Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1124138 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1335 Gepost op: 1 oktober 2019, 14:35:33 »
Man en paard noemen .... tja, ik moest even nadenken, Sjeufke ...

Ik noem man en paard ... alleen zijn wij geen clubmanagers, en worden we niet betaald om mee te denken.
Wij geven enkel goedbedoelde raad aan clubs, waar we met zijn alleen erg graag naartoe gingen (ik kom er nog steeds graag)

Het is aan de managers / eigenaars om er effectief wat mee te doen.

Soms moet je je koppigheid (die ook wel een goede eigenschap is) durven opzij zetten, en eens luid schreeuwen dat je een fout hebt gemaakt.
De boel terugdraaien, en wij - hoerenlopers - gaan die prijs dan snel vergeten.
En meer, meer mannen, meer dames, en dan komt die Babylonische service vanzelf terug, aangezien er dan terug controle is over de meiden.
Nu is het helaas zo dat de dames maar wat op klooien (vrees ik), en dat je er als eigenaar maar weinig kan aan doen.

Terugdraaien de klok, en alles komt goed.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik, bij de dames die ik ken, nog steeds dezelfde Babylonische granatenservice krijg. Aan dezelfde prijs.

Man en paard: service is recht evenredig aan de inkomprijs, als je 't ganse plaatje inkleurt  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1336 Gepost op: 1 oktober 2019, 17:05:41 »
Bevalt me wel goed dat het wat rustiger is in Babylon. Geen wachttijden, altijd plaats om te eten, om rondom het zwembad te liggen. A la carte eten is er 's avonds ook nog en niet weggevreten door de buffetgrazers. En de dames zijn nog steeds van hoog niveau en rekenen geen extras voor tongzoenen, beffen, vingeren, etc. Dat is me dat extra tientje wel waard, hoor ;D ;D ;D
de line up is er lang niet meer zo goed als voor 2 jaar terug niet in babylon niet elders ik heb welles gezamenlijk met ze 3e in een jacuzie gezeten foots sm en ik onzen monden vielen gewoon tegelijker tijd open zo mooie line up lig het aan de clubs neen het lig aan ons we zijn te verwend  :lol_hitting:

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1337 Gepost op: 1 oktober 2019, 17:16:26 »
Vanaf het moment dat de entree €70,-- is, heb ik geen klagen over de dames. Ik ben vanaf die tijd 7 keer in Babylon geweest en 14 verschillende dames gehad, dus heb wel een goed beeld van situatie. Beter denk ik dan van gasten die er nooit of een enkele keer komen. De dames die ik tot nu toe heb gehad, vanaf dat moment, zijn:

- Alexis (inmiddels gestopt, maar heeft niets met de prijsstijging te maken)
- Roberta
- Amalia (im Urlaub en komt af en toe terug in Babylon)
- Elli
- Bella
- Sascha
- Lana
- Kellie (idd, een goede kamer met deze blonde schone)
- Georgiana en Mary (vooral deze 2 zusjes in een trio een aanrader)
- Daniella
- Gina (weliswaar haar in Samya gehad, waar ze slechts een weekje was, maar weer terug in Babylon. Haar service in Samya was ook gewoon van Babylonniveau)

De kans dat ik weer een kamer met een van deze dames zal doen, is in meer of mindere mate zeer aanwezig.

Dora vond ik niet slecht, maar vind ik ook niet goedgenoeg voor een herhaling. Mooie meid en alle gebruikelijke Babylonservice (TZ, beffen, vingeren, etc) standaard.

Alleen Valentina viel me erg tegen, terwijl ik in het verleden goede kamers met haar had. Heeft t daarna ook niet lang volgehouden in Babylon en zit nu met haar kudservice in Samya, waar kudservice over het algemeen de standaard is. En dat ze opeens kudservice leverde in Babylon heeft ook niets met de prijsstijging te maken, maar met haar mentaliteit.

Dus dat de service structureel kud is van veel dames, is een broodje aap verhaal. Of zal het komen door de magie van mijn power toverstaf, dat ik met de meeste dames goede tot zeer goede kamers heb in Babylon  ;D
« Laatst bewerkt op: 1 oktober 2019, 17:24:55 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1338 Gepost op: 1 oktober 2019, 17:29:07 »
heren er is maar 1 club 70 euro waard en dat kom door de line up ik ga geen club naam noemen ik laat me niet naaien door w2 :lol

Is morgen Jeanette in Babylon, is dat weer de enige club die 70 euro waard is voor je, en lig je om 11 u daar op de deurmat  ;D ;D ;D



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1339 Gepost op: 1 oktober 2019, 17:42:08 »
Ik denk dat je ongelijk hebt SM!
Entree terug naar 60, nee dan is het nog niet opgelost.
De verhoging naar 70 is maar een klein foutje van hem.
Maar de verhoging voor de dames om er te werken, is echt het domste wat hij of Zij hebben gedaan.
Dat heeft veel kwaad bloed bij de dames en hun (aanhang) gezet.
Wij veellopers zijn altijd verwend in bb, veel dames en over het algemeen altijd goede service.
Nu er een deel dames de klub de rug hebben toe gekeerd, moeten de nieuwe dames die opvangen.
Over service hebben ze nooit gehoord, wel over veel kamers maken, goed geld dus.
Laatste keer dat ik er was, net een homo bar, dames amper gezien, die hadden het goed.
Dat zijn we niet gewend, waren altijd dames zat daar!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1340 Gepost op: 1 oktober 2019, 17:42:14 »
Ik heb hier domweg wat berichten weggehaald.
Reden:
- we hebben het hier over de inkomprijs en de service van de dames in Babylon, en we houden het daarbij.
Promoten van andere clubs, graag in de desbetreffende topics.
Lekker ouwehoeren over Babylon, jazeker, eenieder mag hier zijn mening kwijt (over Babylon, de service van de dames, de entreeprijs, ....), maar ENKEL EN ALLEEN over Babylon graag

Voor diegenen die NIET kunnen lezen, dit plaatje:



De dank is groot  ;D ;)  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1341 Gepost op: 1 oktober 2019, 17:53:25 »
Ik denk dat je ongelijk hebt SM!
Entree terug naar 60, nee dan is het nog niet opgelost.
De verhoging naar 70 is maar een klein foutje van hem.
Maar de verhoging voor de dames om er te werken, is echt het domste wat hij of Zij hebben gedaan.
Dat heeft veel kwaad bloed bij de dames en hun (aanhang) gezet.
Wij veellopers zijn altijd verwend in bb, veel dames en over het algemeen altijd goede service.
Nu er een deel dames de klub de rug hebben toe gekeerd, moeten de nieuwe dames die opvangen.
Over service hebben ze nooit gehoord, wel over veel kamers peren, goed geld dus.
Laatste keer dat ik er was, net een homo bar, dames amper gezien, die hadden het goed.
Dat zijn we niet gewend, waren altijd dames zat daar!
Het kan zijn, BBZ, maar ik ben een andere mening toegedaan ;-)
De prijs voor de dames is teruggedraaid naar wat het voorheen was.
Er komen momenteel (mijn inziens) te weinig mannen, door de te hoge entreeprijs (maar hey, ik kan helemaal fout zitten)

Eerst moet er terug een minimum aantal mannen de vloer over komen, vooraleer je bepaalde dames 'onder de knoet' kan krijgen.
En dat je de dames moet sturen, dat heb ik persoonlijk mogen ondervinden ... eentje is al onbegonnen werk, laat staan 50 ... ik beklaag soms de eigenaars van een club  :cheer: :pica ;D ;D ;D
Genoeg mannen, dan draaien de dames vanzelf bij, want dan moet de service terug omhoog, of die een slechte service bieden prijzen zichzelf uit de markt. Nu hebben die vrij spel, of Bab zit zonder dames.
Volgens mij moet je dus beide kanalen op mekaar afgestemd krijgen.
Momenteel, door te weinig bezoekers, is dat een domino-effect, of een vicieuze cirkel, of of of ....


Maar kijk, ik vind het helemaal niet erg andere meningen te horen, doet een mens langs verschillende kanten tegen het probleem aankijken.

En zo geven we gratis en stukje advies, en wie weet ....

Ik kan zomaar fout zitten, de toekomst zal raad brengen, want waar we het allen over eens zijn: een jaar tot 2 jaar geleden liepen we er met onze tong tot op onze badslippers van geilheid, en wist je niet waar kijken, en wist je niet met wie je moest kameren, zo veel geile servicekanonnen ....
En we hopen alleen dat die tijd terugkomt, ik hoop dat toch.

Met de club op zich, niks mis, als je ziet vanwaar ze komen, pakweg 5 jaar geleden en waar ze nu staan, nu nog terug de dames naar dat niveau van weleer tillen ... is een hele opdracht maar moet toch kunnen, denk ik  ;) :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1342 Gepost op: 2 oktober 2019, 19:06:36 »
Eenendertigste clubbezoek in 2019, Babylon zaterdag 28 september.

Weer een dagje Babylon. Ondanks dat de entree een tientje meer is, blijft het een goede club. Vandaag waren er 30 dames aanwezig. Een aantal dames waren weer terug “aus dem Urlaub”, waaronder Karla (mooie meid met erg goede service), Roxana (nog zo'n mooie meid), Lea (mooie meid met een brilletje), Kellie (misschien wel de mooiste dame in Babylon) en Roberta (Een girl-next-door, maar erg goede service). Daarnaast liepen er een paar nieuwe meiden, zoals Andreea, die een paar keer kwam buurten bij mij. Helaas voor haar had ik vandaag alleen oog voor Roberta.

Een andere opvallende verschijning was Julia. Ze had weer knalrood haar en dat staat haar echt erg goed. Ik vind haar er met rood haar beter uitzien dan met blond haar, hoewel het dan ook zeker geen lelijke meid is, integendeel. Haar een paar keer gesproken die dag, maar ik kwam erachter dat ze niet helemaal mijn type is. Wel kwa uiterlijk, maar niet helemaal kwa seksuele wensen, maar een kamergang met haar in de toekomst sluit ik zeker niet uit. Daar is ze te mooi voor ;)

Erg positief vandaag in Babylon was het a la carte eten. Er staat nu ook ossenhaas op de kaart en de kwaliteit van het vlees is erg goed.



Helaas was mijn ossenhaas nog iets te rood van binnen en dat later ook aangegeven aan de keuken. Ze hebben ossenhaas sinds een week op de kaart en moeten blijkbaar nog even oefenen om het juist te braden. Over een paar weken krijgen ze een herkansing van me, maar ik heb er alle vertrouwen in ;)

Er liepen ook nog een aantal bekenden in Babylon, zoals xLicker en Krukkie. Xlicker heb ik een paar keer gesproken die dag, waaronder een paar keer met Julia. Later nog een tijdje met hem gezeten aan de grote tafel tegenover de bar. Daar was onder andere Dani wat aan het eten. Ze had zalm besteld van de kaart. Meestal doen dames dat niet, want je moet even wachten op het eten en de meesten nemen daar geen tijd voor. Tijd is geld, zullen we maar zeggen. Dani is een leuk uitziend Bulgaartje met een stel hele mooie borsten. Ook een aardige meid, zo bleek, want ze bood ons aan om mee te eten van haar zalm. Die was volgens haar zo goed, dat we er allemaal (ik, xLicker en nog een Duitse gast) van moesten proeven. Die Dani moet ik ook nog eens een keer proberen. Shit, er loopt zoveel leuk spul rond in Babylon en het “vervelende” is dat ze bijna allemaal goed zijn....

Krukkie ook een paar keer gesproken. Eén keer had ik een gesprek met hem aan de grote tafel tegenover de bar. Naast mij zat op dat moment Lea te eten, die steeds heel geïnteresseerd naar ons gesprek zat te luisteren. Op een gegeven moment dacht ik dat ze ons echt in het Nederlands kon verstaan ;) Ze moest ook steeds lachen, toen ik naar haar keek, maar later bleek dat ze toch geen Nederlands kon. Het was wel een grappig moment ;) Normaal val ik niet zo op dames met brilletjes, maar zij heeft wel iets.

Roberta
Zoals al aangegeven was Roberta weer terug na een maand of 2 vakantie. Ik schrok wel even toen ik haar zag, want ze had een nieuw tattoo laten zetten op haar buik onder haar borsten. Een beetje zoals onderstaande foto.



Het onschuldige tienermeisje van vroeger is niet meer. Toen ze net begon in Babylon had ze nog geen enkele tattoo en zag er zó lekker naturel uit, met een paar heerlijke stevige tietjes en een lekker romig kontje. Duits of Engels kon ze toen bijna niet, maar dat compenseerde ze met heerlijk tongzoenen als er stiltes vielen ;)

Wat service betreft, is ze niet veel veranderd. Nog steeds tongzoent ze erg lekker, maar je merkt wel dat ze iets meer volwassen is. Voor mij hoeven al die tattoos niet, maar 't is haar lichaam.

Met Roberta 2 heerlijke sessies gedaan vandaag. Heerlijk tongzoenen en haar lichaam voelt zo lekker aan. Ze is niet super slank, maar zeker niet dik. Voor mij heeft ze het ideale figuurtje met mooi vrouwelijke rondingen die je lekker kunt beetpakken ;)

En nogmaals, laat je niet afschrikken door haar soms schreeuwerige gedrag in Babylon. Op de kamer is ze juist het tegenovergestelde. Dan is het een lief, soms verlegen meisje ;)





Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ B-cup

Tot een uur of half 11 ben ik gebleven in Babylon. Daarna nog even in Samya geweest.

Résumé 2019:
31 saunaclubbezoeken
32 verschillende dames
vs 19 – 10
vs 10 – 22
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1343 Gepost op: 2 oktober 2019, 22:36:10 »
BABYLON - Ebony & Ivory III
21 September 2019

Citaat
De titel zegt al veel: 'Ebony & Ivory' en sinds dat het een 3de maal is dat ik 2 opeenvolgende sessies beleef waarvan de ene een zwarte dame is en de ander een blanke dame - en steeds dezelfde blanke overigens - geef ik het verslag deze typerende titel naar het mooie nummer van Paul Mcarthny. De Ivoren dame gaf me daarbovenop de perfecte kans om als superlookalike af te rekenen van bepaalde volstrekt overbodige gevoelens voor een niet-dvp.



FAZIT
1) Werkpunten
- Prijs
- Verhouding beren vs dames: tè geringe line-up voor een zaterdag naar mijn bescheiden aanvoelen

3) Positief
- goede verwelkoming
- er waren zeker voldoende mooie dames anwesend
- hotelgelegenheid goed
- Uitstekende wellness
- nieuw verandagedeelte is klaar en best erg geslaagd
- eten was beter dan vorige maal, ook bij ontbijt goed bediend
- 2 kamergangen moeizaam mijnerzijds maar positieve inzet van dames maakt veel goed



Kamergangen en overall service

Zeer goede inzet van de 2 dames waar ik mee geweest ben en ik klaag helemaal niet. Meer en meer heb ik de insteek van dit alles te profiteren zolang ik dit nog vermag gecombineerd met het feit dat ik maar 1x per maand ga maakt dat het kameren steeds een feest is. Ik betrap me erop veelal met bekende dames te kameren.

1) Vanessa - African Tigress

2) Karla - The lookalike I desperately needed

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ****



CLUBVERSLAG

Na slechts 3 weken ga ik weer naar de clubs en dat is veel sneller dan de 7 weken van tevoren wat de schuld is van een gewonnen kortingskaartje van dit forum. Een andere van een ander forum gaf ik door aan een andere beer en zo konden we elkaar weer zien en bijpraten in het aangename kader van schone naakte deernes die zo af en toe de aandacht van het gesprek konden afleiden. Ik vertrok weer te laat maar niet zo laat zoals de vorige maal en dat was rond 21u toen. De weg was vlot en in een kleine 2u 45min, voor de meesten gruwelijk lang, stond ik voor een volle parking. Damn, da's weer eens even geleden....wacht eens, betekent dat niet dat er een verjaardag is? Het was enkel de parking gelukkig en het hoekje omrijden naar de straatkant leverde me een laatste plaats op. Ik klingelde aan de bel en stonds weerklonk een korte zoemer: weerom kon de zwarte wolf het Babylonische paradijs betreden. De vrouw van den Eddy wachtte me met een brede glimlach en ik overhandigde de kaart. Ik betaalde tevens voor de hotelkamer en begaf me eerst ginder waar ik de nodige voorbereidingen deed. Nadien was het recht naar de club toe (ook letterlijk). Laat me zeggen dat het naakte erehaagritueel des dames is vervangen door een beren met rode handdoeken litanie. Ik zag wel een aantal dames bij binnenkomst maar de berenpopulatie was zeer dominant. Ik weet nog dat dit mijn probleem was in GT 2,5 jaar terug op mijn verjaardag, nu is dat hier het geval. :/ Ik kon Marcus69 spotten en we praatten bij en daarna volgde het gebruikelijke ritueel van de verkenning en de wellness. Daarbij werd ik al van vanachter begroet door Gina. Het ging het hem helaas niet worden die dag, het was voor haar erg druk en we mistten elkaar steeds. Vanessa was aanwezig, een van de zwarte parels die ik steeds in het oog had, een hele mooie dame. Gezien ik Gina nergens zag werd het dus Vanessa. Het is even geleden dat ik nog eens met een zwarte parel op kamer ben geland, vraag me niet waar en wanneer maar de kans is groot dat dit ook in Babylon was. Soit met alle matches van Afrikaanse dames uit de Ivoorkust vandien had ik gek veel zin in een lekkere negerin dus dat moest maar eens geregeld worden gezien al die "verliefde" tinderschatjes een slordige 5500km of zo wonen, ik de reis niet wil ondernemen en Vanessa recht voor mijn neus stond.

=> Vanessa - African Tigress


Na een merkwaardige maar goede kamergang volgt een goede ronde wellness, rusten onder het genot van live actie in de kino door de Mexicaanse babe. Dat alles bleef ik doen tot ik ineens een zeer schone blonde verschijning zag passeren bij de lockers. En ziedaar, het was Karla! Dat was weer eens lang geleden en deze keer heb ik ze aangeklampt en niet zonder reden: zoals ze er nu uitzag en voor me stond deed ze me denken aan een dame uit het dagelijkse leven dat langzaam in mijn hoofd was gaan kruipen. Een aanzet met vlinders zelfs. Ze is al vergeven aan een ander, ik ben geen verleider eerste klasse dat is me allemaal moeite teveel. Soit, hier stond Karla slank, even perfect, mooi naar me te lachen met diezelfde stralende zelfverzekerde lach, ondeugende ogen die me recht aankeken en ook die lange haren maar dan blond. Karla als lookalike? Dat kan echt niet mislopen! Ik zei haar gelijk dat ik met haar een kamer delen wilde en moest even wachten, ze was pas van kamer en moest zich opfrissen. Ik ging dan braaf wachten aan de gokautomaten, ik laat beslist geen gouden optie om ongewenste gevoelens van me af te neuken lopen!

=> Karla - The lookalike I desperately needed


No don't ask it, het was in de roos, bingo, net wat ik zo nodig had. Een ik kon van wat die avond werkelijk de mooiste dame in Babylon was een uur lang sexual healing genieten. Het remix-nummertje werd later in de avond gespeeld nadat ik een bord spaghetti heb gegeten onder genot van een glas blonde leffe. Het eten was deze keer weer erg goed. De à la carte menu was present trouwens maar zag er niemand echt van gebruik maken.


Algemene indruk
a) Algemene sfeer:
Het was een verjaardag dus er was taart voor de jarige en een verjaardagsmoment dat ik net heb gemist omdat ik met Karla op kamer ging. Het was redelijk gezellig maar een minder geile atmosfeer, eerder een friends gemütlich together sfeertje.

b) Line-up:
In aantal te mager voor een club dat 70€ vraagt. Op een verjaardag komen er meer genodigden 'profiteren' van de 20€ korting en dat zorgt voor een erg scheve verhouding. Als alle dames op kamer zijn mag je van geluk spreken er eentje tegen te komen. Aan het zwembad zag je zelfs geen dames, alleen beren aan het zwembad en beren in het zwembad met plastieken eendjes dabei. Waar is de tijd dat ik hier alleen dames in het zwembad zag zwemmen, lachen en spelen en Adelina met me meezwom?

c) Drukte beren:
Verjaardag dus zeker nu te druk.


5) Einde van de dag

In de avond was ik al afgepeigerd want Karla heeft echt het laatste eruit gehaald. Ze verexcuseerde zich nog dat ik niet klaarkwam? Ik kwam wel 2x klaar! Hoe ze dat niet doorhad weet ik niet. Je het was met moeite, same issue als bij Vanessa die dag. De volgende dag in SS was dit niet meer van tel. Ik bleef nog blonde leffes drinken en naar de wellness gaan till the end. Opvallend was dat de wellness nu later werd afgesloten: kwart voor 1. Het zwembad werd veel vroeger afgedekt nog voor middernacht. Ik bleef nog met ene Andrea en een Bulgaarse beer in de sauna tot we er echt uit moesten. Ik ging me omkleden en ging naar het hotel met een goed gemoed. Ik twijfelde of ik nog zou clubben de volgende dag en dan nog wel LR of SS? Het werd SS, ik kon het natuurlijk niet laten (Marissa aca ex-Bab Melissa...).

De volgende dag zat ik aan het ontbijt met Vanessa. Het ontbijt liet wat op zich wachten maar uiteindelijk kreeg ik de tijd om te ontbijten onder het genot van de dames te zien binnenkomen en klaarmaken voor de dag. Ik zag nog Erika, de Hongaarse en vroeg me af wat er loos is tegenwoordig met deze dame.


6) Afsluitende video

Een dagje sexual healing, dat was het zeker!

« Laatst bewerkt op: 2 oktober 2019, 22:42:49 door Vazkor »

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1344 Gepost op: 5 oktober 2019, 04:29:03 »
VERRASSINGEN

Op de 2e maandag van de 9e maand met een kortingskaartje van Relaxxxboard op zak richting Elsdorf getrokken. Zoals gewoonlijk de Mentholmobiel volgetankt met goedkope Duitse benzine, en het hoekje om de prive parking van Babylon opgereden. Best wel fijn dat praktische elke SC en FKK wel hun eigen parkeerterrein hebben.
Kan me namelijk nog herinneren dat ik bij de ramen in Antwerpen en Brussel een vermogen kwijt was aan parkeerkosten. Ongeveer 300 euro voor 2 weekjes vitrine vakantie zeg maar. Dat zijn 6 halfuurkamertjes, 3 uur kamertjes, of 1 flinke pannenkoeksessie. Nog een reden dat ik m'n wandelschoenen in heb geruild voor slippers ;)

Enfin, aangebeld werd er vlot door de theke open gedaan. Wederom geen welkomstcomité. Ik begin er onderhande aan te wennen...Het kortingskaartje werd soepeltjes in ontvangst genomen, waarvoor dank aan club en forum, en met bijbetaling van 4 tientjes (ipv de 70 euro normale entree) kreeg ik m'n handdoekjes mee.Even omkleden, en dan hapje doen. Dat ging weer prima in deze club. Genoeg beleg, broodjes, en mijn 2 favorieten budget voer: warme worstjes en soep.Lekker erna beetje uitbuiken toen ik Antonia voorbij zag komen. Die wenkte me en vroeg of ze een massage. Sure, en niet veel later gingen we de kino in. Fijn die grote bedden om massages op te doen. En andere dingen natuurlijk ook, wat geregeld gedemonstreerd wordt ;)
Een uurtje was zo voorbij en ze vroeg of ik zin had om met haar een kamer op te zoeken. Ik was nog niet lang in de club en wou  liever eerst even bijkomen in de wellness (en kijken wat voor vis er nog meer in het Babylonische vijvertje zwom.Zo gezegd, zo gedaan. De wellness lag er weer netjes bij en de sauna lekker warm. Helaas stond de whirlpool wat frisjes. De stoomcabine ditmaals niet gebruikt.Buiten was het me ook wat te koud om te gaan liggen zonnen. Goed om te zien was de overdekte serre achter die wat beschutting biedt voor de rokers tijdens de komende maanden.

Genoten van de lunch, ze hadden champignons 1 van m'n favoriete hapjes in een club, met genoeg variatie. En anders kon de gratis a la carte ook nog.
Nog wat liggen werken, rondjes wellness, en toen vond ik het wel tijd om een kamertje te gaan maken.Ik had nog een poos uitgekeken naar Antonia, maar haar erna helaas niet meer gezien. Tijdens een paar rondjes ijsberen om te zien of ze ergens zou opduiken, liep ik langs de bank tegenover de bar. Daar zat een leuke brunette die me met een vingertje uitnodigde naar haar toe te komen.
Ik was echter op zoek naar Antonia en schudde m'n hoofd. Ze liet zich echter niet direct uit veld slaan en wenkte met haar hoofd om naast haar te komen zitten. Nou vooruit, even een praatje kan geen kwaad. Ik verwachte, zoals bij een paar meubelstukken, dat de kamervraag wel snel zou volgen. Maar het tegendeel bleek. We hadden een amicaal praatje en toen er na een minuutje of tien een bruggetje ontstond, maakte ik er gebruik van om te polsen of we ook op een andere manier op 1 lijn stonden. Dat bleek goed te zitten en na een opfrisbeurtje trokken we ons terug voor een heerlijke kamergang. Deze Roemeense Sorana hou ik voortaan in m'n achterhoofd.

Daarna lekker een hapje gegeten van hun buffet. De champignons waren er weer te vinden, wat me prima smaakte. Ik hoefde in ieder geval geen gebruik te maken van de a la carte. Bovendien scheelt dat tijd om op je eten te moeten wachten. Tijd die ik liever in de wellness doorbracht.

Af en toe nog naar de bar gelopen om een glaasje prik te halen. Op m'n weg terug richting de wellness, liep ik langs de zijde van de speelautomaten en het toilet, en bij de bankjes zat er een wat magere blonde dame met een kort kapsel. Ze had normale kleren aan. Ik had haar wel es eerder gezien, maar niet eerder aangesproken. Dacht dat ze 1 van de medewerkster was.Zij sprak mij echter aan. Ik naast haar gaan zitten en ze vroeg me om een massage. Okay, ik ben de beroerdste niet, maar gaf wel aan dat ik maar een amateur ben. Geen punt voor haar. Ze vertelde me wel vaker gezien te hebben met het masseren van de dames en daar ook wel zin in had. Sterker nog, zij blijkt de masseuse van de club te zijn. En masseuses zijn net mensen, die kunnen op z'n tijd ook wel een massage gebruiken ;)Ze bood aan om mij erna te masseren en stelde voor om naar haar massagetafel te gaan. Dat masseert wat makkelijker en ook meer prive is. Zo gezegd, zo gedaan. Na een poosje werden de rollen omgedraaid en moet zeggen dat ze een heerlijk ontspannende massage wist te geven. Ik weet niet of ze ook hele krachtige massages geeft, maar ik prefereer juist een wat meer zachte relaxte massage en is ook wat ik kreeg. Op het eind een kleinigheidje aan haar gegeven, wat ze erg kon waarderen.

Na nog een rondje wellness, afscheid van de theke genomen en weer terug de weg op. Het was me een dagje met VERRASSINGEN. Vooral het masseren van de masseuse blijft me in het bijzonder bij. Dat is me nog niet eerder overkomen.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1345 Gepost op: 12 oktober 2019, 13:27:11 »
Vrijdag 11 oktober Babylon bezocht. Om even na 12.00 werd de kortingskaart van dit forum vlot geaccepteerd (waarvoor dank!). De club was al aardig bevolkt. Even rondgekeken naar brandschade maar buiten de twee buitendeuren bij de ingang die provisorisch zijn gemaakt, is er niets te zien. Ook beneden niet.

Na een paar broodjes met omelet en een cola me eens rustig neergezet om eens te bekijken wie er voor een kamergang in aanmerking zouden komen. Dat was nog knap lastig want naast enkele dames die ik al kende en waarvan ik wist dat het goed zat, waren er ook een aantal nieuwe opties.  Het liefst combineer ik een "oude" met een "nieuwe".

Het werd Julia. Een mooie meid met momenteel rood haar. Volgens eigen zeggen werkt ze er al 6 jaar, maar ze is me nooit echt eerder opgevallen. Op de kamer volgde een zeer bevredigende sessie. Ze kuste prima, pijpte prima en kwam zelf tot een hoogtepunt bij mijn liksessie. Het was bepaald geen straf om haar rijdend op me te hebben!! Wat me wel verbaasde was dat ze ondanks een kletsnatte flamoes toch nog wat gel aanbracht :-P.
Ik geef haar een 7,5. Niet hoger omdat het niveau van prima standaard niet werd overstegen. De vonken spatten er niet van af en dan is het toch wat meer plichtmatig.

Dat was anders bij Mila. Niet zo knap en jong als Julia maar bij haar krijg je de indruk dat er aan "echte sex"wordt gedaan. Vol passie, grenzen opzoekend, zo heb ik ze graag. Heerlijk zoenen en pijpen. Echt diep. Soms spuug er bij. Mijn ballen werden gelikt en geslikt, ook de ruimte daaronder werd opgezocht. En wat genoot ze er van toen ik haar tepels en flamoes onder de tong nam. Ze bewoog heftig met haar bekken mee en kwam heftig klaar. De flamoes kon je uitwringen
Daarna heerlijk geneukt. Ik vond de sessie met deze Russisch-Letse milf nog beter dan de vorige keer. Score: 8,5.

Verder nog gebruik gemaakt van de mooie wellness. Sauna en stoombad op goede temperatuur. Whirlpool was wat aan de lauwe kant.

Het was oktoberfest. Bediendend personeel liep in dirndl-kleding (nee Eddy niet). En een aantal dvp's hadden miniscule minijurkjes aan, uiteraard met niets er onder. Maar de meeste liepen fkk. Verder waren er pretzels, was het eten Bayerisch en werd er een verjaardag gevierd, namelijk van Babylon zelf. Eddy zette de happy birthdaymuziek op en sneed een reuzentaart aan. Voor iedereen was er een stuk.

Verzadigd en tevreden zette ik om 19.00 weer de thuisroute in.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1346 Gepost op: 13 oktober 2019, 20:29:23 »
Drieëndertigste clubbezoek in 2019, Babylon zaterdag 12 oktober, Oktoberfest en verjaardag Cupido/Odipuc.

Een verjaardag en een feest in Babylon... Dat betekende in het verleden dat ze er met de benen uithingen in de club, zo druk! Helaas is de werkelijkheid nu anders... Nog nooit heb ik zo'n rustige zaterdag meegemaakt als vandaag... Als Cupido er geen verjaardag had gehouden, kon je de klanten op één hand tellen. Een beetje overdreven natuurlijk, maar er zouden dan wel meer dames dan klanten zijn. Ik schat dat er zo rond de 30 dames aanwezig waren en zonder de verjaardagsgasten waren er zeker minder dan 30 klanten aanwezig.

De eerste 2 uur waren saai binnen. Er was weinig te doen. Weinig gasten, maar ook weinig dames op dat moment. Dames komen pas rond een uur of 1, terwijl ze vroeger gelijk om 11 uur op je stonden te wachten bij de ingang...

Het ontbijt was verder wel goed, daar zeker geen klagen over. Daarna een saunaronde gedaan en dat is ook prima in Babylon. Terug in de bar was 't een dooie boel. Tis dat Cupido en een paar andere verjaardagsgasten er al waren, anders was ik bijna alleen in de club.

Dani
Ik had mijn zinnen op Dani gezet vandaag. Dani is een klein Bulgaars girl-next-door meisje, met een stel hele mooie tietjes. Ik had een paar weken geleden een leuke ontmoeting met haar in de bar, maar een kamer is er niet van gekomen.

Toen Dani de kleedkamer uitkwam, greep ik gelijk m'n kans. Ik ging op haar af en voor ik het wist, zaten we al op kamer. Een gesprekje hebben we vooraf niet gehad.

De kamer zelf viel wat tegen of beter gezegd, ik had meer van Dani verwacht. Tongzoenen deed ze wel, maar niet echt overtuigend. Ze heeft een tongpiercing, maar tijdens het zoenen en pijpen is daar niets van te merken.

De sessie had iets weg van afwerkseks, hoewel ik haar daar wel iets te kort mee doe, maar het was zeker geen Babylonservice. Het was m'n pik snel stijf maken met pijpen en me daarna klaarrijden. Daarna nog 5 minuten een praatje en voor dat 't half uur voorbij was de kamer af.

Op dat laatste had ik haar kunnen aanspreken, maar was er zelf ook wel klaar mee. Herhaling zal niet plaatsvinden, door deze matige sessie.



Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 19
Haarkleur: op dit moment lila
Lengte dame: 1,65 mtr volgens de website, maar volgens mij kleiner, eerder 1,55mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ B-cup

Na Dani, zoals gebruikelijk de sauna en jacuzzi opgezocht en daarna in de bar wat gesproken met verschillende verjaardagsgasten.

Roberta
Van Dani had ik een onbevredigend gevoel overgehouden en eerder dan gepland, had ik zin in Roberta. Met Roberta een tijdje gezeten op het nieuwe overdekte terras. Daarna een kamer op gezocht met haar en zoals altijd is dat goed met Roberta.

Dit keer had ik een nieuw speeltje bij me en zij was de eerste bij wie ik het wilde proberen. Het speeltje bleek een groot succes. Een kwartiertje later ook mijn oude speeltje geprobeerd bij haar en dit was een nog groter succes ;)

Zelf had ik wat moeite om te komen, misschien omdat er relatief weinig tijd tussen de sessie met Dani en nu de sessie met Roberta zat, maar met Roberta ben ik in goede handen en die weet 't altijd wel weer voor elkaar te krijgen.





Naam: Roberta
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 22
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ B-cup

Na de sessie met Roberta had ik niet meer echt de behoefte om nog een kamer te gaan doen en de avond moest nog beginnen.

Helaas was er geen a la carte eten, hoewel dat best had gekund, vanwege het beperkt aantal bezoekers vandaag. Het eten in de bakken was niet helemaal mijn smaak. Echte Duitse kost, zoals knoedels, maar dat zal wel met 't Oktoberfest te maken hebben gehad.

Er waren gelukkig ook wel positieve momenten in Babylon vandaag, zoals Anna en haar vriendin, waarvan ik de naam niet weet. Beide nieuwe dames in Babylon. Anna is een flink getatoeëerde meid, die ik een paar weken geleden voor 't eerst zag. Haar vriendin zag ik vandaag pas voor 't eerst. 2 keer heb ik ze vandaag meegemaakt in de jacuzzi. Ze kwamen “gezellig” bij ons zitten in de jacuzzi en begonnen daar aan elkaar te friemelen en te frummelen. Op een gegeven moment begonnen ze te zoenen en te tongzoenen met elkaar. Meer dan de helft van de gasten zaten met een stijve in de jacuzzi, want dat werd door Anna persoonlijk even gecontroleerd  ;) Beide keren hadden de dames succes en gingen ze er met een gast vandoor naar een kamer.



Sorana kwam ik nog tegen in de sauna en met haar en Vazkor een behoolijke tijd mee gesproken. Normaal blijft een dame maar heel kort in de sauna, maar Sorana zeker 10 minuten. Ik heb Sorana al vaak gezien in Babylon, zonder dat ik wist dat zij Sorana was. Op de foto's is haar huidskleur wat donkerder, waardoor ik haar niet direct herken.



Ook nog een leuk gesprek gehad met Bella. Deze meid is altijd vrolijk en spontaan. En nog even gebabbeld met Daniella ook een erg leuke meid. Beide dames blijven ook netjes en leuk als je niet met ze op de kamer gaat.

Tijdens de verjaardagsceremonie probeerde Dora me nog op te geilen, door me en public een bowjob te geven, maar dit afgekapt, omdat ik niet meer echt geil was. Gelukkig vatte ze het sportief op. Kort daarna gaf ze nog een showtje met Micky, waarbij Dora een erg geil kort spijkerbroekje droeg.



Gina en nog een andere nieuwe dame gaven nog een showtje aan de danspaal, maar verder was er niet heel veel sfeer.

Het is de laatste maanden al wat rustiger in Babylon en dat vond ik helemaal niet erg, maar afgelopen zaterdag was het wel erg rustig. Vooral pak en beet eerste 2 á 3 uur en na 10 uur 's avonds was er  bijna niets te doen. Komt ook mede door de dames, die later komen en eerder al uit de club verdwijnen (vaak in de kleedkamer). Ik kan het ze niet kwalijk nemen, want als er geen gasten zijn, wat moeten ze dan in de club? Benieuwd wat den Ed de komende tijd gaat doen. Hij zal toch wel actie moeten ondernemen en als je het mij vraagt, niet alleen dat tientje van de entreeprijs af halen. Dat is niet genoeg om zijn klanten weer terug te krijgen. Die zitten nu in andere clubs, waar het ze waarschijnlijk ook prima bevalt of zelfs beter. En te lang wachten moet ie ook niet, want z'n dames staan op 't punt om één voor één de club te verlaten als de gasten wegblijven...

Résumé 2019:
33 saunaclubbezoeken
33 verschillende dames
vs 19 – 10
vs 10 – 23
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1347 Gepost op: 28 oktober 2019, 21:48:04 »
Babylon - Verjaardagsfun
12 Oktober 2019


FAZIT
1) Werkpunten
- Eten minder dan vorige maal, de menukaart was om 20u al weg gehaald.
- Lichte Reukhinder Jacuzzi
- Line-up niet groot in aantal

2) neutraal
- Een betere verhouding beren vs dames ttz minder beren dan vorige maal.

3) Positief
- De veranda is af en ziet er goed uit
- Alles nog versierd met thema Oktoberfest
- Meermalen live actie van 2 dames in de jacuzzi
- Verjaardagsgezelligheid
- Overige wellnessfaciliteiten was goed te noemen


Kamergangen en overall service

Een eerste lauwe kamergang van Gina, een tweede betere kamergang van Kellie.

1) GINA - Blitzkamer
2) KELLIE - De betere sessie

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***


CLUBVERSLAG

Op mijn gemak reed ik naar de club Babylon. en kwam rond 15u15 aan: in tot tegenstelling van vorige maal kon ik nu mijn wagen terug parkeren op de parking achteraan: keus genoeg. Ik ging aanbellen en zag dat de mooie vernieuwde voordeur al een en ander te verduren heeft gehad en ook de deur daarachter: door de brand blijkbaar? Bij binnenkomst zag ik weer mooie deernes staan en meldde me aan voor de verjaardag van de Cupido en ik zei dat ik voor een hotelkamer geboekt had. Ofschoon ik mijn kamer reserveerde in Babylon zelf, kon de theke kon mijn reservatie niet vinden... ik zag de vorige die notabene inschrijven! Gelukkig was er nog 1 kamer vrij. Ik vind dat niet kunnen, stel dat er geen meer vrij waren, wat dan?

Anyway, ik ging naar mijn kamer, zette de bagage neer en ging terug naar de club waar Michelle me meteen begroette. Deze keer geen prangende kamervraag, mogelijk dat ze begreep dat ik niet graag heb dat ze aandringt. Ik deed mijn gebruikelijke ronde en kwam bij ijsberen en dames die ik al goed ken, had goede gesprekken en feliciteerde de jarige Odipuc.

We waren met een aantal beren in de jacuzzi toen er een tweetal dames erin kwamen: een pornodame en een girl-next-door type. Ze gaven samen een leuke show weg en verwenden ook de jarige. Dit zie je maar weinig in andere clubs, Babylon is nog steeds de beste club om live actie te beleven als je geluk hebt. Ineens zij de pornodame Police Controll!  C:-)  en er werd erg onrustig gereageerd. Het gekke wijf bedoelde daar echter zichzelf mee en ging de stijfheidsgraad van alle penissen na. Hierbij was ze best grappig en kreet gaarne Nein! Neeiinn!....soooo cute. Ze zag er verder erg sexy  uit als ze met het ultrakorte Oktoberfestrokje rondliep. Beide dames bleven lang in de jacuzzi en deden dat meermalen, super lekker en mooi! Ook de 'politiecontrole' was er steeds bij. Dat zijn speelse dames en staan zeker op het todo lijstje.

Heel veel dames waren er niet, wel iets meer dan vorige maand. Ik was zoek naar Gina maar die kwam veel later binnen. Wellicht dat ik ze nog eens had moeten ontzien, de kamergang met haar voelde als afwerking aan, de minste van de serie die ik met haar had. Het was goed gedaan maar snel, snel, snel. Zelfs 'McChick' Isabella in SS was rustiger en beter daarbij vergeleken:

=> GINA - Blitzkamer

Na die teleurstellende zaak langer gerelaxed, wellness, bier en eten. Voor dat laatste was ik omstreeks 20u al te laat. Ik dacht dat dit pas om 21u stopte. Voor een 70€ club mag het wel minimum tot 22u zijn, vind ik. Het eten uit de warmhoudbakken was ook niet meteen mijn smaak geweest deze keer.

De wellness was ok behalve een reukginder van de jacuzzi die sterker was tegen de late avond. Het zwembad was fris maar nog te doen. Sauna en de dampcabine waren erg goed. In de sauna kwam ik in gesprek met een dame die er kwam bijzitten, dat gebeurt ook niet veel. Later kwam Taylor erbij met een goed en sterk geurend aufgussmiddeltje. Ze klaagde over te weinig inkomsten ondanks dat er genoeg beren zijn. Het komt er dus op neer dat er daar beren komen gewoon om te wellnessen, de verjaardag te vieren, de naakte dames alleen te bepotelen en te bekijken zonder te kameren. Zo werkt het dus niet, mensen... of is de crisis hier soms al toegeslagen? Aan de 10€ meer kan het nu toch ook niet liggen? De verjaardag is met korting en niet ieder gaat daarmee binnen. Wellicht dat de dames beter wel mogen animeren en dat doen ze beter goed. Tip: 'Let's go to room...now!' is niet de beste wijze. Het heeft allemaal te maken met verleidende lichaamstaal, goed oogcontact en de wijze van aanspreken. Ik vrees dat ze dat nooit helemaal gaan leren.

Een dame die ik van bij het begin op het oog had om mee op herhaling te gaan is Kellie. De eerste maal dat ik met haar ging was super en Dit werd herhaald:

=> KELLIE - De betere sessie

Na de sessie met Kellie de nodige Leffes gedronken en in de wellness geweest waar 1 van de speelse dame bijkwam nadat ik eruit ging. Het was toen dat ik de niet zo goede geur opving. Tijd voor onderhoud, denk ik zo.

Algemene indruk
a) Algemene sfeer:
Verjaardagssfeer met de nodige drankjes, taart en het typische muziekje. Het vertrouwde decor met mooie dames als Mickey kon me wel goed bevallen. Ze was er wel de gangmaker daar aan de danspaal.

b) Line-up:
Nog steeds niet de line-up die ik vroeger kende van Bab, hopelijk komt er beterschap.

c) Drukte beren:
De drukte viel mee t.o.v. van de vorige maal.

d) Club:
De club was versierd met de decoraties voor het Oktoberfest dat vrijdag gehouden werd. Ook enkele dames hielden nog de witblauw geblokte minirokjes aan, superleuk.


Afsluitende video

Een nummertje dat eerst werd afgebroken en later volledig werd gedraaid, een topfavoriet van me en blij dat hier eens te horen:

« Laatst bewerkt op: 28 oktober 2019, 21:54:13 door Vazkor »

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1348 Gepost op: 28 oktober 2019, 21:55:00 »
Vrijdag 25 oktober Babylon.

Met een kortingskaart in de achterzak, vrijdag de 25ste, net de klok van 12:00 op de bel gedrukt bij Babylon in Elsdorf, de toegangsdeuren nog steeds voorzien van een plaat hout ipv glas. Het ontvangstcomittee bestond uit 2 hertjes en de theke.  :welcome: Verplichtingen afgehandeld, en door.

Persoonlijk vond ik het, tijdens mijn aanwezigheid, rustig in Babylon. Tot 14:00 waren de beren in de meerderheid, nadat alle dames (ca 40 stuks) zich gemeld hadden, waren ze constant in de meerderheid, geen wachttijden voor kamers gezien, tijdens mijn verblijf.
Begonnen met de wellness, whirlpool stond een paar graden te koud, sauna goed op temperatuur, het zwembad had aangename temperatuur om in zwemmen, ook zonder eerst in de sauna geweest te zijn, zelfs buiten zonnen was mogelijk, mits je uit de wind ging liggen.  :49:

Het loopt tegen de klok van 14:00 bijna alle dames present. Mijn oog valt op een dame, die mij de vorige keer aangenaam verraste: Daniëlla. Ook nu een aangename 30 minuten beleeft, schade: 50430.

Even op het gemakje rusten in de serre aan de achterzijde, de beruchte Turkse Aylin, doet een verleidingspoging, of lijkt het meer op een overrompeling, of is het een poging tot verkrachting. Het slachtoffer ben ik zelf. Ze bleef maar oprakelen hoe leuk we het vroeger, die paar keer samen op de kamer hebben gehad. Ondertussen heeft ze mij wel vast in de houdgreep, hoe kom ik hieruit los?  Haar voor een kamer laten kijken en ondertussen snel verdwijnen? Mislukt, aan mijn jongeheer sleept ze me naar de intekenlijst, om te kijken welke kamer we bezet kunnen gaan houden. Op de kamer komt ze los, alsof ze een maand droog gestaan heeft. Stond op het punt om bij de plaatselijke polizei aangifte te doen van aanranding/verkrachting/seksueel misbruik. Schade 100460, blijkbaar heeft ze van Erdogan een preek gehad omtrent haar gedrag, deze keer niks gemerkt van up-sell praktijken en tijdrekken. Ze stond er zelfs op dat het uur vol gemaakt moest worden, ipv met 55 minuten terug bij de balie.

Nou had ik niet de actuele aanwezigheidslijst bekeken, dus had ik uit het beschikbare aanbod een paar mogelijkheden in gedachten gehouden voor een 3de ronde. Ik had echter geen rekening gehouden met de dames die nog later in de middag hun gezicht lieten zien, zo stond ik om 16:00 oog in oog met voor mij een zeer aangename verrassing: Rwandese sloopkogel Chayna is in the house.  O:-)

Na een uurtje chillen, op Chayna afgestapt, een kamer in de kelder opgezocht, een zeer aangename kamergang, het “welcome home” klonk uit de mond van Chayna toen junior haar vaginaal binnendrong. Nog een leuke nababbel gehad om het uur vol te maken. Schade 100460.

Nog wat eten, a la carte was mogelijk, maar het eten uit de warmhoudbakken was voor mij goed genoeg.

Bij het inleveren van de sleutel, werd duidelijk gevraagd of het oke of goed was, blijkbaar zijn ze zich ergens van bewust.  ::)

Cheffe Eddy, SM en Relaxxxboard bedankt voor de kortingskaart.  :sign0098:

Babylon tot de volgende keer.  :039:
 
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1349 Gepost op: 29 oktober 2019, 12:30:45 »
Afgelopen week vielen er pardoes twéé kaartjes uit de bus... een korting voor Babylon en een gratis entree voor Mondial. Omdat de eerste club een dagclub is en de tweede een pure nightclub heb ik dan maar die twee gecombineerd. Het verslag over Mondial lees je binnenkort in het desbetreffende topic.

Een omschrijving van Bab hoeft niet meer natuurlijk, iedereen kent wel de troeven... en de minpunten. De grote plus is en blijft de goede wellness. Uitstekende sauna, aangenaam bubbelbad en gloedheet stoombad. Het zwembad gebruik ik niet...kan niet zwemmen namelijk.
Maar er is een grote min natuurlijk en dat is niet de fel bediscussieerde prijspolitiek, maar wel het gedrag van de zaakvoerder/werkgever. Hij was weer ver weg, in de namiddag zag ik hem buiten tegen de muur staan pissen...

Ik wou graag nog eens met Roberta gaan, maar zij was de hele namiddag bezet. Goed voor haar natuurlijk. Er was een nieuwe, Mira, maar diep tongzoenen wou ze niet. Jammer, ze ziet er nochtans goed uit.

Op een gegeven ogenblik kwamen er twee meisjes een trio voorstellen : Daniela en een nieuwe Dani. Soms vind ik dat wel leuk maar nu niet, ik heb hen dan maar weggestuurd. En plots merkte ik dat de sleutel van mijn sleutelhanger weg was... Effe paniek... Een van die twee trienen had die ongemerkt losgemaakt. Ik weet dat dat maar een geintje was en ik weet wel dat ze zeker mijn locker niet zouden openen, maar toch : ik kon hier niet mee lachen.

Zin in een kamergang was er dus niet meer, ik zou Bab dus ongepopt verlaten. Nog snel wat gegeten, dat was wel ok, en de club verlaten om naar Mondial te gaan. Ik heb het voorval niet gemeld, ik ben geen klikspaan en ach, het was maar en bagatel maar ik voelde mij er niet goed mee.

Desondanks dank ik zowel de club als dit forum voor de rabatkaart.
« Laatst bewerkt op: 29 oktober 2019, 12:42:09 door mechelen »