Auteur Topic: Babylon (Hamburg)  (gelezen 93119 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Babylon (Hamburg)
« Reactie #15 Gepost op: 20 juni 2015, 11:58:47 »
Klopt volledig.  Je zal eens naar daar moeten trekken om een foto te nemen aan de buitenkant  :))  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Babylon (Hamburg)
« Reactie #16 Gepost op: 7 juni 2019, 18:52:58 »
TEGENPOOL


Na een korte nachtrust ben ik op de 1e zondag verder gereden naar Babylon. En nee, niet de saunaclub in Elsdorf waar de dames in Eva kostuum ronddwarrelen, maar de FKK in Hamburg waar de dames met kledij rondlopen. Volg je het nog? Zo verwarrend deze 2...


De rit er naar toe verliep soepeltjes zonder hinderend oponthoud. De navigatie leidde me probleemloos hun parking op. Binnen kom je in een grote entree hal, waar de gastheer in pak en al je verwelkomt en alles uitlegt. De entree was ik meen 65 of 70 euro. De dames 60 per half uur. Me bepakt en al richting de lockers begeven om me op te frissen en om te kleden. De lockers zijn lekker groot en om het hoekje bij de douches staan er handdoeken die je zelf kunt pakken. Dus geen rantsoenen zoals in de krenterige clubs, als SS, YY en BN. Moet ik als Dagobear nodig zeggen  :-P


Eenmaal m'n badjas om het restaurant proberen te zoeken. Ik liep even de verkeerde kant op en de gastheer stuurde me gauw de juist kant op. Aan de andere kant van de receptie was het privé. Bovendien zou er achter de receptie die avond een besloten feest zijn.

Ik geloofde het allemaal wel en liep eindelijk de bar ruimte in. Zag al een kleine tiental dames die nog aan het opstarten waren. Beetje ouwehoeren met hun vriendinnen en een peukie roken. Ja, je leest het goed. Ze roken er binnen. Gelukkig is het een grote ruimte, zodat het niet heel erg blijft hangen, maar prettig is anders.


Ik ging dus maar es verder kijken waar er wat te versnaperen viel. Door de bar heen kom je in een soort T splitsing. Rechts een rustige relax, en wellicht wacht ruimte voor de drukkere dagen. Want in die hoek vond je de kamers.

Linksaf loop je hun restaurant binnen. Voor de entree vind je een koelkast met flesjes fris e.d. Relatief luxe vergeleken met de tapjes in sommige clubs. Aan de andere kan kun je ook in budget club als Diamond een flesje uit de koelkast halen.

Bovendien heb ik liever een trapje waar ik zelf bij kan, dan dat er telkens gebedeld moet worden bij een theke. De zelf service flesjes uit de koeling is voor mij het fijnste.



Eenmaal door het poortje van het restaurant is er een eenvoudig warm en koud buffet, maar het was wat mij betreft voldoende.

Het restaurantje zelf is wel wat klein, voor als de club vol zou zitten. Maar de gehele dag door viel de drukte me er wel mee. Ik schat dat er overdag circa 20 a 25 dames waren en in de avond kwamen er nog 10 ofzo bij. Het aantal heren hing rond de 30. Precieze aantallen vind ik moeilijk aan te geven, iemand zei zo wijselijk dat ijsberen goed in aftrekken zijn en minder in  optellen, maar de dames waren meestal in de meerderheid.


Na het eten even een kopje thee besteld en de ruimte van een afstandje bekeken. Het is best fraai ingericht, met hoog plafond, fraaie aankleding, en aangrenzend hun wellness, die ook behoorlijk open en bloot erbij staat. Tussen de bar en de Wellness staan een hoop grote banken waar je plaats kan nemen. Veel dames zitten echter ook op die banken, dus ernaast plaatsnemen leidt geheid tot een gesprek. De dames zijn dus over het algemeen schaars gekleed. Een enkeling zag je wel es topless rondlopen.
Om de bar heen kun je op de krukjes zitten voor een gesprek met wat maten. En aan de andere kant van de bar heb je aangrenzend aan de tuin nog wat banken.
De tuin zelf en het kleine zwembad wat er in lag  zagen er wat armoedig uit. Het zat in de verbouwing en nodigde dus niet uit om te betreden.


Enkele malen aangesproken door een dame, maar het ging er allemaal nogal snel zakelijk aan toe. Zelfs op het vroege rustige tijdstip. Ook de bekende trio vraag kwam naar voren, welke ik beleefd afsloeg met het antwoord dat ik een man ben. Huh?!
Nou, multi tasken zit niet in m'n genen.
Ik weet niet of ik gewoon pech had, maar er was zelfs een dame die uitnodigde om naast haar te komen zitten, kennismakingsgesprek praatje maakte, maar toen ik aangaf nog even niet te kalmeren, bot reageerde met de vraag Wat doe je hier nog naast me?
Okaaaaay... Jij ook nog een fijne dag verder...
 
En zo dus nog meerdere malen zakelijk gedoe aan toe. Ik snap wel dat de dames er voor hun werk zitten. En ik ben niet iemand die ze een half uur aan het lijntje hou ofzo. Als ik naar een dame ga, hou ik het op 5 a 10 minuutjes. Als ze zelf naar me komt, laat ik het aan haar om te vertrekken. Maar goed, bij een nieuw iemand weten ze dat natuurlijk niet.

Enfin, op een gegeven ogenblik kwam er een slanke brunette naast me kwam zitten op een bankje. Ze stelde zich voor als Sina (kweenie of ik het goed spel) en dat ze Iraans is. Tijdens het intro gesprekje kwam natuurlijk ook ter sprake waar ik vandaan kom en of het mijn eerste keer (hier) is. Zodoende kwam mijn lang SC weekendje ter sprake, wat er al op m'n pad was geweest en de komende dagen nog op de planning stond, en dat was o.a. Atmos.
Ze keek er een beetje vies bij en zei dat het daar niks was. Babylon is veel beter volgens haar. Toch gaf ik aan nieuwsgierig te zijn naar de club, mede doordat @seksenfun o.a. deze club noemde. Bovendien wou ik dit weekend juist een paar voor mij nieuwe clubs bezoeken.
Zij had toen een briljant plan, vertelde ze. Ik kan ook vanavond eerst naar Atmos gaan en als het niet bevalt, dezelfde avond weer bij Babylon naar binnen, zonder extra te betalen. Uhm... Liever niet, want dan heb ik op 1 dag al entree voor 2 clubs betaald. En dat zag de Dagobear in me niet zitten.
Na nog wat gebabbeld te hebben, begon ik eens af te tasten wat er bij haar mogelijk was. Dingen die zelfs in dit tijdperk nog redelijk standaard zijn, deed ze niet moeilijk over. En zo met haar een lekker kamertje gehad.

Nadien nog hun Wellness uitgeprobeerd en dat was goed geregeld. Wel staat hun stoom cabine wel erg sterk. Hun Wellness heeft een paar ligbedjes, waar je even een dutje kunt doen. Da's wel fijn. Vooral, omdat de muziek niet zo luid staat.

Zo de dag nog met wat vreten en liggen verteren de dag beetje doorgebracht. Later kwam er nog een knappe blonde Poolse nog even kennismaken. Zij was ook zeker nog een optie geweest, maar vond het wel genoeg geweest. Vooral met wat er de komende dagen nog voor de boeg zou staan.

Al met al wel een okay dagje gehad in Babylon. Maar ik zou er niet speciaal weer naartoe gaan. Ik bedoel, we hebben in Elsdorf ook een mooie club tegen een voordeliger tarief (destijds althans...), met uitgebreidere Wellness (jacuzzi), waar de meeste dames een betere service leveren tegen een lager tarief, en ook nog eens FKK rondlopen. In bijna alle opzichte een TEGENPOOL van de naamgenoot.
« Laatst bewerkt op: 7 juni 2019, 19:03:07 door mentholbear »