De
Revenge van Kwakje. Of zullen we het maar gewoon Retry noemen na het
blauwtje van vorige keer.
Vorige keer ongepopt het huis verlaten. Zou het deze keer anders zijn?
Wel waarom deze pijniging? Er bleef toch wel een dame door het hoofd spoken dus mezelf een les assertiviteitstraining opgelegd.
Met knikkende knieën aangebeld maar no worries de deur ging gewoon open.
Het was Barbara de theke die zelf de deur opendeed.
Ojee de alarmbellen gingen reeds af.
Barbara moest menig maal de deur openen, zelf koffietassen afruimen en zelf de handdoeken opplooien. De bij Venus bekende beer weet wat dit wil zeggen.
Druk dus, geen dames beschikbaar.
Wel dan wordt het maar
assertiviteit voor gevorderden.
Vandaag 6 dames aanwezig en gelukkig daarbij de 3 die me vorige keer in het oog vielen.
Douchen, een handdoek om mijn middel (ja hier krijg je geen badjas). Slippers maat 47 aan, ik heb maar 42 maar je moet nemen wat er ligt.
Dan maar de bar binnen. De "rot teppich" sfeer kwam me tegemoet en wikkelde zich als een warm dekentje om me heen. Villa Venus heeft iets huiselijks,
het gezamelijk handdoeken plooien van de dames heeft iets communistisch, iedereen gelijk en vele handen maken het werk licht.
Enfin ik ben hier niet om het communisme te verheerlijken of te bekritiseren.
Bahar ging net in haar zeteltje zitten. Kwakje dacht niet na maar deed gewoon en kroop er lekker bij.
Bahar heeft een
open vriendelijk gezicht wat haar zeer aantrekkelijk maakt. Ze maakte het al snel knus. Even voorstellen en de eerste tongzoenen vielen al
waarbij ze even onder de handdoek polshoogte ging nemen. (Ja jongens, op sommige plaatsen bestaat dit nog).
Piemelmans knikte goedkeurend en we verdwenen richting kamer.
Bahar kan lekker teasen en sexy uit de hoek komen. Half uurtje was ruim voldoende voor een eerste geslaagde sessie.
Bij deze mijn assertiviteitscertificaat
1.0 behaald.
Je kan in Villa Venus kiezen voor 20,30,60 minuten wat dan 30,40,80 neuronen uit de pocket schudt. De dames maken steeds ruimschoots hun tijd vol.
Ik moest even op positieven komen en na een drankje en een sauna-sessie even mijn opties overwogen.
Ik de zetel van
Sammy zat niemand dus maar eens de proef op de som nemen en mij met een drankje in wachtmodus gezet op haar plekje.
Ondertussen het reilen en zeilen nog wat meer bekeken in de club.
Sommige beren gaan wat te ver wat betreft assertiviteit en lijkt meer op stalk gedrag. Ik zag een dame net van de kamer afkomen en de beer had haar nog niet betaald of ze
werd door een andere beer tegen de muur gedrukt en geclaimed. De dame schrok haar een hoedje en durfde niet anders als ik kom er zo aan te zeggen.
Er zat een andere beer braafjes in haar zeteltje te wachten maar de dame werd in grote ijl naar de kamer gedwongen.
Even later waren een aantal dames wat handdoeken aan het plooien en een beer stormde er op af en vroeg een dame om naar de kamer te gaan. De dame vroeg of hij even in haar
zeteltje wou plaats nemen maar dat wou hij niet. Hij wou onmiddellijk de kamer op. De dame keek naar Barbara die even polste of ze het ok vond en gaf dan toestemming.
Intriest en dan zie je ook onmiddellijk de mindere kanten van het DVP zijn.
Anyway lag me wat op de maag en moest er even uit.
Goed ik zat dus in het zeteltje van
Sammy en daar kwam ze aan. Ze ging haar nog even opfrissen (Sammy neemt hier altijd goed de tijd voor).
En hup daar zat dat kleine
skinny nimfje naast me. Voor de flatchest lovers is Sammy de ultieme droom denk ik. In de bar is Sammy iets terughoudender. Na een moeizame introductie naar de kamer.
De dames hebben hier ook elk hun kamer en ze kunnen die ook een beetje zelf inrichten. Wel Sammy heeft haar kamer wat gezellig gemaakt.
Sammy is 23 lentes jong en rasecht Duits. En wat service betreft, holy shit dit is top GFE. Beide de tijd wat uit het oog verloren en samen besloten dat het een uurtje was. Kon gerust wat meer zijn.
Even douchen een drankje en mijn assertiviteitscertificaat
2.0 opgehaald. De dag was dus meer dan geslaagd.
Nog even de sauna in en nu stond enkel nog de knappe Alexandra op het lijstje.
Eigenlijk was ik wat afgepeigerd en vermoedde dat het niet veel meer ging worden vandaag.
Maar ja ik was hier nu toch en daar was
Alexandra. Niet twijfelen en hup me bij haar in de sofa geploft. Een
donker bruine nimf met lange blonde haren en een skinny body met naturele B+ cup.
Toen ze haar leeftijd noemde verschoot ik wat want had haar 10 jaar jonger geschat (38

). Het voordeel is dat Alexandra al wat levenswijsheid heeft en je dus ook een ruimer gesprek kan hebben.
Trouwens opgegroeid in Engeland en dus zeer makkelijk mee te converseren als je alleen maar "Steenkolen Duits" praat.
Alexandra in een vrolijke en goedlachse dame. Haar colgate smile steekt mooi af tegen haar bruine huid.
Tjonge weer in de roos geschoten met deze dame. Service en gemoedelijkheid op de kamer helemaal top.
Het kruit was nu helemaal verschoten en er rest mij enkel nog de terugreis aan te vatten. Assertiviteitscertificaat
3.0 en nu ben ik gewapend voor de volgende keer.
Ja ja hier komt zeker nog een vervolg van.