Auteur Topic: Verversrui 08/4, Emma  (gelezen 56076 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline feminambulist

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/4, Emma
« Gepost op: 8 april 2013, 22:46:11 »
Zondagmiddag in april en eindelijk wat zon, ik ga op wandel en zie wel waar ik uit kom. Het Mas, de haven, ... voor ik het wist stond ik weer in het Schipperskwartier, waar meer schoons geconcentreerd zit dan waar ook in Antwerpen. Maar aan het vierde raam van Verversrui 8 geraakte ik niet meer verder, ik ontdekte een nieuw, beeldschoon meisje met een ontwapenend lieve glimlach die me naar binnentrok... Ja ik val op engelengezichtjes (al was het maar om ook de ondeugende kant te verkennen).
Op de kamer op het eerste gekomen (kon op de trap al niet van haar rug en kontje blijven maar vroeg het wel beleefd) viel op dat ze kleiner was dan gedacht, ze komt net niet aan 1m60 denk ik. Maar mooi, nee beeldschoon...
Emma is twintig en werkt nog maar een maand in het SKW, het is de eerste DVP-ervaring van deze jonge schone uit Boekarest (sorry dat ik in elke zin wil zeggen dat ze beeldschoon is maar ze is het ook). Ze is erg lief en er was zeker een klik, haar Engels vond ik prima en we hebben best aardig veel met elkaar gepraat en uitgewisseld.
Emma deed haar zilveren BH-tje en haar zwart slipje uit en hield haar spannende zwarte stockings aan, ik zoende en streelde haar mooie borstjes (grote A of kleine B), ze vroeg om haar tepeltjes voorzichtig te behandelen. We streelden elkaar en ze legde me neer voor een blowjob die niet slecht was, maar ook niet buitengewoon (komt deels ook door het jasje). Zeer memorabel was haar initiatief om mijn paal te berijden, waarbij ze heerlijk en fel op haar hurken het ritme bepaalde (dat was van bij de Oekraiense Elena geleden...) - overheerlijk met een lang en hypnotiserend oogcontact. Wat een frumoasă fată !! Ook heerlijk was de doggy position waarbij ik via de spiegel naar haar goddelijk lijfje kon kijken tot de explosie zich aandiende... Na ons wasje (ik kreeg nog een nieuw optisch hoogtepunt toen ze in haar strakke kont aan de wastafel stond) hebben we nog gepraat, ik suggereerde dat ze een knap fotomodel zou zijn, ze had wel inlichtingen genomen maar ze was te klein bevonden zei ze. Emma is een puur en vriendelijk meisje dat ik nog graag wil ontmoeten. Het woord "puur" is voor haar uitgevonden.
Het is een genoegen om haar rubriekje te mogen openen. Handle with respect and care !

Land : România
Taal : Engels
Leeftijd : 20 j
Lengte : 160 cm
Model : slank
BH-cup : A
Kontje : wow(wow)
Haar : zwart, lang
Ogen : bruin
Diensten : PMC, NMC, GFE
pro en contra : zeer lief, intelligent en aangenaam meisje. Had ik trouwens al gezegd dat ze beeldschoon is?
Dagshift
« Laatst bewerkt op: 8 september 2013, 00:35:33 door mechelen »