Jennifer deze avond bezocht op VR 24/8.
Ik had nooit gedacht dat ik mij ooit zou laten beïnvloeden door advertenties. Principieel erger ik mij aan reclame. Er liggen natuurlijk al veel gestorvenen in het graf van " principes ".
Ik nu ook, want ik ben 100% zeker dat ik dit meisje heb bezocht doordat ik ze gespot had via ad. op het internet en niet achter haar raam, ik was er vandaag naar op zoek in het SKW. Is me nog niet vaak overkomen dat ik speciaal voor iemand naar A. afzak .
Ik heb vandaag maximaal 3 rondjes gelopen. Heb tijdens die toertjes nog een koeketiene zien zitten op VR 13/4 die ik dringend eens zou moeten laten likken aan mijne leuter.
Maar toen ik Jennifer achter haar raam zag zitten ben ik er naar toe gestapt. Onmiddellijk naar binnen . Daar gevraagd of er airco was op de kamer. Wat had ik eigenlijk verwacht dat ze ging zeggen

" ja natuurlijk zei ze.
Wat bleek op de kamer ? Was er airco ? Natuurlijk nie, een klein ventilator stond er, die wind maakte en warmte gaf

Ok da is geen drama. 't was wel ontzettend warm in de kamer. Prijs afgesproken, betaald, kleren uit en mij op het bed gelegd. Ik heb van haar een goede prostaatmassage, en een heel goeie handjob ( één van de best ever) met ontzettend veel denial en terug opbouw, gekregen. Ze maakte me er gek mee. Op het einde had ik de indruk van een ruined orgasme, vond ik wat spijtig .

Tijdens het spel keek ze me steeds ontzettend geil aan .

Ik was tevreden na het bezoek maar vond het jammer dat ze zich niet uitkleedde ( of toch een beetje ) tijdens het spel. Ook dat ze bij het begin latex handschoenen aantrok en deze gedurende het gans bezoek aanhield.
Correcte service gekregen, mocht wel wat meer zijn, meisje spreekt heel goed nederlands.
Misschien ga ik ooit nog terug of misschien niet ....