekker verder zoenden en ze op de knieën liet zien heel behoorlijk te kunnen pijpen, bijna mijn hele snikkel in dat bekkie, zonder ook maar een spoor van tandjes. Op bed verder zoenen en vingeren, bij het pijpvervolg weer heel zacht en diep, met balletjes likken en ook een tongetje bij mijn
‘rosette’. Ze wilde per se gelikt worden, dus maar even aan haar klitje gesabbeld… Daarna lag ze op me te zoenen en knuffelen…tja, ze had nog niks gezegd over
‘mit’ of
‘ohne’… ze humpte wat met haar heupen… ik was bijna vergeten hoe veel lekkerder het zonder is :sign0135:; tegen de tijd dat ik mijn tong weer terug kreeg, had ik ook geen bezwaren meer. De hoerenloper die geen AO wil, naar een AO club gaat en dan toch AO neukt… een psycholoog zal wel wat over het onderbewuste te zeggen hebben denk ik. Lang en uitzonderlijk lekker geneukt, maar toch een soort mentale blokkade die er in is geïndoctrineerd… dus klaarkomen lukte niet. Met de hand afgemaakt en ze smeerde haar poes lekker in met mijn saus. Geen papier aanwezig in de kamer, dus mijn lul wat met een handdoek afgeveegd en zelf deed ze geloof ik niet al te veel. Volgens mij toch iets langer dan het halve uur, maar daar wordt niet heel streng op gelet. Veel sessies trouwens die de 20 minuten niet halen, maar af en toe dus ook langer. Tja, wat je er ook van vind, gewoon hele goede service van dit schatje.
Na de douche eerst even in het gedeelte bij de zusjes gezeten, veel gegeind met de meisjes daar en van
Maja regelmatig een tongzoen (en ook van zuslief die dacht dat ze wel de volgende kon zijn)… op een gegeven moment toch maar ergens anders gaan zitten omdat ik eigenlijk nog met de drukbezette Crema wilde. Zelfs toen Lilly glazen aan het ophalen was, ‘struikelde’ ze per omgeluk en zat zomaar op mijn schoot en haar tong in mijn mond. Allemaal op een leuke manier, zonder te stressen. Van de andere kant van de zaal zag ik nog hoe een nonchalante Maja een gast aan het pijpen was, met een peuk in haar hand en af en toe tussen de halen een trekje nam… de geile lach en knipoog toen ze me zag lachen maakten het helemaal af
.
Crema was dus drukbezet en ze gaf ook een beetje de indruk er wel klaar mee te zijn; bewegingen naar peuk en kopje gingen in vertraging… maar toch nog voor terugkomst al weer op een ander bankje uitgenodigd. Het tongzoenen en pijpen bij deze gozer zag er dan wel weer veelbelovend uit. Deze kamer duurde nogal een tijdje en hoewel ze nog bijna anderhalf uur open zouden blijven, vond de theke het wel tijd worden voor
feierabend.
Ik had nog een rondje over, dus bij Bulgaarse
Tanja gaan zitten. Ze was al eens langs geweest om iets over mijn ogen te zeggen, en dat gaat natuurlijk niet zonder tongzoen
. Mijn
‘bine’ op haar
‘alles klar’ werd gecounterd met
‘Not Romania’… daar ik ook
‘Dobro’ tevoorschijn kon toveren werd de rest voornamelijk in het Bulgaars gedaan. Zoals meestal met Slavische mutsen, verstond ik er net genoeg van dat ze door blijven lullen, maar zonder echt te weten waar ze het allemaal over hebben.
Tongzoenen trouwens nat, zacht en diep. Op de bank alvast gepijpt: wederom zacht en nat. Op de kamer startte ze met de condoom vraag, dus dit keer
‘mit’ kunnen aangeven. Eigenlijk een wat korte kamergang. Lekker tongen, vingeren vanzelfsprekend, goed pijpen, neuken veel minder lekker dan bij Maja… maar toch heel snel een gevuld rubbertje. Cowgirl wilde ze niet en ik ben lui
. Wederom geen papier op de kamer en nog lekker een tijdje zitten, liggen en staan zoenen en knuffelen. Ook een lachebekje dit en toch een hele behoorlijke service.
Het was al druk met gasten in de
umkleide, dus mijn kaartje afgegeven en meteen maar gaan omkleden. Zelfs buiten het AO kan ik zo tientallen dames in ‘normale clubs’ bedenken die veel slechtere service geven dan deze meiden…
Toch is het alleen een club voor een paar uurtjes. Net als LuLo, maakt dat het niet de logische keuze voor rakkers die een dagje uit willen (zoals ik). Daarbij heb ik helemaal geen zin om een gewoonte van AO te maken en misschien gebeurt dat bij deze clubs iets te makkelijk. Ik weet best dat de risico’s best meevallen en ik zit echt niet tegen mijn pik aan te tikken om te kijken of hij er af valt, maar het is niet een ontwikkeling van mijn hoerenlopen waar ik op zit te wachten. Wel een paar ontzettend leuke meiden hier.