Auteur Topic: Samya belevenissen  (gelezen 618763 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #585 Gepost op: 7 november 2019, 07:07:40 »

Nachdem ich bei meinen letzten Besuchen diese hübsche, schwarz- und langhaarige Rumänin immer wieder sah und auch mich immer wieder kurz mit ihr unterhielt, hatte ich es heute im Gefühl dass Wir beide (ihr Name ist Awa) uns für eine gewisse Zeit ein Zimmer suchen sollten.
Ohne große Absprachen vor dem Zimmergang habe ich nur noch um 10 Minuten Zeit gebeten, da ich mich noch duschen und frisch machen wollte. Das gestattete Sie mir mit einen netten Lächeln. Awa wollte schon nach einem Schlüssel schauen für eines der schönen Räume oben. Es war die 6, „est Nomen omen“?? Schön.
Gefragt nach meinen Wünschen …lass Uns Spaß haben und schauen was passiert. Fairerweise hat Sie mir vor der Aktion gesagt, dass French Kisses und das Andere ( könnt ihr es Euch denken?) als Extra zählt. Für mich kein Problem, da ich beim ersten Mal eh nicht viel küsse und die
Oma-Küsse, da mußte Awa lachen, sagte Sie zu. Und die waren gut!
Wir starteten mit einer kleinen Massage für Sie die Sie auch genoss und da das Eis für weitere Gemeinsamkeiten schmolz.
Blasen mit macht Awa gut, im Reiter ausdauernd und variantenreich, Doggy und Missio gibt es von ihr auch kein nicht so und nicht so. Das Küssen von Ihr nahm mit der Intensivität zu. Schön.
Ihr Hinweis dass wir noch 10 Minuten haben auf die volle Stunde (von mir gewünscht) zeigt auch ihre Korrektheit. Meinen Absch(l)uß begleitete Awa mit einem zufriedenen Lächeln. Da es unser erstes Mal war fragte Sie dann noch: Hat es Dir gefallen? Da ich nur lächelte und nicht antwortete hat Sie zuerst leicht verunsichert, aber dann verstand Sie und lächelte mich an. Die Schluss- Säuberung übernahm Sie und kuschelte noch den Rest der Zeit in meinem Arm. Schön.
Faire Abrechnung, gutes erstes Zimmer mit Awa. Ich glaube nicht das letzte Mal, denn da ist noch Luft nach oben.
Im Verlauf des Abend wenn Wir Uns begegneten schenkte Sie mir ein Lächeln oder auch eine kurze Berührung. That’s the way to the next room.
Abend im Dance and Fuck Club ausklingen lassen und sehr zufrieden gegen 02.00 mit meinem Fuck-Mobil von dannen.
Awa und Samya, Wir sehen Uns wieder.

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #586 Gepost op: 15 november 2019, 09:49:45 »
Freitag. Hurra, Arbeit erledigt, Überstunden genehmigt und Samstag frei.
Ab auf die Piste und meinen ‚Puffesel‘ die Sporen Richtung Köln, SAMYA, gegeben.
Freundliches Hallo an der Rezeption. Kurz in die schon heiße Dampfsauna, porentiefe Reinigung und mit knurrenden
Magen ans Buffet. Rührei mit pikant gefüllter Teigrolle. Das gibt ‚Tinte auf den Füller‘.
Am späten Nachmittag sah ich wieder Ioana, mit Top-Figur, leicht gebräunt und einem neckischem Hauch von Nichts an. Sehr sexy.
So steht Sie neben mir an der Theke, guckt mich an und sagt leise: mir ist langweilig, ich brauche Sex. Upps, das war eine Ansage.
 Ich meinen speziellen Vitaminsaft in 3 Zügen ausgetrunken. Und schwups war ich neben ihr. Im Gespräch und auf meine Frage was
Wir Zwei auf dem Zimmer machen würden, sagt Sie: Wir machen Liebe.
Ääääähm, ich dachte Sex. Nein, mit Dir Liebe! Ich leicht verwirrt  bitte um ein paar Minuten, da ich mich noch frisch machen will.
Kein Problem für Iona, und klar, Sie wartet auf mich und redet mit keinem anderen Mann. Brav!
Wir gehen nach oben in Zimmer 5, gut temperiert und schnell sucht sie Nähe und beginnt zärtlich mit den ersten leichten Küssen.
Dass ich eine Stunde mit ihr verbringen will entspannt Sie und das Zusammensein wird intensiver, schöner. Die Küsse tiefer.
Langsam küssend und knabbernd begibt Ioana sich nach unten. Es folgt ein abwechslungsreicher BJ (gesetzestreu zum 30.06.2019)
und auf meine Bitte machen Wir irgendwann auch ‚Liebe‘. 2 oder 3x? war sie auch auf mir/unter mir im Spagat und hatte auch nichts
gegen Stellungswechsel und dass der GV auch nicht gleich nach 5 Minuten zu Ende war.
Schönes erstes Mal mit der Voll-Frau Ioana, die weis was uns Männern gefällt.
Schenkte mir im Verlauf des Abends immer ein kleines Lächeln. Was nach dem katastrophalem Spiel des FC Köln gut tat.
Samya ist immer für Neues und Überraschendes gut.
Bis bald!

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #587 Gepost op: 20 november 2019, 07:39:45 »
War letzter Freitag der 13te? Ne, aber was da alles passierte, ich könnte fast
abergläubisch werden.
Aber von Anfang an. Schon auf der Arbeit kam ich nicht wie gewollt pünktlich raus.
Kaum auf der Autobahn….Unfall. Standzeit mindestens 30 Minuten. Im weiteren Verlauf
zäh fliessender Verkehr, die Umfahrung war auch voll. So war ich erst gegen 16.00 an der
Pforte des Lusttempels.
Buffet war abgeräumt bis auf Obst, so suchte ich mit knurrendem Magen meine Lieblingsfrau.
Sie war indisponiert und vertröstete mich auf später. Vielleicht. Das vielleicht wurde zu
Nichts, da sie später dauergebucht fast nie zu sehen war.
Ein Kumpel wurde telefonisch abberufen, der andere vertrug den Alkohol nicht. Die Mädels
verärgert, weil zu wenige Männer da waren. Die Stimmung nicht so tolle.
Immer wieder sah ich eine kleine, Schwarzhaarige mit etwas asiatischen Gesichtszügen, die
mich immer wieder anlächelte. An der Bar ins Gespräch gekommen. Emanuela, Bulgarin und
erst kurz im Club. Einige Tanzeinlagen von ihr zeigten, dass sie sich gut bewegen kann.
Zu ihr gesetzt, etwas Konversation im schlechten Englisch. So sagte ich ihr, dass ich jetzt duschen
gehe und sie schon mal nach einem Schlüssel für die Zimmer oben schauen soll.
Mußten dann noch einige Minuten warten bis es die 8 wurde.
Dort bat Emanuela um eine kleine Massage, die ich ihr gerne gab. So konnte ich haptisch und
optisch ihren kleinen feinen Körper studieren.
Etwas zu wildes Küssen am Anfang, guter BJ mit Druck und sie hatte sich so positioniert, dass
weiteres Streicheln und Vortesten möglich war. Mit Reiter angefangen und dann geschah
das Unfassbare…Klopfen an der Türe, eine Frau stürmt ins Zimmer und die nächsten 2 Minuten
ein Geschreie und Palaver. Für Was? Für eine Zigarette…träume ich?
Emanuela hat sich -zig mal entschuldigt und wollte noch einmal anfangen/weitermachen aber für mich war Ende. Hab ihr das Geld gegeben, ihr versprochen nichts Hakan zu sagen. Sie war richtig
geknickt. Wenn Sie gewußt hätte wie ich erst unten ‚geknickt‘ war.
Runter, den Frust erstmal mit 2 Kölsch runtergespült und dem Nikotin gefröhnt.
Die Stimmung im Club passte zu meiner oder auch umgekehrt. 2 Stunden später sah ich Sie
und ihre ‚Freundin‘ mit Sack und Pack vor dem Club stehen. Also muß da noch einiges
vorgefallen sein, dass Beide ‚gehen durften‘!.
Auch solche Tage und Abende muß es geben um schöne Zeiten mehr zu geniessen.
Vielleicht sollte ich auch mal eine längere Club Samya Pause machen…

vanKees

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #588 Gepost op: 15 december 2019, 21:34:19 »
SAMYA - Verrassend goed...als je kan relativeren, tenminste
23 November 2019

Citaat
Na een aantal bewogen activiteiten begaf den dezen zich richting Samya om een nog bewogener avond en nacht te kunnen beleven dan gedacht.


FAZIT
1) Werkpunten
- Plafond relaxruimte is aan oplapwerk toe...nog altijd....but who cares anyway.
- Parking vinden :( Die van Samya is klein. En smal.
- Douches aan de frisse kant, is timer te kort.
- Geurhinder bij toiletten

2) neutraal
- Raamservice als je pech hebt, de betere service als je geluk hebt.
- De party ging laat van start

3) Positief
- Veel sexy lustobjecten die voor 50€ met de benen wijd gaan voor het gebruikelijke ontvangst...
- Tof partysfeertje eens de DJ er is en de dames hun benen nu voor dans gebruiken of om je aan de zetel te nagelen.
- Wellness ok


Kamergangen en overall service

4 Kamersessies werden ondernomen met resp. 4 dames. De service rangeert van matig tot erg goed. Met Samya heb ik mijn verwachtingen extra laag ingesteld dus geen al te onaangename verrassingen als je zich daarop instelt.

1) Lola - Girl next door type

2) Aleksandra - Het lekker slank smurfinnetje

3) Olivia - Goede sessie met een laatste addertje

4) Natalie - Sessie met mixed feelings

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***1/2


CLUBVERSLAG
1) Algemene indruk
a) Aankomst en ontvangst:
Ik had een andere afspraak in Gent eerder die dag en was laat bij de club aangekomen zo rond kwart voor 21u. Ik had deze keer meer moeite met parking te vinden, die van de club zelf was vol en erg klein bemeten. Ik parkeerde langs de straat mits het nodige manoeuvreerwerk. De vrijkaart van RB dat ik via iemand anders mocht krijgen een paar dagen daarvoor werd vlot aangenomen en ik kon met ijsberentenue naar de kleedkamers togen. Met die ijsbeertenues was het duidelijk minder goed gesteld tegenwoordig: ik weet nog dat ik er in een vorig bezoek 1 kreeg met 1 oor om het lintje om te doen. Nu is dit exemplaar oorloos en moet ik het stevig rond mijn middel knopen. Ik had gelukkig al voordien gedoucht in het hotel (dezelfde als de vorige keer in Maart op 5 minuten van de club). De kwaliteit van de douches is hier dus achteruit: fris water en te kort bemeten timers.

b) Fait divers:
In de relaxruimte nam ik een van de vele bekertjes om het met drinkwater te vullen en kreeg er maar een miezerig straaltje uit dat die beker met moeite halfvol vulde, zelfs als de hoop citroenen het gat eens niet verstopten. Er was ook nauwelijks nog water in. Later in de nacht was die kan weer goed gevuld, de straal water was terug goed, alleen..geen bekertjes meer!

c) Algemene sfeer:
Ik ondervond het als een doorsnee club met de gekende commerciële muziekdeuntjes en kreeg een gevoel dat alles hier afstandelijk was, geen intieme sfeer. Later als de DJ kwam, en dan bedoel ik zo na 23u, liep het weer los en was het Samya-style als vanouds zoals ik dat ken. Nu kom ik hier niet zo vaak meer, ik zie dat de laatste keer vlak voor mijn verjaardag was op 8 Maart van dit jaar. Als ik dat bepaald verslag herlees, zie ik dat de ervaringen toen redelijk gelijklopend waren met wat ik nu beleefde. De DJ draait wel weer de zelfde nummers en op den duur ken je die wel. Geen grote veranderingen, ik ken de muziek ondertussen en is het nieuwe van deze Samyaanse muziekgenres er voor mij af sinds ik nu nieuwe muziekgenres en een voor mij compleet nieuwe muziekscene leer kennen.

d) Line-up:
Veel mooie mokkels die ik niet ken. Ines wel maar zei blijkt me absoluut niet meer te mogen, ik weet niet waarom en was behoorlijk geschrokken en telerugesteld. Dat is echt geen leuke ervaring als een meid niet meer wil kameren vooral als het een zekerheid betreft. Wat ik dan misdeed, geen idee. Ze is nu een 2de Helena (PSR) geworden dus :( Erg jammer want ze is een goede dame. Verder was er nog Béatrice, die zag ik pas op het laatste helaas. De rest van de line-up is een wilde gok. Hier ga je maar best puur voor de optick ficks zonder hoge verwachtingen:  OFE en Fuck&Go!

e) Drukte beren:
Het valt wel mee met die drukte, het is wat we van Samya gewend zijn.

f) Club interieur en eventuele veranderingen:
Geen grote veranderingen dat ik me meteen herinneren kan.


2) Club beleving doorheen de dag
a) In de barruimte:
Altijd druk, eerst commerciële muziek spelend en dan met de DJ waar de atmosfeer beduidend beter werd. Ik heb er zeker gedanst en wel met de dame waar ik mijn eerste kamer mee deelde. Zij was de beste van de dag. Ik vroeg aan de DJ om een nummer welke ik op het eind van het verslag zal posten. Ik kon weer mijn ogen niet afhouden van de mooie dames.

b) Wellness:
De wellness is niks veranderd en dat is jammer, getuige mijn vorige verslag waar ik al schreef dat de plafondverlichting van de relaxruimte niet meer zo perfect werkt. De wellnessfaciliteiten zijn wel ok, alleen de stoomruimte ontbeerde 1x stoom. Dit was een bepaald mechanisme en werd door een personeelslid aangegeven als normaal, de stoom kom na 20 minuten terug en dat was ook zo. De sauna was heet en niet te heet en ik heb er vaak in geweest. Al kom ik er niet zo vaak, ik kan me onderhand thuis voelen in Samya vooral na de wat onverkwikkelijke zaken die in het uitgangsleven zijn gebeurd dit jaar: ik was zelfs blij met bepaalde tekortkomingen van de club die al even vertrouwd zijn geworden.

Een nadeel dat ik wil vermelden is dat er geurhinder is bij toiletten, meer dan anders.

c) Restaurant & eten:
Een van de eerste zaken die ik deed na binnenkomst was hier eten: ik nam genoegen met vlees en veel groeten. Ik werd verleid door tal van passerende dames en dames naast me. Ik kon in eerste instantie niet geil worden na de lange rit maar dat kwam geleidelijk. Het eten was goed.

d) Contacten bezoekers:
Ik ontmoette een ijsbeer van het forum en z'n maat. Zijn naam ontsnapt me nu even, mijn excuses als u dit leest, we hadden een kort gesprek over de clubs in de sauna. Verder was er geen contact.


3) Line-up en kamergangen

Ik maakte 4 kamergangen. Ik dacht dat ik het gehad heb na mijn eerste supersessie met Lola maar daarop volgden 3 optick ficksessies met matige service. Het was puur voor de optiek dus geen klagen hier, ik had het meer dan anders nodig om stress teleurstelling en van me af te neuken. Ik zal dus serieus mijn opties overwegen: meer clubben, minder uitgaan waar gevaarlijke mokkels me gek maken zonder reden? Mogelijks. Gelukkig dat er de clubs bestaan post reality-check.

a) De eerste dame heet Lola en gaf de beste presales van de avond. Dames als zij heb je nauwelijks in deze club. Ze doet moeite een praatje maken en ofschoon ik ze eerst afwimpelde, veranderde ik van gedachten net omwille van de tijd dat ze erin stak om kennis e maken:

=> Lola - Girl next door type


b) Het heeft even geduurd vooraleer ik mijn tweede dame nam. Ik was zelfs eventjes in slaap gevallen in de relaxruimte. Hier kan dat in Samya, in niet veel clubs lukt dat. Dat zorgt dus voor een morning wood experience en dan ben je een vogel voor de krolse katjes in de Keulense bordeeldisco. Toen ik de relaxruimte verliet, waren er net 2 dames binnen gekomen om te rusten. Wel dat zorgde voor de nodige animo in de naburige bedden, maar goed, ik ging al weg. In de bar aangekomen was er een erg slanke dame met blauw geverfd haar, Aleksandra genaamd, en die wist me in no time te verschalken want ik was ook pas 'wakker' na een sluimerslaap. Dat heb ik wel meer in deze club.

=> Aleksandra - Het lekker slank smurfinnetje


c) Na de vlugge sessie, dat kan aangestipt worden als seksueel zeer bevredigend, en de frisse douche kwam ik terug in de bar. Nauwelijks 20 minuten later was ik weer verschalkt door het volgende krolse katje Olivia:

=> Olivia - Goede sessie met een laatste addertje


d) Na een douche even gerust en dan weer gesoesd. Terug naar de bar gegaan om onder het genot van een biertje te genieten van de muziek. Er zal 40min tussen gezeten hebben bij de vorige sessie en opnieuw werd ik snel verleid door een volgende dame: Natalie. Het is deze hele mooie dame van ca 30+ die me met de benen inklemde en me droog neukte. Ze deed het verleidingsspel goed en nadat ik de wensen kenbaar maakte, toogden we naar een kamer, de 4de en laatste van de dag:

=> Natalie - Sessie met mixed feelings

Dus eerst 1 kamer die super was met een girl-next-door en dan een snelle opeenvolging van 3 OFE-dames. Ik heb het denk ik verdiend. Ga ik nu juist te weinig naar de clubs? Op dit moment is het helaas niet anders, ik hoop daar in 2020 vanaf de Lente verandering in te kunnen brengen want deze beer gaat ook nog eens in Wintermodus zoals het een beer betaamt: max. 1x tussen 1/1 tot mijn verjaardag op 10/3, rond Valentijn om dat domme feest te kunnen vergeten.


4) Einde van de dag

Na de laatste sessie werd er alleen nog bier gezopen en gedanst met de dames, vooral met Lola. Tegen het einde van het bezoek ontmoette ik plots weer mijn dame van de vorige keer: Beatrice. Helaas was het gedaan met de pret, de club ging sluiten over 15 minuten. Dat ze dacht daar nog een kamer uit te kunnen slepen, ik was daar sceptisch over. Volgende keer misschien, beatrice! Ik ging douchen en verliet moe en voldaan de club.


5) Afsluitende video

Deze heb ik gevraagd aan de DJ wat het nummer was: alweer een voor in de mp3-lijst:

« Laatst bewerkt op: 15 december 2019, 21:41:31 door Vazkor »

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #589 Gepost op: 11 februari 2020, 12:36:14 »
Am letzten Freitag, den 07.02., trieb es mich förmlich ins Samya. Nicht zu ‚dance and fuck‘, nein, zu einer ganz bestimmten Person. Freitag nachmittag auf den deutschen Autobahnen ist es kein Vergnügen Auto zufahren. Hatte wieder eine 4stündige Anfahrt.
Uff, geschafft und mit einer Freikarte vom 4+1 um Einlaß gebeten. Wurde schon gleich von einem Clubveteranen abgepaßt und mußte das erste „Wässerchen“ mit ihm trinken.
Umgezogen im Hessendress dann mich mit einem sehr verspäteten Brunch gestärkt, da ich heute ‚zimmern‘ wollte. Mist, meine Lieblingsfrau dauerbesetzt. Aber gut, ich hatte Zeit. „Wässerchen“ 2+ 3 versetzten mich im Verlauf des Nachmittags in eine leicht alkoholisierte Hochstimmung. Doch der Dämpfer folgte bald, meine Club-Lady weiterhin dauerbesetzt, signalisierte mir dass der Gast sie *Kopf-Fickte*. Leider wurde ihre Laune immer schlechter und ich wußte, da geht heute nichts mehr.
Was nun?
An der Tresen stehend kam doch so ein hübscher laufender Meterfünfzig, o.k. Metersechzig, zu mir, stellte sich vor mich hin ( ich bin Einsachtzig ) und begrüßte mich mit: „Hallo Kleiner“!
Coole Ansprache und Wir Beide mußten erstmal lauthals lachen. Lustig gings weiter und nach 20 Minuten wußte ich, Sie -- Maria -- , wird mir auf Zimmer bestimmt Spaß bereiten und ich werde mich revanchieren.
Wie so oft war auch Sie irritiert, als ich um ein paar Minuten Zeit bat um mich zu duschen und frisch zu machen. Sollte sich aber auf Zimmer als Riiiiiesen-Pluspunkt rausstellen.
Leider war kein Zimmer oben frei so wurde es eines der Parkplatzräumchen. Warm wars, laut wars…nicht so der Hit. Doch Maria ist mit ihren 25 Jahren erfahren genug um zu wissen was mir gefällt. Küsst gut und ausdauernd. Lobte den Geruch von meinem eigenen Duschgel und die Frische. Schönes Berühren und Streicheln, genoß auch meine Zärtlichkeiten. Ihr BJ ist variantenreich und mit Ansätzen von DT. Läßt sich auch etwas führen und reagiert schnell auf meine Wünsche. Vorsichtiges Schlittenfahren ihrerseits bevor sie dann sitzend auf mir zu reiten beginnt.
Auch da wechselt Sie von sich aus Position und Tempo, zeigt mir wo Sie meine Hände haben ill und ihre C-Titten wippen schön im Takt mit.
In einer Drehung ohne ‚auszustöpseln‘ geht es jetzt in Missio wo es weiter intensive Küsse gibt und Wir Beide langsam dem fast gemeinsamen Höhepunkt entgegen poppen.
Augenzwinckernd und lächelnd nimmt Maria mein Dankeschön für diese schöne Stunde an.
Den verdienten Lohn gebe ich ihr noch auf dem Zimmer dass Sie nicht an der kalten Rezeption auf das Geld warten muß.
Letzter dicker Kuss und Wir trennen Uns zum Erfrischen.
Was schön von ihr ist, Sie lächelte mich immer wieder im Barraum an wenn Wir Uns sahen oder trafen. Wiederholung nicht ausgeschlossen.
Gegen 00.30 war es dann Zeit meinen Puffesel vom Parkplatz zu lenken, da ich noch eine Stunde Fahrt vor mir hatte.
Danke Maria, danke Samya bis demnächst.

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #590 Gepost op: 18 juni 2021, 18:41:42 »
Da ich bei meiner Anreise nicht zur Eröffnung am 11.06. vorbeischauen konnte, wurde es der 17.06.
Ich wollte die Sonne auf der Terrasse geniessen, so war ich schon pünktlich um 11.00 Uhr da.
Die kleine Andrea an der Rezeption, von Marco und seinem "Praktikanten" Keanu erkannt worden und herzlich begrüßt worden.
Die Eingangskontrolle wurde sehr genau genommen, Schnelltest Ergebnis kontrolliert ( hier gilt die 48 Stunden Regel!) Kontaktdaten auf einen separaten Bogen der sofort abgeheftet wird in einem geschlossenen Ordner, Eintritt wurde auf meinen Wunsch für die 4+1 Aktion eingetragen, 50 Euro entgegengenommen und mit Handtuch und Bademantel runter in die Umkleide.
Frisch geduscht in den Barraum, wo nur einige Frauen anwesend waren, sich aber schnell auf bestimmt 15 erhöhte.
Den frisch gemachten Milchkaffee geordert, lecker Frühstück bestellt und an den Tisch gebracht bekommen.
Mit neuem Gertränk dann erst mal zum Sonnenbaden auf den Balkon verzogen, auch da wie gewohnt alles picobello.
Im Verlauf der nächsten 3 Stunden immer wieder runter um für Flüssigkeitsnachschub zu sorgen, da der Planet richtig brannte, Wie für mich gemacht. Beide Duschen auf der Terrasse funktionieren was für kurze Abkühlung sorgte.
Jetzt wollte ich sehen, ob ich heute eine "Gespielin" finde. Da sehe ich Rosa, die Stunde ist wohl schon eingetütet.
Sie hat sich richtig gefreut, mich zu sehen und wir starteten dort wo wir zur Schließung aufgehört hatten.
Wir liessen Uns Zeit, quatschen, trinken, rauchen und somit die Spannung langsam aufbauend.
Als Rosa mir mit einem schönen Lächeln flüsterte: " I am hot" verabschiedete ich mit zum Frischmachen.
Zimmer Nummer 4 ist bei diesen Temperaturen eine gute Wahl da mit Fenster.
Rosa machte es mir leicht ( ich habe im letzten Jahr nicht wie ein Eremit gelebt, aber ich hatte sehr oft
'ausgefallenen' Sex), und da ich eine Stunde mit ihr gehen wollte konnten Wir es langsam angehen lassen.
Im weiteren Velauf kamen Wir Beide gut ins Schwitzen, Rosa bot mir eine sehr schöne Stunde und Sie war auch mit mir zufrieden.
Zu dem Spielstand unseres "Freundschaftsspieles" Rumänien:Deutschland 0:2 mußte ich ihr versprechen, dass das Rückspiel sehr bald erfolgt.
Trotz einer kurzen Nachspielzeit wollte Rosa nur faire hundert Euro. Ihre nette Art, ihre Körperpflege ( wie nur wenige Frauen keine Coronaschäden),ihre Performance, ihre Fairness = perfekte Kundenbindung.
Ali tauchte auch noch auf, begrüßte alle Gäste -- Männer wie die Frauen! -- mit Corona Faust und mit einem ehrlichen Lachen im Gesicht.
An dem Abend würde draußen gegrillt, zusätzlich gab es zwei Buffetgerichte.
Wie ich gegen 21.00 dann nach Hause mußte waren bestimmt 35 Frauen da, ich würde sagen 60% bekannte, 40% neue Gesichter.( bitte nicht schlagen, ich habe nicht jede einzelne gezählt).
Die GL vom Samya hat wieder einmal bewiesen, gute Vorplanung, faire Konditionen bringt schnell die Gäste zurück und macht beide Seiten zufrieden. Ich komme wieder!

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #591 Gepost op: 29 juli 2021, 08:54:07 »
Wo gehe ich an meinem dritten Clubtag, den 23.07., hin? Natürlich ins SAMYA!
Ein Puffkumpel vor Ort hat „postillon d'amour“ gespielt, so wußte meine Frau der
Begierde dass ich komme.
Check-in wie gewohnt nach 3G, Ausweiskontrolle und Kontaktdaten, Maske. Gibt ein
gutes Gefühl dass in dem Club vieles richtig läuft!
Erstmal für ca. 3 Stunden zum Abhängen auf den Balkon… taps taps taps. Da steht
Sie in Pyjama, mit Decke und Kaffee bewaffnet um eine Zigi zu rauchen. Aber ihr war
es viel zu hell und zu warm. Doch eine Dragulina??
Eine Stunde später war es Zeit, mich zu duschen und zu gucken, wo Sie war. Ich fand
Sie, Rosa, auf der Raucherterrasse. Mit Küßchen links/rechts und beidseitigem Lächeln setzte
Ich mich zu ihr. Die letzten Neuigkeiten ausgetauscht und dann waren Wir schon auf dem
Weg nach oben in Zimmer 4. Es ist vertraut, aber Uns Beiden fällt immer wieder was Neues
ein sodaß die Stunde immer wie im Fluge vergeht.
Rosa, mit einem Zwinkern: „Wir sehen Uns später nochmal, oder“? „Pffff, erstmal Pause und
dann schaue ich mal“ war meine Antwort.
Ein Bekannter war da, so hatte ich etwas Unterhaltung. Zum Abend wurde gegrillt, das Essen
war o.k. und meine Speicher waren soweit gefüllt, dass ich mich auf die Suche nach Rosa
machte.
Ohne viel Worte wußte Sie was für Uns gut ist, Zimmerschlüssel geholt und die zweite Stunde
war von Beginn an aktiver und Sie hat mich, glaube ich, benutzt 😊.
Noch auf ein letztes Getränk unten an der Bar verabredet. Dort ein paar letzte Worte gewechselt,
habe mich dann kurz und schmerzlos verabschiedet, da noch eine lange Heimfahrt über die einzig
offene A3 anstand.
Wünschte Rosa einen schönen Urlaub, da Sie ab Montag 2-3 Wochen Zuhause ist.
Bis bald, Rosa! Bis bald Samya!

vanKees

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #592 Gepost op: 5 oktober 2021, 14:42:54 »
Afgelopen zaterdag na bij twee jaar weer eens een bezoekje aan de tempel der 1001 erotische verrassingen gebracht. Flyinglow was aan een nieuwe baan begonnen waardoor onze roadtrip kwam te vervallen maar wist hem te overtuigen om mee te gaan. In het verleden hadden we altijd ontzettend veel lol en plezier in dit etablissement vol vermaak en vertier. Van te voren even een hapje gaan eten om daarna richting Keulen te rijden. Rond zes uur aangekomen en bij binnenkomst wachtte ons al de eerste verrassing. Overal ballonnen. Het was blijkbaar de 17-jarige verjaardag van de club. Na alle standaard handelingen liepen we rond 18.00 uur de bar in. Een tijdstip dat je ook stilte voor de storm kunt noemen. Snel de ruimte overziend zagen we een aantal bekende gezichten en natuurlijk ook een paar nieuwe.

Het acclimatiseren besloten we buiten te doen met een colaatje en voor mij daarbij een sigaretje. Van rustig opstarten was geen sprake aangezien ik amper op het bistrostoeltje zat of Andar stond al naast ons. Weinig veranderd qua uiterlijk of het moet zijn dat ze de wereld nu door een bril bekijkt. Natuurlijk was ze op zoek naar een green lollypop maar deze lagen nog beneden in mijn locker. Ze had haar kont nog niet gekeerd of Bella meldde zich. Zij plaatste zich pardoes op mijn schoot. Ze vroeg naar mijn plannen en ik zei dat we net binnen waren. Beide dames zijn zekerheidjes qua service maar wilde ze graag achter de hand houden mocht een andere sessie tegenvallen.

Bij terugkomst in de bar begonnen steeds meer dames binnen te druppelen. De LU was optisch de beste die ik de afgelopen maanden in het NRW heb mogen aanschouwen. Klein maar fijn, slank en rank. Ter compensatie waren er ook wat meiden met ass en zelfs een mini tanker was aangemeerd. Het nadeel is dat de meeste eye candy zorgt voor buikpijn zodra je er aan gaat knabbelen. Er was een dametje die me meteen in het oog viel. Het had zomaar een zusje kunnen zijn van Flaviola die later in een andere club onder een andere naam de nodige mannenharten op hol heeft gebracht. FL had het door en zoals een goede wingman betaamt zou hij ervoor zorgen dat ik me niet door haar zou laten inpalmen.

De grote Stau bij het buffet was opgelost en we besloten een hapje te eten. FL ging een kijkje nemen en naast mij kwam een klein opdondertje zitten waarvan ik zeker wist dat ik haar ergens van kende maar op dat moment niet kon thuisbrengen. Nog voor zij een kans kreeg haar verleidingstechnieken op mij kon loslaten was FL weer terug. Ze hadden een zeer uitgebreid buffet wat onze teleurstelling over het ontbreken van de döner meer dan goed maakte. Het was zeer goed te nassen en hierna buiten uitgebuikt met een sigaretje.

Op voorhand had ik nog de hoop dat Feria er zou zijn. Een stunner die het levende bewijs is dat een zeer mooie dame en goede service hand in hand kan gaan. FL en ik vermaakten ons prima. Zo was er een dame die we omdoopten tot Lulu 2.0, liep Emma rondjes rond het podium zoals Hadige vroeger wat haar nu maakte tot the digger 2.0 en was er een zeer jeugdige Jennifer Aniston van d'n Aldi. Kim de huisdiva van Samya zou Kim niet zijn als ze geen grootse entree maakte. Gekleed in een prachtige zwarte jurk en had aan schoonheid niets ingeboet. Ze kwam binnen met een Thaise (ladyboy?) die geen seconde van haar zijde week. De grote vraag was natuurlijk wat hun deal was maar daar moet ik het antwoord helaas schuldig op blijven.

Dat het clubleven ook diepe sporen op iemand kan achterlaten werd pijnlijk duidelijk toen we Franceska zagen. Als je me vier jaar geleden naar een top 3 van de mooiste dames in Samya had gevraagd dan stond zij erin. Prachtig lijfje, mooi gezichtje, blonde vechten en immer koude handen waardoor ze de bijnaam Ice Princess van ons had gekregen. Nu dachten we dat ze zich in de datum had vergist en dacht dat het Halloween was en zij ervoor gekozen had als Zombie Queen te verschijnen. Het lichaampje van destijds torst duidelijk behoorlijk wat kilo's extra mee, de haren donker en korter, de ogen dof en haast levensloos, scherpe jukbeenderen en haar bijtertjes hebben ook betere dagen gekend. Een verval dat je maar weer eens met de neus op de feiten drukt dat er achter de schone schijn van een club een rauwe realiteit schuilgaat.

Plotseling maakte mama Bigfoot aanstalte om het podium te betreden. Een blondine die qua lengte ver boven de meeste dames uitstak, qua breedte makkelijk 2 à 3 andere dames achter haar kon verbergen en qua leeftijd de moeder van een deel kon zijn. We hielden ons hart vast maar het moet gezegd worden dat haar kunsten aan de paal bovengemiddeld waren. Daarna kwamen een drietal dames het podium op die een wedstrijdje shake that ass hielden. Vaak het teken dat het dan los gaat in Samya maar de sfeer hierna bleef tam met wat we gewend waren. Ter verkoeling en vervulling van mijn andere verslaving buiten een sigaretje gaan roken. Daar kregen we gezelschap van een zeer slanke blondine aan ons tafeltje. Ze vroeg om een vuurtje en mijn aansteker werd voor haar de opening om een gesprekje te starten. Na enkele minuten kwam het hoge woord eruit en bekende ze dat ze me ergens van herkende. De clubs en data dat ze er gewerkt hadden matchten niet met de mijne. Toen liet ze het woordje Duisburg vallen. Ik probeerde haar daar te plaatsen maar blijkbaar heb ik toch een hiaat in mijn geheugen. Zij ging naar binnen, FL iets eten en hun plekje werd ingenomen door de latino zanger van het forum RM. Hij had tot twee keer toe met veel plezier gekamerd met Lulu 2.0 en de dame bleek met de naam Rosaria in Samya door het leven te gaan.

Binnen weer op een bankje plaatsgenomen en FL liet na een tijdje doorschemeren het niet te laat te willen maken gezien het feit dat hij nog een terugrit van drie uur totaal voor de boeg had en geen zin had om als een halve de zondag door te brengen. Er waren wel een aantal dames waarmee ik intiemer kennis had willen maken maar je zult net zien dat die dan net op de kamer zijn. Ik zei dat ik nog een sigaretje ging roken en als bij terugkomst bleek dat de desbetreffende dames nog steeds M.I.A waren we zouden gaan. Onderweg naar buiten troefkaart A(ndar) een groene Chupa Chup gegeven als compensatie voor mijn vleeslolly.

Bij terugkomst in de bar geen van de dames gespot die kandidate waren voor de positie van object for my affection. We besloten ons om te kleden en leverden onze sleutel in bij Hakan die vroeg of alles naar wens was. Een duimpje in de lucht deed hem glimlachen. Ondanks het feit dat ik niet gekamerd heb was het toch weer genieten in Samya. Een LU waar de meeste clubs momenteel een moord voor zouden plegen. Het zal dit keer geen twee jaar (natuurlijk zaten daar de twee lockdowns bij) duren alvorens ik weer terugkeer naar de tempel van erotisch vertier en plezier genaamd Samya.

Hartelijk dank aan forum en club voor het beschikbaar stellen van mijn vrijkaart.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #593 Gepost op: 25 oktober 2021, 18:16:07 »
VAZKOR KÖLNER TOUR 2021 – CLUB 2
SAMYA – Happy 17th birthday!
2-3 Oktober 2021

Citaat
Dit is het tweede deel van de Vazkor Kölner Tour 2021: na ik weet niet hoe lange tijd kan ik deze formule nog eens uit de kast halen! Ik hield het allemaal mooi bij en zie dat mijn laatste favoriete Keulen-ronde van Mei 2018 geleden is met een bezoek aan de clubs Mondial-Samya op een Zaterdagavond gevolgd door een rustige Zondag in Babylon. Mijn laatste bezoek aan Samya was van November 2019 toen ik deze met een bezoek aan Babylon op aanstaande Zondag had gecombineerd zonder Mondial erbij. Bijna 2 jaar no Samya dus: mijn stand van zaken in dit verslag.

=> EERSTE DEEL – Mondial Discoclub revisited


FAZIT
1) Werkpunten
- Lin-up in quality en quantity en service
- Onevenwichtig aandeel mannen-vrouwen

2) neutraal
- Zeer veel nadruk op dat feesten…hoezo kameren?

3) Positief
- Interieur en stijl van de club is er sterk op vooruit gegaan
- Wellness verbeterd en vooral vernieuwde douches was een grote plus
- Partysfeer als dat een speerpunt mag zijn

4) Algemene indruk
a) Algemene sfeer: Feestsfeer waar ik me deze keer niet in betrokken in voelde

b) Line-up: Er kunnen redelijk wat dames aanwezig zijn geweest maar minder dan ik me hier herinner

c) Drukte beren: Zeer druk, minder erg dan Mondial, wel

d) Club interieur en eventuele veranderingen: Had de Kino nog niet gezien, is veel mooier, stijlvoller; nieuwe betere douches in wellness, reparatie en renovering relaxruimte en lichtplafond

e) Extra: 1 kamer in de middelmaat 100% optickfick


5) Club beleving doorheen de dag
a) In de barruimte: 17de verjaardag, dames daar leken minder om kamers te bekommeren

b) Wellness:vernieuwde douches geslaagd, goed verwarmde niet overdreven hete sauna, op dat moment koele hamam, prima rustruimte maar je wordt belaagd door de bas-tonen van de club boven en rood licht is geen rustig kleur.

c) Restaurant & eten: niet geprobeerd, ik had al in Mondial gegeten

d) Contacten bezoekers: geen


Kamergangen en overall service

Lauwe service van 1 dame: => AVA – Express optick service

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIE: **1/2


CLUBVERSLAG

Ik verliet Mondial op weg naar hun parking en kwam een groep südlander tegemoet waar de security bedenkingen bij had qua aantal. De GPS van de wagen richting Samya ingesteld en ik ging op weg waarbij ik nòg meer groepen bezoekers tegemoet ging. Shit, allemaal voor die club Mondial? Je kon er soms nu al nauwelijks een voet zetten waardoor de club na 23u behoorlijk onaantrekkelijk wordt, laat staan met wat er nog op de deur kwam aanbellen erbij gerekend.

De GPS zond me gelukkig niet via de helse verkeerswerken naar Rodenkirchen en deed me westelijk rond half Keulen omrijden. Uiteraard kwam ik toch nog werken tegen waarbij ik weeral verkeerd reed en een 20-tal minuten verloor vooraleer ik zo kwart voor Middernacht in de club aankwam: parking vol wagens, de straat ook vol auto’s. De eigenaar liep naar me toe en zei me dat ik overal mocht parkeren op dit tijdstip. Ik parkeerde de mijne op een comfortabele plaats vlak bij de in-en uitgang van de club nadat ik ze eerst vertwijfeld op een privéparkplaats dacht achter te laten. Toch geen goed idee, je wil niet dat je auto weggesleept wordt op Zaterdagnacht zo in een stad dik 3 uur van huis.

De vrijkaart van ijsberenforum en mijn coronapas werden bestudeerd, goedgekeurd en ik kreeg een bademantel, handdoek en slippers toegestopt. Ik zag er veel mannen en dames wachten op een kamer en ze leken me erg vrolijk allemaal. Uitstekend alvast! Ik ging naar beneden en zocht mijn locker op. Het was opnieuw zo vertrouwd alsof er geen tijd voorbij was gegaan. Daarna een douche en hier stelde ik tevreden vast dat de douches volledig zijn gerenoveerd. Het is nu sterk verbeterd bij de vorige keer toen ik telkens weer op die timerknop moest drukken om een frisse stroom water over me heen te krijgen. Nu is het zoals in SixSens en zusterclub Mondial waar je het water kan laten stromen en de temperatuur kan regelen. Nice!

Verder gegaan in de wellness: de masseur heeft een eigen ruimte en ook hier zijn er extra nieuwe verbeterde douches geplaatst. De sauna is lekker warm, de Hamam eerder fris door te weinig gebruik. De aparte relaxruimte met de vele bedden en stretchers is er ook op vooruitgegaan: het lichtjesplafond kleurt nu enkel rood en werkt terug volledig in plaats van voor de helft. Een ganse wand is beslagen met houten planken waartussen rood licht doorheen stroomt en de ruimte nog meer in dit kleur doet baden. Dat is nu wel niet het meest rustgevende accent dat je kan kiezen voor een rustruimte. Ok we zijn in een bordeel ten slotte maar toch waren zachtere blauwgroene tinten meer passend als je erover wil vitten. Er staat een Aziatisch aandoend beeld en een grote kan in Turkse stijl. Heel wat beren lagen er te rusten, te slapen en te snurken in een verwoede poging de concurrentie aan te gaan met de luide muziek in de bar boven dat je hier goed kan horen. Ik heb me ook eventjes te rusten gelegd na de drukte van Mondial en de weg naar hier. Geen zachte muziek meer dus, enkel het stevige bonken van de bar boven de snurkers uit.

Daarop ging ik naar de bar een cola halen en de sfeer opsnuiven: ik was nog op tijd om te zien dat er weer heel wat dames op het podium stonden te figureren en te dansen rond een hele grote taart. Er stond iemand bij met een microfoon van alles aan te kondigen. Zo, iets speciaals te doen: een verjaardag soms? Ik vroeg het iemand en die bevestigde dat. Alleen ging het niet om iemands verjaardag maar dat van de club zelf. Er hingen ballonnen in de vorm van een 1 en een 7 aan de leuningen langs weerszijden van de trap naar het podium. Van mijn kant kon het 71 zijn maar 17 lijkt me realistischer. 17 jaar, dus de club moet van 2004 zijn. Zo vroeg al? De jaren vliegen voorbij! Ik kan me geen voorstelling maken van een Samya in het jaar 2004 of pakweg 2009, 5 jaar later. Hoe was de service toen? Welke dames liepen er rond, met hoeveel waren ze, wat was de prijs?

Deze dames van plezier anno 2021 hadden alvast héél veel pret…met elkaar. De beren dansten wat mee, anderen zaten erbij, zuipten dat het een lieve lust was en keken ernaar. Dat er wachtenden aan de thekebalie bij de ingang waren onderstreepte dat er ook druk gekamerd werd. Om een of andere reden kon ik hier even mijn draai niet vinden. Dat kun je hebben, je voelt je wat opgelaten en vervreemd, voor mij bepaald geen uitzondering sinds dat de pandemie op zijn einde komt en ik maar langzaam uit mijn berenhol kruip na een veel te lange coronawinterslaap. Het is als een vreemde aankomen op een feest waar alle deelnemers al aan elkaar voorgesteld zijn, zich amuseren  en je als later gekomen gast maar blue staat te kijken hoe je er in kan tussenkomen, wachtend op het moment dat de muurbloem geplukt wordt of je in een gat kan schieten om in de deining van het vermaak met anderen mee te doen en de schuchterheid achter je kan laten.

Betreft dames kon ik mijn keuzes ook niet maken, ik twijfelde aldoor over welke service ik wel niet zou krijgen en had geen zin in een slechte kamer (wie wel?) noch in upselling praktijken na de goede ervaring in Mondial. Sommige vroegen het op de beer af en liefst met 2 of ik op kamer wou: nee, gewoon nee, zo werkt dat echt niet bij mij. Dat is dan het enige nadeel als je begint met een topsessie, de eerstvolgende ervaring riskeert in de schaduw te worden gesteld, zeker in een club als deze.

Ik begon wat vermoeid te raken en ging af en toe naar de wellness voor een sauna, een hamambeurt of de rustruimte om mijn opties te overwegen. Zonder kamer verlaten is daar ook bij: dat zou voor het eerst zijn bij deze club. Uiteindelijk was ik geil genoeg om elk mooier mokkel te stengelen voor al was het maar 20 minuten. Ik zette me in de stand “optickfick-modus”. Daarbij viel mijn oog op een slank dametje met een blauw jurkje met 2 blauwe bloemetjesversieringen op haar bevallige tieten. Haar uiterlijk sprak me wel aan, ze deed me wat denken aan een mokkel dat ik vaak in Manele en Kocek clipjes zie dansen op youtube. Ach, nòg een lookalikesessie, why not. In Mondial was dat zelfs een lookalike van een dame 3 jaar terug, echt het toppunt zoiets.

Typisch presales-gesprek alhier en let op: gebruik deze conversatie niet op je werk, op het openbaar vervoer of zelfs een verjaardagsfeestje en tegen je geheime crush tenzij op eigen risico. Dit is een gesprek dat enkel in clubs als Samya mogelijk is, denk eraan, het is uniek, het is een ‘life experience’: de Samya-experience! Here we go…

Ava: wees naar zichzelf en mij en weer naar zichzelf.
Ik: Room.
Ava: ? (muziek was luid)
Ik: Want your sex.
Ava: okay, let’s go, baby.

Kortste ‘presales’…ever,
enkel in Samya clubs & the likes, remember,
can’t talk like that somewhere else…never

=> AVA – Express optick fick service

Het ging eerst stroef, dan vlot, dan snel, te snel en afgelopen. Toegegeven, de kamer was inderdaad erg heet. Ik was verlost van mijn geilheid voor deze avond na een voorspelbaar matige sessie en hield het bij genieten van de sfeer: dat lukt nu veel beter nu  de hoogdringende lust naar seks gezakt was. Ik genoot van de wellness en nu meer van de typische Samyavibes in de bar met de ondertussen bekende Turkse en Roemeense muziek die ik zelf al op mijn eigen playlist heb. Deze muziek is niet te veel veranderd, maken ze er niks nieuws meer in die landen of is de tijd ook op dat gebied stil blijven staan door Corona?

Hoe het ook zei, zelfs met een matige kamer was ik al blij; beter dan niets. Waren er te weinig dames ten opzichte van het aantal bezoekers? Sure. Kwaliteit? Kan echt beter! Vond ik het oude Samya terug? Grotendeels wel maar er ontbrak iets, the same weird feeling als Finca Erotica kwam terug.

Dit bezoek is niet als de vorige keer in 2019 toen ik maar liefst VIER sessies had gemaakt op een avond, mijn record in Samya tot op heden en dat in zowel kwaliteit als in kwantiteit. Ik hoop dat er een volgende keer zal zijn met meer keuzestress want dat betekent meer en mooiere en betere dames.


Einde van de dag

Ik douchte me in hun zalige nieuwe douches en keerde terug naar mijn hotel. Ook deze keer kon ik de werken ernaartoe vermijden en dat is bijna mislukt door weer verkeerd en te ver rijden. Uitgeput kon ik tegen 4u in mijn bed ploffen na een geslaagde avond.

Happy 17th birthday, Samya en bis bald.


=> VERVOLG IN BABYLON – TERUG HEEL IN HET STAMBORDEEL
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2021, 18:24:10 door Vazkor »

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #594 Gepost op: 26 oktober 2021, 13:27:09 »
Hab ich den „Herbst-Blues“?
Freitag ist es und ich bin schon wieder auf dem Weg nach NRW. Nachdem die Einladung zu einer
großen Geburtstags-Party ins Wasser fiel, war die Entscheidung schon früh gefallen.
SAMYA, der „Dance and Fuck Club” sollte es sein.
Hurra, 4+1 schlug zu, freier Eintritt beim nächsten Mal. So macht der Start vom Clubbing doch
Spaß.
Dampfsauna in dieser Jahreszeit ist Pflicht, Rühreier mit Olga Spezial bestellt. Die späte Frühstückstärkung ist nötig. Schon wieder viele schöne, junge Frauen im Clubraum, Essbereich und auch draußen beim Rauchen. Lucy und Rosa haben mich auch erblickt, zu sich gewunken doch ich wollte erstmal in Ruhe frühstücken. Kein Problem, die Mädels sind gut erzogen und haben auf mich im Clubraum gewartet.
Schon bald fragten mich Rosa’s Rehaugen was wir machen wollen. Mein Handzeichen für
Massage wurde mit einem deutlichen Kopfnicken erwidert.
Haben oben noch das Zimmer getauscht, da die AC zwar lief aber es zu frisch war.
Die 7 ist ein kleines, knuffiges Räumchen. Ist aber alles da was gebraucht wird. Heisa, macht
das einen Spaß so einen knackigen, jungen Körper mit den Händen zu verwöhnen.
Die obligatorische Zigarette danach war in dem Fall die Zigi davor. Jetzt zeigte Rosa was sie
mit verwöhnen für mich meinte und diese Stunde verflog wieder viel zu schnell.
Mit der Möglichkeit für eine spätere, weitere Session verabschiedeten Wir Uns.
Doch der ‚Clubteufel‘ in Person eines Gastes hatte mich schnell in den Krallen. Der Wodka
im Kübel (Eis!) war lecker. Doch das Frühstück war zu wenig im Bauch, zu späterer
Stunde animierte mich die Musik zum Hüftgewackel aber ich wußte, dass ein weiterer
Zimmergang für beide Seiten nicht ergötzlich wäre.
In weiser Voraussicht den Puffesel weit weg geparkt und zu früher Clubstunde, so gegen
02.30 erstmal abgedampft und mich für ein paar Stunden aufs Ohr gelegt um dann erst
weiterzufahren. Nein, nicht nachhause…

vanKees

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #595 Gepost op: 5 november 2021, 17:38:57 »
The Titty Twister Revisited: Times Are Changing

Vier weken na mijn eerste bezoekje in twee jaar aan Samya waar ik toen ongepopt de club had verlaten was het tijd voor een herkansing. Firehawk zou ook gaan en ditmaal was ik de designated driver. Ruim vier jaar geleden was het toevallig een bezoekje aan Samya dat ik voor het eerst met hem kennismaakte.

September 2017
Als ik de parkeerplaats bij mij thuis opdraai staat Aloewe al te wachten met naast hem een imposante verschijning. Een brok graniet met armen waar zelfs Hulk Hogan jaloers op zou worden ondanks zijn 24" pythons. Dit moet natuurlijk Firehawk zijn. Met een beetje fantasie zouden we in Willy Vandersteens alternatieve realiteit te boek staan als de volwassen versie van Suske (Aloewe), de uit de kluiten gewassen Jerommeke (Firehawk) en de slanke versie van Lambik (TAFKAP). We zijn echter niet bedacht door een striptekenaar alhoewel ik toch op het eind van de avond een Lambik momentje kreeg toen een Moldavische spillebeen (lichaamsbouw tante Sidonia) met een koddig stripfiguurhoofdje mij probeerde te verleiden.


Inmiddels zijn de slapen van Jerommeke wat grijs geworden, heeft Lambik er een paar kilootjes aangesnoept en komt Suske nog slechts sporadisch in een saunaclub. Ditmaal zouden we gezelschap in de club krijgen van motormuis (Kempie), Asterix (Spritzer) en Obelix (Graagneuker). De voormalige Ridder die eventueel ook zou komen haakte op het laatste moment af. Desalniettemin een bont berengemeenschap.

Dat Duitsers continue aan de weg werken wekt geen verbazing meer maar ditmaal hadden ze een stuk snelweg afgesloten op de snelste route. We moesten een omweg nemen en de keuze tussen snelweg of binnendoor was snel gemaakt. Dus via de A40, bij Moers eraf en dan de A57 richting Köln met een behoorlijke extra reistijd rond zessen aangekomen. Na een verkleedpartijtje liepen Jerommeke en ik het voorportaal der vleselijke lusten (de bar) in. Op dit tijdstip is het in de Titty Twister nog tam en timide. We zagen de heren motormuis en Obelix op een bank zitten en voegden ons bij hen. De stand van zaken doorgenomen. Jerommeke en Obelix (gelukkig voor hem is hij als kind niet in een ketel döner gevallen, anders was het een lange en hongerige avond geworden gezien zijn afhaalfrequentie) gingen hun maag vullen met döner van het spit zodat ze extra krachten zouden hebben indien er zich een wipkipje zou aandienen om aan hun spit te rijgen.

Bij terugkomst van de heren stond er ineens een Bulgaars bolletje voor ons. Tijdens haar "ein, zwei, drei, meine muschi ist frei" wees ze tijdens het tellen naar de andere heren. Gelukkig kon ze zelf ook lachen om haar banale poging die tot niks leidde. De rij bij het buffet was verdwenen en ging zelf ook een hapje eten. Niets zo lekker als een sigaretje na het eten. Buiten zat ju52 en natuurlijk even bijgepraat. Hij was er met twee maten. De rest van de gang kwam ook naar buiten waarbij inmiddels ook Asterix aanwezig was. Dan blijkt maar weer eens hoe klein ons berenwereldje is. De twee maten van ju52 werden herkend door Jerommeke en Asterix van andere clubs. We hadden de nodige lol. Ook onze eigen Speziejalist was er en voegde zich erbij. Na een tijdje zochten we de bar op. De eerste pogingen van de dames werden een feit. Een mooie slanke den wilde wel eens snoepen van Asterix zijn toverdrank maar voor een kostprijs die in het Hessense inmiddels vaste prik lijkt te zijn geworden.

De LU was inmiddels qua aantal vergelijkbaar met vier weken terug. Wel leek het alsof de helft ingeruild was voor een andere helft. Een paar ultraslanke en de twee olietankers ontbraken ditmaal. Daarvoor in de plaats wat meer bekende gezichten van twee jaar geleden. Ook wat bekende gezichtjes uit andere clubs ditmaal mogen ontwaren. De dame die vier weken geleden de meeste kans maakte was ook aanwezig. We hadden al enkele keren oogcontact gehad maar daar bleef het ook bij. Dan maar voor een rokertje gegaan.

September 2017
De tijd verstrijkt en Andar smeekt om een groene Chupa Chup. Afgeleid door de dansende dames op het podium vergeet ik regel nummer 1 (never ever feed Andar a green Chupa Chup after midnight. Dit zorgt voor een gedaantewisseling bij haar. Een Gremlin is er niets bij en plaatst haar eerder in de categorie vrouwtjesspinnen die hun mannelijke "bedgenoot" verorberen na de daad.) Nadat ze deze verslonden heeft fluistert ze me "now I want to suck your dick" in mijn oor gevolgd door "you won't last longer as 5 minutes. I will kill you on the room" terwijl haar hand de status van mijn lolly aftast. Ontsnappen is niet meer mogelijk en gedwee volg ik haar naar een kamer.


In de opening tussen bar en restaurant staat Andar. Er vlug voorbij glippen is er niet bij. Haar handen glijden over mijn borstkas en er vindt een tepel twister plaats totdat ze datgene krijgt wat ze wilt, nl. een groene Chupa Chup. In pré corona tijd het begin van het voorspel maar nu blijkt dit afdoende te zijn. Times are changing.

Wederom een tijdje met ju52 gepraat en als the mystery lady een tafeltje voor ons zit blijkt het altijd handig een insider te hebben. De dame in kwestie heeft de artiestennaam Diana en volgens hem een zeer lieve en rustige meid. Kort nadat zij naar binnen is gegaan ga ik ook richting bar. Echter een beer heeft al plaats genomen naast haar. Motormuis is missing in action. Hij blijkt toegegeven te hebben aan zijn lusten. Soms is jeuk erger dan pijn in de portemonnee. Bij terugkomst blijkt de hogere prijs niet garant te hebben gestaan voor goede service en gezien zijn lange trip naar huis houdt hij het voor gezien. De overige heren komen bij gesprekjes telkens van een koude kermis thuis. Het lijkt erop dat €100 voor een half uur "deftige" service inmiddels ook hier gemeengoed is geworden. Obelix had een poging gewaagd bij de "oma" onder de dames. De oude slikheks spande de kroon door een tarief van €150 te vragen voor hetzelfde waarvoor hij in AG €65/70 kwijt is. Waar het in het verleden hier een sexroulette was met 50/50 kans op een goede kamer met een dame die weet hoe het heurt voor de normale prijs lijkt ook hier times are changing te gelden. Later werd er zelfs nog een spelletje Punto Blanco aangeboden voor de schamele meerprijs van €250.

Een klein onderdeurtje probeerde mijn aandacht te trekken. Eerst het door mij zo verafschuwde vingerwijzen. Nadat dit geen effect had ging ze in doggy twerken op de ronde bank. Voor sommige beren misschien een geil gezicht maar bij mij roept het cheap ass bitch op. Toen dit ook niet werkte kwam ze naast mij zitten met de vraag of ik haar wilde. Ik was er eigenlijk al klaar mee voordat ze kwam zitten. Haar er fijntjes op gewezen dat het wel zo netjes is om jezelf voor te stellen alvorens je iemand geld wilt aftroggelen. Haar artiestennaam was Raisa (echter een compleet ander iemand als waarvan een paspoortje is onder dezelfde naam maar schijnbaar zijn dubbele namen hier inmiddels ook mogelijk. Er lopen oa ook twee Bella's rond). Natuurlijk kwam de wedervraag en om haar te plagen weigerde ik die te zeggen. Ik wees naar ju52 en Jerommeke voor verdere info maar dit kon ze niet waarderen en ze stond op om terug naar haar plaats te gaan.

Jerommeke en ik twijfelden om we bleven of zouden gaan toen ik vanuit mijn ooghoek Diana terug de bar in zag komen. Ze zette zich in eerste instantie op haar gebruikelijke plekje om vrij snel tegenover mij te komen zitten om dan de sprong naar de overkant te wagen en zich naast mij neerzette. Zij stelde zich wel eerst netjes voor en er volgde een kort gesprekje waarna ze haar sales pitch voor een samenzijn van een half uurtje begon. Ik onderbrak haar, zei dat ik geen half uurtjes deed en vroeg of ze een massage wilde. Er werd instemmig geknikt en zij ging voor de sleutel terwijl ik de olie haalde. We bleken een kamer in de gang achter de bar te hebben. Op de kamer vroeg ze of de kamer ok was of ik een andere wilde. Het maakte mij niks uit en we bleven. Ze vroeg of ik inderdaad een uurtje wilde. Ik zei minimaal dat de rest van haar zou afhangen. Het zouden er uiteindelijk twee worden waarbij haar service was zoals het heurt. Heerlijk teasen met het handje, slow and soft pijpen met ter afwisseling een dartel tongetje dat langs de schacht of eikel ging, zowaar een stiekem tikkertje tussen onze tongen en uiteindelijk in missio mijn voltreffer afgevuurd.

Jerommeke zat al met smart te wachten om naar huis te gaan bij de entree. Asterix en Obelix waren schijnbaar al geruime tijd vertrokken en hij dacht dat ik met een uurtje wel klaar zou zijn. Het blijft nu eenmaal een risico om met mij mee te rijden.

September 2017
De terugweg levert de nodige irritatie op bij Aloewe. De aangepaste snelheden bij de Baustelles zorgen ervoor dat zijn testosterongehalte dat toch al aanzienlijk was gestegen verder oploopt. Als we in Nederland de snelweg verlaten staat de marechaussee langs de kant bij een andere auto. Onze latino gangster zegt meteen dat als ze niet bij een andere auto stonden ze achter ons aan waren gekomen. We draaien af en ja hoor, ze volgen ons. Als we bij mijn huis aankomen wordt ons gelijk naar legitimatie gevraagd en Aloewe naar de papieren van de auto. Het stoom komt hem uit de oren en bijt hun "mijn maffiabak deed het hem hè". De vrouwelijke (zeer mooie) marechaussee is schijnbaar danig onder de indruk van de looks van onze latino gangster. Ze tikt namelijk wat achteraf blijkt het verkeerde kentekennummer in. Haar mannelijke collega kan daardoor de gegevens niet matchen met de papieren. Na een minuut of vijf komen ze erachter. Aloewe loopt richting de dame en vraagt haar of datgene wat ze intikte een zelfde soort auto was. Schaapachtig moet ze bekennen dat dit niet het geval is. Aloewe is een wandelende testosteronbom geworden en voegt haar toe dat hij wel een geschiktere baan voor haar weet. Een baan waar ze alleen maar hoeft te rekenen in €50 of veelvouden daarvan en op de klok half uurtjes of uurtjes moet herkennen. Kordaat stapt ze uit en drukt Aloewe tegen de motorkap. Het ontlokt hem het volgende te zeggen "ik voelde een weliswaar korte maar krachtige klik". Ik kijk hem meewarig aan en zeg "jij verdomde idioot, het zijn de handboeien die ze je omdeed".


Na ruim vier jaar heb je her en der nog steeds dezelfde Baustelles. De irritaties hebben plaatsgemaakt voor acceptatie. Op veel vlakken zijn de tijden veranderd maar de Duitse snelwegen blijken hierin niet meegegaan te zijn. Waar ik destijds mijn Samya verslagen steevast deed afsluiten met "nothing beats Samya on a saturday night" moet ik nu helaas constateren dat dit verleden tijd is. Ook voor Samya geldt times are changing.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #596 Gepost op: 18 februari 2022, 02:31:33 »
Samya is zoals de meesten onder jullie wel weten een avondclub, overdag is er niet veel te doen. Het voordeel hiervan is dat je de club en zeker de wellness voor jou alleen hebt. De sauna's en de douches zijn nog proper etc. Nuja sauna's, er was er maar eentje in bedrijf want die op de eerste etage was buiten dienst en het stoombad ook, al lang trouwens. De andere in de kelder was wel goed op temperatuur en er werd op eenvoudig verzoek ook aufguss aangereikt.

Van Covid is niet veel meer te merken : je moet wel je vaccinatiebewijs laten zien maar mondmaskers en scheidingswanden zijn (hopelijk) verleden tijd. Het eten wordt nog wel opgediend ipv self-service. Burger met frieten, zoals in de Mc Do maar dan toch een gradatie beter, echt.

Toch is er een vervelende uitloper van Covid : er zijn nauwelijks nog meisjes te vinden die willen zoenen in Samya. Ik was bang voor een kale kermis maar uiteindelijk was er dan toch eentje die dit wilde, zonder extra geld te vragen zowaar. Samira.

Ik had er eigenlijk niet veel van verwacht. Samya is bekend voor de matige service. Toch viel dit reuze mee : Samira gaf zich volledig en het werd een heel leuk halfuur met tongzoenen, pijpen en neuken. Toppie.

In de avonduren ging het geluidsniveau dat eerder aangenaam was fors de hoogte in, met 2 deejays, de ene koos voor R & B en de andere voor die Roemeens/Turkse brol. Ik ben van geen van beide fan en ik ben het dan maar afgebold, na nog 1 keer de uitstekende sauna in te duiken.

Italiangulio

  • Gast
Samya belevenissen
« Reactie #597 Gepost op: 19 februari 2022, 09:39:55 »
Hallo mechelen.

Is een booster voodoende? En wat kost een test ter plaatsen? Bedankt


Offline Giacomo Casanova

  • Forumbeheerder
  • rakkertje
  • *****
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #598 Gepost op: 20 februari 2022, 10:26:39 »
Hallo mechelen.

Is een booster voodoende? En wat kost een test ter plaatsen? Bedankt

Een booster (3 prikken) is voldoende.
Ceux qui baise beaucoup sont plus heureux que ceux qui baise peu. (Giacomo Casanova, 1725 - 1798)

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #599 Gepost op: 21 februari 2022, 18:34:09 »
Hallo mechelen.

Is een booster voodoende? En wat kost een test ter plaatsen? Bedankt
een test kost niks bij een booster geen test nodig