Auteur Topic: Live from het SKW  (gelezen 274261 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #360 Gepost op: 11 september 2021, 14:45:45 »
Ina gelukkig en Sara gelukkig.
Dat ik dat schrijf, kan ik bijna niet geloven

Ik ben gewoon zeer blij dat na anderhalf jaar doffe ellende voor de meeste dames, de boel in het skw schijnt te herpakken

Inderdaad afhankelijk van meerdere factoren, en zoals altijd is de periode van half september tot begin december een erg goede periode voor werkende dames.
De periode tussen de facturen van de terugkerende schoolkinderen en de eindejaarsgeschenken, met de laatste piek als de 13e maand of de eindejaarspremies zijn uitbetaald.


Er komen ook twee absolute toppertjes terug de komende weken, daarover lezen jullie uiteraard wel meer binnenkort, maar dan pas is voor mij de cirkel terug rond ......

Goed voor mij gemoed, slecht voor mijn portefeuille   :-\ :-\ :-\ ;D ;D ;D ;D ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #361 Gepost op: 11 september 2021, 15:33:58 »
slecht voor mijn portefeuille   :-\ :-\ :-\ ;D ;D ;D ;D ;D
Geld moet rollen, en liefst op een manier dat je geniet van je leven. Later de rijkste van het kerkhof zijn, daar heeft niemand wat aan. Tenzij de erfgenamen, als ze uitgevochten zijn.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Moggeallemaal

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #362 Gepost op: 12 september 2021, 16:18:04 »
Vandaag is het afwachten wat het effect gaat zijn van de hele heisa rond de Marathon. Vanmiddag draaide de buisiness van de flikken toch al goed, dank zij heel wat automobilisten die o.a. op de Brouwersvliet de parkeerverboden vergeten te lezen waren.  ;D ;D ;D

Parkeerverboden?

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #363 Gepost op: 12 september 2021, 16:28:34 »
Vandaag is het afwachten wat het effect gaat zijn van de hele heisa rond de Marathon. Vanmiddag draaide de buisiness van de flikken toch al goed, dank zij heel wat automobilisten die o.a. op de Brouwersvliet de parkeerverboden vergeten te lezen waren.  ;D ;D ;D

Parkeerverboden?

Gisteren zaterdagmiddag was er een tijdelijk parkeerverbod op de Brouwersvliet vanwege de Antwerp Night Marathon 's avonds.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #364 Gepost op: 13 september 2021, 00:04:55 »
Gisteren zaterdagmiddag was er een tijdelijk parkeerverbod op de Brouwersvliet vanwege de Antwerp Night Marathon 's avonds.
De marathon was gepland tot 2 uur 's nachts. Maar op de website Slim naar Antwerpen was het eigenlijk niet zo meteen duidelijk om welk uur de parkings op de Brouwersvliet weer zouden vrijgegeven worden. Na de laatste lopers, maar ja, hoe rap of traag lopen die?

Ik was dus al te vroeg tussen de mazen van het net geglibberd en langs de Brouwersstraat (parallelstraatje Brouwersvliet) tot aan de Brouwersvliet geraakt. Veel lopers waren er natuurlijk niet meer, en omdat ik daar goed in de weg stond en geen kant meer uit kon, trof ik een vriendelijke agent die voor mij het politielint al wat vroeger verwijderde en toen ik richting SKW stapte, kon ik genieten van een Brouwersvliet waar slechts 1 enkele auto op die talrijke parkeerstroken stond. Een uniek beeld. Merci flik agent, misschien kende jij me van in het SKW  :cheer:

Een pluim trouwens voor de Antwerpse politie, want ondanks de omvang van dit Marathon evenement en de talrijke agenten die in heel de stad alles al de hele dag in goede banen moesten leiden, arriveerde enkele minuten later aan het begin van de Verversrui zeer snel de anonieme politiewagen haast samen met een combi, toen enkele zeveraars daar probeerden wat keet te schoppen. De rel was in de Schippersstraat begonnen, en via VT verplaatst naar de VR, maar het hele gevalletje werd zeer snel professioneel opgelost. Voor al wie nog zou twijfelen aan de veiligheid in het SKW op een zaterdagnacht: ik denk dat je veiliger daar rondloopt dan in het centrum van een willekeurige grootstad op dat nachtelijk uur.

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #365 Gepost op: 18 september 2021, 13:46:17 »
Ik was gisteren ochtend vroeg 8u in het skw. Kon de dames op 1 hand tellen.
Was bij een oude bekende in het VT en die kloeg dat het erg rustig was gedurende de dag en zelfs Maria die ik sprak op weg uit het SKW die zei ook dat het rustig was.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #366 Gepost op: 18 september 2021, 16:45:08 »
Wij zitten hier nu op ' t terras van de Malle Babbe
Bema, ik en zelfs de sub  :dance2
Eierfestival?  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Gebl

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #367 Gepost op: 18 september 2021, 23:09:23 »
Ik was gisteren ochtend vroeg 8u in het skw. Kon de dames op 1 hand tellen.
Was bij een oude bekende in het VT en die kloeg dat het erg rustig was gedurende de dag en zelfs Maria die ik sprak op weg uit het SKW die zei ook dat het rustig was.
Tja…als er een leeuw rondloopt.  :lol :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #368 Gepost op: 19 september 2021, 00:11:14 »
Ik was gisteren ochtend vroeg 8u in het skw. Kon de dames op 1 hand tellen.
Was bij een oude bekende in het VT en die kloeg dat het erg rustig was gedurende de dag en zelfs Maria die ik sprak op weg uit het SKW die zei ook dat het rustig was.
Het mes snijdt aan twee kanten. Het is inderdaad overdag heel rustig, vooral sinds de shifturen per 1 september veranderd zijn. Dat heeft tot gevolg dat er nogal wat dames later beginnen, na de middag, en degenen die er al vroeger zijn hebben meer kans op scoren omdat er dan nog maar weinig dames aanwezig zijn, en ook omdat vroege wandelaars wel eens mensen blijken te zijn die gekomen zijn om ergens binnen te gaan, en niet om zomaar wat rond te wandelen en te kijken.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #369 Gepost op: 19 september 2021, 09:38:14 »
Ik heb gisteren "toevallig" ook een schatje gesproken die me aansprak, omdat het toch o zo rustig was.
We gaan geen namen noemen, maar de volgende conversatie ontstond (vertaald naar het NL)

Rustig, wat bedoel je rustig? Wat moet ik me dan voorstellen bij de verdiensten? 250 euro? 300? 500?
Waarop ik al antwoord kreeg: "Voor 500 euro per dag kom ik niet werken, nooit van mij leven"

Ik veronderstel dus dat mevrouw met een "rustige dag" bedoelt dat ze minimum 750 euro verdiend ha (en 't was 3 uur in de namiddag)

Nu jullie weer ....uitzonderingen, ja ja
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #370 Gepost op: 19 september 2021, 11:39:08 »
Sinds de corona crisis is het bij de dames met veel aanloop doorgedrongen dat ze whatsapp efficienter kunnen gebruiken om hun
klanten te bedienen en daardoor zul je de mooie dames veel minder achter de ramen zien.De ramen zullen alleen nog bezet worden om een klantenkring op te bouwen of door dames die zich een dagje eens willen uitleven en thuis wat te kort komen.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #371 Gepost op: 19 september 2021, 12:06:55 »
doorgedrongen dat ze whatsapp efficienter kunnen gebruiken om hun
klanten te bedienen en daardoor zul je de mooie dames veel minder achter de ramen zien.De ramen zullen alleen nog bezet worden om een klantenkring op te bouwen of door dames die zich een dagje eens willen uitleven en thuis wat te kort komen.

Daar word ik niet vrolijk van.
Wat is aap  ;D , niets voor mij, en wat is mooi  ?  :tietjes
Dan zal ik het maar doen met de restjes zeker, ik ben er zeker van dat ik hiermee toc ook een heerlijk menu kan samenstellen

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #372 Gepost op: 19 september 2021, 12:57:45 »
doorgedrongen dat ze whatsapp efficienter kunnen gebruiken om hun
klanten te bedienen en daardoor zul je de mooie dames veel minder achter de ramen zien.De ramen zullen alleen nog bezet worden om een klantenkring op te bouwen of door dames die zich een dagje eens willen uitleven en thuis wat te kort komen.

Daar word ik niet vrolijk van.
Wat is aap  ;D , niets voor mij, en wat is mooi  ?  :tietjes
Dan zal ik het maar doen met de restjes zeker, ik ben er zeker van dat ik hiermee toc ook een heerlijk menu kan samenstellen
Tja, de meisjes kan je moeilijk ongelijk geven.
Onze overheid heeft hen een anderhalf jaar technisch werkloos gemaakt, met nul komma nul vervangingsinkomen of recht op wat dan ook ... eerder nog het risico op boetes indien ze betrapt werden tijdens hun illegale activiteiten.

De meesten hebben gedurende die periode een klantenbestand via whatsapp opgebouwd (bestaande en nieuwe klanten)
En heel erg normaal dat ze dit nu verder zetten, velen weliswaar vanuit hun werkruimte in het SKW, sommigen ook vanuit de thuisbasis.

Heeft weinig te maken met mooie of niet-mooie dames, beauty is in the eyes of the believer trouwens.
Alle dames met verstand doen het gewoon zo, en sommigen zijn zo populair en hebben een groot genoeg klantenbestand, zodat je hen niet vrij ziet staan.

Trouwens niet "helemaal" akkoord met blaren:
"De ramen zullen alleen nog bezet worden om een klantenkring op te bouwen of door dames die zich een dagje eens willen uitleven en thuis wat te kort komen."
Het is en blijft een ramenbuurt, en dames die echt zoveel vaste klanten hebben zouden dan beter een studio huren waar ze hun activiteiten uitoefenen, aan een derde of een vierde van de prijs van het skw, waar ze 24/24 en 7/7 kunnen ontvangen.
Ramen zijn nog altijd een buurt waar dames het ook moeten hebben van de voorbijgangers.


Als je kijkt welke panden er vrij zijn momenteel, is dat even schrikken, maar we hadden het hier voorspeld.

Neem nu (om het bij 1 verhuurder te houden) de ramen waar mario de verhuur voor doet, schrijnend.
Gouden hoek: leeg
Verversrui 14: leeg
Verversrui 20: leeg
Verversrui 22, 24 en Vingerlingstrat 8, daar is er dan bezetting
En belastingtechnisch houdt hij kunstmatig de panden leeg die ik als leeg vermeldde en zal hij die 3 die bezet zijn, zo veel mogelijk dames daar bij mekaar steken.
Om 't Stad en de staat geen inkomsten te geven, zo makkelijk is dat.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #373 Gepost op: 19 september 2021, 14:14:35 »
Vanderbeffen.
Zou jij het eens kunnen laten in naam van de dames te spreken?
Bij mijn weten ben jij geen hoer, en werk jij niet in het skw, maar ben jij een doodgewone hoerenloper.
Ik haalde een anekdote aan van een klagende dame, eentje die normaal is van iedere dag, jawel mijnheer Vanderbeffen, iedere dag, 1500 euro mee naar huis te nemen, tot spijt van wie het benijdt.
De conclusies die jij daaruit trekt, tja, ik ga er niet eens dieper op in, wordt een oeverloze discussie anders.

Laat ons dus lekker gaan wandelen ... hebben we veel meer aan dan klantjes te tellen  :lol :lol :lol

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #374 Gepost op: 19 september 2021, 14:38:18 »
Gouden hoek: leeg
Je vergeet in je voorbeeld de Verversrui 2, het hoekpand, ook verhuurd door Mario
Ik zeg "De Gouden Hoek", dat IS de Verversrui 2, ZOVEEL ken je van het skw  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal