Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1035331 keer)

Offline noglangnietuitgewandeld

• rakker
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1482 Gepost op: Gisteren om 13:42 »
Van de week een dagje kunnen relaxen in de Sündenpool. Mooi weer erbij, goed toeven in de tuin. Een paar bekenden voor het sociale deel. Het buffet was ook nog goed te pruimen. En drie damesportemonnees gesponsord. Een half uur na binnenkomst kwam ik al deep inside Bella. Het tweede schot belandde later in de doos van Roos. En 's avonds op advies van een medepleger voor het eerst met Pamela gekamerd. Die voldeed aan al mijn kritische verwachtingen, en loopt nu zoals half Babylon inmiddels, ook met het nlnu stempel op de bil. Naar eigen zeggen nooit eerder in een club gewerkt, maar volledig Babylon waardig, goed bezig, meisje. Verder was er nog een aardig Duits koppel, waarvan mevrouw het prima vond dat meneer met een dame naar boven ging. Mevrouw Uitgewandeld zou daar anders tegenaan kijken, vandaar dat ik mijn talloze escapades maar voor me houd. Behalve hier dan, onder ons soort mensen.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

The following users thanked this post: Kwakje, Klatergoud

Offline Titlover

• rakker
« Reactie #1481 Gepost op: woensdag 05 oktober 2022, 19u54 »
Vandaag na lange tijd ook weer keer naar Bab geweest. Ontvangst was goed, lekker ontbeten en op zoek gegaan. Mary en haar zus waren er ook weer. Mary was de hele dag bezet en had geen tijd om afspraak te maken. Haar zus, georgiana, was alleen maar aan het jagen en had daar geen zin in.
Mooie Leah was al paar keer lachend langsgekomen en dit kon ik niet laten lopen. Wat een lekker ding. Super kamer mee gehad.
Vervolgens in de middag nog een kamer gehad met een nieuwe dame, Pamela.
Een girl next door. Doet alles vol overgave. Ook een top kamer.
Misschien een keer tijd om eens ergens anders te kijken.
Iemand suggesties. Voorheen had je YY, Living Room, GT, maar deze zijn er allemaal niet meer. Allemaal top tenten.

The following users thanked this post: Klatergoud

Offline Reagen

• rakker
« Reactie #1480 Gepost op: zondag 02 oktober 2022, 13u07 »
Sinds lange tijd weer eens Babylon bezocht deze week. Na verschillende files en Baustelle eindelijk begin van het middag bij Bab aangekomen. De kortingskaart is streng door Anita gecontroleerd, zij moest zelfs naar het kamertje achter de balie om het te controleren. Het duurde wel even…. Eenmaal het goed bevonden is direct omkleden, even lunchen en de boel verkennen. Het voelt wel als vanouds en vertrouwd.

Na korte tijd ben ik Duitse Annabelle tegengekomen, na even gekletst en gedoucht zijn we naar de kamer gegaan. Echt mooie dame en met vol overgave met wat zij doet op de kamer. Zeer tevreden met haar, en ook haar ‘aftersales’.

Na de kamer met haar ben ik gaan eten om aan te sterken. Opzich prima eten, maar vergelijking met voor de corona tijd is het nu minder geworden qua variatie, en ook maar op een bepaalde dagen dat je a la carte mag bestellen. Desalniettemin is het nog steeds prima eten.

Na de pauze heb ik Zoë gezien. Ook een mooie Duitse meid, 20 jaar oud en heeft heel mooi lichaam met mooie kont. Met haar kennis gemaakt en op advies van een andere NL beer met haar naar de kamer geweest.
Het is een prima kamer met Babylon standaard service, maar de klik ontbreekt een beetje. Daarom voelt het een beetje plichtmatig bij haar. Misschien wordt het beter als je met haar vaker naar de kamer bent geweest.
Na de kamer met Zoë weer wat gegeten en vanuit op de sofa even de dames bekijken. Er zijn wel een aantal nieuwe mooie gezichten die interessant zijn voor de toekomst om kennis te maken, en wie weet meer.

Gezien de Baustelle en omleidingen uiteindelijk maar begin van de avond besloten om naar huis te gaan.
Het is sowieso een goede dag in Babylon sinds lange tijd. Tot de volgende!

Offline Titlover

• rakker
BabylonEen (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #1479 Gepost op: zaterdag 24 september 2022, 23u40 »
Een paar weken geleden ook weer in deze mooie club geweest. Hetvwss lekker weer en er waren genoeg toppertjes aanwezig.
Al snel een oude bekende gevonden. Als eerste met Mary naar de kamer geweest. Weer een supervervaring, echt een toppertje.
Na wat rust kwam ik Leah tegen. Ook een zeer mooie dame, met een mooi lichaam. Niet zo geil en gewillig als Mary, maar ook haar mondje mogen vullen.
Later in de middag kwam ik Mary weer tegen en ze drukkte haar kontje tegen mijn handdoek en wreef hem kei hard. Met haar tong in mijn mond en mijn staaf in haar hand moest ik wel mee naar de kamer.
Was ook een super sessie met een spetterend einde.
Ga zeker snel weer terug.

Offline lekkere_vent

• rakker
« Reactie #1478 Gepost op: donderdag 22 september 2022, 00u44 »
Ik ben dinsdag 20 september geweest. de twee meiden waren er ook, die hier boven vermeld werden, van Zoe ben ik ontevreden ik kreeg die niet te pakken, was zo gezegd altijd gereserveerd, ga de volgende keer als ik ga proberen Zoe op voorhand te reserveren, Pamela heb ik een hele goede ervaring mee gehad, mooi meisje ook trouwens.

Offline mechelen

• eigenzinnige wandelaar
  • rakker
« Reactie #1477 Gepost op: vrijdag 16 september 2022, 18u29 »
Donderdag 15 september.

Na een voor mij drukke zomer werd het weer tijd om naar een club te gaan en omdat ik geen zin had om meer dan 2 uur in een auto te zitten werd dat dus Bab. Vanaf oktober zal het weer richting Darmstadt zijn.

Er was maar weinig volk donderdag, de opening van die veelbesproken club zal er wel voor iets tussen zitten zeker...
Niet erg : de line up was redelijk, dwz geen Dolli doch wel enkele nieuwe gezichtjes.

Een nieuweling : Zoë. Duits, en héél groot : 1 meter 80 zonder schoenen. In de club gedroeg ze zich nogal hautain (zoals wel meer Duitse trienen) doch op de kamer viel het best mee.
Tongzoenen deed ze wél, ik had ergens gelezen dat ze dat niet deed, en pijpen was zelfs zo goed dat ik zo ben klaargekomen. Een meevaller van formaat, ik weet dat nieuwelingen wel eens een mindere service geven. Echt nieuw is ze niet meer : naar eigen zeggen heeft ze ook even in Acapulco Gold gewerkt. En ze heeft zowaar een beugel, hetgeen haar zeer menselijk maakt.
Voor herhaling vatbaar dus.  :))

De culinaire zin : het eten was zoals altijd eerder sober doch goed van kwaliteit. Ik heb vannacht en vandaag geen darmklachten gehad, hetgeen na bezoek van andere clubs al wel is gebeurd.  :-\

De wellness zin : Het stoombad staat nog steeds uit; sauna en bubbelbad waren ok.  :douchen

En dan een tweede kamergang met Pamela, nog een nieuwe meid van vooraan de 20. Meisje met mooie borstjes en een lekkere kont. De seks was eerder gewoontjes; een herhaling zal er niet zijn.

Het was heel leuk; binnenkort kom ik nog wel eens langs.  :039:
putain putain c`est vachement bien
 nous sommes quand même tous des europeens

Offline Klatergoud

• rakker
« Reactie #1476 Gepost op: zaterdag 27 augustus 2022, 10u10 »
Moest er even goed over nadenken om op 20 augustus naar Babylon te gaan. Er was kennelijk een feestje en ben niet zo’n liefhebber van grote(-re) groepen Geniet graag van een rustige omgeving. Zeker in Babylon met haar prima faciliteiten en het goede weer dat aangekondigd was. Na omgekleed te zijn hup aan het bier.

De groep feestgangers was al snel ontdekt en groeide langzaam groter.
De LU was nog wat beperkt had ik het idee vanwege de verlofperiode, maar aan enkele dames heb je natuurlijk voldoende. Prachtige dames liepen er weer. Bijvoorbeeld overheerlijke Mary die echter de hele middag in de tuin in beslag werd genomen. Roxanne paradeerde graag verleidelijk rond, Anita met brilletje en natuurlijk Christine met een heerlijk figuur enkel wat luider en wat matige CV op het forum. Nadia met haar kleine billekes, heerlijk. In ieder geval was de GPL volledig in de war want diverse aangekondigde dames waren er niet. En toch keuze genoeg    :dance2.

Kwam in contact met Zoe. Een jongedame die op het eerste gezicht niet zo mijn voorkeur heeft, maar als ik oplet er geweldig uitziet. Een heerlijk roomwit zandloper figuur, ronde kont, en een stel prachtige vooruitgestoken flinke jopen. En ach, dat brilletje gaat toch af. Lastig om een date met Zoe te krijgen maar de aanhouder wint. Een hele leuke ervaring maar was het bijzonder …….. ::)??

Na de recuperatie wilde ik eens iets geks doen en zocht een wat vollere dame. M’n oog viel op Melissa die een hele lieve uitstraling heeft. En na wat geflirt was ik ‘om’ en we bezochten een kamertje. Melissa deed zeer haar best en ik kwam zeer tevreden van de kamer    :pica

En een leuke dag, gaat altijd sneller dan je wilt dus uiteindelijk, en later dan gepland, was het omkleden en vertrekken.
In Babylon zien ze mij dit jaar op zeker weer terug. In september komen er nog voldoende mooie dagen dat een bezoek aan Babylon weer top zal blijken dus tot de volgende keer.

Grtz   :039:
K

The following users thanked this post: Kwakje, forgetskinnyletsgetfatty

Offline Vazkor

• De zwarte wolf
  • rakker
« Reactie #1475 Gepost op: maandag 25 juli 2022, 21u13 »
BABYLON – SUMMER VIBES
9 JULI 2022
 :49:

Citaat
Bijna 2 maand liggen er weer tussen dit saunaclub bezoek en de vorige in Mei, tijd om de batterijen voor ondeugend vertier weer op te laden en hoewel ik van plan was eens een gans andere club te bezoeken haalde een vrijkaart van RB daar een streep doorheen. Terug Babylon dus en spijt heb ik er zeker niet van! Na deze dag werd Zondag een wandeling in de omgeving gemaakt, een goede afwisseling.

FAZIT
1) Negatief
De steaks worden nu enkel op Maandagen en Donderdag geserveerd…why, why!? Dat is een culinair gemis op andere dagen waaronder de interessantste zoals Vrijdagen en het weekend.

2) Neutraal
- Line qua aantal matig voor een zaterdag MAAR kwalitatief wel erg goed want heb goede sessies gehad.
- Die hamam staat meer uit dan aan en geeft weinig damp of doe ik wat verkeerd?

3) Positief
- BBQ (dus geen à la carte menu)
- Wellness
- Kamergangen
- Goede weer
- Familiale Ambiance

Kamergangen en overall service

3 kamergangen werden gemaakt deze dag en alle goed zei het dat ik zelf minder in vorm was dan gewoonlijk door de warmte en de vele vermoeienissen en hindernissen de laatste tijd in privé.

1) KARLA – Beste kamertijd – ****1/2

2) DANIËLLA – Direct raak – ****

3) ISABELLA – Mooie afsluiter – ***1/2

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ****

CLUBVERSLAG
1) Aankomst en ontvangst:
Laat vertrokken dus ik kwam er kwart voor 15h aan. De thekedame die me in December praktisch bijna buiten gooide bij het ontbijt was nu veel vriendelijker. Ze nam mijn vrijkaart van RB in ontvangst - waarvoor dank! - en gaf me de hotelsleutel en de sleutel voor een van de ruimere lockers. Ik bracht mijn weinige bagage en wandelgerief in de hotelkamer en kwam terug naar de club om eerst te douchen en me vervolgens in de Babylonische dresscode om te kleden. Het is steeds thuiskomen hier met dames als Karla die me spontaan begroeten.

2) Algemene indruk
a) Algemene sfeer en line-up:
Eerder rustig en gemütlich, er waren redelijk wat beren anwesend voor een weinig dames, zo was mijn indruk. Wat er rondliep kon me wel bevallen. Er was er eentje bij de bar die een redelijke gangmaker is en niet zo een druktemaker als Georgiana vorig jaar of hoe heette die ook weer? Deze was zeer naar mij aan het lonken. Het is helaas niet tot een kamer gekomen. Ik zag Iman nergens, daarvoor ben ik blijkbaar een weekje telaat gekomen. De sfeer was redelijk goed en men had de BBQ aangestoken. Er was kortom een zomerse sfeer.

De dames bedienen vaker de knoppen van de muzikale playlist waardoor er wat meer Balkan-muziek wordt gedraaid.

b) Wellness:
Als eerste heb ik een cola gehaald en daarna een paar slagen gezwommen in hun verwarmd zwembad. Toen begon het te regenen, het was ook donkerder geworden. Ik ging eruit om te douchen en in de sauna en de jacuzzi te gaan. Wellicht niet zo verstandig eerst in de sauna te gaan als het al warm is en dan een kamer te doen al was er toch wat tijd tussen? Feit is dat ik te veel zweette tijdens mijn eerste kamertje met Karla wat minder was. De hamam is meestal eerder uit dan aan. Je moet er op een schakelaar drukken om die aan te zetten, en dan wachten tot het goed is? Ik heb er weinig in gegaan en zag ook anderen er nauwelijks gebruik van maken. De hamam is toch geen succes hier. Al in al veel gebruik gemaakt van hun wellness omdat een van de zaken is dat me zo aantrekt in Babylon: in erotische sferen tot ontspanning komen om die dan weer op te drijven bij een dame naar keuze 😉.

c) Restaurant & eten:
Ja, het keuzemenu is niet beschikbaar als het barbecue/grill is. De stukken vlees worden in de warmhoudbakken gedropt. Echter minder is dat de steaks niet te bestellen zijn op andere dagen dan Maandag en Donderdag: bummer! Soms begrijp ik de beslissingen van deze club echt niet. Gaat het er culinair sterk op vooruit, dan beslissen ze dit en is het weer wat minder.

Ik zag eerder die dag hoe de BBQ vlamvatte; dat vlees zal te zwartgeblakerd geweest zijn om te worden geconsumeerd vrees ik. Niemand deed wat, het bleef branden tot de verantwoordelijke dat wist te dempen. En ik? Ik had te veel oog voor de gangmakende dame aan de bar die haar lievelingsnummertje had opgelegd en naar me lonkte, die BBQ blust zichzelf toch wel? Toch? Euh…nee, dus, ze liepen ernaartoe om het te dempen.

d) Contacten bezoekers:
Er waren een aantal bekenden uit Nederland aanwezig, verder had ik wat goede gesprekken met de Duitse bezoekers. Eentje bracht me in herinnering dat Oceans een absolute nogo is en een schim van Golden Time welke die nooit heeft weerspiegelt al nemen ze er de naam van over. De dames zijn niet talrijk en vragen voor haast alles extra. Mij zagen ze er al zo al nooit, en nu met wat die ijsbeer me zei al helemaal een nogo.

4) Line-up en kamergangen

Qua aantal was mijn indruk dat die gematigd is, er waren wel voldoende dames aanwezig die goede opties zijn. Ik had het bij mijn vorige bezoeken ook op dat vlak het aanbod wel magerder geweten dus ik zal er niet over klagen deze keer. En het moet wel goed wezen voor deze zwarte wolf want er werden 3 kamergangen gemaakt:

=> KARLA – Beste kamertijd

Direct aangeklampt en om een uurtje gevraagd. Daarvoor moest ik nog welgeteld een uurtje wachten want iemand was me al voor. Terug de wellness in dan maar. Ik was in gesprek met Johan35 (toch?) toen ik ze weerzag. Ze moest nog een douche hebben en ze ging later nog een sigaretje roken, zei ze. Ze kwam terug van haar douche en ik bleef erbij opdat ze zeker niet zou geschaakt worden toen ze haar schaffie rookte. Dat werd nadien een heel fijn uurtje op kamer.

=> DANIËLLA – Direct raak

Deze dame klampte mij aan bij de bar en wist hoe ze me moest inpalmen, haar mooie tieten stevig tegen me aan, haar lichaamswarmte heet tegen mijn huid en de lange haren die ik vrij kon strelen. Ze knabbelde in m’n oor en wat we op kamer zouden doen. Tjee, ze wist àlles al. Dit zou zich later nog eens herhalen met een andere meid.
Dit was eveneens een fijne tijd op kamer, deze keer beperkt tot een half uur fijne seks.

Tussendoor genoot ik van de BBQ, wat vlees en groenten, geen frieten helaas.

=> ISABELLA – MOOIE AFSLUITER

Ik had niet gedacht er nog een derde aan te breien maar deze dame liet me voor de bijl gaan en net als Daniëlla wist ze alles reeds goed. Ik ben blijkbaar goed bekend bij die dames en ze vertellen goed door. Ook dit was een goede sessie al mag ze minder gel gebruiken en de combinatie met mijn vermoeidheid maakte dat ik er alles uit moest halen. Haar schoonheid en service was wel zo goed dat dit toch een heel leuke laatste sessie werd.

5) Einde van de dag

Nog wellnessen, zwemmen, koude pintjes drinken en van de muziek genieten die onder andere door ‘DJ Antonia’ werden opgelegd. Ze heeft smaak voor wie van Manele houdt toch:

&ab_channel=BogdanDLP

Ik kleedde me weer om en ging erg tevreden de sleutel weergeven aan de thekefrau die vond dat ik me uitstekend had vermaakt. You bet! 2€ afrekenen voor die ene Leffe blond en dan gaan slapen of liefst: proberen slapen.

6) Ontbijt

Het ontbijt was meer op ’t gemak als vorige keer. Deze keer was ik ruim op tijd en lieten ze mij nu wachten. Alles op ’t gemak nu en ik ontbeet dan ook rustig met een koffie en jus ‘d’orange. Het is een gebeurtenis op zich, ontbijten in je favoriete saunaclub. Hierna vertrok ik naar Langerwehe een beetje verder voor een mooie wandeling in de bossen en het trekken van de eerste 3D-foto’s met mijn nieuwe 3D toestel Qoocam EGO. Een restaurantje doen en dan op naar huis, het was een mooi gevarieerd weekend.

Offline Shaundemachine

• rakker
« Reactie #1474 Gepost op: vrijdag 22 juli 2022, 20u46 »
  Ik mis Betty  :039: nog steeds, hoorde dat ze tegenwoordig bij een andere club werkt.

Na een korte periode Sixsens zit ze momenteel in Le Grand in Zundert.

super 👌 zoals beloofd veel seks voor jou de komende jaren.

Offline TAFKAP

• rakker
« Reactie #1473 Gepost op: vrijdag 22 juli 2022, 11u29 »
  Ik mis Betty  :039: nog steeds, hoorde dat ze tegenwoordig bij een andere club werkt.

Na een korte periode Sixsens zit ze momenteel in Le Grand in Zundert.

The following users thanked this post: Shaundemachine

Offline TAFKAP

• rakker
« Reactie #1472 Gepost op: vrijdag 22 juli 2022, 11u27 »
Zaterdag 2 juli weer afgezakt naar Elsdorf. De enige echte liefdespijlschieter in het berenrijk hield zijn verjaardag in Babylon. Gelijk een mooie gelegenheid om mijn kortingskaartje van dit forum kapot te slaan. Rond half een aangekomen en het gros van de notoire veelplegers bleken al in da house of beter gezegd buiten bij het zwembad te zijn. De jarige job zat in het water met de bekendste waterratjesvanger en pastaproever. De kinky MF lag op een ligbedje en ik voegde mij bij hem. Al snel kwam Karla even langs om te polsen hoe haar kansen ervoor stonden. Aangezien ik net binnen was gezegd dat ik eerst moest acclimatiseren. De ontbrekende aangemelde beren waren ook binnengedruppeld met daarnaast ook nog Bob de Bouwer met zijn toolkit en de Amerikaan.

Het was een gezellige boel en natuurlijk werd het veranderde clublandschap onder de loep genomen. Natuurlijk moest de innerlijke mens ook aangevuld worden. De bakken waren echter leeggeplunderd en moest er gewacht worden op de volgende lading die van de BBQ kwam. Na ruim een half uur was het dan eindelijk zover en een hapje gegeten. Hierna weer het buitenterras opgezocht. Karla kwam kijken of mijn plezierstengel inmiddels ready for duty was. Echter zat ik nog in de uitbuikfase. Hierna even verkoeling gezocht in het zwembad, een tijdje gebubbeld en de jarige job had voor partysnacks gezorgd. Triest om te constateren maar deze waren het culinaire hoogtepunt van de dag.

Rond 19.15 uur trof ik Karla in de buurt van de inschrijfbalie. Vanaf 21.00 uur bleek ze een aantal boekingen te hebben staan. Dus moest het er nu van komen. Ze wilde nog even rustig een sigaretje roken en daarna zouden we ons one on one met elkaar bezighouden. Buiten bij de heren mezelf als MIA afgemeld. Natuurlijk kwam de vraag wie de (on)gelukkige was. Het toeval wilde dat blijkbaar hetzelfde zich afspeelde bij de dames en zo keken de heren naar Karla terwijl de blikken van de dames mijn richting uitgingen. Nog even bij Karla gaan zitten alvorens we een kamer opzochten.

Natuurlijk wilde ze een massage en deze dan ook met alle liefde gegeven. Het vervolg was wederzijds strelen terwijl onze tongen hetzelfde deden. Haar handje ging richting plezierstengel om deze om te toveren tot liefdespijl. Dit was in een piep en een zucht gebeurd en al kussend daalde ze langzaam naar beneden om aan een BJ te beginnen. Ze weet inmiddels perfect hoe ze hem in opperste staat van opwinding weet te brengen met haar magisch mondje. Na een tijd even een kleine pauze ingelast om te voorkomen dat de liefdespijl voortijdig doeltreffend zou worden afgeschoten.

Beetje tongzoenen terwijl ze met haar handje uiterst geraffineerd met de liefdespijl speelde. Ze baande zich weer een weg naar beneden om haar mondelinge massage voort te zetten waarbij ze je zo heerlijk geil en zaadvragend aankijkt. Volgens haar moest ik ook mijn steentje bijdragen en werd ik in missio aan het werk gezet. Begonnen in schildpaddentempo om daarna beetje bij beetje het tempo op te schroeven totdat de liefdespijl afgevuurd werd. Er was een uur verstreken en gezien haar afspraak zo'n 25 minuten later het hierbij gelaten.

De nog aanwezige heren opgezocht en nog het nodige gebabbeld. De passieve houding (waren meer geïnteresseerd in het creëeren van een muschi mierenhoop) van de dames zorgde ervoor dat het wat betreft kamergangen gedaan was. Dit was dan ook het teken om te gaan.

Dank aan forum en club voor het kortingskaartje.

The following users thanked this post: Kwakje

Offline Shaundemachine

• rakker
« Reactie #1471 Gepost op: donderdag 21 juli 2022, 20u03 »
Babylon was zoals gewoonlijk druk, maar de charme is weg.  Zoveel nieuwe keuzes zijn er niet.  De service is ook gedaald.  Had maar één kamer met Daniela, wilde niet in details treden, was oké, geen kans op herhaling voor mij.  Ik mis Betty  :039: nog steeds, hoorde dat ze tegenwoordig bij een andere club werkt.  Als iemand weet welke, dan zal ik je veel goede wensen voor je seksleven sturen  :movingtits :showtits1 :amazone.  Babylon blijft voor mij nog steeds een relaxte club, maar misschien tijd om de volgende keer een andere in NRW te bekijken.

Online vanKees

• rakker
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
« Reactie #1470 Gepost op: donderdag 21 juli 2022, 06u40 »
Citaat:
Zapzarap Ik hoorde ook dat sommige meiden erover na denken om te gaan verkassen naar andere clubs

Da sind die 'Damen' auch zum Teil selbst mit Schuld.
Seit über einem halben Jahr suche doch einmal ab 21.30 Uhr eine Frau? Zu den guten Zeiten bist Du mit der Frau gegen 23.30/00.30
aus dem Zimmer geschmissen worden.
Keine Frauen abends, keine Gäste am abend. Keine Gäste am Abend...
Um diese Uhrzeit 21.30 wurde ich schon von Frauen massiv gefragt, was ich noch hier suche!!!
Und viele Babylonfrauen werden sich in anderen Clubs umschauen, da ist das lockere Lotterleben vorbei und sie werden von ihrem
hohen Roß --"ach wie gut bin ich"--herunter'fallen', nicht heruntersteigen.

Schade, aber der Club stürzt jetzt sehr schnell an allen Fronten abwärts!

vanKees

Offline Zapzarap

• rakker
« Reactie #1469 Gepost op: woensdag 20 juli 2022, 16u00 »
Gisteren een paar uurtjes doorgebacht in en rondom het zwembad van Babylon.  2 kamers gedaan met Mary en Leah. Beide dames zijn erg goed en knap naar mijn mening. Voor een dinsdag was het redelijk druk en Mary en Leah hadden het druk in vergelijking met andere dames. Overigens, de GPL klopte niet echt. Dames die erop stonden waren er niet of waren vrij en genoten ook van het mooie weer rondom het zwembad zoals Isabella, Roberta en Daria en meiden als Mary en Leah stonden in eerste instantie niet op de lijst. Verder vond ik het eten vrij karig. Geen gebakken eieren of scrambled eggs bij het ontbijt, geen gril of a la carte alleen wat pasta en groenten. Niet wat je verwachten voor 70 euro entree. Ik hoorde ook dat sommige meiden erover na denken om te gaan verkassen naar andere clubs omdat de klanizie weg blijft terwijl ze zelf steeds meer entree moeten betalen. Geen goed teken.

Offline mentholbear

• rakker
« Reactie #1468 Gepost op: woensdag 20 juli 2022, 01u00 »
STEAK

Op de 12e van de 7e weer richting Elsdorf getrokken. Het zou mooi weer worden, dus prima voor een wellness dagje met de fraaie tuin en zwembad in Babylon.

Eerst om de hoek voordelig tanken (in de avond rond 22 uur bleek het nog een dubbeltje goedkoper te kunnen) en iets na openingstijd aangekomen en mijn kortingskaartje ingeleverd, waarvoor dank aan club en forum. In plaats van de reguliere 70 euro voor een hele dag entree, hoefde ik nog slechts 40 euro neer te tellen.
Voor de ijsberen die er nog niet of lang niet meer zijn geweest, de dames zijn over het algemeen ouderwets goed en rekenen meestal 60 euro voor het eerste half uur en 50 voor elk aansluitende 30 minuten.

Na me omgekleed en opgefrist te hebben kon ik nog net de laatste restjes bacon kunnen scoren.
Het eten van het buffet door de dag heen voldeed voor mij prima. Wel vind ik het jammer dat er niet elke doordeweekse dag meer a la carte zou zijn. Voor een entree van 70 euro zou dat niet verkeerd zijn geweest.
Wat ik verder ook jammer vind, is dat ze af en toe een schotel met friet of gehak vlees opdienen, zonder dat het afgedekt is. De 'zwarte tausi bonen met vleugels' hebben dan vrij spel.
De BBQ werd die dag ondanks het mooie weer niet aangezet. Wellicht dat dit kwam door de verjaardagspizza.

Van de wellness deed alles het, behalve de stoomcabine. Het zwembad leek inderdaad lichtjes verwarmd, wat het aangenamer maakte om erin te stappen om even af te koelen van de sauna of zon. Van die laatste maakten vele beren gretig gebruik. Doch het was niet zo druk die dag met ik schat 20 beren, waardoor er genoeg ligbedjes beschikbaar bleven.
Kwa dames dacht ik dat er zo een 15 dames beschikbaar waren.
Zonder dat ik het wist waren er die dag 2 jarigen. Gelukkig geen ijsberen die wel eens hun hele entourage mee nemen. Er werd een XXXL pizza voor iedereen geserveerd en er werd tot tweemaal toe een verjaardagsliedje gedraaid. Leuk om te zien dat een club hier aandacht aan geeft.

Ik had lang uitgekeken om intiemer kennis te maken met Roxana. Vele malen stond ze op de site met de Grote Pinokkio Lijst, maar telkens bleek ze niet aanwezig te zijn. Tot vandaag. Ik was al op de hoogte gesteld van haar Daisy duck lippen. Persoonlijk prefereer ik haar oude look.
Hoe dan ook, na een kort praatje ons teruggetrokken op een kamer waar ik heerlijk van d'r genoten heb.

Antonia was ook weer in tha house, en zoals zo vaak wilde ze graag een massage. Aan die wens voldeed ik. Bij mijn vorige bezoek had ik graag weer es met haar willen kameren, maar toen was ze die avond al eerder vertrokken. Dus vandaag niet getreuzeld en d'r een nieuwe kans gegeven, omdat ons laatste kamertje niet helemaal correct verliep.
Wel nou, ditmaals werd het weer vuurwerk waar we geweldig van elkaar genoten en werd het kamertje verlengd.

Mijn 2e beoogde doel van die dag was Dolli. Aangezien de theke al wist te vertellen dat ze een pannenkoeker had, was het dus niet zeker of ik d'r nog aan de haak zou kunnen slaan.  Als een labrador die z'n baasje mist, liep ik geregeld langs haar bankje om te kijken of ze op d'r plekje zat. En gelukkig werd m'n geduld uiteindelijk beloont. Wederom geweldig van elkaars gezelschap genoten tijdens het pannenkoeken.

Al met al was het weer een zeer geslaagd dagje relaxen in Babylon. Ja, het is 1 van de clubs met hoogste entree in de omgeving, maar daar krijg je uitgebreide wellness en dames met goeie service voor terug. Als ook de a la carte STEAK weer terug komt, tikt zelfs een Dagobeer mokkend de volle pond ;)

The following users thanked this post: Klatergoud

SKW DAMES
AMANDA ANDREA
ANGIE ANNA
BEATRICE CELINA
DANA EMMA
ELENA ELLA
GABRIELLA GLORIA
INA JENNIFER
JESSICA JULIA
KATHY LAURA
LIVIA LLANA
MARIA MAYA
MELISSA ROSSIE
SARA SELENA
SOPHIA VALERIA
VANESSA VERA

Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Alexia verversrui 12.3
door bigboobs83
[Gisteren om 17:08]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
door noglangnietuitgewandeld
[Gisteren om 13:42]
Board: PENELOPE
Topic: PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)
door vanKees
[Gisteren om 01:03]
Board: H A P P Y  G A R D E N - Oedt
Topic: PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
door mentholbear
[woensdag 05 oktober 2022, 01u02]
Board: S I X S E N S - Vaals/Lemiers
Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
door mentholbear
[woensdag 05 oktober 2022, 00u59]
Board: DIAMOND - Moers (ex Rayna)
Topic: angebot daimond
door de vulkaan spesjalist
[dinsdag 04 oktober 2022, 17u27]
Topic: Schippersstraat 30/3, Beatrice (Moldavische/dagshift)
door malines
[dinsdag 04 oktober 2022, 12u54]
Board: DIAMOND - Moers (ex Rayna)
Topic: VRIJKAARTJES DIAMOND
door kwillem1
[maandag 03 oktober 2022, 19u45]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: KORTINGSKAARTJES BABYLON
door Titlover
[zondag 02 oktober 2022, 00u08]
Board: PARENCLUBS
Topic: CLUB GERCELLINOS - BALEN
door kwillem1
[zaterdag 01 oktober 2022, 12u48]
Board: TIPPELEN
Topic: Straatdames
door kwillem1
[zaterdag 01 oktober 2022, 12u41]
Board: DUITSLAND
Topic: pasja keulen
door kwillem1
[zaterdag 01 oktober 2022, 12u40]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: Samya belevenissen
door kwillem1
[zaterdag 01 oktober 2022, 12u38]
Topic: Schippersstraat 28/3of 4-Angie ?
door malines
[donderdag 29 september 2022, 14u44]
Topic: VRIJKAARTJES SAMYA
door kwillem1
[woensdag 28 september 2022, 08u03]
Topic: Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA
door barti
[woensdag 28 september 2022, 00u37]
Board: M O N D I A L - Köln
Topic: Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
[dinsdag 27 september 2022, 19u48]
Topic: Samya (algemene info)
[dinsdag 27 september 2022, 19u35]
Board: H A P P Y  G A R D E N - Oedt
Topic: EVENTS
[dinsdag 27 september 2022, 19u21]
Board: SHARKS FKK - Darmstadt
Topic: EVENTS