Auteur Topic: Schippersstraat 12/1, Jasmine (dagshift)  (gelezen 78453 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine
« Reactie #15 Gepost op: 21 augustus 2017, 16:04:45 »
WELLICHT NIET WANT HET TOPPIC GAAT WEL DEGELIJK OVER JASMINE SCHIPPERSTRAAT 12/3!
En ze is Duitse ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine
« Reactie #16 Gepost op: 21 augustus 2017, 18:02:17 »
Ik veronderstel dat we het hier NIET over de Marokkaanse Yasmine hebben?
Marokkaanse Yasmine is al lang weg uit het skw !!!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine
« Reactie #17 Gepost op: 21 augustus 2017, 22:02:48 »
WELLICHT NIET WANT HET TOPPIC GAAT WEL DEGELIJK OVER JASMINE SCHIPPERSTRAAT 12/3!

ge hebt uw caps vergeten uitzetten!
Ik veronderstel dat we het hier NIET over de Marokkaanse Yasmine hebben?
Marokkaanse Yasmine is al lang weg uit het skw !!!!
spijtig !!!!!
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2017, 22:08:20 door ADNOH »

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 12/3, Jasmine
« Reactie #18 Gepost op: 21 oktober 2017, 13:51:10 »
ik ben bij deze knappe donkerharige Roemeense Jasmine geweest, ze vertelde zelf dat ze Roemeense is en ze de dame van de recensies was. Slanke body, vaak in zwart gekleed, met of zonder nylons, knap gezicht, 27 jaar en 1.7m zonder hakken lang, natuurlijke zachte peervormirge borsten (C-cup), en ging met mij de lift in op weg naar een ruime witte kamer met jacuzzi en groot bed met grote wand- en plafondspiegel aan de voorkant van het pand.

Jasmine is van meerdere kanten thuis van sex tot kinky SM games. Ze heeft op haar kamer oa lederen laarzen met plateau zolen en in haar kast ook wat SM toys waaronder diverse maten voorbinddildo's

Bij raam kan ze wat nors kijken maar bij binnen komst intelligente en vrolijke dame die goede looks heeft en goed niveau Engels en ook goede service geeft. Ik vond het voor mijn 1e x bij haar 1 van mijn betere ervaringen en heb daarom ook mijn speeltijd verlengd. Poppers aanwezig, en geil spel gespeeld via de spiegel, met veel erotiek maar ook kinky games van tepeltorture en teasen, tot beffen , neuken en zij mij fisten en met voorbinddildo neuken.

Ik ga er zeker voor terug! Aanrader voor zowel de liefhebbers van sex en erotiek als voor SM en kinky games! :ff

Jasmine ziet er wel licht Arabisch uit en werkt gemiddeld 6 dagen per week overdags tot ca. 19.00 uur.

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine
« Reactie #19 Gepost op: 24 oktober 2017, 09:53:53 »
Met deze heerlijke gipsygirl heb ik al verschillende bezoekjes genoten. Telkens met een zeer aangenaam praatje  :ecomcity: vooraf worden de bezoekjes steeds spannender en intenser. Heerlijke naturelle lichaam (behalve dan haar tanden) zonder poespas, dat is ook wel eens leuk. Haar orale kwaliteiten zijn niet superieur maar neuken kan ze als de beste.
Ik kom hier vaker terug!

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 12/3, Jasmine
« Reactie #20 Gepost op: 17 november 2017, 02:02:07 »
ik ben inmiddels een 2e x geweest bij deze goodlooking lady met vaak smaakvolle classy lingerie. Vindt haar eerder er stijlvol uitzien ipv gypsie wat ik net las, maar goed iedereen beleeft het anders en ziet dingen anders

ook weer een goede ervaring, ik was zelf ditmaal niet in topvorm, en heb ook wat kortere tijd genomen dan 1e x, maar nog steeds was haar vriendelijkheid en service goed te noemen. Zowel op sexueel/erotisch gebied als soft kinky spel.

Ik ga zeker nog een x terug en dan is het vooral kijken of er voldoende spanning en variatie in het vat zit, mede afhankelijk van Jasmine's insteek in het spel en de eventuele chemie tussen ons. Ik ben benieuwd en laat het jullie hier weten. ;)

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine
« Reactie #21 Gepost op: 17 november 2017, 10:27:18 »
Vindt haar eerder er stijlvol uitzien ipv gypsie wat ik net las, maar goed iedereen beleeft het anders en ziet dingen anders

Vind het jammer dat je zo over gipsy denkt; alsof die er niet stijlvol kunnen uitzien.

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 12/3, Jasmine
« Reactie #22 Gepost op: 17 november 2017, 10:54:40 »
gypsie zien de dames als scheldwoord, de dames zelf kijken daarop neer, staat voor een lagere klassen en zigeunertypes die uit arme dorpen komen en onder de prijs zouden werken

daarintegen vind ik Jasmine een klassevrouw met  toplooks en goede intelligentie, dus het tegenovergestelde waar het woord gypsie voor staat, that's all :039:

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #23 Gepost op: 17 november 2017, 23:53:07 »
Amai, ge moet u niet zo in de luren laten leggen, een hoop dames in het SKW zijn zelf gipsy   :lol_hitting: laat ze maar zeveren  :lol
Kom zelf al 15 jaar 3 maanden per jaar in het voormalige oostblok, weet wel waaraan ik gipsy herken. Gipsy dames meestal passioneel lekker met seks. Met Jasmine ook altijd plezant!!!

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #24 Gepost op: 18 november 2017, 01:11:48 »
dat klopt, maar het woord gypsie is dus geen compliment en dat beaamde Jasmine vandaag ook aan mij, ben er vandaag weer geweest, en inderdaad is het fijn vertoeven bij haar en daar gaat het gelukkig om :movingtits

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #25 Gepost op: 18 november 2017, 22:26:42 »
Ja dat zal wel dat ze dat beaamt, als gipsy wordt zij zeker waar ze vandaan komt altijd met scheve ogen bekeken. Maar we moeten nu geen zaak hiervan gaan maken zenne. Ik ben echt heel content met de service die ze biedt, is altijd een superlekkere  000006 vrijpartij!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #26 Gepost op: 3 december 2017, 13:23:30 »
Jasmine gaat vanaf maandag 11 december voor een goeie maand met verlof !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #27 Gepost op: 12 januari 2018, 17:22:53 »
Jasmine is terug uit vakantie !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #28 Gepost op: 28 februari 2018, 18:50:16 »
Ga vrijdag, na 18u, zeker nog eens langs Jasmine. Veel te lang geleden. Hoop dat ze al veel klanten had die dag, thats what i find kinky  ;)
 :ff  :lol
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #29 Gepost op: 28 februari 2018, 18:53:08 »
Ga vrijdag, na 18u, zeker nog eens langs Jasmine. Veel te lang geleden. Hoop dat ze al veel klanten had die dag, thats what i find kinky  ;)
 :ff  :lol
Condoom met nummer 13 erop in rode lippenstift is de mijne .... laat het je smaken  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal